En data 2 d'agost de 2021, hem publicat els informes provisionals d'avaluació de competències en el Portal de Serveis al Personal de totes les persones avaluades.

La fase d'entrevistes romandrà oberta fins al dia 31 d'agost, per la qual cosa, una vegada hagueu accedit al vostre informe, podeu sol·licitar a la persona de la qual depeneu jeràrquicament que us faci l'entrevista d'avaluació amb l'objectiu d'elaborar conjuntament un pla de millora, en el cas que encara no us hagi convocat per dur-la a terme.

Si  no estau d'acord amb el contingut del vostre informe, disposau d'un termini de 10 dies hàbils, a comptar des de l'endemà de la finalització del període d'entrevistes, per presentar al·legacions a la Comissió de Seguiment del sistema d'Avaluació de Competències, mitjançant el model que teniu disponible en l'apartat "Avaluació 360º" del menú del Portal de Serveis al Personal.

Per a qualsevol dubte o aclariment, podeu contactar amb la Direcció General de Funció Pública a través de l'adreça avaluacio360@caib.es.