Torna

BOLETÍN OFICIAL DE LAS ISLAS BALEARES

Sección III. Otras disposiciones y actos administrativos

AYUNTAMIENTO DE SANT JOAN DE LABRITJA

Núm. 383709
Expte. N.º 1015/2021: Acuerdo del Pleno del Ayuntamiento de Sant Joan de Labritja por el que se aprueba definitivamente la modificación de la relación de puestos de trabajo y plantilla de personal ejercicio 2021

  • Contenido, oficial y auténtico, de la disposición: Documento pdf  Versión PDF

Texto

Habiendo concluido el plazo de exposición pública para la aprobación de la modificación de la relación de puestos de trabajo y plantilla de personal ejercicio 2021 de este Ayuntamiento, según acuerdo adoptado por el Pleno de este Ayuntamiento, en sesión celebrada el día 27 de julio de 2021.

2.- Expediente 1015/2021. Propuesta de acuerdo en relación a la modificación de la relación de puestos de trabajo y plantilla de personal ejercicio 2021.

Favorable

Tipo de votación: Ordinaria

A favor: 11, En contra: 0, Abstenciones: 1, Ausentes: 0

Por la Secretaria Interventora interina se presenta el informe propuesta de acuerdo siguiente:

 

INFORME- PROPOSTA DE SECRETARIA

 

En relació amb l'expedient relatiu a la modificació de la plantilla de personal de l'exercici 2021, en compliment de la provisió d'Alcaldia de data 22 de juny de 2021, emeto el següent informe-proposta d'acord, de conformitat amb el que preveu l'article 175 del Reglament d'Organització, Funcionament i Règim Jurídic de les Entitats Locals aprovat per Reial decret 2568/1986, de 28 de novembre, amb base als següents,

 

ANTECEDENTS DE FET

 

Antecedents:

 

Document

Data/Núm.

Observacions

Provisió d'Alcaldia

22/06/2021

Incoació de l'expedient

Informe de Secretaria

28/06/2021

Sobre el procediment a seguir i la normativa d'aplicació

Informe dels Serveis Municipals

23/07/2021

Sobre la proposta de modificació de la plantilla

Informe d'Intervenció

26/07/2021

Informe de control permanent previ

 

LEGISLACIÓ APLICABLE

 

La legislació aplicable és la següent:

 

Els articles 22.2.i) i 90.1 de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, Reguladora de les Bases del Règim Local.

 

Els articles 126 i següents del Text Refós de les Disposicions vigents en matèria de Règim Local aprovat pel Reial decret Legislatiu 781/1986, de 18 d'abril.

 

Els articles 169 i 177 del Text Refós de la Llei Reguladora de les Hisendes Locals aprovat pel Reial decret Legislatiu 2/2004, de 5 de març.

 

El Text Refós de la Llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat públic, aprovat per Reial decret Legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre.

 

La Llei Orgànica 3/2007, de 27 de març, d'Igualtat efectiva entre homes i dones.

 

Vistos els antecedents, es considera que l'expedient ha seguit la tramitació prevista a la legislació aplicable, motiu pel qual procedeix la seva aprovació pel Ple de la Corporació d'acord amb l'article 22.2.i) de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, Reguladora de les Bases del Règim Local.

 

Per això, de conformitat amb allò previst a l'article 175 del Reglament d'Organització, Funcionament i Règim Jurídic de les Entitats Locals aprovat per Reial decret 2568/1986, de 28 de novembre, la que subscriu eleva la següent PROPOSTA D'ACORD:

 

PRIMER. Aprovar inicialment la modificació de la plantilla de personal municipal de l'exercici 2021 que té per objecte la modificació de les següents places:

 

A) FUNCIONARIS DE CARRERA

 

En primer lloc, degut a que en l'actualitat s'està tramitant l'expedient per a la creació del cos de policia local, motiu pel qual es proposa un canvi en la classe del lloc de treball de Cap de Policia Local, que passa a ser de policia a oficial, en els següents termes:

 

DENOMINACIÓN PLAZA

ÁREAS: POLICIA

N.º PLAZAS

GRUPO

NIVEL

ESCALA

SUBESCALA

CLASE

Policía local, jefatura

1

C-1

21

A.E.

S.E.

Oficial

Policía local, coordinador educación vial y medio ambiente

1

C-1

20

A.E.

S.E.

policía

Policía Local

4

C-1

18

A.E.

S.E.

policía

 

Igualment, i com a conseqüència d'una reestructuració en el cos de policia i la reassignació de funcions entre els efectius de policia, resulta necessari incrementar les retribucions corresponents al complement específic de quatre places de policia, modificant l'annex de personal del Pressupost general de 2021 en els següents termes:

  • Policia local, Cap de Policia (1 plaça coberta).

Complement específic 996,13 euros/mes, s'incrementa fins a 1.223,84 euros/mes.

  • Policia local, Coordinador educació vial i medi ambient (1 plaça vacant).

Complement específic 719,78 euros/mes, s'incrementa fins a 1.123,84 euros/mes.

  • Policia local (2 places actualment cobertes).

Complement específic 719,78 euros/mes, s'incrementa fins a 1.123,84 euros/mes.

 

En segon lloc, es proposa una modificació de la plantilla en el sentit de crear una plaça de funcionari, denominada Tècnic mitjà de gestió de l'Àrea de gestió i recaptació tributària, Serveis generals, del grup A2, amb funcions relacionades amb la gestió i la recaptació tributària respecte dels tributs propis de l'Ajuntament de Sant Joan de Labritja, en els següents termes:

 

DENOMINACIÓN PLAZA

ÁREAS:

GESTIÓN TRIBUTARIA,

ESTADÍSTICA Y

RECAUDACIÓN

N.º PLAZAS

GRUPO

NIVEL

ESCALA

SUBESCALA

CLASE

PUESTO

Técnico medio de gestión. Servicios Generales.

Área de gestión y recaudación tributaria.

1 - Vacante

A/2

18

A.G.

Gestión

Técnico medio de gestión. Servicios Generales Área de gestión y recaudación.

 

SEGON. Sotmetre el present acord a informació pública per termini de quinze dies mitjançant anunci en el Butlletí Oficial de les Illes Balears. Durant aquest termini els interessats podran examinar l'expedient i presentar les reclamacions que estimin oportunes. Transcorregut aquest termini, si no s'han presentat al·legacions, s'entendrà elevat a definitiu aquest acord d'aprovació inicial.

 

SOMETIDO A VOTACIÓN, EL PLENO, POR MAYORÍA CON LOS VOTOS A FAVOR DE LOS INTEGRANTES DEL GRUPO MUNICIPAL POPULAR (9) Y DEL GRUPO MUNICIPAL PSOE (2), Y LA ABSTENCIÓN DEL INTEGRANTE DEL GRUPO MUNICIPAL UNIDAS PODEMOS (1); ACUERDA APROBAR LA PRECEDENTE PROPUESTA EN LOS TÉRMINOS EN QUE SE HA TRANSCRITO.

 

Contra el presente Acuerdo, que pone fin a la vía administrativa, se puede interponer recurso contencioso-administrativo, ante la Sala de lo Contencioso-Administrativo del Tribunal Superior de Justicia de las Illes Balears con sede en Palma de Mallorca, en el plazo de dos meses a contar desde el día siguiente a la publicación del presente anuncio, de conformidad con el artículo 46 de la Ley 29/1998, de 13 de julio, de la Jurisdicción Contencioso-Administrativa.

 

Sant Joan de Labritja, 26 de agosto de 2021

El alcalde Antonio Marí Marí