Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

SERVEI DE SALUT DE LES ILLES BALEARS

Núm. 21042
Resolució de la directora general del Servei de Salut de les Illes Balears per la qual es regula el procediment d’integració com a personal estatutari fix del personal laboral fix i del personal funcionari de carrera del Complex Hospitalari de Mallorca

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Antecedents i fonaments de dret

1.    El Pla d’ordenació dels recursos humans del Servei de Salut de les Illes Balears —subscrit el 4 de maig de 2006 entre els representants de l’administració sanitària autonòmica i les organitzacions sindicals CEMSATSE, CCOO, UGT i USAE, i posteriorment per CSI-F— inclou el compromís d’oferir al personal laboral de les fundacions Hospital Son Llàtzer i Hospital de Manacor i de l’empresa pública Gestió Sanitària de Mallorca i també al personal funcionari i laboral que presta servei en el Complex Hospitalari de Mallorca la possibilitat d’integrar-se de manera directa i voluntària en la condició de personal estatutari del Servei de Salut, per la qual cosa es preveuen fins a tres convocatòries addicionals a la primera, que ja s’ha duit a terme.

2.    La disposició addicional cinquena de la Llei 55/2003, de 16 de desembre, de l’estatut marc del personal estatutari dels serveis de salut —referida a les integracions de personal— estableix que, per tal d’homogeneïtzar les relacions d’ocupació del personal de cada centre, institució o servei de salut i a fi de millorar l’eficàcia en la gestió, les administracions sanitàries públiques poden establir procediments per a la integració directa —amb caràcter voluntari— en la condició de personal estatutari, en la categoria i en la titulació equivalents, de les persones que prestin servei en aquests centres, institucions o serveis amb la condició de funcionari de carrera o amb contracte laboral fix.

3.    En virtut d’això, el 4 de novembre de 2010 es va negociar amb les orga­nitzacions sindicals presents en la Mesa Sectorial de Sanitat un acord —aprovat per mitjà de l’Acord del Consell de Govern de 12 de novembre de 2010, publicat en el BOIB núm. 167/2010, de 18 de novembre— en el qual s’estableixen el procediment i les condicions per a l’estatutarització —com a personal estatutari fix— del personal funcionari de carrera i del personal laboral fix adscrit a centres, establiments o serveis gestionats pel Servei de Salut.

4.    En el marc d’aquests antecedents, aquesta resolució convoca el tercer i últim procediment d’integració en el règim estatutari per al personal laboral i funcionari del Complex Hospitalari de Mallorca.

Per tot això, en virtut de les competències conferides, dict la següent

Resolució

1.     Requisits per integrar-se en el règim estatutari

1.1.   El personal laboral o funcionari del Complex Hospitalari de Mallorca pot integrar-se en el règim estatutari del personal estatutari del Servei de Salut previst en la Llei 55/2003 i a la resta de normes aplicables en els termes establerts en aquesta resolució, sempre que compleixi els requisits següents en la data en què acabi el termini per presentar-hi sol·licituds:

a)  Mantenir un vincle laboral fix o de funcionari de carrera amb el Complex Hospitalari de Mallorca.

b)  Tenir la titulació exigida per la normativa estatutària per accedir a la categoria d’homologació.

c) Tenir la nacionalitat espanyola o de qualsevol estat de la Unió Europea o la d’algun estat al qual sigui aplicable la llibertat de circulació de treballadors en virtut dels tractats internacionals subscrits per la Unió Europea i ratificats per Espanya. També poden participar en el procés d’integració (qualsevol que sigui la seva nacionalitat) els cònjuges d’espanyols i de ciutadans d’altres estats de la Unió Europea sempre que no estiguin separats de dret, i també els seus descendents i els dels cònjuges sempre que no estiguin separats de dret i que siguin menors de vint-i-un anys o dependents i majors d’aquesta edat.

d)  Complir la resta dels requisits previstos en l’article 30.5 de la Llei 55/2003.

1.2. Les sol·licituds d’integració del personal que no compleixi aquests requisits han de ser desestimades.

2.     Circumstàncies que impedeixen integrar-se en el règim estatutari

No tenen la possibilitat d’integrar-se al règim estatutari: a) el personal vinculat per mitjà d’un contracte d’alta direcció; b) el personal laboral no fix o funcionari interí, que estan subjectes al que s’estableix en la disposició addicional segona d’aquesta resolució.

3.     Condició del personal integrat en el règim estatutari

3.1.  D’acord amb el que estableixen aquesta resolució i l’Acord de la Mesa Sectorial de 4 de novembre de 2010, el personal la sol·licitud d’integració del qual sigui estimada queda subjecte al règim jurídic i retributiu estatutari aplicable al personal estatutari del Servei de Salut.

3.2.  El personal integrat depèn organitzativament i funcionalment del centre de destinació.

3.3.  La integració produeix la novació de la relació de serveis del personal amb la institució i la subjecció d’aquell al règim estatutari, però en cap cas no origina dret a indemnització.

3.4.  El personal laboral de Gestió Sanitària de Mallorca que s’integri com a personal estatutari perd la plaça laboral que ocupava en aquesta empresa.

3.5.  El personal laboral o funcionari de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears que s’integri com a personal estatutari passa com a personal laboral o funcionari a la situació administrativa que li correspongui d’acord amb la normativa aplicable.

4.     Nomenament i situacions administratives

4.1.  La resolució per mitjà de la qual es declari la integració ha de determinar la categoria estatutària de destinació d’acord amb la taula d’homologació que figura en l’annex I d’aquesta resolució, sempre atenent la categoria de pertinença segons es dedueixi del contracte de treball o del nomenament, el nivell de titulació exigit en el procés selectiu en virtut del qual es va accedir a la condició de personal laboral fix o funcionari de carrera, i les funcions.

4.2.  Als efectes de la integració en les categories del règim estatutari, només té virtualitat la categoria a la qual el personal acrediti pertànyer amb caràcter fix en virtut d’un procés selectiu regit per la normativa vigent en el moment d’adquirir aquesta categoria.

4.3.  Juntament amb la resolució d’integració, la Direcció General del Servei de Salut ha d’expedir el nomenament, en el qual ha de detallar la categoria estatutària i la destinació.

4.4.  En el cas que el personal integrat estigui ocupant llocs de treball de direcció, la Direcció Gerència del Complex Hospitalari de Mallorca ha d’expedir un nomenament estatutari addicional de direcció amb la denominació que sigui procedent d’acord amb el que s’estableix en el règim del personal estatutari del Servei de Salut, sempre que aquest personal compleixi els requisits exigibles.

4.5.  En els supòsits en què el personal que opti per la integració estigui ocupant provisionalment llocs d’una categoria superior, la Direcció Gerència del Complex Hospitalari de Mallorca ha d’expedir una resolució addicional amb què declari el personal afectat en la situació de promoció interna temporal en la categoria estatutària de promoció, sempre que això sigui acordat amb el règim estatutari.

4.6    Quant al personal laboral fix i al personal funcionari de carrera que no estigui prestant servei en la institució a la qual estigui lligat però que tengui dret a retornar a aquesta institució, en la resolució d’integració s’ha de determinar el pas a la situació administrativa que li correspongui de conformitat amb la Llei 55/2003 i la resta de disposicions aplicables al personal estatutari del Servei de Salut depenent de la causa que hagi originat la seva situació administrativa, de tal manera que, si de cas, el director gerent del Complex Hospitalari de Mallorca, el secretari general o la directora general del Servei de Salut —segons a qui pertoqui— ha de dictar la resolució corresponent sobre la situació administrativa.

4.7    La integració del personal suposa el reconeixement exprés —des de la data d’integració— de la seva antiguitat als efectes de la meritació com a personal estatutari.

5.     Condició del personal no integrat en el règim estatutari

El personal que no resulti integrat en el règim estatutari manté el règim jurídic i retributiu que es derivi del seu contracte de treball i del conveni col·lectiu aplicable en el moment en què entri en vigor aquesta resolució.

6.     Presentació de la sol·licitud

6.1    La sol·licitud d’integració s’ha de presentar en el termini de quinze dies naturals comptador des de l’endemà de la data de publicació d’aquesta resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears i seguint el model de sol·licitud que figura en l’annex II.

6.2    La sol·licitud, dirigida a la Direcció General del Servei de Salut— es pot presentar en qualsevol de les formes establertes en la Llei 30/1992, de 26 de desembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú.

6.3.  La sol·licitud, que ha de ser diligenciada per la direcció del centre, ha d’anar acompanyada de la documentació següent, compulsada degudament:

a)    Fotocòpia del document d’identitat de la persona sol·licitant, o bé del passaport o d’un document oficial en vigor que n’acrediti la identitat, la nacionalitat i la data de naixement en els supòsits que no tengui la nacionalitat espanyola o que es donin les circumstàncies del dret a què es refereix l’article 1.1.c.

b)    Fotocòpia del nomenament o del contracte de treball que acrediti la condició de funcionari de carrera o de personal fix o indefinit que fos considerat fix a efectes del procés d’integració d’acord amb el previst en l’Acord de la Mesa Sectorial de 4 de novembre de 2010.

c)    Fotocòpia del títol exigible per ocupar la categoria.

6.4.  Una vegada examinada la sol·licitud, el Servei de Salut pot exigir a la persona interessada o a la direcció del centre la documentació complementària que consideri rellevant per dilucidar les circums­tàncies laborals de l’abast de la integració.

6.5.  Si la persona interessada no presenta la sol·licitud d’integració en els termes previstos en aquesta resolució, s’entendrà que opta per quedar en la situació laboral en què està.

7.   Resolució de la sol·licitud

7.1.  La sol·licitud d’integració ha de ser resolta estimant-la o desestimant-la.

7.2.  Tota resolució desestimatòria ha de ser motivada degudament i tota resolució estimatòria ha d’especificar la destinació i la categoria en la qual s’integra la persona interessada.

8.   Permanència en el mateix centre

No serà procedent la integració en la condició de personal estatutari fix del personal que ja tengui aquesta condició i que pertanyi a la mateixa categoria que aquella a la qual li correspongui integrar-se. En aquests supòsits, si la persona interessada ho sol·licita per mitjà de la instància que figura en l’annex III d’aquesta resolució, passarà a ocupar de manera definitiva i en actiu la plaça com a personal estatutari fix en el mateix centre on presta servei com a funcionari de carrera o com a personal laboral fix.

9.   Sol·licitud de reingrés en el servei actiu

El personal laboral no fix i el personal funcionari interí que ja tengui la condició de personal estatutari fix en la mateixa categoria en la qual li hagués correspost integrar-se com a personal estatutari temporal poden sol·licitar el reingrés provisional de la seva excedència com a personal estatutari fix, sempre que compleixin els requisits exigits per fer-ho, sol·licitant al mateix temps l’oportuna comissió de servei per mitjà de la instància que figura en l’annex IV d’aquesta resolució.

Disposició addicional primera

1.   Els llocs de treball del personal que resulti integrat es consideren amortitzats i reconvertits en llocs de règim estatutari segons la taula d’homologacions que s’estableix en l’annex I d’aquesta resolució.

2.   En el moment en què es produeixi una vacant en un lloc la titularitat del qual correspongui a personal laboral o funcionari que no s’hagi integrat i que no tengui dret de reserva sobre aquest lloc, se’n produirà l’amortització.

Disposició addicional segona

1.   A excepció del que s’estableix en la disposició transitòria, els llocs de treball ocupats per personal laboral no fix s’amortitzaran amb efectes de 31 de desembre de 2011, com a darrer dia contractat laboral.

2.   Sempre que calgui mantenir aquests llocs, es transformaran sense solució de continuïtat en llocs del règim estatuari de la categoria respectiva segons la taula d’homologació que figura en l’annex I. El personal que anteriorment els ocupava i compleixi els requisits de titulació serà vinculat per mitjà d’un nomenament estatutari de causa equivalent a la categoria que constàs en el contracte de treball inicial i amb el mateix caràcter temporal, amb efectes des de l’endemà de la data de la cessació.

3.   El personal laboral no fix que no tengui la titulació exigida per ocupar la plaça de la categoria estatutària que li correspongui no pot integrar-se en el règim estatutari.

4.   El personal no fix que estigui ocupant un lloc de treball amb la condició de substitut de personal laboral fix mantendrà la seva vinculació amb tal causa fins que s’hi reincorpori el titular o fins que s’extingeixi el dret de reserva d’aquest lloc. La vinculació d’aquest personal es mantendrà en el règim laboral o passarà al règim estatutari depenent del règim del lloc ocupat i, per tant, de l’exercici del dret d’opció del seu titular.

5.   Una vegada extingit el dret de reserva del treballador substituït que no hagi optat per integrar-se i quan aquest no s’hi hagi reincorporat, el personal substitut cessarà en la seva prestació de servei, la plaça s’amortitzarà i es podrà transformar en una plaça de règim estatutari, si s’escau. La cobertura d’aquesta plaça es durà a terme pel procediment establert reglamentàriament per a les vinculacions temporals de règim estatutari.

Disposició addicional tercera

1.   Cap professional no pot tenir simultàniament la condició de personal estatutari fix i temporal en una mateixa categoria.

2.   Cap professional no pot tenir simultàniament la condició de personal estatutari en actiu i en alguna situació diferent a la d’actiu en una mateixa categoria.

3.   Cap professional no pot tenir simultàniament el dret de reingrés en més d’un centre, establiment o servei de l’àmbit d’aplicació de l’Acord de la Mesa Sectorial de 4 de novembre de 2010.

4.   Quan es tengui la condició de funcionari de carrera o de personal laboral fix en dos dels centres inclosos en l’àmbit d’aplicació de l’Acord de la Mesa Sectorial de 4 de novembre de 2010 i el seu equivalent sigui la mateixa categoria estatutària, la persona interessada només pot participar en l’oferta d’integració d’un dels centres. Si opta a l’estatutarització en la mateixa categoria estatutària en diversos centres, només es tendrà en consideració la sol·licitud referida al darrer centre on hagi prestat servei.

5.   No és procedent la integració en la condició de personal estatutari fix del personal que ja tengui aquesta condició i que pertanyi a la mateixa categoria que aquella a la qual li correspongui integrar-se. En aquest supòsit, si la persona interessada ho sol·licitàs passaria a ocupar de manera definitiva i en actiu la plaça com a personal estatutari fix al mateix centre on presta servei com a funcionari o com a personal laboral.

6.   El personal laboral fix o funcionari de carrera del Complex Hospitalari de Mallorca que estigui prestant servei com a personal estatutari temporal en la mateixa categoria no es pot integrar com a personal estatutari fix amb caràcter previ a l’efectivitat d’aquesta si no ha renunciat al nomenament estatutari temporal. Aquest personal pot reingressar en la plaça estatutària fixa d’acord amb les disposicions aplicables al personal estatutari; si de cas, pot sol·licitar una comissió de servei.

7.   El personal laboral no fix d’un centre de l’àmbit d’aplicació de l’Acord de la Mesa Sectorial de 4 de novembre de 2010 que tengui també la condició de laboral fix o funcionari de carrera del Complex Hospitalari de Mallorca només pot optar a la integració en la mateixa categoria estatutària al centre on tengui la condició de personal laboral fix. Aquest personal pot reingressar en la plaça estatutària fixa d’acord amb les disposicions aplicables al personal estatutari; si de cas, pot sol·licitar una comissió de servei.

Disposició addicional tercera

El personal funcionari de carrera o laboral fix que s’integri a aquest procés d’estatutarització continuarà acomplint les funcions pròpies de la categoria o del lloc que ocupava com a funcionari o laboral abans de la integració mentre romangui en el centre on s’estatutaritza.

Disposició transitòria

1.   En el cas que s’estigui tramitant algun procés selectiu convocat abans de que entri en vigor l’Acord de 4 de novembre de 2010 i que estigui pendent de resolució, les persones aspirants que superin el procés s’integraran com a personal estatutari en el termini per prendre possessió del lloc adjudicat mitjançant una sol·licitud d’homologació amb la categoria estatutària que li pugui correspondre, dirigida a la Direcció General del Servei de Salut.

2.   Una vegada estimada la sol·licitud d’homologació, la presa de possessió s’efectuarà a la plaça estatutària, llevat que la persona interessada opti per prendre possessió com a personal laboral.

3.    L’exercici de l’opció per la persona interessada comportarà la transformació del lloc de treball en plaça del règim estatutari.

Disposició final

Aquesta resolució entra en vigor l’endemà d’haver estat publicada en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.

Palma, 18 d’octubre de 2012

La directora general del Servei de Salut
M. Isabel Borràs Bosch

 

Annex I. Taula d’homologació

Categoria o lloc de personal funcionari

Categoria a la qual s'homologa

Cap de servei

Facultatiu especialista d'àrea (segons la titulació i la funció)

Cap de secció

Facultatiu especialista d'àrea (segons la titulació i la funció)

Adjunt

Facultatiu especialista d'àrea (segons la titulació i la funció)

Metge adjunt

Facultatiu especialista d'àrea (segons la titulació i la funció)

Farmacèutic

Facultatiu especialista d'àrea de farmàcia hospitalària

Metge adjunt d'urgències

Metge d'urgència hospitalària o metge dic d'admissió i documentació clínica (segons la titulació i la funció)

Psicòleg especialista

Personal tècnic titulat superior psicòleg

Adjunt al cap d'infermeria

ATS/DUI

ATS/DUI

ATS/DUI

Sanitari local practicant

ATS/DUI

Fisioterapeuta

Fisioterapeuta

Terapeuta ocupacional

Terapeuta ocupacional

Ajudant tècnic de laboratori

Tècnic especialista de laboratori

Ajudant tècnic de radiologia

Tècnic especialista en radiodiagnòstic o en radioteràpia (segons la titulació i la funció)

Assistent social

Treballador social

Assistent social i defensa judicial

Treballador social

Tècnic de grau mig comptable

Grup de gestió de la funció administrativa

Administratiu

Grup administratiu de la funció administrativa

Lloc base administratiu

Grup administratiu de la funció administrativa

Auxiliar de clínica

Auxiliar d'infermeria

Auxiliar d'infermeria

Auxiliar d'infermeria

Auxiliar de farmàcia

Auxiliar d'infermeria o grup auxiliar administratiu de la funció administrativa (segons la titulació)

Auxiliar de psiquiatria adscrit al servei de psiquiatria

Auxiliar d'infermeria o zelador (segons la titulació)

Auxiliar de psiquiatria adscrit a teràpia ocupacional

Auxiliar d'infermeria o zelador (segons la titulació)

Auxiliar de psiquiatria de serveis especials

Auxiliar d'infermeria o zelador (segons la titulació)

Auxiliar psiquiàtric

Auxiliar d'infermeria o zelador (segons la titulació)

Auxiliar sanitari

Auxiliar d'infermeria o zelador (segons la titulació)

Auxiliar de recepció i telèfon

Telefonista o grup auxiliar administratiu de la funció administrativa (segons la funció)

Conductor

Conductor

Cuiner de primera

Cuiner

Encarregat de l'àrea de manteniment

Picapedrer, calefactor, fuster, electricista, llanterner, jardiner, mecànic o pintor (segons la funció)

Cap d'obres i manteniment

Picapedrer, calefactor, fuster, electricista, llanterner, jardiner, mecànic o pintor (segons la funció)

Oficial d'oficis

Picapedrer, calefactor, fuster, electricista, llanterner, jardiner, mecànic o pintor (segons la funció)

Oficial d'oficis (manteniment)

Picapedrer, calefactor, fuster, electricista, llanterner, jardiner, mecànic o pintor (segons la funció)

Lloc base auxiliar

Grup auxiliar administratiu de la funció administrativa

Auxiliar de recepció i admissions

Grup auxiliar administratiu de la funció administrativa

Monitor de teràpia ocupacional

Monitor

Perruquer

Perruquer

Mosso sanitari

Zelador

Ordenança

Zelador

Porter

Zelador

 

 

Categoria o lloc del personal laboral de l'Adm. de la Comunitat Autònoma

Categoria a la qual s'homologa

Metge especialista

Facultatiu especialista d'àrea (segons la titulació i la funció)

Metge adjunt d'urgències

Metge d'urgència hospitalària o mèdic d'admissió i documentació clínica (segons la titulació i la funció)

Metge

Metge d'urgència hospitalària o mèdic d'admissió i documentació clínica (segons la titulació i la funció)

ATS/DUI.

ATS/DUI

Auxiliar tècnic d'infermeria

Auxiliar d'infermeria o zelador (segons la titulació)

Auxiliar administratiu

Grup auxiliar administratiu de la funció administrativa

Zelador sanitari

Auxiliar d'infermeria o zelador (segons la titulació)

Cuiner de primera

Cuiner

Cuiner de segona

Cuiner o auxiliar de cuina (segons la titulació)

Oficial de segona de manteniment

Picapedrer, calefactor, fuster, electricista, llanterner, jardiner, mecànic o pintor (segons la funció)

Oficial de segona modista

Cosidor

Oficial de segona perruquer

Perruquer

Ajudant de cuina

Auxiliar de cuina

Empleat de serveis

Auxiliar de cuina

Ajudant de magatzem

Zelador

Bugader i planxador

Bugader o planxador (segons la funció)

Netejador

Netejador

Peó

Peó

 

 

Categoria o lloc personal laboral de GESMA

Categoria a la qual s'homologa

Cap de servei

Facultatiu especialista d'àrea (segons la titulació i la funció)

Cap de secció

Facultatiu especialista d'àrea (segons la titulació i la funció)

Metge adjunt

Facultatiu especialista d'àrea (segons la titulació i la funció)

Facultatiu adjunt

Facultatiu especialista d'àrea (segons la titulació i la funció)

Tècnic superior no especialista / metge base

Metge d'urgència hospitalària o metge d'admissió i documentació clínica (segons la titulació)

Fac. adjunt / tècnic sup. no especialista psicòleg clínic o psicòleg

Personal tècnic titulat superior psicòleg

Tècnic superior no especialista biòleg

Personal tècnic titulat superior biòleg

Tècnic superior no especialista farmacèutic

Farmacèutic de l'atenció primària

Tècnic superior no especialista economista, tècn. de gestió econòmica

Grup tècnic de la funció administrativa

Supervisor o infermer o ATS/DUI o responsable personal d'infermeria

ATS/DUI

Fisioterapeuta / tècnic de grau mitjà

Fisioterapeuta

Assistent o treballador social o tècnic de grau mitjà (treballador social)

Treballador social

Tècn. sup. en prevenció de riscos laborals (tècn. sup. no especialista)

Personal tècnic de grau mitjà

Tècn. grau mitjà preparador laboral o informàtic o graduat social

Grup de gestió de la funció administrativa

Educador social

Treballador social o grup de gestió de la funció administrativa (segons la titulació)

Enginyer tècnic

Enginyer tècnic

Mestre (tècnic de grau mitjà)

Professor d'EGB

Terapeuta ocupacional / tècnic de grau mitjà

Terapeuta ocupacional

Tècnic especialista de laboratori

Tècnic especialista de laboratori

Tècnic especialista en radiologia

Tècnic especialista en radiodiagnòstic

Auxiliar de farmàcia

Auxiliar d'infermeria o grup auxiliar administratiu de la funció administrativa (segons la titulació)

Auxiliar d'infermeria o auxiliar de clínica

Auxiliar d'infermeria

Auxiliar psiquiàtric o servent o aux. sanitari o aux. de laboratori

Auxiliar d'infermeria o zelador (segons la titulació)

Auxiliar administratiu o auxiliar de recepció admissions

Grup auxiliar administratiu de la funció administrativa

Administratiu o tècn. aux. gestió o tècn. auxiliar o tècn. especialista

 

d'informàtica o tècn. aux. arxiu-biblioteca

Grup administratiu de la funció administrativa

Administratiu o tècn. aux. gestió o tècn. auxiliar o tècn. especialista

 

d'informàtica o tècn. aux. arxiu-biblioteca

Grup auxiliar de la funció administrativa

Auxiliar de recepció i telèfon

Telefonista o grup auxiliar administratiu de la funció administrativa (segons la funció)

Monitor de rehabilitació o monitor de teràpia ocupacional

Monitor

Cap de cuina o cuiner o cuiner de primera

Cuiner

Conductor/xofer

Conductor

Perruquer

Perruquer

Governant

Governant

Cap de manteniment o cap d'obres i manteniment o encarregat

Picapedrer, calefactor, fuster, electricista, llanterner, jardiner, mecànic o pintor (segons la funció)

Monitor de jardineria

Jardiner

Auxiliar psiquiàtric sense titulació d'FP1 de la branca sanitària

Zelador

Oficial d'oficis

Picapedrer, calefactor, fuster, electricista, llanterner, jardiner, mecànic o pintor (segons la funció)

Modista

Cosidor

Ajudant de cuina

Auxiliar de cuina

Cambrer netejador o auxiliar de cuina, empleat de serveis

Auxiliar de cuina

Netejador

Netejador

Ajudant de magatzem

Zelador

Mosso/ajudant de magatzem o mosso de magatzem

Zelador

Bugader

Bugader

Mosso de bugaderia

Bugader

Ordenança o porter/recepcionista

Zelador

Peó / mosso d'oficis

Peó

 

Annex II. Sol·licitud d’integració del personal laboral fix o funcionari de carrera del Complex Hospitalari de Mallorca

en el règim estatutari

Dades personals

Nom i llinatges.....................................................................................................................

Núm. del document d’identitat .........................................................

Adreça.................................................................. Població................................................

Codi postal i municipi .........................................................................................................  

Telèfons de contacte...................................................................................................

 

Dades professionals

any

núm.

any

mes

dia

Data de publicació del procés selectiu (dd/mm/aaaa):...............................................

Resolució de......... de.................................. de................ (BOIB............. /.............. )

Categoria o lloc de treball actual (segons l’annex I):...........................................................

.............................................................................................................................................

Situació administrativa:

o Actiu         o Excedència............................................................................................ (tipus d’excedència):   

Data de la resolució (dd/mm/aaaa):..........................

Altres situacions de suspensió del nomenament o del contracte de treball:.........................

.............................................................................................................................................

Data de la resolució (dd/mm/aaaa):..........................

Categoria estatutària en la qual sol·licit integrar-me (segons l’annex I):.............................

.............................................................................................................................................

Titulació acadèmica que acredit per ocupar la categoria o el lloc de pertinença:

.............................................................................................................................................

Titulació acadèmica que acredit per ocupar la categoria estatutària:

.............................................................................................................................................

Manifest que són certes les dades que faig constar en aquesta sol·licitud d’integració en el règim estatutari en la categoria de.........................................................................................................................

................................... ,.......... d ........................................  de 20.......

[signatura]

DIRECCIÓ GENERAL DEL SERVEI DE SALUT DE LES ILLES BALEARS

Faig constar que les dades que la persona sol·licitant consigna en aquesta sol·licitud són certes.

............................ ,........ d ................................  de 20.....

[signatura del director gerent de la fundació]                    [segell]

Relació de documents adjunts a la sol·licitud, compulsats degudament:

Fotocòpia del document d’identitat (art. 6.3.a de la Resolució)

Fotocòpia del nomenament o del contracte de treball que acrediti la condició de funcionari de carrera o de personal laboral fix o personal indefinit que fos considerat fix a efectes del procés d’integració de conformitat amb l’Acord de Mesa Sectorial de 4 de novembre de 2010.

Fotocòpia del títol exigible per ocupar la categoria estatutària.

Altres documents:

.............................................................................................................

.............................................................................................................

Per al personal facultatiu

Sol·licit que se’m reconegui el dret a percebre el complement específic corresponent en els termes previstos en el Real decret llei 3/1987, d’11 de setembre, sobre retribucions del personal estatutari de l’Institut Nacional de la Salut, segons la nova redacció donada per l’article 53.1 de la Llei 66/1997, de 30 de desembre, de mesures fiscals, administratives i de l’ordre social.

o Sí       o No

[signatura]

 

Annex III. Sol·licitud del personal laboral fix o funcionari de carrera del Complex Hospitalari de Mallorca que ja té la condició d’estatutari fix en la mateixa categoria en la qual li hagi correspost integrar-se i que vol continuar com a estatutari fix al mateix centre on presta servei com a funcionari de carrera o personal laboral fix

Dades personals

Nom i llinatges.....................................................................................................................

Núm. del document d’identitat .........................................................

Adreça.................................................................. Població................................................

Codi postal i municipi .........................................................................................................  

Telèfons de contacte...................................................................................................

Dades professionals

any

núm.

any

mes

dia

Data de publicació del procés selectiu (dd/mm/aaaa):...............................................

Resolució de......... de.................................. de................ (BOIB............. /.............. )

Categoria o lloc de treball actual (segons l’annex I):...........................................................

.............................................................................................................................................

Situació administrativa:

o Actiu         o Excedència............................................................................................ (tipus d’excedència):   

Data de la resolució (dd/mm/aaaa):..........................

Altres situacions de suspensió del nomenament o del contracte de treball:.........................

.............................................................................................................................................

Data de la resolució (dd/mm/aaaa):..........................

Categoria estatutària fixa que ocup i centre:.......................................................................

.............................................................................................................................................

Manifest que són certes les dades que faig constar en aquesta sol·licitud i sol·licit ocupar de manera definitiva i en actiu la plaça com a personal estatutari fix al mateix centre on prest servei com a funcionari de carrera o com a personal laboral fix.    

................................... ,.......... d ........................................  de 20.......

[signatura]

DIRECCIÓ GENERAL DEL SERVEI DE SALUT DE LES ILLES BALEARS

 

Annex IV. Sol·licitud de reingrés en el servei actiu (art. 69 Llei 55/2003) i sol·licitud d’una comissió de servei (art. 39)

Dades personals

Nom i llinatges.....................................................................................................................

Núm. del document d’identitat .........................................................

Adreça.................................................................. Població................................................

Codi postal i municipi .........................................................................................................  

Telèfons de contacte...................................................................................................

EXPÒS:

Que estic en la situació d’excedència en la categoria de.....................................................

.............................................................................................................................................

o

A)

Excedència per prestar servei en el sector públic [en aquest cas heu d’adjuntar una fotocòpia compulsada del nomenament com a personal fix i la resolució d’excedència]

o

B)

Excedència voluntària [en aquest cas heu d’adjuntar una fotocòpia compulsada del nomenament com a personal fix i la resolució d’excedència]

o

C)

Excedència voluntària declarada per aplicació de la disposició addicional quarta de la Llei 16/2001 [en aquest cas heu d’adjuntar una fotocòpia del BOE en el qual es va publicar l’ordre del Ministeri de Sanitat i Consum que va declarar la situació]

SOL·LICIT:

Reingressar en el servei actiu, atès que complesc els requisits exigits.

 

Situacions A i B

En el mateix centre i en la mateixa modalitat en la qual se’m va concedir el pas a la situació d’excedència.

 

Situació C

 

 

 

Àrea de Salut de Mallorca

 

 

atenció especialitzada

 

 

atenció primària

 

 

Àrea de Salut de Menorca

 

 

atenció especialitzada

 

 

atenció primària

 

 

Àrea de Salut d’Eivissa i Formentera

 

 

atenció especialitzada

 

 

atenció primària

 

 

061 de les Illes Balears

 

 

 

 

 

         

Una vegada concedit el reingrés provisional, sol·licit la comissió de serveis en el centre

.............................................................................................................................................

................................... ,.......... d ........................................  de 20.......

[signatura]

DIRECCIÓ GENERAL DEL SERVEI DE SALUT DE LES ILLES BALEARS