Què puc fer si el meu compte bancari no està operatiu?

Si s'ha tramitat el pagament a un compte bancari que en el moment de l'ingrès no està operatiu, es pot resoldre de dues maneres:

 

1.- Contacti amb la seva entitat i sol·liciti que es reactivi el seu compte bancari en el que s'havia fet l'ingrès. Quan el compte bancari estigui operatiu, ens ha d'enviar un correu electrònic a botermic@dgsersoc.caib.es, indicant a l'assumpte el seu dni/nie i en el cos del text el seu nom, llinatges, dni i les quatre darreres xifres del seu IBAN.

2.- En el cas que la seva entitat financera no pugui reactivar el seu compte bancari en el que s'ha fet l'ingrès, ens ha d'aportar l’imprès signat de Declaració de Veracitat de Dades Bancàries, corresponent a un compte bancari del que en sigui titular, degudament emplenat com us ho especifiquem a continuació:

 

- Tràmit telemàtic https://www.caib.es/seucaib/ca/200/persones/tramites/tramite/5019334  mitjançant alguns del següents sistemes d’identificació: 

a. Sistema de Cl@ve permanent: https://clave.gob.es/clave_Home/clave.html

b. Sistema de Certificat Digital: https://www.sede.fnmt.gob.es/certificados/persona-fisica

c. Sistema de la DNIe electrònic: https://www.dnielectronico.es/PortalDNIe/

 

- De manera presencial:

a. A les Oficines d'Assistència en Matèria de Registre del Govern de les Illes Balears (OAMR). Només amb cita prèvia telefonant al 971 225791 (marcar "opció 1" i demanar cita per a registre). En aquesta llista disposeu de la llista d’OAMR de la CAIB:

https://www.caib.es/sites/atenciociutadania/ca/atencia_presencial_/

b. A les Oficines d'Assistència en Matèria de Registre de qualsevol altre administració (consells insulars, ajuntaments, etc.). Només amb cita prèvia.

- L'Ajuntament de Palma només permet registrar documentació cap a altres Administracions demanant cita prèvia mitjançant el següent enllaç: https://citaprevia.palma.cat/citapreviafront/public/RGE?lang=ca

c. A les oficines de Correus (mitjançant Registre Electrònic ORVE).

DOCUMENT N.1 - Declaracio_veracitat_dades_bancaries_BO_TERMIC_JULIOL.pdfDeclaracio_veracitat_dades_bancaries_BO_TERMIC_JULIOL.pdf

DADES NECESSÀRIES DELS FORMULARIS:

CODI SIA: 2651240
DESTINACIÓ: DIRECCIÓ GENERAL DE SERVEIS SOCIALS - CONSELLERIA D'AFERS SOCIALS I ESPORTS
CODI DIR3: A04026932
TRÀMIT O PROCEDIMENT: BO SOCIAL TÈRMIC