Les persones interessades poden presentar la sol·licitud específica del procediment mitjançant el tràmit telemàtic que està disponible a la Seu Electrònica d'aquesta Administració o mitjançant el Registre Electrònic Comú (REC).


Tràmit telemàtic  https://www.caib.es/seucaib/ca/200/persones/tramites/tramite/5230462   mitjançant alguns del següents sistemes d’identificació:


a. Sistema de Cl@ve permanent: https://clave.gob.es/clave_Home/clave.html


b. Sistema de Certificat Digital: https://www.sede.fnmt.gob.es/certificados/persona-fisica


c. Sistema de la DNIe electrònic: https://www.dnielectronico.es/PortalDNIe/


També es poden presentar als llocs que determinen l'article 16 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, i l'article 37.1 de la Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.


De manera presencial:


a. A les Oficines d'Assistència en Matèria de Registre del Govern de les Illes Balears (OAMR). Només amb cita prèvia telefonant al 971 225791 (marcar "opció 1" i demanar cita per a registre). En aquest llistat disposeu del llistat d’OAMR de la CAIB:


https://www.caib.es/sites/atenciociutadania/ca/atencia_presencial_/


b. A les Oficines d'Assistència en Matèria de Registre de qualsevol altre administració (consells insulars, ajuntaments, etc.). Només amb cita prèvia.


- L'Ajuntament de Palma només permet registrar documentació cap a altres Administracions demanant cita prèvia mitjançant el següent enllaç:


https://citaprevia.palma.cat/citapreviafront/public/RGE?lang=ca


c. A les oficines de Correus (mitjançant Registre Electrònic ORVE).