Posada en marxa de Tràmits Telemàtics (SISTRA2)
Si es vol implementar un nou tràmit telemàtic (sempre haurà d'estar associat a un Procediment Administratiu existent a ROLSAC), caldrà seguir les indicacions del següent document:
Guia Implantació de tràmits telemàtics amb SISTRA2
Per a peticions relacionades amb permisos o gestió d'àrees temàtiques:
Per a qüestions específiques sobre la configuració de Dominis Remots i de Gestors externs de Formularis, caldrà seguir les indicacions d'aquest document específic:
Manual Integració Aplicacions GFE
Recursos i material de Formació
- Formació de SISTRA2: conceptes bàsics i desenvolupament de tràmits, amb casos d'exemple.
- Formació de SISTRA2: Curs avançat de SISTRA2
- Certificat de proves (Representant)
- Certificat de proves (Persona Física)
Canal Youtube Oficina d'Administració Electrònica
Pel manteniment de Tràmits antics (SISTRA1)
Per al coneixement de les url d’accés als diferents mòduls de SISTRA, podeu consultar el següent document:
Per a sol·licitar el pas d'un tràmit telemàtic a l'entorn de PREPRODUCCIÓ o PRODUCCIÓ, caldrà emplenar el següent quadern de càrrega i enviar-lo a l'adreça de correu suport@caib.es. En cas de demanar el pas a l'entorn de PRODUCCIÓ, la petició haurà de venir firmada pel responsable del Procediment Administratiu relacionat:
Quadern de càrrega normalitzat.doc
Si es volen gestionar les sol·licituds emplenades pels ciutadans o empreses que accedeixin al tràmit des de la Safata Telemàtica de SISTRA (necessària sempre que no existeixi una aplicació departamental integrada amb SISTRA), és necessari enviar el següent quadern de càrrega a l'adreça de correu suport@caib.es.
(En cas de demanar gestors a l'entorn de PRODUCCIÓ, la petició haurà de venir firmada pel responsable del Procediment Administratiu relacionat)