Sección II. Autoridades y personal
Subsección segunda. Oposiciones y concursos
AYUNTAMIENTO DE ES MIGJORN GRAN
Núm. 12930
Aprobación de las bases específicas que han de regir el concurso para la creación de una bolsa de trabajo para posibles susbtituciones del coordinador/profesor de flauta travessera con destinación a la escuela de música
Es fa públic que mitjançant Resolució d’Alcaldia de data 17.11.2017 s’ha adoptat el següent acord:
PRIMER.- APROVAR les bases del concurs per la creació d’una borsa de treball per a possibles substitucions del coordinador/professor de flauta travessera amb destinació a l’escola de música municipal que es transcriuen a continuació i obrir la convocatòria que finalitzarà el dia 28 de novembre de 2017.
SEGON.- DONAR publicitat a la convocatòria mitjançant anunci en el Butlletí Oficial de les Illes Balears, en el taulell d’edictes i en la pàgina web municipal.
“BASES ESPECÍFIQUES PER LES QUALS S’HA DE REGIR EL CONCURS PER A LA CREACIÓ D’UNA BORSA DE TREBALL PER A POSSIBLES SUBSTITUCIONS DEL COORDINADOR/PROFESSOR DE FLAUTA TRAVESSERA AMB DESTINACIÓ A L’ESCOLA MUNICIPAL DE MÚSICA
1.- Objecte de la convocatòria
És objecte d’aquesta convocatòria la creació d’una borsa de treball per a possibles substitucions (baixes mèdiques,excedències...) del coordinador i professor de flauta travessera amb destinació a l’escola municipal de música, mitjançant el sistema de concurs.
Els/les aspirants formaran part d’una borsa de treball que els donarà dret, segons l’ordre de puntuació obtingut, a ser cridats per cobrir totes les necessitats de personal que puguin sorgir a l’escola de música municipal.
2.- Condicions i requisits que han de complir els/les aspirants
Per ser admesos al concurs els/les aspirants han de complir els requisits següents:
a. Tenir 18 anys complerts el dia que finalitzi el termini de presentació de les sol·licituds.
b. Estar en possessió del grau professional de flauta travessera
c. Ser nacional d’un estat membre de la Unió Europea o estranger no membre de la Unió Europea amb permís de residència i treball vigent i adient. D’acord amb allò que estableix la Llei 17/1993, de 26 de setembre, els/les nacionals d’altres estats membres de la Unió Europea han d’acreditar la seva nacionalitat.
Els/les aspirants de nacionalitat no espanyola han d'estar en possessió d'algun dels títols reconeguts a Espanya, d'acord amb el que estableix la normativa vigent en la matèria.
d. El/les aspirants han d'estar en possessió del certificat del nivell B2 de català, o bé superar la prova específica que es faci a l'efecte.
e. No haver estat separats, mitjançant expedient disciplinari, de qualsevol de les administracions públiques ni estar inhabilitats per al desenvolupament de funcions públiques.
f. No patir cap malaltia o discapacitat física o psíquica que impedeixi el desenvolupament normal de les funcions corresponents.
g. No trobar-se inclosos en cap de les causes d'incapacitat previstes en la legislació per al desenvolupament del càrrec.
h. No trobar-se inclosos en cap dels supòsits d'incompatibilitat prevists a la Llei 53/84, de 26 de desembre, d'incompatibilitat del personal al servei de les administracions públiques.
Abans de firmar el contracte la persona interessada farà constar que no es troba exercint cap activitat o ocupant cap lloc en el sector públic delimitat a l’article 1 de la Llei 53/1984, i que no rep pensió de jubilació, retir o orfandat. En el cas d’exercir una activitat privada, haurà de declarar-ho en el termini de deu dies des de la signatura del contracte a fi i efecte que la corporació pugui adoptar un acord de compatibilitat o incompatibilitat.
3.- Sol·licituds
Les sol·licituds per a optar al concurs, adreçades al Batle, es presentaran a les oficines municipals, acabant el termini de presentació el dia 28 de novembre de 2017 a les 13.00 hores, d’acord amb el següent model:
----------------------------------, nascut/da a -----------------, província d -----------, dia ----- d -------------- de 19--, domiciliat/a en --------------, província d ------------, carrer ---------------------, núm.-----, telèfon --------, i titular del DNI núm --------------, havent-se assabentat de la convocatòria del concurs per a la creació d’una borsa de treball per a coordinador/professors de música a temps parcial amb destinació a l’escola de música municipal
SOL·LICIT ser admès/admesa al concurs de creació de la borsa de treball per a possibles substitucions del COORDINADOR / PROFESSOR DE FLAUTA TRAVESSERA i DECLAR que són certes les dades consignades i que complesc les condicions exigides per ingressar-hi, per la qual cosa adjunt la següent documentació justificativa dels requisits exigits a la base segona:
Adjunt també a la present sol·licitud un currículum detallat de la meva trajectòria professional i els justificants del mèrits al·legats i que figuren a continuació:
Es Migjorn Gran, d de 2017.
(firma)
4.- Tribunal qualificador
Estarà integrat per :
La seva composició nominal es farà pública al mateix temps que la llista d’admesos.
El Tribunal serà competent per a resoldre qualsevol incident que es produeixi en el transcurs del concurs.
El Tribunal s’abstindrà, notificant-ho a l’autoritat convocant, quan es produeixi alguna de les circumstàncies previstes a la Llei de règim jurídic de les Administracions Públiques i del procediment administratiu comú.
5.- Concurs
La valoració de mèrits per part del Tribunal tindrà lloc el dia 3 de novembre a les 9.30 hores:
5.1 Experiència professional:
5.1.1 Experiència docent com a professor a jornada completa: fins a un màxim de 7 punts, segons el següent barem:
Per cada mes complet com a professor en alguna de les modalitats anteriors sempre que no s’hagi completat el curs escolar: 0,10 punts per mes.
5.1.2 Experiència docent com a professor a jornada parcial: fins a un màxim de 3,5 punts, segons el següent barem:
Per cada mes complet com a professor en alguna de les modalitats anteriors sempre que no s’hagi completat el curs escolar: 0,05 punts per mes.
5.1.3 Experiència com a coordinador d’escola de música, fins a un màxim de 8 punts, segons el següent barem:
Per cada mes complet com a coordinador de l’escola de música és computarà 0,4 punts per mes.
L’experiència professional s’haurà d’acreditar mitjançant l’aportació de certificació del centre o fotocòpies dels nomenaments o contractes de treball i document acreditatiu de la vida laboral.
5.2 Formació i mèrits
5.2.1 Formació acadèmica: fins un màxim de 1,75 punts, segons el següent barem
S’acreditarà mitjançant còpia acarada del títol.
5.2.2 Cursos de formació i perfeccionament, seminaris o jornades que tinguin relació amb l’àmbit musical: 0,5 punts per cada titulació, fins un màxim de 2 punts.
S’acreditarà mitjançant còpia del títol.
5.2.3 Cursos de formació i perfeccionament, seminaris o jornades que tinguin relació amb l’àmbit de la pedagogia : 0,4 punts per cada titulació, fins un màxim de 2 punts.
S’acreditarà mitjançant còpia acarada del títol.
5.2.4 Cursos d’informàtica amb una durada mínima de 20 hores: 0,2 punts per a cada titulació, fins un màxim de 0,60 punts.
S’acreditarà mitjançant còpia del títol.
5.2.5 Coneixements de llengua catalana:
S’acreditarà mitjançant Certificat de la Junta Avaladora de Català, els reconeguts per aquesta com equivalents, els expedits per l’IBAP o equivalents, amb el següent barem.
S’acreditarà mitjançant còpia acarada del títol.
En cap cas no es valoraran ni puntuaran els mèrits al·legats i no justificats documentalment.
Finalitzada la valoració de mèrits i en cas de produir-se un empat entre alguns concursants, el Tribunal efectuarà una entrevista personal i individualitzada amb els aspirants afectats. El dia i hora de l’entrevista –si fos el cas- es comunicarà oportunament als interessats.
6.- Selecció d’aspirants i proposta del tribunal
La qualificació final de cada aspirant serà el resultat de sumar les puntuacions obtingudes en la valoració de mèrits i l’entrevista si fos necessària.
Acabada la selecció, el tribunal formularà a l’alcaldia la proposta d’una llista definitiva, per especialitat i per rigorós ordre de puntuació, per a la confecció de la borsa de treball.
7.- Presentació de documents i contractació
En el termini de tres dies hàbils des que s’hauran fet públiques les llistes dels aspirants proposats pel tribunal, les persones seleccionades hauran de presentar a la Secretaria de l’Ajuntament la documentació que acrediti que tenen les condicions exigides a les bases de la convocatòria.
Qui no presenti dins el termini assenyalat la documentació o que de l’examen de la dita documentació dedueixi que hi manca algun dels requisits exigits a les bases, no podrà formar part de la borsa de treball i quedaran anul·lades, respecte d’aquesta persona, totes les actuacions, sense perjudici de la responsabilitat per falsedat.
8.- Incidències
El tribunal queda autoritzat per resoldre els dubtes que es puguin presentar i prendrà els acords necessaris per al bon ordre de la selecció en tots els casos que aquestes bases no preveuen.
9.- Impugnacions
La present convocatòria i els actes administratius que se’n derivin i de l’actuació del tribunal, podran ser impugnats en els casos i en la forma establerts per la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú.”
Es Migjorn Gran, 16 d'octubre de 2017
EL BATLE
Pedro G. Moll Triay