Seguiment i Avaluació

El Drecret 12/2023, de 10 de juliol, de la presidenta de les Illes Balears pel qual s'estableixen les competències i l'estructura bàsica de les conselleries de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Baleares ( BOIB ext.núm 94, de 10 de juliol) estableix com a competències que ha d'exercir la Direcció General de Funció Pública la gestió, l'impuls i la coordinació de les polítiques i els plans d'igualtat entre les dones i els homes empleats públics dels serveis generals de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears i del sector públic instrumental autonòmic.

Dins la Direcció General de Funció Pública hi ha els llocs de treball següents amb funcions específiciques en matèria d'igualtat:

-Cap del Departament de Coordinació i Modernització ( F0103000A):

Coordinar les polítiques i els plans d'igualtat entre les dones i els homes empleats públics de serveis generals de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

-Cap del Servei de Coordinació i Modernització (F01140132):

Coordinar i executar les polítiques i els plans d'igualtat entre les dones i els homes empleats públcis de serveis generals de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

-Cap de la Secció XII (F01130198):

Dur a terme el seguiment i l'avaluació del Pla d'igualtat i la dinamització del compliment de les mesures adoptades.

D'altra banda, a cada conselleria i organisme autònom de l'àmbit d'aplicació del Pla hi ha personal amb funcions específiques relacionades amb la igualdad de gènere, que han de col.laborar amb la implantació de les mesures d'igualtat aprovades i amb l'avaluació dels objectius programats.