Posada en marxa de Tràmits Telemàtics (SISTRA2)

Si es vol implementar un nou tràmit telemàtic (sempre haurà d'estar associat a un Procediment Administratiu existent a ROLSAC), caldrà seguir les indicacions del següent document:

Guia Implantació de tràmits telemàtics amb SISTRA2 

Per a peticions relacionades amb permisos o gestió d'àrees temàtiques:

PINFO SISTRA2

Per a qüestions específiques sobre la configuració de Dominis Remots i de Gestors externs de Formularis, caldrà seguir les indicacions d'aquest document específic:

 Manual Integració Aplicacions GFE 


Recursos i material de Formació 

Canal Youtube Oficina d'Administració Electrònica




Pel manteniment de Tràmits antics (SISTRA1)

 

Per al coneixement de les url d’accés als diferents mòduls de SISTRA, podeu consultar el següent document:

Contextos de SISTRA

Per a sol·licitar el pas d'un tràmit telemàtic a l'entorn de PREPRODUCCIÓ o PRODUCCIÓ, caldrà emplenar el següent quadern de càrrega i enviar-lo a l'adreça de correu suport@caib.es. En cas de demanar el pas a l'entorn de PRODUCCIÓ, la petició haurà de venir firmada pel responsable del Procediment Administratiu relacionat:

Quadern de càrrega normalitzat.doc Quadern de càrrega normalitzat.doc

Si es volen gestionar les sol·licituds emplenades pels ciutadans o empreses que accedeixin al tràmit des de la Safata Telemàtica de SISTRA (necessària sempre que no existeixi una aplicació departamental integrada amb SISTRA), és necessari enviar el següent quadern de càrrega a l'adreça de correu suport@caib.es.

(En cas de demanar gestors a l'entorn de PRODUCCIÓ, la petició haurà de venir firmada pel responsable del Procediment Administratiu relacionat)

CAI específic Gestors de Tràmits.doc Quadern de càrrega específic per a Gestors de Tràmits.doc