Secció II. Autoritats i personal
Subsecció segona. Oposicions i concursos
ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA
SERVEI DE SALUT DE LES ILLES BALEARS
Núm. 3200
Resolució del director general del Servei de Salut de 6 de febrer de 2013 per la qual es convoca, pel procediment de concurs, un lloc de cap de grup de l’Àrea de Targeta Sanitària dels Serveis Centrals del Servei de Salut
Versió PDF
De conformitat amb l’Acord del Consell de Govern de 13 de maig de 2011 pel qual es ratifica l’Acord de la Mesa Sectorial de Sanitat de 22 de març de 2011 (BOIB núm. 75/2011, de 21 de maig) pel qual es regula el sistema de provisió dels càrrecs no directius del personal estatutari de gestió i serveis del Servei de Salut, modificar per l’Acord de la Mesa Sectorial de Sanitat de 5 de desembre de 2012 (BOIB núm. 11/2013, de gener) pel qual es modifica l’Acord de la Mesa Sectorial de Sanitat i d’acord amb la Resolució de 23 de maig de 2011 del director general del Servei de Salut de les Illes Balears per la qual es dicten instruccions per aplicar l’Acord de la Mesa Sectorial de Sanitat de 22 de març de 2011 (publicada en el BOIB núm. 87/2011, d’11 de juny), dict la següent
RESOLUCIÓ
Acordar la convocatòria pública d’un lloc de cap de grup de l’Àrea de Targeta Sanitària dels Serveis Centrals del Servei de Salut de les Illes Balears, d’acord amb les especificacions següents:
1) Requisits
Tenir la condició de personal estatutari fix de gestió i serveis dels subgrups C1 o C2 i estar en les situacions de servei actiu o de reserva de plaça en institucions sanitàries del sistema nacional de salut. Aquests requisits s’han de complir en la data de publicació de la convocatòria.
2) Mèrits que s’avaluaran (s’han de complir en la data de publicació de la convocatòria)
a) Serveis prestats (màxim 60 punts):
- Serveis prestats en categories estatutàries de gestió i serveis del subgrup C1 0,20 punts per cada mes complet de serveis prestats.
- Serveis prestats en categories estatutàries de gestió i serveis del subgrup C2 0,16 punts per cada mes complet de serveis prestats.
b) Llocs de treball relacionats amb el lloc al qual s’opta (màxim 60 punts):
- Llocs de prefectura (màxim 40 punts):
- Haver ocupat llocs de prefectura amb un complement de destinació superior al nivell 19.........0,20 punts per cada mes complet.
- Haver ocupat llocs de prefectura amb un complement de destinació del nivell 19..................... 0,15 punts per cada mes complet.
- Haver ocupat llocs de prefectura amb un complement de destinació inferior al nivell 19........... 0,10 punts per cada mes complet.
- Altres experiències professionals relacionades amb el lloc al qual s’opta, sempre que no es corresponguin als serveis prestats en alguna de les categories necessàries per ocupar el lloc convocat ni a l’ocupació de llocs de direcció (màxim 20 punts).........0,10 punts per cada mes complet.
c) Formació relacionada amb el lloc al qual s’opta (màxim 30 punts):
- Per cada crèdit o per cada deu hores com a docent o discente en cursos, seminaris, tallers, congressos o jornades relatius a: riscs laborals; SAP; CIVITAS; contractació administrativa; redacció administrativa; redacció i traducció de textos administratius; gestió de reclamacions amb l’eina QSSI; bones pràctiques; gestió econòmica i pressupostària; facturació a tercers; inventari i mapa de processos; coordinació; ofimàtica; formació de formadors i qualsevol altre relacionat amb el lloc al qual s’opta .........0,10 punts
Els criteris que els cursos, els seminaris, els tallers, els congressos i les jornades han de complir per ser valorats són els següents:
- Han d’estar organitzats o impartits per alguna administració pública (d’acord amb l’article 2 de la Llei 30/1992) o per alguna universitat, la qual cosa ha de constar en el certificat corresponent. En el cas que l’activitat hagi estat organitzada per una entitat de dret públic de conformitat amb l’article 2.2 de la Llei 30/1992, la persona interessada n’ha d’acreditar aquesta condició.
- Han d’estar organitzats per organitzacions sindicals o entitats sense ànim de lucre i impartits en virtut de convenis subscrits amb les administracions públiques o amb universitats, o bé han d’estar acreditats i/o subvencionats per aquelles, la qual cosa ha de constar en el certificat corresponent.
- Han de ser realitzats en virtut dels acords de formació continuada en les administracions públiques i han d’estar organitzats per qualsevol dels promotors de formació continuada que hagin subscrit aquests acords.
- Per tenir el títol, diploma o certificat oficial de català emès de conformitat amb l’Ordre del conseller d’Educació i Cultura de 30 de març de 2011 (BOIB núm. 53/2011, de 9 d’abril) corresponent al nivell A...............................1 punt
- Per tenir el títol, diploma o certificat oficial de català emès de conformitat amb l’Ordre del conseller d’Educació i Cultura de 30 de març de 2011 (BOIB núm. 53/2011, de 9 d’abril) corresponent al nivell B1.............................2 punts
- Per tenir el títol, diploma o certificat oficial de català emès de conformitat amb l’Ordre del conseller d’Educació i Cultura de 30 de març de 2011 (BOIB núm. 53/2011, de 9 d’abril) corresponent al nivell B2 ............................3 punts
- Per tenir el títol, diploma o certificat oficial de català emès de conformitat amb l’Ordre del conseller d’Educació i Cultura de 30 de març de 2011 (BOIB núm. 53/2011, de 9 d’abril) corresponent al nivell C1.............................4 punts
- Per tenir el títol, diploma o certificat oficial de català emès de conformitat amb l’Ordre del conseller d’Educació i Cultura de 30 de març de 2011 (BOIB núm. 53/2011, de 9 d’abril) corresponent al nivell C2............................ 5 punts
(Només es valorarà el títol, diploma o certificat oficial de coneixements de català que correspongui al major nivell que la persona aspirant tengui.)
- Per tenir el certificat de nivell E (llenguatge administratiu) de català de conformitat amb l’Ordre del conseller d’Educació i Cultura de 30 de març de 2011 (BOIB núm. 53/2011, de 9 d’abril) .......................................................1 punt
(S’acumula a qualsevol altre nivell que es tengui.)
3) Característiques del lloc convocat
La persona que obtengui la plaça tendrà la dependència —orgànica i funcional— i acomplirà les funcions pròpies d’un cap de grup de l’Àrea de Targeta Sanitària dels Serveis Centrals del Servei de Salut, entre les quals les següents:
a) Gestió de la base de dades CIVITAS, que constitueix el registre fonamental dels beneficiaris del sistema sanitari de les Illes Balears.
b) Enllaç funcional entre el Ministeri, l’Institut Nacional de la Seguretat Social i Tresoreria.
c) Gestió de les adscripcions, les modificacions i el manteniment dels contingents de metges de família i d’infermeres, que repercuteixen en el còmput de les nòmines d’aquests professionals.
d) Enllaç entre els Serveis Centrals i les unitats de tramitació d’atenció primària de Mallorca, Menorca i Eivissa, marcant les directrius que cal seguir amb relació a l’adaptació de la nova normativa i les noves versions del programa.
e) Persona de referència davant qualsevol dubte que es plantegi relatiu a la tramitació de la targeta sanitària, tant de les unitats de tramitació com dels centres de salut.
f) Valoració de les reclamacions de sol·licitud de devolució de l’import de la taxa d’emissió de la targeta sanitària.
g) Impuls i organització de sessions formatives adreçades al personal d’admissió dels centres de salut de l’atenció primària de Mallorca i al personal d’admissió i facturació dels hospitals, orientades a registrar correctament les dades i la gestió de la targeta sanitària.
h) Impuls i seguiment de tots els projectes d’història de salut, prescripció farmacèutica i facturació que comparteixen la informació continguda en la base de dades de la targeta sanitària.
i) Coordinació i seguiment de les deficiències sorgides per mantenir correctament l’aplicació. Revisió i aprovació de la implantació anual de modificacions, actualitzacions i noves funcionalitats en el programa.
j) Posada en marxa de noves iniciatives referides a la nova targeta sanitària i l’adscripció d’infermeria.
k) Suport a les unitats de recerca, informació i estadística.
l) Introducció de la targeta sanitària com a instrument de gestió sobre el dret a l’assistència sanitària en l’àmbit hospitalari per a la contenció de la despesa hospitalària.
4) Documentació
Les persones aspirants han d’adjuntar la documentació original o una còpia compulsada que justifiqui els requisits i els mèrits al·legats.
5) Tràmit de sol·licitud
La sol·licitud per participar en el procés selectiu s’ha de presentar en el termini de vint dies naturals comptadors des de l’endemà de la data de publicació d’aquesta resolució de convocatòria en el Butlletí Oficial de les Illes Balears. Adreçada a l’òrgan convocant, s’ha de formalitzar en el Registre General dels Serveis Centrals del Servei de Salut o per mitjà d’alguna de les vies que estableix l’article 38.4 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú.
6) Comissió de Selecció
President: José Pastor Palenzuela
Vocals:
- Javier Clavero Gomila
- Mateu Mesquida Mas (designat pel director general del Servei de Salut)
- Rosa Canet Martorell (designada per la directora de Gestió i Pressupostos)
Secretària: M. Luisa Mateu Bennàssar
Si es produeix alguna vacant en la Comissió de Selecció, se’n nomenarà un nou integrant.
Interposició de recursos
Contra aquesta resolució —que exhaureix la via administrativa— es pot interposar un recurs de reposició davant de l’òrgan que la dicta, en el termini d’un mes comptador des de l’endemà de la data de publicació de la resolució, d’acord amb els articles 116 i 117 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, en relació amb l’article 57 de la Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.
També s’hi pot interposar directament un recurs contenciós administratiu davant dels jutjats contenciosos administratius de Palma en el termini de dos mesos comptadors des de l’endemà de la data de publicació de la resolució, d’acord amb els articles 8 i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, sense perjudici de qualsevol altre recurs que es consideri procedent interposar-hi.
Palma, 6 de febrer de 2013
El director general
Per delegació de signatura de la consellera d’Interior
(BOIB 47/2008 i BOIB 60/2008)
Miquel Tomàs Gelabert