Sección I. Disposiciones generales
AYUNTAMIENTO DE ANDRATX
Núm. 978
Aprobación definitiva del Presupuesto General y Plantilla de personal para el año 2017
De conformidad con lo que disponen los arts. 112 de la Ley 7/1985, de 2 de abril, reguladora de las bases del Règimen Local, y el articulo 169 del RDL 2/2004, de 5 de marzo, texto refundido de la Ley Reguladora de las Haciendas Locales, el Pleno del Ayuntamiento en sesión ordinària celebrada el dia 14 de diciembre de 2016, aprobó el Presupuesto General de este Ayuntamiento con las correspondientes Bases de ejecución, constituido por el Presupuesto del propio Ayuntamiento, así como la Plantilla de Personal de esta Entidad para el ejercicio 2017.
Visto que el articulo 169 del Real Decreto Legislativo 2/2004, de 5 de marzo, por el que se aprueba el texto refundido de la Ley Reguladora de las Haciendas Locales, en su apartado primero dice: Aprobado inicialmente el presupuesto general, se expone al público, con el anuncio en el Boletín oficial de la provincia o, si cabe de la Comunidad Autonoma uniprovincial, por 15 dias, durante los cuales los interesados lo pueden examinar y presentar reclamaciones, en caso contrario, el pleno dispone de un plazo de un mes para resolverlas.
Resultando que durante el plazo de exposición al público del acuerdo plenario de fecha 14 de diciembre de 2016, relativo a la aprobación inicial del Presupuesto General de esta Corporacion para el año 2017, se han presentado dos alegaciones con núm. de registro 13947/16 y 248/17, las cuales han sido desestimadas, por el Pleno del Ayuntamiento en sesión ordinària de dia 26 de enero de 2017, se publica el resumen del mismo por capítulos
INGRESSOS |
ANY 2015 |
---|---|
1.- OPERACIONS NO FINANCERES |
|
A) Operacions corrents |
|
Capítol 1 Imposts Directes |
12.824.000,00 € |
Capítol 2 Imposts Indirectes |
1.100.000,00 € |
Capítol 3 Taxes i altres ingressos |
5.316.600,00 € |
Capítol 4 Transferències Corrents |
2.548.000,00 € |
Capítol 5 Ingressos patrimonials |
374.600,00 € |
Total Operacions corrents |
22.163.200,00 € |
B) Operacions de capital |
|
Capítol 6 Alienació d'inversions reals |
0,00 € |
Capítol 7 Transferències de capital |
73.500,00 € |
Total Operacions de capital |
73.500,00 € |
2.- OPERACIONS FINANCERES |
|
Capítol 8 Actius financers |
0,00 € |
Capítol 9 Passius financers |
0,00 € |
Total Operacions financeres |
0,00 € |
Total Pressupost d'ingressos |
22.236.700,00 € |
DESPESES |
ANY 2015 |
---|---|
1.- OPERACIONS NO FINANCERES |
|
Capítol 1 Despeses de personal |
9.170.359,25 € |
Capítol 2 Despeses béns corrents i serveis |
10.345.888,64 € |
Capítol 3 Despeses financeres |
100.500,00 € |
Capítol 4 Transferències Corrents |
364.760,00 € |
Capítol 5 Fons Contingència |
100,00 € |
Total Operacions corrents |
19.981.607,89 € |
B) Operacions de capital |
|
Capítol 6 Inversions reals |
2.110.000,00 € |
Capítol 7 Transferències de capital |
133.584,79 € |
Total Operacions de capital |
2.243.584,79 € |
2.- OPERACIONS FINANCERES |
|
Capítol 8 Actius financers |
10.000,00 € |
Capítol 9 Passius financers |
0,00 € |
Total Operacions financeres |
10.000,00 € |
Total Pressupost de despeses |
22.235.584,79 € |
De la misma forma segun los articulos 90 de la Ley 7/1985 y 126 del Texto Refundido 781/1986 de 18 de abril, se transcribe la Plantilla de Personal para el ejercicio 2017:
ESCALA HABILITACIÓ ESTATAL |
||
---|---|---|
CATEGORIES |
Grup / Nivell |
Núm. Places |
Interventor H.C.N. |
A1 |
1 |
Secretari/a HCN |
A1 |
1 |
Tresorer HCN |
A1 |
1 |
ESCALA: ADMINISTRACIÓ GENERAL |
||
SUBESCALA TÈCNICA |
||
CATEGORIES |
Grup / Nivell |
Núm. Places |
A. Jurídic TAG |
A1 |
5 |
Tècnic de personal |
A2 |
1 |
Tècnic de Comptabilitat |
A2 |
1 |
|
||
SUBESCALA ADMINISTRATIVA |
||
CATEGORIES |
Grup / Nivell |
Núm. Places |
Cap Unitat Administratiu |
C1 |
10 |
Administratiu |
C1 |
7 |
|
||
SUBESCALA AUXILIAR |
||
CATEGORIES |
Grup / Nivell |
Núm. Places |
Auxiliar |
C2 |
12 |
Auxiliar Lloc base |
C2 |
25 |
SUBESCALA SUBALTERNA |
||
CATEGORIES |
Grup / Nivell |
Núm. Places |
Subaltern |
AP |
2 |
Subaltern telefonista |
AP |
1 |
ESCALA: ADMINISTRACIÓ ESPECIAL |
||
SUBESCALA: TÈCNICA |
||
CLASSE: TÈCNICS SUPERIORS |
||
CATEGORIES |
Grup / Nivell |
Núm. Places |
Tècnic de Patrimoni |
A1 |
1 |
Arquitecte |
A1 |
3 |
Cap unitat Arxiver i Biblioteca i Assessor Linguistic |
A1 |
1 |
Assessor Jurídic |
A1 |
1 |
Enginyer |
A1 |
1 |
Eng.Industrial |
A1 |
1 |
Tècnic Esports |
A1 |
1 |
Tècnic Juventut, Educació i cultura |
A1 |
1 |
SUBESCALA: TÈCNICA |
||
CLASSE: TÈCNICA MITJA |
||
CATEGORIES |
Grup / Nivell |
Núm. Places |
Arquitecte Tècnic i Perito Agrícola |
A2 |
1 |
Arquitecte Tècnic |
A2 |
3 |
Treballador Social |
A2 |
1 |
Enginyer Tècnic Obres Públiques |
A2 |
1 |
Educador de carrer |
A2 |
1 |
Tècnic mig informàtica |
A2 |
1 |
Tècnic administració general grau mitjà |
A2 |
1 |
Tècnic mig Turisme |
A2 |
1 |
CLASSE: TÈCNICS |
||
CATEGORIES |
Grup / Nivell |
Núm. Places |
Tècnic gestió informàtic |
B |
2 |
CLASSE: TÈCNICS AUXILIARS |
||
CATEGORIES |
Grup / Nivell |
Núm. Places |
Caps unitat |
C1 |
3 |
Zelador |
C1 |
1 |
Zelador lloc base |
C1 |
2 |
Tècnic Auxiliar Arxiu |
C1 |
2 |
Auxiliar Arxiu Biblioteca |
C2 |
2 |
Auxiliar delineant |
C2 |
2 |
Inspector Mediambient |
C2 |
2 |
Auxiliar informàtica |
C2 |
1 |
SUBESCALA: SERVEIS ESPECIALS |
||
CLASSE: POLICIA LOCAL |
||
CATEGORIES |
Grup / Nivell |
Núm. Places |
Inspector |
A2 |
1 |
Subinspector |
A2 |
2 |
Oficial |
C1 |
9 |
Policia Local |
C1 |
44 |
SUBESCALA: SUBALTERNA |
||
CLASSE: SUBALTERNS |
||
CATEGORIES |
Grup / Nivell |
Núm. Places |
Conserge |
AP |
1 |
PERSONAL LABORAL |
Grup / Nivell |
Núm. Places |
CATEGORIES |
||
Instal·lador enllumenat |
Nivell 3 |
1 |
Oficial 3a enllumenat |
Nivell 6 |
1 |
Oficial 1a enllumenat |
Nivell 8 |
1 |
Peó especialista enllumenat |
Nivell 10 |
1 |
Director escola música |
Nivell 1 |
1 |
Professor escola música |
Nivell 2 |
5 |
Professor escola adulsts |
Nivell 2 |
2 |
Conserge escoles |
Nivell 9 |
1 |
Auxiliar instrumental suport carácter administratiu |
Nivell 8 |
3 |
Oficial 1ª esports |
Nivell 6 |
1 |
Oficial 3a esports |
Nivell 8 |
5 |
Oficial 1a escomeses multiples |
Nivell 6 |
1 |
Peó escomeses múltiples |
Nivell 11 |
2 |
Peó parcs i jardins |
Nivell 11 |
1 |
Psicologa infantil |
Nivell 1 |
1 |
Treballadora familiar |
Nivell 9 |
9 |
Auxiliar informació turística |
Nivell 8 |
4 |
Capataç |
Nivell 5 |
1 |
Oficial 1a servei manteniment |
Nivell 6 |
5 |
Oficial 3a servei manteniment |
Nivell 8 |
4 |
Peó servei manteniment |
Nivell 11 |
5 |
En umplimiento de lo establecido en el artículo 75.5 de la Ley 7/1985 Reguladora de las Bases del Régimen Local se realiza la transcripción de la Base de ejecución del Presupuesto núm. 47 en la que se establecen las retribuciones de los cargos con dedicacón exclusiva y parcial, indemnizaciones y asistencias.
Base 47.- Remuneracions dels membres de la Corporació.
“Base 47.- Remuneracions dels membres de la Corporació.
1. Les remuneracions dels membres de la Corporació es regularan de conformitat amb l’article 75 bis de la Llei 7/1985, de 2 d’abril, reguladora de bases del règim local, segons la redacció donada per la Llei 27/2013, de 27 de desembre, de racionalització i sostenibilitat de l’administració local i per l’aplicació de la Disposició Transitòria 10a de la Llei 27/2013, de 27 de desembre, si es compleixen els criteris establerts en aquesta Disposició.
En conseqüència amb l'exposat, les retribucions dels membres de la Corporació amb dedicació exclusiva, seran les següents:
REGIDOR |
DEDICACIÓ |
RETRIBUCIÓ |
---|---|---|
BATLE PRESIDENT DE LA CORPORACIÓ MUNICIPAL |
EXCLUSIVA |
42.500,00 Euros. |
PRIMER TINENT DE BATLE DELEGADA DE L’ÀREA |
EXCLUSIVA |
42.500,00 Euros. |
SEGON TINENT DE BATLE |
EXCLUSIVA |
41.000,00 Euros |
TERCER TINENT DE BATLE |
EXCLUSIVA |
37.500,00 Euros. |
anuals pagables en catorze mensualitats.
Les retribucions dels membres de la Corporació amb dedicació parcial, seran les següents:
REGIDOR |
DEDICACIÓ |
RETRIBUCIÓ |
---|---|---|
REGIDOR/A DELEGAT/DA D’ÀREA |
PARCIAL |
35.000,00 Euros. |
REGIDOR/A DELEGAT/DA D’ÀREA |
PARCIAL |
35.000,00 Euros. |
REGIDOR/A DELEGAT/DA D’ÀREA |
PARCIAL |
35.000,00 Euros. |
(70 % de 50.000,00 € = 35.000,00 €) anuals pagables en catorze mensualitats.
Tots ells, són d'alta en el Règim General de la Seguretat Social, i la Corporació assumeix el pagament de les quotes empresarials que correspongui.
Quant al règim de les assistències, cada membre de la Corporació sense dedicació exclusiva o parcial, tindrà dret a les remuneracions expressades a la següent taula:
ASSISTÈNCIA |
QUANTIA A PERCEBRE PER REGIDOR QUE NO MERITI RETRIBUCIÓ ECONÒMICA PER DEDICACIÓ EXCLUSIVA O PARCIAL |
---|---|
Junta de Govern Local (convocada amb caràcter ordinari, extraordinari i/o extraordinari i urgent) |
160,00 euros |
Ple convocat amb caràcter Ordinari |
630,00 euros |
Ple convocat amb caràcter Extraordinari |
210,00 euros |
Ple convocat amb caràcter Extraordinari i Urgent |
210,00 euros |
Comissió Informativa d’Assumptes Generals convocada amb caràcter ordinari, extraordinari i/o extraordinari i urgent |
105,00 euros |
Comissió Especial de Comptes |
105,00 euros |
Les assistències es faran efectives cada mes segons l’import de la mitjà mensual, que correspongui en funció de les sessions ordinàries anuals dels Plens, Comissions Informatives i Juntes de Govern.
El darrer mes de l’any, o el darrer mes de legislatura en el cas de que hagi eleccions, es procedirà a la regularització a cada regidor, en funció de les assistències efectives a cada una de les sessions dels òrgans de govern municipals.”
Esta aprobación podrà ser impugnada ante la jurisdicción Contencióso-Administrativa, con los requisitos, formalidades y causas señaladas en el articulo 170 y 171 del Texto Refundido de la Ley reguladora de las haciendas locales, aprobado por Real Decreto Legislativo 2/2004, de 5 de marzo, y en la forma y plazos que establezcan las normas de la mencionada Jurisdicció.
Andratx, 02 de febrero de 2017.
El alcalde
Jaume Porsell Alemany