Secció II. Autoritats i personal
Subsecció segona. Oposicions i concursos
ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA
CONSELLERIA D'EDUCACIÓ, CULTURA I UNIVERSITATS
Núm. 11858
Resolució del director general de Planificació, Infraestructures Educatives i Recursos Humans de 17 de juny de 2013 per la qual es convoca, per al curs 2013-2014, el procés d’adjudicació de destinacions provisionals per als funcionaris de carrera docents sense destinació definitiva i els desplaçats per manca d’horari, per als funcionaris docents en pràctiques i per als aspirants a funcionaris interins docents a centres públics d’ensenyament no universitari dependents de la Conselleria d’Educació, Cultura i Universitats del Govern de les Illes Balears, i s’aproven les instruccions que l’han de regir, com també les instruccions que han de regir, per al curs 2013-2014, el procés d’adjudicació de substitucions als centres esmentats
Versió PDF
El 13 d’abril de 2011 la Conselleria d’Educació i Cultura va signar el Pacte per a la pròrroga del Pacte d’estabilitat del personal docent interí dels centres públics d’ensenyament no universitari durant els cursos 2012-2013 i 2013-2014. El Pacte es va publicar en el Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB) núm. 73, de 19 de maig, mitjançant la Resolució del conseller d’Educació i Cultura de 13 de maig de 2011.
En el BOIB núm. 13, de 26 de gener de 2013, es va publicar la Resolució del conseller d’Educació, Cultura i Universitats de 15 de gener de 2013 per la qual es publiquen les plantilles orgàniques i la relació de llocs de feina vacants del cos de mestres corresponents als centres públics d’educació infantil i de primària, d’educació especial, d’educació d’adults, dels dos primers cursos d’educació secundària obligatòria i dels equips d’atenció primerenca.
En el mateix BOIB núm. 13 es va publicar la Resolució del conseller d’Educació, Cultura i Universitats de dia 15 de gener de 2013 per la qual es publiquen les plantilles orgàniques i la relació de llocs de feina vacants dels cossos de catedràtics d’ensenyament secundari, de professors d’ensenyament secundari, de professors tècnics de formació professional, de catedràtics de música i arts escèniques, de professors de música i arts escèniques, de catedràtics d’arts plàstiques i disseny, de mestres de taller d’arts plàstiques i disseny, de catedràtics d’escoles oficials d’idiomes i de professors d’escoles oficials d’idiomes, corresponents als instituts d’educació secundària, als centres integrats de formació professional, a les escoles oficials d’idiomes, a les escoles d’arts plàstiques i disseny, a l’Escola Superior de Disseny, als conservatoris de música i arts escèniques, als centres d’educació de persones adultes, als equips d’orientació educativa i psicopedagògica, als centres d’educació especial i als centres d’educació infantil i primària.
Una vegada determinades les places vacants, aquestes s’han de cobrir pels sistemes legalment establerts amb funcionaris de carrera, en pràctiques o interins. A aquest fi, el 16 d’octubre de 2012 es va publicar en el BOIB núm. 150 la Resolució de la directora general de Recursos Humans de la Conselleria d’Educació, Cultura i Universitats de 5 d’octubre de 2012 per la qual es fa pública la convocatòria del concurs de trasllats d’àmbit estatal per als funcionaris dels cossos docents prevists en la Llei orgànica d’educació que imparteixen els ensenyaments escolars del sistema educatiu. Aquest procediment va finalitzar amb dues resolucions del director general de Planificació, Infraestructures Educatives i Recursos Humans de 7 i 8 de maig de 2013, publicades en el BOIB núm. 68, de 14 de maig, mitjançant les quals es varen cobrir places vacants i les vacants generades com a conseqüència de la mobilitat exercida pels funcionaris.
D’altra banda, mitjançant la Resolució del director general de Planificació, Infraestructures Educatives i Recursos Humans de 16 de maig de 2013, publicada en el BOIB núm. 72, de 21 de maig, s’han aprovat les instruccions que han de regir el procés adreçat a funcionaris de carrera amb destinació definitiva per sol·licitar i adjudicar destinacions en comissió de serveis per al curs 2013-2014 a centres públics d’ensenyaments no universitaris dependents de la Conselleria d’Educació, Cultura i Universitats del Govern de les Illes Balears. S’ha de tenir en compte, per tant, que també caldrà cobrir les places dels funcionaris que hagin obtingut una destinació en comissió de serveis.
L’1 de maig de 2012 es va publicar en el BOIB núm. 61 la Resolució de la directora general de Recursos Humans de 26 d’abril de 2012 per la qual s’aproven les bases generals del procediment de selecció de personal funcionari interí docent per cobrir vacants i substitucions a centres públics d’ensenyament no universitari dependents de la Conselleria d’Educació, Cultura i Universitats del Govern de les Illes Balears (en endavant, les bases generals). Aquesta Resolució va ser objecte d’una correcció d’errades mitjançant la Resolució de la directora general de Recursos Humans de 10 de maig de 2012 (BOIB núm. 69, de 15 de maig).
D’acord amb aquestes bases generals, es va dictar la Resolució de la directora general de Recursos Humans de 12 d’abril de 2013 per la qual s’aprova la convocatòria pública per formar una borsa d’aspirants a funcionaris interins docents amb la finalitat de cobrir, durant el curs 2013-2014 i a totes les illes, vacants i substitucions de totes les especialitats o funcions a centres públics d’ensenyament no universitari dependents de la Conselleria d’Educació, Cultura i Universitats del Govern de les Illes Balears, que es va publicar el 18 d’abril de 2013 en el BOIB núm. 52 (en endavant, la convocatòria).
Una vegada que els funcionaris de carrera, mitjançant el concurs de trasllats, han ocupat de manera definitiva les places vacants, la resta de places existents s’han de cobrir amb l’adjudicació de destinacions provisionals, ja sigui concedint comissions de serveis per a un curs escolar, ja sigui amb els aspirants a funcionaris interins que hagin participat en la convocatòria esmentada en el paràgraf anterior. Així mateix, s’ha de proveir d’una destinació provisional els funcionaris de carrera o en pràctiques que en el concurs de trasllats no varen obtenir cap destinació definitiva.
D’acord amb el que disposa el punt segon de la Resolució de la directora general de Recursos Humans de 26 d’abril de 2012, en els processos que derivin d’aquesta Resolució s’hi ha de participar telemàticament i, en el procés d’adjudicació de destinacions provisionals, les places s’han d’assignar de forma automàtica.
Per tot això, és necessari aprovar les instruccions que han de regir, per al curs 2013-2014, el procés d’adjudicació de destinacions provisionals. Així mateix, per als aspirants a funcionaris interins que no obtenguin cap plaça en aquest procés s’han d’aprovar les instruccions que han de regir el procés d’adjudicació de substitucions als centres docents públics no universitaris dependents de la Conselleria d’Educació, Cultura i Universitats per al curs 2013-2014.
D’acord amb la lletra b del punt primer de la Resolució del conseller d’Educació, Cultura i Universitats de 26 de setembre de 2011 de delegació de determinades competències en matèria de gestió en el director general de Recursos Humans (BOIB núm. 148, d’1 d’octubre), es delega en aquest la competència per convocar i resoldre els procediments ordinaris de provisió de llocs de feina. S’ha de tenir en compte que actualment el Decret 6/2013, de 2 de maig, del president de les Illes Balears, pel qual s’estableixen les competències i l’estructura orgànica bàsica de les conselleries de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, atribueix les competències en matèria d’ordenació i gestió de personal docent, que corresponien a l’extinta Direcció General de Recursos Humans, a la Direcció General de Planificació, Infraestructures Educatives i Recursos Humans.
Per tot això, i d’acord amb les atribucions que tenc conferides, dict la següent
RESOLUCIÓ
Primer
Convocar, per al curs 2013-2014, el procés d’adjudicació de destinacions provisionals per als funcionaris de carrera docents sense destinació definitiva i els desplaçats per manca d’horari, per als funcionaris docents en pràctiques i per als aspirants a funcionaris interins docents a centres públics d’ensenyament no universitari dependents de la Conselleria d’Educació, Cultura i Universitats del Govern de les Illes Balears, i aprovar les instruccions que han de regir aquest procés, que figuren en l’annex 1 d’aquesta Resolució
Segon
Aprovar les instruccions que han de regir, per al curs 2013-2014, el procés d’adjudicació de substitucions per als aspirants a funcionaris interins docents a centres docents públics no universitaris dependents de la Conselleria d’Educació, Cultura i Universitats de les Illes Balears. Aquestes instruccions figuren en l’annex 2 d’aquesta Resolució.
Tercer
Aprovar les instruccions comunes als processos d’adjudicació de destinacions provisionals i de substitucions, que apareixen en l’annex 3 d’aquesta Resolució.
Quart
Publicar aquesta Resolució i els annexos en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.
Interposició de recursos
Contra aquesta Resolució, que exhaureix la via administrativa, es pot interposar un recurs de reposició davant el director general de Planificació, Infraestructures Educatives i Recursos Humans en el termini d’un mes comptador des de l’endemà del dia en què es publiqui en el BOIB, d’acord amb els articles 116 i 117 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, i els articles 25.5 i 57 de la Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.
També s’hi pot interposar directament un recurs contenciós administratiu davant el Jutjat Contenciós Administratiu de Palma en el termini de dos mesos comptadors des de l’endemà de la publicació en el BOIB, d’acord amb els articles 8 i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa.
Palma, 17 de juny de 2013
El director general de Planificació, Infraestructures Educatives i Recursos Humans
Bartolomé Isern Lladó
ANNEX 1
Instruccions del procés d’adjudicació de destinacions provisionals
A. DISPOSICIONS GENERALS
1. Obligació de participar en el procés
Estan obligats a participar en el procés d’adjudicació de destinacions provisionals, mitjançant la sol·licitud corresponent, els col·lectius següents:
a) Funcionaris de carrera docents sense destinació definitiva i els desplaçats per manca d’horari:
a.1. Els professors titulars d’un lloc de treball suprimit.
a.2. Els professors desplaçats per manca d’horari.
a.3. Els professors en situació d’expectativa de destinació definitiva dels diferents cossos.
a.4. Els professors que hagin sol·licitat el reingrés.
b) Funcionaris docents en pràctiques: els que varen suspendre la fase de pràctiques del curs 2012-2013 o els que varen ajornar la fase de pràctiques fins al curs 2013-2014, sempre que no hagin obtingut una destinació definitiva.
c) Aspirants a funcionaris interins docents: les persones admeses a la borsa d’aspirants a funcionaris interins docents per al curs 2013-2014, inclosos els aspirants a funcionaris interins docents de pacte.
2. Conseqüències de no participar en el procés
2.1. A les persones que s’especifiquen en l’apartat a del punt 1 que no participin en aquest procés, la Direcció General de Planificació, Infraestructures Educatives i Recursos Humans els adjudicarà una destinació provisional d’ofici.
2.2. A les persones que s’especifiquen en l’apartat b del punt 1 que no participin en aquest procés, la Direcció General de Planificació, Infraestructures Educatives i Recursos Humans els adjudicarà una destinació provisional d’ofici.
2.3. Les persones que s’especifiquen en l’apartat c del punt 1 que no participin en aquest procés decauran a la borsa d’aspirants a funcionaris interins.
3. Instruccions per emplenar i formalitzar la sol·licitud de places
3.1. Instruccions per emplenar la sol·licitud
Les persones que participin en aquest procés han d’emplenar la sol·licitud seguint les instruccions de l’assistent de tramitació que es troba a la pàgina web de la Direcció General de Planificació, Infraestructures Educatives i Recursos Humans (<http://dgpdocen.caib.es>). S’hi pot accedir, des de l’enllaç «Adjudicació de destinacions provisionals curs 2013-2014: tràmit de selecció de places», d’alguna de les maneres següents:
a) Mitjançant el DNI electrònic o un certificat digital reconegut.
b) Mitjançant el número d’usuari i la contrasenya d’accés al Portal del personal de la Conselleria d’Educació, Cultura i Universitats.
c) Anònimament, mitjançant el codi de preregistre que figura en la sol·licitud per participar en la convocatòria pública per formar la borsa d’aspirants a funcionaris interins docents per al curs 2013-2014.
En el cas que perdin aquest codi, els interessats poden sol·licitar-lo de les formes següents:
a) De forma presencial, presentant el DNI a les dependències de la Direcció General de Planificació, Infraestructures Educatives i Recursos Humans o a les delegacions territorials de la Conselleria d’Educació, Cultura i Universitats.
b) Mitjançant una petició per escrit signada per la persona interessada, a la qual s’ha d’adjuntar una còpia del DNI, que es pot trametre per fax al núm. 971 17 71 35.
c) Enviant per correu electrònic, a les adreces primaria@dgpdocen.caib.es o secundària@dgpdocen.caib.es, segons pertoqui, una petició acompanyada d’una còpia escanejada del DNI.
3.2. Tramitació i presentació telemàtica de la sol·licitud
3.2.1. Una vegada emplenada, la sol·licitud de places s’ha de tramitar i presentar telemàticament.
La tramitació i la presentació telemàtica de la sol·licitud només es completa quan es pitja el botó «Envia la sol·licitud» de l’assistent de tramitació, amb la qual cosa la sol·licitud obté un número de registre i està disponible per poder-la imprimir.
3.2.2. No es consideren vàlides les sol·licituds amb la marca d’aigua «Sense validesa», perquè això indica que no s’han tramitat i presentat telemàticament.
4. Termini per presentar les sol·licituds
a) Per a les persones esmentades en els apartats a i b del punt 1 d’aquest annex, el termini per presentar les sol·licituds de places és de dia 8 a dia 10 de juliol, ambdós inclosos.
b) Per a les persones esmentades en l’apartat c del punt 1 d’aquest annex, el termini per presentar les sol·licituds de places és de dia 22 a dia 26 de juliol, ambdós inclosos.
5. Places ofertes i places adjudicades
5.1. En aquest procés s’ofereixen les places vacants, si bé també s’hi poden oferir substitucions d’una durada prevista de tot el curs escolar, d’acord amb el que disposen les bases quarta i novena de les bases generals (Resolució de la directora general de Recursos Humans de 26 d’abril de 2012, publicada en el BOIB núm. 61, d’1 de maig).
5.2. Les places que s’ofereixen perquè se seleccionin en la sol·licitud són les que es preveuen en la quota per al curs 2013-2014 i que consten com a disponibles el dia en què s’obri el termini de sol·licitud de places.
5.3. Aquestes places poden ser objecte de modificació o supressió per raons de planificació educativa, de manera que les places que finalment s’adjudicaran seran les que constin com a disponibles en el moment de fer l’adjudicació efectiva de les destinacions provisionals.
5.4. Les places amb perfils no obligatoris són de selecció voluntària. La selecció d’aquestes places implica la declaració responsable de l’aspirant que acompleix amb els perfils indicats de forma que està capacitat per impartir-la.
6. Ordre d’adjudicació de les places
6.1. Les places s’han d’adjudicar, per col·lectius, d’acord amb l’ordre següent:
1r. Els professors titulars d’un lloc de feina suprimit.
2n. Els professors desplaçats per manca d’horari.
3r. Els professors en situació d’expectativa de destinació definitiva dels diferents cossos.
4t. Els professors que han sol·licitat el reingrés.
5è. Els professors que han sol·licitat una destinació en comissió de serveis, sempre que hi hagi places que es puguin ocupar als centres que el sol·licitant ha indicat en la seva sol·licitud.
6è. Els funcionaris docents en pràctiques a què es refereix l’apartat b del punt 1.
7è. Els aspirants a funcionaris interins de pacte no desplaçats.
8è. Els aspirants a funcionaris interins de pacte desplaçats.
9è. La resta d’aspirants a funcionaris interins.
6.2. A l’efecte de determinar la preferència en l’adjudicació de les places seleccionades dins els col·lectius esmentats en l’apartat anterior, les adjudicacions s’han de fer d’acord amb els criteris específics següents:
6.2.1. Els professors titulars d’un lloc de treball suprimit, per l’any en què varen aprovar l’oposició (de més antic a més recent) i, dins el mateix any, per la puntuació total obtinguda en el darrer concurs de trasllats autonòmic. Si l’empat persisteix, per la puntuació global del concurs oposició.
6.2.2. Els professors desplaçats per manca d’horari, pels criteris a què fa referència la disposició addicional segona del Reial decret 1364/2010, de 29 d’octubre, pel qual es regula el concurs de trasllats d’àmbit estatal entre el personal funcionari dels cossos docents que preveu la Llei orgànica 2/2006, de 3 de maig, d’educació, i altres procediments de provisió de places que ha de cobrir aquest personal.
6.2.3. Els professors en situació d’expectativa de destinació definitiva dels diferents cossos, per l’any en què varen aprovar l’oposició (de més antic a més recent) i, dins el mateix any, per la puntuació total obtinguda en el darrer concurs de trasllats autonòmic, si bé, com a criteri preferent, es tindrà en compte ser adjudicatari d’una plaça en comissió de serveis per formar part dels equips directius dels centres docents. Si persisteix l’empat, per la puntuació global del concurs oposició.
6.2.4. Els professors que hagin sol·licitat el reingrés, d’acord amb l’ordre següent: adscrits a places a l’estranger, excedents forçosos, suspesos de funcions i excedents voluntaris.
6.2.5. Els professors que han sol·licitat una destinació en comissió de serveis, d’acord amb l’ordre establert en la instrucció vuitena de l’annex 1 de la Resolució del director general de Planificació, Infraestructures Educatives i Recursos Humans de 16 de maig de 2013 per la qual s’aproven les instruccions que han de regir el procés adreçat a funcionaris de carrera amb destinació definitiva per sol·licitar i adjudicar destinacions en comissió de serveis per al curs 2013-2014 a centres públics d’ensenyaments no universitaris dependents de la Conselleria d’Educació, Cultura i Universitats del Govern de les Illes Balears (BOIB núm. 72, de 21 de maig de 2013).
6.2.6. Els funcionaris docents en pràctiques a què es refereix l’apartat b del punt 1, per l’any en què varen aprovar l’oposició (de més antic a més recent) i, dins el mateix any, per la puntuació global del concurs oposició.
6.2.7. Els aspirants a funcionaris interins de pacte no desplaçats, d’acord amb l’ordre que tenen a la borsa, modificat, si pertoca, per la puntuació addicional a què fan referència els punts 12.4 i 12.5 d’aquestes instruccions.
6.2.8. Els aspirants a funcionaris interins de pacte desplaçats, d’acord amb l’ordre en què apareixen a la borsa, modificat, si pertoca, per la puntuació addicional a què fan referència els punts 12.4 i 12.5 d’aquestes instruccions.
6.2.9. La resta d’aspirants a funcionaris interins, d’acord amb l’ordre en què apareixen a la borsa, modificat, si pertoca, per la puntuació addicional a què fa referència el punt 12.4 d’aquestes instruccions.
7. Llistes provisionals d’adjudicació de destinacions provisionals
7.1. Una vegada finalitzat cadascun dels terminis per presentar les sol·licituds, el director general de Planificació, Infraestructures Educatives i Recursos Humans ha de dictar sengles resolucions per aprovar les llistes provisionals d’adjudicació de destinacions provisionals, que s’han de fer públiques a la pàgina web <http://dgpdocen.caib.es> el mateix dia en què es dictin.
7.2. S’ha d’obrir un termini de tres dies hàbils, comptadors des de l’endemà del dia en què es facin públiques les llistes, perquè les persones interessades hi puguin presentar reclamacions. Durant aquest termini no es poden modificar les places seleccionades en la sol·licitud.
8. Llistes definitives d’adjudicació de destinacions provisionals
Una vegada acabat el termini a què fa referència el punt anterior i ateses les reclamacions presentades, el director general de Planificació, Infraestructures Educatives i Recursos Humans ha de dictar sengles resolucions per aprovar les llistes definitives d’adjudicació de destinacions provisionals, que s’han de fer públiques a la pàgina web <http://dgpdocen.caib.es> el mateix dia en què es dictin.
9. Política de privacitat
D’acord amb el que disposen l’article 5 de la Llei orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, i l’article 12 del Reglament que la desenvolupa, aprovat pel Reial decret 1720/2007, de 27 de desembre, els sol·licitants han de consentir expressament que les dades facilitades siguin recollides i tractades en un fitxer de titularitat de la Conselleria d’Educació, Cultura i Universitats, amb domicili al carrer d’Alfons el Magnànim, 29, 07004 Palma. La finalitat d’aquest tractament és gestionar el procés d’adjudicació de destinacions provisionals i el procés posterior d’adjudicació de substitucions.
En qualsevol moment els sol·licitants poden exercir els drets reconeguts en la Llei, en particular els d’accés, rectificació, cancel·lació i oposició, adreçant-se per escrit a la Direcció General de Planificació, Infraestructures Educatives i Recursos Humans, a l’adreça postal indicada abans o bé per mitjà d’un missatge electrònic enviat a les adreces <secundaria@dgpdocen.caib.es> o <primaria@dgpdocen.caib.es> des de l’adreça de correu electrònic proporcionada per la Conselleria d’Educació, Cultura i Universitats. També poden presentar una sol·licitud per escrit a qualsevol dels llocs que indica l’article 38.4 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú.
B. DISPOSICIONS ESPECÍFIQUES PER ALS FUNCIONARIS DE CARRERA DOCENTS SENSE DESTINACIÓ DEFINITIVA I ELS DESPLAÇATS PER MANCA D’HORARI
10. Normes específiques que s’apliquen a la sol·licitud de places dels funcionaris de carrera docents sense destinació definitiva i els desplaçats per manca d’horari
10.1. Els funcionaris de carrera docents sense destinació definitiva i els desplaçats per manca d’horari poden sol·licitar tantes places com vulguin de les especialitats de les quals siguin titulars o per a les quals estiguin habilitats. Als que no seleccionin un nombre de places suficient perquè se’ls n’adjudiqui una, la Direcció General de Planificació, Infraestructures Educatives i Recursos Humans els adjudicarà una destinació provisional d’ofici.
10.2. Els professors en situació d’expectativa de destinació definitiva que varen superar el procediment selectiu en la convocatòria de proves selectives d’ingrés i accés de l’any 2011 només poden seleccionar places de les especialitats de les quals són titulars o per a les quals estan habilitats i que corresponguin a centres de l’illa en què varen obtenir la destinació com a funcionaris en pràctiques.
10.3. Els funcionaris en expectativa de destinació definitiva del cos de secundària poden seleccionar places d’àmbit dels departaments d’orientació i de cultura clàssica, sempre que l’especialitat de la qual són titulars els hi doni accés.
10.4. Els titulars de les especialitats de pedagogia terapèutica i d’audició i llenguatge han de seleccionar totes les places d’aquestes especialitats als departaments d’orientació dels instituts d’educació secundària i dels centres integrats de formació professional.
10.5. Sempre d’acord amb el que s’indica en els punts 10.2 a 10.4, els professors en situació d’expectativa de destinació poden seleccionar places que corresponguin a les funcions lligades a cada especialitat.
C. DISPOSICIONS ESPECÍFIQUES PER ALS FUNCIONARIS EN PRÀCTIQUES
11. Normes específiques que s’apliquen a la sol·licitud de places dels funcionaris en pràctiques
Tots els funcionaris que facin les pràctiques durant el curs 2012-2013 i no hagin obtingut una destinació definitiva poden sol·licitar tantes places com vulguin, sempre que siguin places a jornada completa de l’especialitat i l’illa per la qual varen aprovar l’oposició. Als que no seleccionin un nombre de places suficient perquè se’ls n’adjudiqui una, la Direcció General de Planificació, Infraestructures Educatives i Recursos Humans els adjudicarà una destinació provisional d’ofici.
D. DISPOSICIONS ESPECÍFIQUES PER ALS ASPIRANTS A FUNCIONARIS INTERINS DOCENTS
12. Normes específiques que s’apliquen a la sol·licitud de places del aspirants a funcionaris interins docents
12.1. Els aspirants a funcionaris interins docents poden sol·licitar tantes places com vulguin, sempre tenint en compte el que disposen els apartats següents.
12.2. Els aspirants només poden seleccionar les places corresponents a les opcions per a les quals figuren admesos a la borsa formada mitjançant la convocatòria regulada per la Resolució de la directora general de Recursos Humans de 12 d’abril de 2013 (BOIB núm. 52, de 18 d’abril).
En aquest sentit, els aspirants admesos a la borsa no estan obligats a seleccionar totes les places corresponents a les opcions elegides en la sol·licitud per formar part de la borsa d’interins, si bé no poden seleccionar places corresponents a opcions no elegides.
L’adjudicació d’una plaça està condicionada al fet que la plaça no es modifiqui (de forma que l’aspirant deixi de complir tots els requisits per ocupar-la) ni se suprimeixi.
12.3. Els aspirants a funcionaris interins de pacte estan obligats a seleccionar totes les places disponibles a què puguin optar, d’acord amb les opcions elegides en la sol·licitud per formar part de la borsa d’interins i amb les especialitats o funcions i illes en què figurin com a admesos a la borsa, amb l’excepció de les places amb perfils no obligatoris, seguint l’ordre següent:
1r. La plaça obtinguda el curs 2012-2013, sempre que aquesta hagi estat a jornada completa.
2n. Totes les places de la mateixa especialitat i illa a jornada completa.
3r. Totes les places d’altres especialitats a la mateixa illa a jornada completa.
4t. Totes les places a altres illes a jornada completa.
A més, els aspirants a funcionaris interins de pacte que hagin seleccionat l’opció de places a mitja jornada, una vegada exhaurides totes les places a jornada completa que havien de seleccionar d’acord amb l’ordre anterior, han de seleccionar totes les places a mitja jornada d’acord amb l’ordre següent:
1r. La plaça obtinguda el curs 2012-2013, si aquesta ha estat a mitja jornada.
2n. Totes les places de la mateixa especialitat i illa a mitja jornada.
3r. Totes les places d’altres especialitats a la mateixa illa a mitja jornada.
4t. Totes les places a altres illes a mitja jornada.
Els funcionaris interins de pacte que el curs 2012-2013 varen obtenir una plaça dels cossos de professors d’escoles oficials d’idiomes, de professors de música i arts escèniques, de professors d’arts plàstiques i disseny, i de mestres de taller d’arts plàstiques i disseny no estan obligats a seleccionar-la.
Tampoc no estan obligats a seleccionar places de l’especialitat serveis a la comunitat i de l’especialitat intervenció sociocomunitària els aspirants a funcionaris interins de pacte que, malgrat disposar del certificat de capacitació per a l’ensenyament en llengua catalana a l’educació secundària o un d’equivalent d’acord amb el Decret 115/2001, per la seva titulació només puguin optar a places del cos de mestres.
En el cas que l’aspirant no seleccioni totes les places que està obligat a seleccionar, la Direcció General de Planificació, Infraestructures Educatives i Recursos Humans les seleccionarà d’ofici d’acord amb l’ordre anterior.
L’adjudicació d’una plaça està condicionada al fet que la plaça no es modifiqui (de forma que l’aspirant deixi de complir tots els requisits per ocupar-la), que no se suprimeixi o que l’aspirant no en sigui desplaçat per un funcionari amb més drets administratius.
Els aspirants a funcionaris interins de pacte que no hagin obtingut cap plaça en el procés d’adjudicació de destinacions provisionals resten a la borsa en situació de disponibles per cobrir substitucions i vacants sobrevingudes, en l’ordre que els correspon i amb preferència sobre la resta d’aspirants, i estan obligats a acceptar qualsevol plaça que els ofereixi l’Administració, sempre que sigui una plaça de les especialitats o funcions i illes en què figuren com a admesos a la borsa.
12.4. En aquest procés, els aspirants a funcionaris interins poden optar a seleccionar places d’un sol cos. Si ho fan, tindran una puntuació addicional en el seu barem de mèrits que consisteix a multiplicar per dos la puntuació corresponent a l’experiència docent en aquest cos a centres públics dependents de l’Administració educativa.
12.5. Els aspirants a funcionaris interins de pacte que varen obtenir una plaça d’estabilitat en el procés d’adjudicació regulat per la Resolució de la directora general de Recursos Humans de 14 de juny de 2012 (BOIB núm. 88, de 19 de juny) també tenen la puntuació addicional a què fa referència el punt 12.4 si en el procés d’adjudicació de destinacions provisionals per al curs 2008-2009 varen optar per seleccionar places d’un sol cos, i s’aplica en el cos que varen seleccionar el curs esmentat.
12.6. La puntuació addicional a què fa referència el punt 12.5 modifica el barem i l’ordre a la borsa a l’efecte d’adjudicar les places en aquest procés.
En el cas de no obtenir una plaça en aquest procés, aquesta puntuació addicional no s’ha de tenir en compte en el procés d’adjudicació de substitucions.
12.7. Si l’aspirant no selecciona totes les places corresponents a les opcions elegides en la seva sol·licitud per formar part de la borsa d’interins o totes les places corresponents a un sol cos si opta per doblar puntuació, amb l’excepció de les places amb perfils no obligatoris i de les places de selecció voluntària, i no se li adjudica cap destinació provisional, la seva baixa es considerarà voluntària.
Si el sol·licitant selecciona totes les places a què pot optar, d’acord amb la seva sol·licitud per formar part de la borsa d’interins, i, malgrat això, no se li adjudica cap destinació provisional, la seva baixa es considerarà no voluntària.
Si el sol·licitant ha optat per seleccionar places d’un sol cos per tal d’obtenir la puntuació addicional, ha de seleccionar totes les places del cos elegit a què pot optar. Si, malgrat això, no se li adjudica cap plaça, la seva baixa es considerarà no voluntària.
L’adjudicació d’una plaça a mitja jornada implica la consideració de l’altra mitja jornada com una baixa no voluntària, sempre que en la sol·licitud l’aspirant hagi seleccionat en primer lloc totes les places a jornada completa a les quals podia optar.
13. Adjudicació de places
13.1. El fet de participar en aquest procés comporta que l’aspirant es compromet a acceptar qualsevol vacant o substitució que se li adjudiqui d’acord amb les opcions seleccionades en la sol·licitud per participar en la convocatòria per formar part de la borsa d’aspirants a funcionaris interins docents. També comporta l’obligació de prendre possessió de la plaça que se li adjudiqui en els terminis establerts, llevat dels casos excepcionals i de les causes previstes de renúncia justificada.
13.2. Els aspirants que no hagin obtingut una plaça en el procés d’adjudicació de destinacions provisionals resten a la borsa en situació de disponibles per cobrir substitucions i vacants sobrevingudes en el procés d’adjudicació de substitucions.
14. Nomenament i presa de possessió
14.1. Els aspirants a funcionaris interins docents a qui en aquest procés s’adjudiqui una plaça han de ser nomenats amb efectes des de l’1 de setembre.
14.2. Una vegada nomenats, la presa de possessió i la incorporació a la plaça adjudicada s’han de produir dia 2 de setembre.
14.3. Si la presa de possessió i la incorporació efectiva no es produeixen el dia assenyalat i no hi ha cap causa que ho justifiqui, el nomenament quedarà sense efectes i l’aspirant restarà exclòs de la borsa.
14.4. S’entén com a causa justificada la necessitat d’acabar les tasques pendents (exàmens i avaluacions) al centre on el funcionari interí tenia la destinació el curs anterior si la nova destinació és a una altra illa. La presa de possessió de la nova destinació i la incorporació efectiva s’han de produir una vegada acabades aquestes tasques i no més tard del 9 de setembre. En aquest cas, el funcionari interí ha d’informar d’aquesta circumstància el director del centre on té la nova destinació i ha d’enviar-li per fax la documentació de la presa de possessió dia 2 de setembre.
Finalitzades les tasques pendents, ha de presentar al director del centre on té la nova destinació un certificat emès pel director del centre on va tenir la destinació el curs anterior que especifiqui les tasques pendents i els dies en què les ha duit a terme.
Si no es compleixen aquestes obligacions, s’entendrà que la presa de possessió posterior al 2 de setembre no queda justificada.
15. Cessament
15.1. Si en aquest procés s’adjudica una vacant, el cessament del funcionari interí nomenat es produeix el 31 d’agost.
15.2. Si s’adjudica una substitució que es preveu que duri tot el curs escolar, el cessament del funcionari interí nomenat es produeix quan s’incorpori a la plaça qui l’ocupava, o el 31 d’agost si aquest no s’hi incorpora durant el curs escolar.
15.3. En els supòsits prevists en els punts 15.1 i 15.2, si l’aspirant es va acollir a una renúncia justificada amb reserva de plaça, ha de cessar el 31 d’agost sempre que els efectes del seu nomenament siguin anteriors al 12 de gener. En cas contrari, ha de cessar el 30 de juny.
ANNEX 2
Instruccions del procés d’adjudicació de substitucions
1. Aspirants a funcionaris interins docents afectats
Els aspirants que en el procés d’adjudicació de destinacions provisionals no obtenguin una plaça, així com els aspirants als quals es va adjudicar una substitució
d’una durada prevista de tot el curs escolar i varen cessar per reincorporació de la persona que ocupava la plaça, resten a la borsa en situació de disponibles per cobrir substitucions i vacants sobrevingudes.
2. Places ofertes
2.1. En aquest procés s’ofereixen les vacants sobrevingudes i les substitucions, d’acord amb el que disposen les bases quarta i desena de les bases generals (Resolució de la directora general de Recursos Humans de 26 d’abril de 2012, publicada en el BOIB núm. 61, d’1 de maig).
2.2. Les places que s’ofereixen són les que es preveuen en la quota per al curs 2013-2014 als centres docents públics dependents de la Conselleria d’Educació, Cultura i Universitats i que consten com a disponibles a mesura que es genera la necessitat urgent de cobrir la substitució o la vacant sobrevinguda.
2.3. La Direcció General de Planificació, Infraestructures Educatives i Recursos Humans ha d’oferir les places corresponents a les opcions per les quals figura admès a la borsa creada mitjançant la Resolució de la directora general de Recursos Humans de 12 d’abril de 2013 (BOIB núm. 52, de 18 d’abril), incloses les opcions de places a mitja jornada i de places itinerants i/o places de dificultat especial si l’aspirant les va seleccionar i amb independència de les places que hagi seleccionat en el procés d’adjudicació de destinacions provisionals.
3. Ordre en l’oferiment de places
3.1. Les places s’han d’oferir als aspirants disponibles de la borsa d’acord amb l’ordre en què hi figuren i amb les especificitats que s’indiquen a continuació.
3.2. Als aspirants a funcionaris interins de pacte, se’ls han d’oferir les places d’acord amb l’ordre en què figuren a la borsa i amb preferència sobre la resta d’aspirants.
3.3. Els aspirants més grans de 55 anys amb almenys deu anys de servei com a docents a centres públics d’ensenyament no universitari dependents de la Conselleria d’Educació, Cultura i Universitats del Govern de les Illes Balears que no hagin obtingut una plaça en el procés d’adjudicació de destinacions provisionals tenen preferència sobre la resta d’aspirants en l’oferta i l’adjudicació de places en el procés d’adjudicació de substitucions. En el cas que hi hagi diversos aspirants en la mateixa situació, l’ordre de preferència entre aquests s’ha de determinar per l’ordre en què figuren a la borsa.
L’anterior no s’aplica si l’aspirant ha estat sancionat alguna vegada per falta greu o molt greu mitjançant un procediment disciplinari.
3.4. En aquest procés no s’ha de tenir en compte la puntuació addicional obtinguda en el procés d’adjudicació de destinacions provisionals pel fet d’haver-hi seleccionat places d’un sol cos.
4. Aspirants a funcionaris interins de pacte
4.1. Els aspirants a funcionaris interins de pacte que no obtenguin cap plaça en el procés d’adjudicació de destinacions provisionals estan obligats a acceptar qualsevol plaça que els ofereixi l’Administració en el procés d’adjudicació de substitucions, sempre que sigui una plaça de les especialitats o funcions i illes en què figuren com a admesos a la borsa, amb excepció de les places amb perfils no obligatoris i de les places que, d’acord amb el punt 12.3 de l’annex 1 d’aquesta Resolució, són de selecció voluntària.
4.2. Si els aspirants a interins de pacte han renunciat a aquesta condició en la seva sol·licitud, perden la condició d’interins de pacte, amb la qual cosa se’ls ha d’ordenar, d’acord amb els seus mèrits, com la resta d’aspirants a funcionaris interins, i perden la preferència en l’elecció i en l’adjudicació de places.
4.3. Si els aspirants no accepten la plaça oferta per la Direcció General de Planificació, Infraestructures Educatives i Recursos Humans, perden la condició d’interins de pacte i decauen a la borsa, d’acord amb el que disposa la base setzena de les bases generals.
5. Procediment d’oferiment i d’adjudicació de les places
5.1. Els serveis d’Educació Primària i d’Educació Secundària han de telefonar als aspirants al número indicat a efectes de comunicacions i notificacions en la seva sol·licitud per formar part de la borsa d’aspirants a funcionaris interins docents per oferir-los les places disponibles a les quals poden optar d’acord amb les especialitats o funcions, illes i opcions elegides.
5.2. Com a conseqüència de la telefonada, es poden donar les situacions següents:
a) En el cas que l’aspirant accepti la plaça oferta, aquesta se li adjudicarà.
b) En el cas que no es pugui localitzar l’aspirant telefònicament, se li han d’oferir les places a través d’un missatge de correu electrònic enviat a l’adreça que l’aspirant hagi indicat en la seva sol·licitud a efectes de comunicacions i notificacions. En el termini improrrogable d’un dia hàbil des de l’enviament d’aquest missatge ¾o en el segon dia hàbil següent, si la telefonada o l’avís es fa en divendres¾, l’aspirant ha de contactar amb els serveis de Primària o de Secundària, segons correspongui, per acceptar les places ofertes per ordre de preferència, o bé per comunicar que no les accepta o, si escau, per renunciar-hi justificadament. L’aspirant ha de comunicar la seva resposta al servei corresponent per telèfon, a través d’un missatge de correu electrònic o per qualsevol dels mitjans prevists en l’article 38.4 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú.
Si l’aspirant no comunica la seva resposta dins aquest termini, s’entendrà que renuncia injustificadament a la plaça oferta, amb les conseqüències previstes en el punt 3 de l’annex 3 d’aquesta Resolució, excepte que acrediti, dins el termini establert i en la forma escaient, que es troba en un dels supòsits de renúncia justificada que preveu el punt 2 de l’annex esmentat.
c) En el cas que l’aspirant no accepti la plaça oferta, s’ha d’actuar d’acord amb el que preveu el punt 3.2 de l’annex 3.
d) El funcionari encarregat de la telefonada o de l’avís ha d’estendre una diligència de qualsevol d’aquests fets, la qual s’ha d’incorporar a l’expedient.
6. Nomenament i presa de possessió
6.1. L’acceptació de la plaça oferta determina el nomenament amb efectes des del dia en què es produeixi la presa de possessió efectiva i la incorporació a la plaça adjudicada, excepte que es produeixi el 2 de setembre. En aquest cas, els efectes del nomenament són des de dia 1 de setembre. La presa de possessió i la incorporació s’han de produir el primer dia lectiu després de l’acceptació si la plaça és a la mateixa illa de residència del funcionari interí o el tercer dia lectiu si la plaça és a una altra illa.
6.2. Si la presa de possessió i la incorporació a la plaça adjudicada no es produeixen en els terminis esmentats i no hi ha cap causa que ho justifiqui, el nomenament quedarà sense efectes i l’aspirant restarà exclòs de la borsa.
6.3. El que disposa el punt 14.4 de l’annex 1 s’aplica a aquest procés quan la presa de possessió i la incorporació a la plaça oferta s’hagi de produir abans del 9 de setembre. En aquest cas, la referència que el punt 14.4 fa al 2 de setembre s’ha d’entendre feta al dia en què l’aspirant hagi de prendre possessió de la plaça oferta.
7. Cessament
7.1. Si en aquest procés s’adjudica una vacant sobrevinguda, el cessament del funcionari interí nomenat per a aquestes places es produeix el 31 d’agost, excepte si es tracta d’una vacant sobrevinguda sorgida després de l’11 de gener pel fet que la plaça ha deixat de tenir titular, cas en què el cessament es produeix el 30 de juny.
Si l’aspirant al qual s’adjudica una vacant sobrevinguda sorgida abans del 12 de gener s’ha acollit a una renúncia justificada amb reserva de plaça, ha de cessar el 31 d’agost sempre que els efectes del seu nomenament siguin de l’11 de gener o anteriors. En cas contrari, ha de cessar el 30 de juny.
7.2. Si el que s’adjudica és una substitució, el cessament es produeix o bé quan s’incorpora a la plaça qui l’ocupava o bé quan desapareix la necessitat urgent i extraordinària de cobrir-la (el que succeeixi primer) i, en tot cas, el 30 de juny.
ANNEX 3
Instruccions comunes als processos d’adjudicació de destinacions provisionals i de substitucions a aspirants a funcionaris interins
1. Violència de gènere i discapacitat greu
1.1. L’Administració ha d’adoptar les mesures necessàries en el cas que la plaça oferta o adjudicada a un aspirant víctima de violència de gènere sigui incompatible amb la seva situació, a fi de fer efectius la protecció de la víctima o el seu dret a l’assistència social integral.
1.2. Així mateix, ha de garantir que les persones amb una discapacitat qualificada com a greu d’acord amb el que estableix el Reial decret 1971/1999, de 23 de desembre, de procediment per al reconeixement, la declaració i la qualificació del grau de minusvalidesa, ocupin llocs de feina adaptats a la seva situació, sempre que la seva discapacitat comporti dificultats de mobilitat i sigui compatible amb l’exercici de les tasques docents.
1.3. Ambdues circumstàncies s’han d’acreditar documentalment.
2. Renúncia justificada i reserva de la plaça oferta o adjudicada
2.1. Els aspirants admesos a la borsa poden renunciar de forma justificada a la plaça que la Direcció General de Planificació, Infraestructures Educatives i Recursos Humans els hagi adjudicat en el procés d’adjudicació de destinacions provisionals o a la plaça oferta en el procés d’adjudicació de substitucions quan es trobin en alguna de les circumstàncies següents:
2.1.1. Estar en període d’embaràs, de maternitat o de paternitat, d’adopció o d’acolliment permanent o preadoptiu, incloent-hi el període en què seria procedent concedir a un funcionari una excedència per tenir cura dels fills per qualsevol dels supòsits anteriors.
2.1.2. Estar en una situació que donaria lloc a la concessió d’una excedència a un funcionari per tenir cura d’un familiar directament a càrrec seu, fins al segon grau de consanguinitat o afinitat, que, per raons d’edat, accident, malaltia o discapacitat, no pogués valer-se per si mateix i no dugués a terme cap activitat retribuïda.
2.1.3. Exercir càrrecs que, en el cas d’un funcionari de carrera, donarien lloc, d’acord amb la normativa de funció pública, a la declaració d’estar en situació de serveis especials.
2.1.4. Patir una malaltia o incapacitat temporal que impedeixi exercir la tasca docent.
2.1.5. Dur a terme estudis o programes de recerca educativa a l’estranger o participar en programes de cooperació internacional.
2.1.6. Haver subscrit un contracte laboral per a tot el curs escolar a un centre concertat. Aquesta circumstància només es pot al·legar per renunciar a la plaça oferta en el procés d’adjudicació de substitucions.
2.1.7. Al·legar una causa de força major o circumstàncies excepcionals, que han de ser apreciades per la Direcció General de Planificació, Infraestructures Educatives i Recursos Humans i de les quals s’ha d’informar la Mesa Sectorial d’Educació.
Per circumstàncies excepcionals que, d’acord amb el punt 1.7 de la base general catorzena, poden donar lloc a l’acceptació d’una renúncia com a justificada, s’entenen, en tot cas, les següents:
a) Treballar per a l’Administració pública, ja sigui com a funcionari o en virtut d’un contracte laboral.
b) Haver subscrit un contracte de treball amb una empresa privada.
c) Desenvolupar una activitat empresarial o professional com a autònom.
d) Fer cursos d’idiomes a l’estranger.
e) Cursar estudis universitaris.
2.1.8. La renúncia s’ha de fer per al trimestre escolar en curs i, per tal de passar a la situació de disponible a la borsa, l’aspirant ho ha de comunicar a la Direcció General de Planificació, Infraestructures Educatives i Recursos Humans amb una antelació mínima de deu dies hàbils respecte de l’acabament del trimestre en qüestió. Si l’aspirant no ho comunica dins aquest termini i en la forma escaient, la renúncia s’entendrà feta per un altre trimestre escolar, i així successivament.
A l’únic efecte del que disposa aquest punt, els trimestres escolars per a l’any 2014 són els següents:
- Primer trimestre escolar: de l’1 de setembre de 2013 al 6 de gener de 2014.
- Segon trimestre escolar: del 7 de gener de 2014 al darrer dia de les vacances escolars de Pasqua.
- Tercer trimestre escolar: del primer dia lectiu després de les vacances escolars de Pasqua al 31 d’agost de 2014.
2.1.9. El que disposa el punt 2.1.8 no s’ha d’aplicar quan l’aspirant al·legui alguna de les circumstàncies previstes en els punts 1.1 i 1.4 de la base general catorzena (respectivament, estar en període d’embaràs, de maternitat o de paternitat, d’adopció o acolliment permanent o preadoptiu, incloent-hi el període en què seria procedent concedir a un funcionari una excedència per tenir cura dels fills per qualsevol dels supòsits anteriors, i patir una malaltia o incapacitat temporal que impedeixi exercir la tasca docent).
2.2. L’escrit de renúncia, juntament amb la documentació acreditativa pertinent, s’ha de presentar, en tot cas, en el termini de tres dies hàbils comptadors des de l’endemà del dia en què s’adjudiqui la plaça en el procés d’adjudicació de destinacions provisionals o en què s’ofereixi la plaça en el procés d’adjudicació de substitucions.
2.3. Si l’aspirant al·lega alguna de les circumstàncies previstes en els punts 2.1.1 i 2.1.4 d’aquest annex, pot optar, en el seu escrit de renúncia, perquè se li reservi la plaça adjudicada en el procés d’adjudicació de destinacions provisionals o la plaça oferta en el procés d’adjudicació de substitucions.
En aquest cas, la plaça s’ha d’oferir en el procés d’adjudicació de substitucions, d’acord amb l’ordre de la borsa, a un altre aspirant, que, si accepta l’oferiment, romandrà a la plaça mentre es mantengui la circumstància que hagi donat lloc a la reserva.
2.4. Des del moment en què cessin les circumstàncies que varen provocar la renúncia justificada d’un aspirant, aquest disposa d’un termini de deu dies hàbils per comunicar-ho per escrit a la Direcció General de Planificació, Infraestructures Educatives i Recursos Humans, a fi de passar a la situació de disponible a la borsa en l’ordre que li correspongui d’acord amb la base setena de les bases generals.
En el cas que se li hagi reservat la plaça, la comunicació a què es refereix el paràgraf anterior determinarà la incorporació de l’aspirant a la plaça reservada.
3. Conseqüències de les renúncies
3.1. Els aspirants que renunciïn a una plaça de forma justificada es mantindran a la borsa en situació de no disponibles i conservaran la puntuació i la posició que hi ocupen.
3.2. Els aspirants que renunciïn de forma injustificada a la plaça que la Direcció General de Planificació, Infraestructures Educatives i Recursos Humans els hagi adjudicat en el procés d’adjudicació de destinacions provisionals o a la plaça oferta en el procés d’adjudicació de substitucions seran objecte de decaïment.
4. Decaïment a la borsa
El decaïment d’un aspirant a la borsa es regeix pel que disposa la base setzena de les bases generals.
5. Exclusió de la borsa
L’exclusió d’un aspirant de la borsa es regeix pel que disposa la base dissetena de les bases generals.
6. Nomenaments i cessaments
Els nomenaments i els cessaments del personal funcionari interí han d’estar a l’abast de les persones interessades al Portal del personal.
7. Documentació per a la presa de possessió
7.1. El dia en què es produeixi la incorporació efectiva, l’aspirant ha de signar, al mateix centre, la presa de possessió i una declaració jurada.
Així mateix, si l’aspirant no ha prestat mai serveis com a docent a centres públics d’ensenyament no universitari de les Illes Balears, ha d’emplenar el full de dades personals i el full de dades bancàries. També els han d’emplenar els aspirants que vulguin modificar les dades de què disposa la Direcció General de Planificació, Infraestructures Educatives i Recursos Humans.
7.2. Una vegada emplenada i signada aquesta documentació, els secretaris dels centres l’han de fer arribar immediatament a la Direcció General de Planificació, Infraestructures Educatives i Recursos Humans.
8. Tutorització
D’acord amb el que disposa l’article 101 de la Llei orgànica d’educació, el primer curs d’exercici de la docència a centres públics s’ha de desenvolupar sota la tutoria de docents experimentats, en els termes que disposi la resolució del director general de Planificació, Infraestructures Educatives i Recursos Humans que es dicti a aquest efecte.