Torna

BOLETÍN OFICIAL DE LAS ISLAS BALEARES

Sección III. Otras disposiciones y actos administrativos

AYUNTAMIENTO DE SANT JOSEP DE SA TALAIA

Núm. 11867
Convocatoria de concesión de ayudas para los centros que impartan educación primaria y secundaria que tengan alumnado adherido al Programa de reutilización de libros, empadronado en el municipio de Sant Josep de sa Talaia, curso 17-18

  • Contenido, oficial y auténtico, de la disposición: Documento pdf  Versión PDF

Texto

La Junta de Govern Local, en sessió ordinària feta el dia 19 d’octubre de 2017 va aprovar la següent:

“Convocatòria de concessió d’ajudes per als centres que imparteixin educació primària i secundària que tenguin alumnat adherit al Programa de reutilització de llibres, empadronat al municipi de Sant Josep de sa Talaia, curs 17-18

1.   Objecte, finalitat i àmbit d’aplicació

1.1.  Per ordre de la consellera d’Educació i Cultura, de 2 de juny de 2008, publicada en el BOIB 05-06-08, es regula la implantació del Programa de reutilització de llibres de text i material didàctic per a l’educació primària en els centres docents sostinguts amb fons públics de les Illes Balears.

1.2. Segons l’article 3.2 c) altres persones o entitats públiques o privades podran fer aportacions als fons de llibres  dels centres.

1.3.  De les aportacions esmentades se’n beneficiarà l’alumnat adherit al Programa de Reutilització.

1.4. Per ordre de la consellera d’Educació i Cultura, de 24 d’abril de 2009, publicada  en el BOIB 29-04-2009, es regula la implantació del programa de reutilització i la creació d’un fons de llibres de text i material didàctic per a l’alumnat d’educació secundària obligatòria en els centres educatius sostinguts amb fons públics de les Illes Balears.

1.5.  Segons l’article 4.1 de l’esmentada ordre, el programa es podrà implantar a partir del curs 2009-2010 en els cursos de primer, segon, tercer d’educació secundària obligatòria.  El curs 2010-2011 es podrà implantar a quart d’educació secundària obligatòria.

1.6.  Aquest Ajuntament, des del curs 08-09, concedeix ajudes de 80,00 €, per alumne/a empadronat/da i adherit/da al programa de reutilització de llibres.

1.7. L’objectiu d’aquesta convocatòria és la concessió d’ajudes als centres que imparteixen educació primària i secundària  que tenguin alumnat adherit al Programa de reutilització de llibres, empadronat al municipi de Sant Josep de sa Talaia, curs 17-18

1.8.  L’Ajuntament de Sant Josep de sa Talaia, en relació amb la reutilització de llibres de text per al curs 2017-2018, ofereix ajudes econòmiques de 80,00 per infant als centres que tenguin infants empadronats al municipi de Sant Josep de sa Talaia, distribuïdes de la següent manera:

a)   Centres de Primària del municipi de Sant Josep

b)  Centres de Primària de fora del municipi de Sant Josep

c) Centres de Secundària del municipi de Sant Josep de sa Talaia

d) Centres de Secundària de fora del municipi de Sant Josep

2. Règim jurídic

2.1. La present convocatòria se sotmet a la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, al Reial decret 887/2006, de 21 de juliol, pel qual s’aprova el Reglament de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, a l’Ordenança general de les bases reguladores de les subvencions que concedeix l’Ajuntament de Sant Josep de sa Talaia (BOIB núm. 66 de 30 de maig de 2017) i al Pla estratègic de subvencions de l’Ajuntament de Sant Josep de sa Talaia per a l’any 2017 (BOIB núm. 53, de 4 de maig de 2017).

2.2. Aquesta convocatòria s’exposarà en el tauler d’anuncis de l’Ajuntament, a la pàgina web de l’Ajuntament de Sant Josep www.santjosep.org, i serà publicada al BOIB i a la BDNS.

3. Consignació pressupostària i quantia

La quantia màxima de les ajudes que es podrà concedir en aquesta convocatòria és de 57.000,00 € amb càrrec a la partida 326 480 18, finançada amb fons propis de l’Ajuntament.

4. Requisits generals

Podran acollir-se a aquesta convocatòria els centres que imparteixin educació Primària i Secundària que tenguin alumnat empadronat al municipi de Sant Josep de sa Talaia que dins el curs 2017-2018  estigui adherit al Programa de reutilització de llibres de text. Els centres que vulguin acollir-se a aquesta convocatòria hauran de complir  els següents requisits:

  a)  Tenir alumnat de Primària o Secundària, empadronat al municipi de Sant Josep de sa Talaia, adherit al Programa de reutilització de llibres de text.

Les ajudes es concediran segons la següent distribució:

1)  Centres de Primària del municipi de Sant Josep:

Per al curs escolar 2017-2018, atès que en principi no es renoven els llibres de text de cap curs, es vol concedir l’esmentada ajuda als centres de Primària del municipi en funció dels lots de llibres de text de qualsevol curs que hagin hagut de renovar i dels lots nous de llibres també de qualsevol curs que s’hagin hagut de comprar per augment de ràtio, incorporacions tardanes i/o ampliació de grups. 

En el cas de compra de llibres per renovació de lots, es subvencionarà amb 80,00 € cada lot nou comprat i en cas que la compra de llibres s’hagi dut a terme per ampliació de grups, augment de ràtios o incorporacions tardanes, es donarà una ajuda de 80,00 € per alumne empadronat al municipi i adherit al Programa de reutilització de llibres. En el cas que s’hagi produït una ampliació de grups o augment de ràtio de determinats grups en relació amb el curs anterior, es farà constar el nombre d’infants empadronats que hi havia el curs 16-17 en l’esmentat grup i els que hi ha en l’actual curs 17-18. La comprovació de l’empadronament la farà d’ofici l’Ajuntament. En el cas de compra de lots de llibres a alumnat d’incorporació tardana, els centres hauran de passar les dades dels infants d’incorporació tardana.

Es subvencionarà també amb 80,00 € per infant empadronat al municipi i adherit al Programa de reutilització de llibres, l’adquisició de continguts curriculars digitals i dels equipaments. En quedarien exceptuats els grups de 4t de Primària que ja reben subvenció a través de la Direcció General d’Innovació i Comunitat Educativa. S’adjuntarà a la sol·licitud la llista d’infants per als quals s’hagin adquirit continguts curriculars digitals i equipaments.

2) Centres de Primària de fora del municipi de Sant Josep: •80,00 € per infant empadronat al municipi de Sant Josep, adherit al Programa de reutilització de llibres del centre, que no hagi rebut ajuda per aquest concepte en cap ocasió anterior.

3)  Centres de Secundària del municipi de Sant Josep de sa Talaia:

•Atès que el curs 16/17 es va implantar el programa de reutilització de llibres a 1r i 2n d’ESO a l’IES Sant Agustí i es subvencionaren tants de lots com infants empadronats hi havia adherits al Programa de reutilització de llibres, enguany  en cas que s’hagi produït un augment d’adhesions al Programa en aquests dos cursos, l’Ajuntament subvencionarà els lots nous que s’hagin hagut de comprar per a 1r o 2n d’ESO. Es farà constar el nombre d’infants empadronats i adherits al Programa que hi havia el curs 16-17 en l’esmentat grup i els que hi ha en l’actual curs 17-18, així es podrà valorar de forma subjectiva el nombre de lots que s’han hagut de comprar nous.

•80,00 € per infant empadronat al municipi de Sant Josep adherit al Programa de reutilització del centre que cursi 3r o 4t  d’ESO.

4) Centres de Secundària de fora del municipi de Sant Josep: •80,00 € per infant empadronat al municipi de Sant Josep, adherit al Programa de reutilització de llibres del centre, que no hagi rebut ajuda per aquest concepte en cap ocasió anterior.

b)  Trobar-se al corrent de les obligacions tributàries, amb la seguretat social i amb el mateix Ajuntament de Sant Josep de sa Talaia.

c)  No trobar-se incurs en cap de les causes d’incompatibilitat i complir els requisits que fixa l’article 13 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions.

d)  Acreditar el compliment d’obligacions en matèria de reintegrament de subvencions que estableix l’art. 25 del RLGS.

5. Règim de les ajudes

5.1. La concessió de la subvenció es durà a terme mitjançant el règim de concurrència no competitiva, per la qual cosa no és procedent establir criteris de valoració ponderativa de les sol·licituds.

5.2. S’estableix com a únic mitjà de notificació de tots els actes de tràmit del present procediment, el tauler d’anuncis de l’Ajuntament i el de la pàgina web de l’Ajuntament (www.santjosep.org).

5.3. Finalitzat el termini de presentació de sol·licituds i un cop revisades aquestes per l’òrgan instructor, s’exposarà, segons s’estableix a la base 5.2,  la llista provisional d’admesos per participar en el procediment així com les ressenyes de les sol·licituds que tenguin algun defecte o hagin de ser esmenades.

Si la sol·licitud i/o documentació presentada té cap defecte, manca alguna documentació o es volen fer al·legacions, l’entitat interessada disposarà d’un termini de 10 dies, comptats a partir del dia següent de la publicació de la llista provisional, per fer les esmenes que corresponguin. Transcorregut aquest termini sense haver efectuat les esmenes o haver-hi adjuntat  la documentació requerida, es considerarà desestimada la seva petició, d’acord amb el que disposa l’article 68.1 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.  

Un cop passat el termini per a l’esmena de documentació o  presentació d’al·legacions i un cop resoltes aquestes per l’òrgan col·legiat, l’òrgan instructor publicarà la llista definitiva d’admesos i exclosos per participar en el procediment.

 5.4. Només podran obtenir subvenció aquells centres que, reunint els requisits exigits, acompleixin les condicions assenyalades a la base 4.

5.5. Els ajuts objecte d’aquesta convocatòria són compatibles amb altres ajuts efectuats per qualsevol altra administració pública o institució privada, si bé el total dels ajuts no podrà superar el cost total de l’activitat subvencionada.

5.6. En cas que el total d’ajudes que s’hagin de concedir superi la consignació pressupostària, es reduiran proporcionalment  les quantitats concedides.

6. Sol·licitud, termini de presentació i documentació

6.1. Les instàncies es dirigiran a l’Alcaldia de l’Ajuntament de Sant Josep i es presentaran en el Registre General de l’Ajuntament de Sant Josep de sa Talaia  o  en la forma establerta en l’art. 16 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques. En aquest cas s’haurà de passar avís per correu electrònic a l’adreça: normalitzacio@santjosep.org

6.2 Tots els sol·licitants de la subvenció hauran d’adjuntar a la sol·licitud (annex I) la següent documentació (originals o fotocòpies compulsades):

a)   Sol·licitud per participar en el procediment de concessió d’ajudes per reutilització a centres de fora el municipi (vegeu annex 1).

b)  Identificació del representant del centre que subscriu la sol·licitud i especificació del caràcter amb què ho fa, mitjançant fotocòpia compulsada del seu DNI, NIF o altre document acreditatiu.

c)  CIF/NIF del centre

d)  Declaració del representant legal que l’entitat que representa no es troba incursa en cap de les causes d’incompatibilitat i que compleix els requisits que fixa l’article 13 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions; que es troba al corrent de les obligacions amb l’Ajuntament de Sant Josep i que acredita el compliment en matèria de reintegrament de subvencions. (vegeu annex 2).

e)   Factura original justificativa d’haver abonat els llibres de text.   També s’admetran factures acreditatives d’adquisició de continguts curriculars digitals i dels equipaments per part dels centres de Primària del municipi.  En el cas de centres que no utilitzin llibres de text i així ho facin constar a la instància, s’admetrà la factura justificativa de compra de material didàctic.

En el cas de centres que no puguin acreditar la compra directa dels llibres de text o material didàctic (només en el cas de no fer servir llibres de text) perquè ho fan a través de les associacions de pares i mares o d’altra entitat física o jurídica,  la direcció del centre haurà de presentar certificat en què s’expliquin els compromisos adquirits per ambdues parts pel que fa a sufragar la despesa de compra de llibres dins el curs 17-18 per formar-ne el banc del centre. S’haurà d’adjuntar a aquest certificat tota la documentació justificativa de què es disposi pel que fa al cas.

S’haurà d’acreditar que la factura o factures ha estat pagada segons especifica la base 9.

f)   Imprès de transferència bancària facilitat per l’Ajuntament degudament emplenat  amb les dades bancàries actualitzades. En cas d’haver-lo presentat en altres ocasions,  no serà necessari tornar-lo a presentar.

g)  Declaració  de les subvencions rebudes o sol·licitades per a la mateixa finalitat  i compromís de comunicar a l’entitat local les que s’obtenguen en el futur (annex 3)

h)  Autorització per obtenir informació sobre el compliment de les obligacions tributàries i amb la Seguretat Social (annex 4). No obstant això, l’entitat sol·licitant en podrà denegar expressament el consentiment. En aquest cas, l’entitat haurà d’aportar els certificats acreditatius d’estar al corrent de les obligacions tributàries i amb la Seguretat Social.

En el cas dels centres de Primària i Secundària de fora del municipi

i)  Certificat del centre escolar que acrediti que la llista dels infants que s’adjunta al certificat  correspon a alumnat adherit al Programa de reutilització (curs 17-18), empadronat al municipi de Sant Josep de sa Talaia.

j)   Llista dels infants, empadronats al municipi de Sant Josep de sa Talaia, adherits al Programa de reutilització, en què consti el curs que realitza cada infant, el seu DNI (en cas de tenir-ne) i, si és possible,  la data de naixement. Aquesta llista s’adjunta al certificat

En el cas dels centres de Primària de del municipi de Sant Josep:

k) Certificat del centre escolar que acrediti:

-nre. de lots de llibres renovats.

-nre. de lots de llibres comprats per augment de ràtio en determinats grups d’infants adherits al Programa de reutilització (en aquest cas s’ajuntarà al certificat la llista dels infants empadronats al municipi de Sant Josep que componien els esmentats grups en el curs 16/17 i l’actual llista d’aquests grups corresponent al curs 17/18)

-nre. de lots de llibres comprats per incorporacions tardanes (en aquest cas s’adjuntarà al certificat la llista dels infants de nova incorporació)

-nre. de continguts curriculars digitals i dels equipaments ( en aquest cas s’adjuntarà la llista d’infants per als quals s’hagin adquirit continguts curriculars digitals i equipaments).

l)  Llistes dels infants que s’adjunten al certificat en què es fa constar el curs que realitza cada infant, el seu DNI (en cas de tenir-ne) i, si és possible,  la data de naixement. Aquesta llista s’adjunta al certificat

En el cas dels centres de Secundària del municipi de Sant Josep:

m)  Certificat del centre escolar que acrediti:

 -nre. de lots de llibres nous comprats per a 1r i 2n d’ESO per al curs 17/18 (en aquest cas  s’ajuntarà al certificat la llista dels infants empadronats al municipi de Sant Josep i adherits al Programa que componien els esmentats grups en el curs 16/17 i l’actual llista d’aquests grups amb els infants empadronats adherits al Programa corresponent al curs 17/18.

.-Llista dels infants de 3r i 4t d’ESO, empadronats al municipi de Sant Josep de sa Talaia, adherits al Programa de reutilització, en què consti el curs que realitza cada infant, el seu DNI (en cas de tenir-ne) i, si és possible,  la data de naixement. Aquesta llista s’adjunta al certificat

Si els documents exigits en la sol·licitud ja s’haguessin presentat a l’Ajuntament en una altra ocasió, la persona sol·licitant podrà acollir-se a l’establert en l’article 53.d) de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, sempre que es faci constar la data i l’òrgan o dependència en què van ser presentats o emesos.

6. 3. Termini de presentació

El termini de presentació de sol·licituds serà de quinze dies naturals comptats a partir de l’endemà de la publicació de l’extracte de la present convocatòria en el BOIB.

7. Òrgan Col·legiat

7.1. L’òrgan col·legiat realitzarà la valoració tècnica de les sol·licituds i elaborarà la proposta de resolució de concessió, la qual, a través de l’òrgan instructor, s’elevarà a l’òrgan resolutori per a les oportunes concessions de subvencions.

Aquesta comissió és l’òrgan col·legiat que elaborarà la proposta de resolució  de concessió, la qual, a través de l’òrgan instructor, s’elevarà a l’òrgan resolutori per a les oportunes concessions de subvencions.

7.2. Estarà format pels següents membres:

Presidència:  la regidora de Governació o persona en qui delegui.

Vocals:

- la regidora d’Educació o persona en qui delegui.

- un/a tècnic/a d’Administració general de l’Ajuntament de Sant Josep.

- un membre del personal administratiu de la Regidoria d’Educació de l’Ajuntament de Sant Josep.

Secretari/ària: la de la corporació o persona que legalment la substitueixi

7.3. L’òrgan col·legiat té atribuïdes les següents funcions:

a) Examinar les sol·licituds i la documentació presentada i comprovar les dades en virtut de les quals s’haurà d’adoptar la resolució.

b) Analitzar i valorar les sol·licituds d’acord amb l’establert a les bases 4 i 6.

c) Formular l’informe d’avaluació i elevar-lo a l’òrgan instructor.

d) Resoldre qualsevol dubte que es presenti en la interpretació i aplicació d’aquesta convocatòria.

8. Instrucció i resolució

8.1. L’òrgan instructor del procediment serà un/a tècnic/a del Departament d’Educació, que té atribuïdes les funcions establertes a l’article 24 de la Llei general de subvencions i article 12 de l’Ordenança general de les bases reguladores de les subvencions que concedeix l’Ajuntament de Sant Josep. 

 L’òrgan instructor, a la vista de l’expedient i de l’informe de l’òrgan col·legiat, formularà la proposta de resolució provisional concedint un termini de 10 dies, comptats a partir del dia següent de la publicació de la proposta, perquè les persones interessades puguin presentar-hi al·legacions, si és el cas.

Finalitzat aquest termini i examinades les al·legacions que, si és el cas, haguessin presentat els interessats, l’òrgan instructor, amb l’informe previ de l’òrgan col·legiat, formularà la proposta de resolució definitiva que dirigirà a l’òrgan competent per resoldre, que  dictarà resolució definitiva amb la llista de sol·licitants que hagin obtingut ajudes i la quantia de les ajudes concedides, la qual es notificarà de conformitat amb l’exposat a la base 5.2. 

8.2. L’òrgan competent per resoldre les convocatòries de subvencions és l’alcalde de Sant Josep de sa Talaia, sense perjudici que pugui ser assistit per la Junta  de Govern Local, segons les atribucions que li confereix l’article 23.2a) de la Llei 7/1985, de 2 d’abril, reguladora de les bases de règim local i en relació amb l’article 10.4 de la Llei 38/2003 general de subvencions.

La resolució serà pública de conformitat amb el que preveu l’article 18.2 de la Llei 38/2003 general de subvencions i l’article 17 de l’Ordenança general de les bases reguladores de les subvencions que concedeix l’Ajuntament de Sant Josep. 

El termini per a la resolució i notificació del procediment és de sis mesos des de la data de publicació de la corresponent convocatòria.

9. Factura justificativa

9.1. Les factures originals i altres documents de valor probatori equivalent han de ser estampillats per l’Ajuntament de Sant Josep de sa Talaia i s’ha d’indicar l’import de la factura que justifica la subvenció.

9.2. S’haurà d’acreditar el pagament de la factura justificativa amb anterioritat a la finalització del període de sol·licitud de la subvenció.

9.3.  El pagament de la factura s’acreditarà de la següent manera:

L’acreditació de l’abonament de la  despesa del projecte s’ha de dur a terme a través de la documentació que tot seguit s’indica, depenent dels mitjans de pagament que s’hagin utilitzat:

a)  Pagament en efectiu: factura, signada i segellada pel proveïdor, en la qual s’ha d’especificar la despesa a què correspon el pagament, la data i l’expressió «rebut en metàl·lic», «pagat en metàl·lic», «pagat» o similar  . Sota la signatura hi ha de figurar el nom, els llinatges i el número de document d’identitat de la persona que signa.

b)  Pagament mitjançant targeta de crèdit:

— Tiquet de compra en què figuri el pagament amb targeta.

—  Tiquet de compra i resguard del pagament amb targeta en cas que no figuri en el tiquet de compra.

—   Extracte del compte en què figuri el càrrec de pagament amb targeta. L’extracte del compte pot substituir-se per un certificat o títol similar de l’entitat bancària en què, com a mínim, consti el titular i el número de compte corrent en què es carrega el pagament de la targeta, la persona beneficiària, el concepte pel qual es fa la transferència i l’import i la data de l’operació.

c)  Pagament mitjançant transferència bancària o ingressos en un compte bancari:

— Còpia del justificant de l’ordre de transferència bancària o del document bancari acreditatiu del pagament en el qual figurin el concepte de la transferència o l’ingrés, la data del document, l’import, la identificació del concepte, a fi que quedi identificat el pagament de la factura, i les dades de l’ordenant i del destinatari, que han de coincidir amb la persona beneficiària i amb l’emissor de la factura, respectivament.

—  Extracte del compte bancari de la persona beneficiària de l’ajuda en el qual figuri el càrrec d’aquesta transferència.

d)  Pagament mitjançant xec nominatiu:

— Còpia del xec nominatiu o pagaré nominatiu emès a nom del proveïdor que expedeix la factura o document equivalent, sempre que estigui vençut.

— Extracte del compte corrent de la persona beneficiària de l’ajuda en el qual figuri el càrrec d’aquest xec o pagaré.

e)  Pagament mitjançant pagarés, lletres de canvi o similars:

— Document acreditatiu del càrrec en compte de l’efecte mercantil.

—  Extracte del compte en què figuri el càrrec de l’efecte mercantil.

Aquesta documentació es pot substituir per un certificat o document similar emès per l’entitat bancària que contengui el titular i el número de compte en què s’ha carregat l’efecte mercantil, el lliurador i el lliurat de la lletra de canvi, la persona beneficiària, el concepte pel qual es fa l’efecte mercantil, l’import de la lletra de canvi i la data d’emissió de la lletra i de l’abonament per part del lliurat.

f)  Pagament mitjançant domiciliació bancària:

— Notificació bancària del càrrec.

— Extracte bancari en què figuri el càrrec de la domiciliació.

Aquesta documentació es pot substituir per un certificat o títol similar de l’entitat bancària en què consti el titular i el número del compte corrent en què s’ha fet el càrrec i l’ordenant del càrrec, la persona beneficiària, el concepte pel qual es fa el càrrec i l’import i la data de l’operació.

10. Difusió de la subvenció concedida

L’entitat beneficiària haurà de donar adequada publicitat al caràcter públic del finançament del programa, activitat, inversió o actuació objecte de subvenció. Les mesures de difusió consistiran en la inclusió de la imatge institucional de l’entitat concedent en la pàgina web del centre i/o APIMA, en la part relativa a l’apartat dedicat al Programa de reutilització de llibres de text, i/o en materials impresos dels centre, en què es farà constar la col·laboració econòmica de l’Ajuntament de Sant Josep en aquest Programa.

11. Règim de recursos

Contra la resolució que recaigui en aquest procediment, la qual posarà fi a la via administrativa, es podran interposar, alternativament, els recursos següents:

- El recurs potestatiu de reposició davant l’òrgan que dictarà la resolució, en el termini d’un mes, comptador a partir del dia següent de la notificació d’aquesta resolució. Contra la desestimació expressa del recurs de reposició, es podrà interposar el recurs contenciós administratiu, en el termini de dos mesos, comptadors a partir del dia següent de la notificació de la desestimació del recurs de reposició. Contra la desestimació per silenci del recurs de reposició, es podrà interposar el recurs contenciós administratiu, en el termini de sis mesos, comptadors a partir del dia següent a la desestimació presumpta.

- O, directament, el recurs contenciós administratiu davant la jurisdicció contenciosa administrativa, en el termini de dos mesos, comptadors a partir del  dia següent de la notificació de l’acord.

El que es fa públic perquè tothom en prengui coneixement.  

  

Sant Josep de sa Talaia, 23 d’octubre de 2017

L’alcalde

 Josep Marí Ribas

    

ANNEX 1

SOL·LICITUD D’AJUDES PER ALS CENTRES DE PRIMÀRIA I SECUNDÀRIA AMB  ALUMNAT, EMPADRONAT AL MUNICIPI DE SANT JOSEP DE SA TALAIA,  ADHERIT AL PROGRAMA DE REUTILITZACIÓ DE LLIBRES, CURS 17-18. 

Centre:.....................................................   amb CIF/NIF:................... representat per:................................................... DNI:.........................................,

càrrec:..........................................................., adreça a efecte de notificacions:......................................, codi postal:.........., telèfon:.....................,

fax:............................., correu electrònic: ........................................................

EXPÒS:

1.  Que m’he assabentat de la convocatòria pública de l’Ajuntament de Sant Josep de sa Talaia de concessió d’ajudes per als centres de primària i secundària amb alumnat adherit al Programa de reutilització de llibres, empadronat al municipi de Sant Josep de sa Talaia, curs 17-18.

2.  Que l’ajuda que sol·licit és per al següent tipus de centre (marcau l’opció que pertoqui):

□ Centres de Primària del municipi de Sant Josep

□ Centres de Primària de fora del municipi de Sant Josep

□ Centres de Secundària del municipi de Sant Josep

□ Centres de Secundària de fora del municipi de Sant Josep

3. Que em compromet a complir les condicions de l’esmentada subvenció, d’acord amb el que es preveu a les bases,

SOL·LICIT:

Una ajuda econòmica per la quantitat d............................................euros, en concepte d’ajudes per als centres de primària i secundària per infants adherits al Programa de reutilització de llibres, empadronats al municipi de Sant Josep de sa Talaia, curs 17-18.

Així mateix, adjunt:

Documentació que han d’aportar tots els centres:

( )Sol·licitud per participar en el procediment de concessió d’ajudes per reutilització a centres de fora el municipi (vegeu annex 1).

( ) Identificació del representant del centre que subscriu la sol·licitud i especificació del caràcter amb què ho fa, mitjançant fotocòpia compulsada del seu DNI, NIF o altre document acreditatiu.

( ) CIF/NIF del centre

( ) Declaració del representant legal que l’entitat que representa no es troba incursa en cap de les causes d’incompatibilitat i que compleix els requisits que fixa l’article 13 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions; que es troba al corrent de les obligacions amb l’Ajuntament de Sant Josep i que acredita el compliment en matèria de reintegrament de subvencions. (vegeu annex 2).

( ) Factura original justificativa d’haver abonat els llibres de text.   També s’admetran factures acreditatives d’adquisició de continguts curriculars digitals i dels equipaments per part dels centres de Primària del municipi.  En el cas de centres que no utilitzin llibres de text i així ho facin constar a la instància, s’admetrà la factura justificativa de compra de material didàctic.

En el cas de centres que no puguin acreditar la compra directa dels llibres de text o material didàctic (només en el cas de no fer servir llibres de text) perquè ho fan a través de les associacions de pares i mares o d’altra entitat física o jurídica,  la direcció del centre haurà de presentar certificat en què s’expliquin els compromisos adquirits per ambdues parts pel que fa a sufragar la despesa de compra de llibres dins el curs 17-18 per formar-ne el banc del centre. S’haurà d’adjuntar a aquest certificat tota la documentació justificativa de què es disposi pel que fa al cas.

S’haurà d’acreditar que la factura o factures ha estat pagada segons especifica la base 9.

( )Imprès de transferència bancària facilitat per l’Ajuntament degudament emplenat  amb les dades bancàries actualitzades. En cas d’haver-lo presentat en altres ocasions,  no serà necessari tornar-lo a presentar.

( ) Declaració  de les subvencions rebudes o sol·licitades per a la mateixa finalitat  i compromís de comunicar a l’entitat local les que s’obtenguen en el futur (annex 3)

  ( ) Autorització per obtenir informació sobre el compliment de les obligacions tributàries i amb la Seguretat Social (annex 4). No obstant això, l’entitat sol·licitant en podrà denegar expressament el consentiment. En aquest cas, l’entitat haurà d’aportar els certificats acreditatius d’estar al corrent de les obligacions tributàries i amb la Seguretat Social.

En el cas dels centres de Primària i Secundària de fora del municipi

( ) Certificat del centre escolar que acrediti que la llista dels infants que s’adjunta al certificat  correspon a alumnat adherit al Programa de reutilització (curs 17-18), empadronat al municipi de Sant Josep de sa Talaia.

 ( ) Llista dels infants, empadronats al municipi de Sant Josep de sa Talaia, adherits al Programa de reutilització, en què consti el curs que realitza cada infant, el seu DNI (en cas de tenir-ne) i, si és possible,  la data de naixement. Aquesta llista s’adjunta al certificat

En el cas dels centres de Primària  del municipi de Sant Josep:

( ) Certificat del centre escolar que acrediti:

-nre. de lots de llibres renovats.

-nre. de lots de llibres comprats per augment de ràtio en determinats grups d’infants adherits al Programa de reutilització (en aquest cas s’ajuntarà al certificat la llista dels infants empadronats al municipi de Sant Josep que componien els esmentats grups en el curs 16/17 i l’actual llista d’aquests grups corresponent al curs 17/18).

-nre. de lots de llibres comprats per incorporacions tardanes (en aquest cas s’adjuntarà al certificat la llista dels infants de nova incorporació).

-nre. de continguts curriculars digitals i dels equipaments (en aquest cas s’adjuntarà la llista d’infants per als quals s’hagin adquirit continguts curriculars digitals i equipaments).

( ) Llistes dels infants que s’adjunten al certificat en què es fa constar el curs que realitza cada infant, el seu DNI (en cas de tenir-ne) i, si és possible,  la data de naixement. Aquesta llista s’adjunta al certificat

En el cas dels centres de Secundària del municipi de Sant Josep:

( ) Certificat del centre escolar que acrediti:

 -nre. de lots de llibres nous comprats per a 1r i 2n d’ESO per al curs 17/18 (en aquest cas  s’ajuntarà al certificat la llista dels infants empadronats al municipi de Sant Josep i adherits al Programa que componien els esmentats grups en el curs 16/17 i l’actual llista d’aquests grups amb els infants empadronats adherits al Programa corresponent al curs 17/18.

.-Llista dels infants de 3r i 4t d’ESO, empadronats al municipi de Sant Josep de sa Talaia, adherits al Programa de reutilització, en què consti el curs que realitza cada infant, el seu DNI (en cas de tenir-ne) i, si és possible,  la data de naixement. Aquesta llista s’adjunta al certificat

I perquè així consti, sign la present sol·licitud.

Sant Josep de sa Talaia, ....d....................de 2017

(signatura)

ALCALDIA DE L’AJUNTAMENT DE SANT JOSEP DE SA TALAIA

ANNEX 2

DECLARACIÓ DEL REPRESENTANT DEL CENTRE PER A LA SOL·LICITUD D’AJUDES PER ALS CENTRES DE PRIMÀRIA I SECUNDÀRIA PER ALUMNAT ADHERIT AL PROGRAMA DE REUTILITZACIÓ DE LLIBRES, EMPADRONAT AL MUNICIPI DE SANT JOSEP DE SA TALAIA, CURS 17-18.  

NOM I LLINATGES _______________________

DNI núm.                 ____________________

CÀRREC DINS EL CENTRE ____________________

NOM DEL CENTRE:.............................................

NIF CENTRE.......................................................

DECLAR:

1. Que l’entitat que represent no es troba incursa en cap de les causes d’incompatibilitats i també que compleix els requisits que fixa l’art. 13 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions.

2. Que l’entitat que represent es troba al corrent de les obligacions amb l’Ajuntament de Sant Josep.

3. Que l’entitat que represent acredita el compliment d’obligacions en matèria de reintegrament de subvencions que estableix l’art. 25 del RLGS.

Sant Josep de sa Talaia, .....d.................................de 2017

                                          (signatura)

ANNEX 3

Declaració de les subvencions obtingudes per a la mateixa finalitat i compromís de comunicar a l’entitat local, les que s’obtinguin en el futur.

Jo...................................................................................................amb DNI núm..........................................................................en representació de l’entitat................................................................................. amb CIF núm. ........................................................,a l’efecte de sol·licitar ajudes per als centres que  imparteixin educació Primària i Secundària  i que tenguin alumnat adherit al Programa de reutilització de llibres, empadronat al municipi de Sant Josep de sa Talaia, curs 17-18, FAIG LA SEGÜENT DECLARACIÓ RESPONSABLE:

DECLAR (marcau l’opció que correspongui):

1.         ( ) Que fins a la data NO he sol·licitat ni obtingut subvenció d’altra entitat per a la mateixa finalitat i que, en cas de rebre’n alguna en el futur, em compromet a comunicar-ho a aquest Ajuntament.

2.         ( ) Que  he sol·licitat o he rebut les següents ajudes per a la mateixa finalitat d’altres entitats:         

Organisme

Tipus d’ajut

Data sol·licitud

Quantitat sol·licitada

Quantitat concedida

Observacions

                                              

 ( ) Que el total dels ajuts percebuts o pendents de percebre no superaran el cost total de l’activitat subvencionable.

( ) Que en cas de rebre alguna ajuda més en el futur, em compromet a comunicar-ho a aquest Ajuntament.

Sant Josep de sa Talaia,               d                    de  2017

(Signatura)

      

ANNEX 4

AUTORITZACIÓ PER OBTENIR INFORMACIÓ SOBRE EL COMPLIMENT DE LES OBLIGACIONS TRIBUTÀRIES I DAVANT DE LA SEGURETAT SOCIAL PER PARTICIPAR EN LA CONVOCATÒRIA DE CONCESSIÓ D’AJUDES DEL PROGRAMA DE REUTILITZACIÓ DE LLIBRES CURS 2017-2018.

SOL·LICITANT:

CIF:

REPRESENTAT PER:

NIF:

ADREÇA:

POBLACIÓ:

TELÈFON:                                                                                                                                                       

AUTORITZO expressament a l’Ajuntament de Sant Josep de sa Talaia

1. perquè pugui sol·licitar per mitjans telemàtics a l’Agència Estatal de l’Administració Tributària informació relativa al compliment de les obligacions tributàries de la persona o entitat sol·licitant.

2.  perquè pugui consultar les dades davant la TGSS d’estar al corrent del pagament amb la Seguretat Social de la persona o entitat sol·licitant.

En cas contrari, en el qual NO atorgui el consentiment per a la consulta, marqui la següent casella:

1.   ( ) No dono el meu consentiment

2.   ( ) M'hi oposo

3.   ( ) No el concedeixo

4.   ( )  El denego

Sant Josep de sa Talaia,          d               de 2017

(signatura)

Perquè la transmissió de dades es pugui fer per mitjans telemàtics, cal presentar el consentiment exprés de la persona interessada, d’acord amb l’article 6.2.b de la Llei 1/2007, de 22 de juny, d’accés electrònic dels ciutadans als serveis públics (BOE núm. 150, de 23 de juny)