Aprovades pel Consell Rector del Patronat de la Residència, en sessió de 7 de setembre de 2012, es fan públiques als efectes corresponents, les següents:
BASES QUE HAN DE REGIR LA CONVOCATÒRIA DE CONCURS PER PROVEIR INTERINAMENT, UNA BORSA D’AUXILIARS DE CLÍNICA DE L’ORGANISME AUTÒNOM FUNDACIÓ PÚBLICA DEL SERVEI PÚBLIC DE LA RESIDÈNCIA SANT DOMINGO (POLLENÇA), EN RÈGIM DE CONTRACTACIÓ LABORAL.
PRIMERA . OBJECTE DE LA CONVOCATÒRIA.
Es convoquen proves selectives per cobrir, mitjançant concurs i contracte laboral d’interinitat, una borsa d’auxiliars d’infermeria a jornada completa, amb destinació a l’Organisme Autònom Fundació Pública del Servei Públic de la Residència Sant Domingo. Aquestes places estan enquadrades en el grup C-2, amb les retribucions corresponents a aquest grup segons la legislació vigent i els acords de l’Ajuntament o Patronat. La seva dedicació, jornada de treball i retribucions seran les corresponents a jornada completa dels treballadors del Patronat.
L’aspirant que sigui contractat desenvoluparà les funcions pròpies del lloc de treball amb caràcter d’interinitat, fins que la plaça sigui coberta per personal laboral fix.
SEGONA .- REQUISITS
Es tracta de places de personal laboral interí, de nivell III, i d’acord amb la plantilla i les Bases Generals de l’Ajuntament, s’han de complir els següents requisits:
- Estar en possessió de la titulació adient d’FP-I o equivalent de mòduls d’auxiliar de clínica.
- Comptar amb el certificat de català de nivell B1. Si no s’està en disposició d’acreditar-lo s’haurà de fer una prova prèvia del nivell.
- Abonar les taxes corresponents del procés selectiu: 21’05 €
TERCERA . PRESENTACIÓ D’INSTÀNCIES.
Les instàncies es presentaran al Registre General d’Entrades de l’Ajuntament en el termini de 15 dies hàbils des de la publicació de l’anunci a la pàgina web de l’Ajuntament. També es publicarà l’anunci a dos diaris de la Comunitat Autònoma.
Per ésser admesos i prendre part en el concurs els aspirants, a les instàncies, a més de manifestar que reuneixen totes i cada una de les condicions exigides a la Base segona, aportaran fotocòpia compulsada dels diferents mèrits que regeixen la fase de concurs. En cap cas es tindran en compte mèrits posteriors a la finalització del termini de presentació d’instàncies.
QUARTA . TRIBUNAL QUALIFICADOR.
El Tribunal es constituirà de la forma següent:
President: Margarita Lacalle Pons-Estel, TAG, funcionària de carrera
Suplent: Francisca M. Adrover Cànaves, secretària de la Corporació
Vocals:
Titular: Maria Serra Petro, TRL, funcionària de carrera
Suplent: Antoni B. Ortiz Giner, administratiu, funcionari de carrera
Titular: M. Pilar García Salas, auxiliar administrativa, funcionària de carrera
Suplent: Mercè Dietrich Ribas, auxiliar administrativa, funcionària de carrera
Se sol·licitaran un vocal titular i un suplent, funcionaris de carrera, del Consell de Mallorca amb coneixements de les tasques a desenvolupar pels auxiliars de clínica.
Secretari: Miquel Cerdà Grau o funcionari en qui delegui.
Com a assessor del Tribunal en la prova de català, es designa l’assessora lingüística d’aquest Ajuntament, qui actuarà amb veu i sense vot.
QUINTA . FASE DE CONCURS I MÈRITS A VALORAR.
Els mèrits a valorar pel tribunal seran els següents:
1)
Experiència professional en la categoria d’auxiliar d’infermeria:
1.1.- Serveis prestats en centres residencials o de dia de Tercera Edat per a una empresa o per compte propi; 3 punts per any, amb un màxim de 15 punts.
1.2.- Serveis prestats per compte propi o per a una empresa, en altres centres o empreses; 1 punt per any treballat, amb un màxim de 5 punts.
Forma d’acreditar el mèrit:
-
En empresa pública: mitjançant certificat expedit per l’organisme competent de l’Administració de què es tracti.
-
En empresa privada: mitjançant certificat d’empresa, amb indicació de la data d’alta i baixa, categoria professional, tipus de contracte i funcions realitzades. Excepcionalment, en el cas d’extinció de l’empresa en la qual es varen prestar els serveis, s’han d’aportar els documents originals o fotocòpies degudament compulsades que justifiquin les dades indicades anteriorment.
-
En l’exercici de la professió: mitjançant certificat d’alta i baixa de l’Impost d’Activitats Econòmiques, amb indicació de la classificació de l’activitat, i en el seu cas la llicència fiscal per períodes anteriors al dia 1 de gener de 1992.
En el supòsit que l’aspirant acrediti serveis en els dos apartats anteriors en el mateix període de temps, únicament es valoraran els que suposin major puntuació. Els períodes de temps inferiors a un any es prorratejaran per mesos.
2)
Períodes de pràctiques en programes de formació professional de 50 hores o més: 2 punts.
El mèrit s’ha d’acreditar mitjançant certificat expedit pel centre de Formació Professional on s’hagin realitzat les pràctiques.
3)
Períodes de pràctiques en programes de formació especialitzada de 200 hores o més: 4 punts.
El mèrit s’ha d’acreditar mitjançant certificat expedit per un centre oficial reconegut on hagi realitzat les pràctiques.
4)
Assistència a cursos d’especialització organitzats per centres oficials o reconeguts, directament relacionats amb la categoria sol•licitada, d’una durada igual o superior a 16
Hores; aquest apartat es puntuarà fins un màxim de 10 punts, d’acord amb el següent barem:
-
De 200 hores o més ……………1,50 punts.
-
De 160 a 199 hores …………….1,25 punts.
-
De 120 a 159 hores …………….1,00 punt.
-
De 80 a 119 hores …………….. 0,75 punts.
-
De 40 a 79 hores ……………….0,50 punts.
-
De 16 a 39 hores ……………….0,25 punts.
Aquest mèrit s’acreditarà documentalment mitjançant fotocòpia compulsada del títol d’assistència o certificat expedit pel centre o institució oficialment reconeguts que hagi organitzat el curs, amb indicació de la seva durada i de les matèries tractades.
5)
Assistència a cursos de prevenció de riscs laborals organitzats per centres oficials o reconeguts. En funció de la seva durada i l’adequació a les funcions a desenvolupar, aquest apartat es puntuarà amb un màxim de 3 punts, d’acord amb el següent barem:
-
De 51 hores o més ……………….3,00 punts.
-
De 31 a 50 hores………………….2,00 punts.
-
De 0 a 30 hores…………………...1,00 punt.
Aquest mèrit s’acreditarà documentalment mitjançant fotocòpia compulsada del títol d’assistència o certificat expedit pel centre o institució oficialment reconeguts que hagi organitzat el curs, amb indicació de la seva durada i de les matèries tractades.
6)
Assistència a cursos d’ofimàtica organitzats per centres oficials o reconeguts. En funció de la seva duració i l’adequació amb les funcions a desenvolupar, aquest apartat es puntuarà amb un màxim d’un punt, d’acord amb el següent barem:
-
De 51 hores o més …………………0,75 punts.
-
De 31 a 50 hores……………………0,50 punts.
-
De 0 a 30 hores …………………….0,25 punts.
Aquest mèrit s’acreditarà documentalment mitjançant fotocòpia compulsada del títol d’assistència o certificat expedit pel centre o institució oficialment reconeguts que hagi organitzat el curs, amb indicació de la seva durada i de les matèries tractades.
El Tribunal podrà demanar als interessats els aclariments o, en el seu cas, la documentació addicional que estimi oportuna, amb l’única finalitat de comprovar la veritat dels mèrits aportats amb la sol•licitud per participar en el procés de selecció.
SISENA.- BORSA D’ASPIRANTS PER A NOMENAMENTS INTERINS.
Acabada la qualificació dels mèrits s’exposarà el llistat final de la borsa, amb la puntuació.
Els aspirants formaran una borsa d’aspirants per cobrir aquelles places d’auxiliar d’infermeria que s’hagin de cobrir tant de manera immediata com les vacants que es produeixin amb posterioritat, i les baixes.
Aquesta borsa es regirà per les següents normes:
1.- Sols podran formar-ne part aquells aspirants que compleixin els requisits de la base segona.
2.- L’ordre de prelació dels aspirants per a la seva contractació, quan es produeixi una vacant que hagi de ser coberta de forma laboral interina, estarà determinat per la puntuació total del concurs, exceptuant la prova de català que es qualifica d’apte o no apte. En cas d’empat es decidirà a favor de l’aspirant que hagi obtingut la puntuació més alta a l’apartat 1.1, i després a l’apartat 1.2. Si persisteix l’empat es realitzarà un sorteig.
3.- La validesa d’aquesta borsa serà de dos anys a comptar des del dia en què finalitzin les proves que regeixen les presents bases, i el Patronat haurà de convocar noves proves selectives.
4.- En tot allò no disposat anteriorment serà d’aplicació la normativa de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.
Pollença, 24 de setembre de 2012
EL BATLE
Tomeu Cifre Ochogavia