Torna

BOLETÍN OFICIAL DE LAS ISLAS BALEARES

Sección I. Disposiciones generales

AYUNTAMIENTO DE ANDRATX

Núm. 978
Aprobación definitiva del Presupuesto General y Plantilla de personal para el año 2017

  • Contenido, oficial y auténtico, de la disposición: Documento pdf  Versión PDF

Texto

De conformidad con lo que disponen los arts. 112 de la Ley 7/1985, de 2 de abril, reguladora de las bases del Règimen Local, y el articulo 169 del RDL 2/2004, de 5 de marzo, texto refundido de la Ley Reguladora de las Haciendas Locales, el Pleno del Ayuntamiento en sesión ordinària celebrada el dia 14 de diciembre de 2016, aprobó el Presupuesto General de este Ayuntamiento con las correspondientes Bases de ejecución, constituido por el Presupuesto del propio Ayuntamiento, así como la Plantilla de Personal de esta Entidad para el ejercicio 2017.

Visto que el articulo 169 del Real Decreto Legislativo 2/2004, de 5 de marzo, por el que se aprueba el texto refundido de la Ley Reguladora de las Haciendas Locales, en su apartado primero dice: Aprobado inicialmente el presupuesto general, se expone al público, con el anuncio en el Boletín oficial de la provincia o, si cabe de la Comunidad Autonoma uniprovincial, por 15 dias, durante los cuales los interesados lo pueden examinar y presentar reclamaciones, en caso contrario, el pleno dispone de un plazo de un mes para resolverlas.

Resultando que durante el plazo de exposición al público del acuerdo plenario de fecha 14 de diciembre de 2016, relativo a la aprobación inicial del Presupuesto General de esta Corporacion para el año 2017, se han presentado dos alegaciones con núm. de registro 13947/16 y 248/17, las cuales han sido desestimadas, por el Pleno del Ayuntamiento en sesión ordinària de dia 26 de enero de 2017, se publica el resumen del mismo por capítulos

INGRESSOS

ANY 2015

1.- OPERACIONS NO FINANCERES

A) Operacions corrents

Capítol 1 Imposts Directes

12.824.000,00 €

Capítol 2 Imposts Indirectes

1.100.000,00 €

Capítol 3 Taxes i altres ingressos

5.316.600,00 €

Capítol 4 Transferències Corrents

2.548.000,00 €

Capítol 5 Ingressos patrimonials

374.600,00 €

Total Operacions corrents

22.163.200,00 €

B) Operacions de capital

Capítol 6 Alienació d'inversions reals

0,00 €

Capítol 7 Transferències de capital

73.500,00 €

Total Operacions de capital

73.500,00 €

2.- OPERACIONS FINANCERES

Capítol 8 Actius financers

0,00 €

Capítol 9 Passius financers

0,00 €

Total Operacions financeres

0,00 €

Total Pressupost d'ingressos

22.236.700,00 €

 

DESPESES

ANY 2015

1.- OPERACIONS NO FINANCERES

Capítol 1 Despeses de personal

9.170.359,25 €

Capítol 2 Despeses béns corrents i serveis

10.345.888,64 €

Capítol 3 Despeses financeres

100.500,00 €

Capítol 4 Transferències Corrents

364.760,00 €

Capítol 5 Fons Contingència

100,00 €

Total Operacions corrents

19.981.607,89 €

B) Operacions de capital

Capítol 6 Inversions reals

2.110.000,00 €

Capítol 7 Transferències de capital

133.584,79 €

Total Operacions de capital

2.243.584,79 €

2.- OPERACIONS FINANCERES

Capítol 8 Actius financers

10.000,00 €

Capítol 9 Passius financers

0,00 €

Total Operacions financeres

10.000,00 €

Total Pressupost de despeses

22.235.584,79 €

De la misma forma segun los articulos 90 de la Ley 7/1985 y 126 del Texto Refundido 781/1986 de 18 de abril, se transcribe la Plantilla de Personal para el ejercicio 2017:

ESCALA HABILITACIÓ ESTATAL

CATEGORIES

Grup / Nivell

Núm. Places

Interventor H.C.N.

A1

1

Secretari/a HCN

A1

1

Tresorer HCN

A1

1

ESCALA: ADMINISTRACIÓ GENERAL

SUBESCALA TÈCNICA

CATEGORIES

Grup / Nivell

Núm. Places

A. Jurídic TAG

A1

5

Tècnic de personal

A2

1

Tècnic de Comptabilitat

A2

1

SUBESCALA ADMINISTRATIVA

CATEGORIES

Grup / Nivell

Núm. Places

Cap Unitat Administratiu

C1

10

Administratiu

C1

7

SUBESCALA AUXILIAR

CATEGORIES

Grup / Nivell

Núm. Places

Auxiliar

C2

12

Auxiliar Lloc base

C2

25

SUBESCALA SUBALTERNA

CATEGORIES

Grup / Nivell

Núm. Places

Subaltern

AP

2

Subaltern telefonista

AP

1

ESCALA: ADMINISTRACIÓ ESPECIAL

SUBESCALA: TÈCNICA

CLASSE: TÈCNICS SUPERIORS

CATEGORIES

Grup / Nivell

Núm. Places

Tècnic de Patrimoni

A1

1

Arquitecte

A1

3

Cap unitat Arxiver i Biblioteca i Assessor Linguistic

A1

1

Assessor Jurídic

A1

1

Enginyer

A1

1

Eng.Industrial

A1

1

Tècnic Esports

A1

1

Tècnic Juventut, Educació i cultura

A1

1

SUBESCALA: TÈCNICA

CLASSE: TÈCNICA MITJA

CATEGORIES

Grup / Nivell

Núm. Places

Arquitecte Tècnic i Perito Agrícola

A2

1

Arquitecte Tècnic

A2

3

Treballador Social

A2

1

Enginyer Tècnic Obres Públiques

A2

1

Educador de carrer

A2

1

Tècnic mig informàtica

A2

1

Tècnic administració general grau mitjà

A2

1

Tècnic mig Turisme

A2

1

CLASSE: TÈCNICS

CATEGORIES

Grup / Nivell

Núm. Places

Tècnic gestió informàtic

B

2

CLASSE: TÈCNICS AUXILIARS

CATEGORIES

Grup / Nivell

Núm. Places

Caps unitat

C1

3

Zelador

C1

1

Zelador lloc base

C1

2

Tècnic Auxiliar Arxiu

C1

2

Auxiliar Arxiu Biblioteca

C2

2

Auxiliar delineant

C2

2

Inspector Mediambient

C2

2

Auxiliar informàtica

C2

1

SUBESCALA: SERVEIS ESPECIALS

CLASSE: POLICIA LOCAL

CATEGORIES

Grup / Nivell

Núm. Places

Inspector

A2

1

Subinspector

A2

2

Oficial

C1

9

Policia Local

C1

44

SUBESCALA: SUBALTERNA

CLASSE: SUBALTERNS

CATEGORIES

Grup / Nivell

Núm. Places

Conserge

AP

1

PERSONAL LABORAL

Grup / Nivell

Núm. Places

CATEGORIES

Instal·lador enllumenat

Nivell 3

1

Oficial 3a enllumenat

Nivell 6

1

Oficial 1a enllumenat

Nivell 8

1

Peó especialista enllumenat

Nivell 10

1

Director escola música

Nivell 1

1

Professor escola música

Nivell 2

5

Professor escola adulsts

Nivell 2

2

Conserge escoles

Nivell 9

1

Auxiliar instrumental suport carácter administratiu

Nivell 8

3

Oficial 1ª esports

Nivell 6

1

Oficial 3a esports

Nivell 8

5

Oficial 1a escomeses multiples

Nivell 6

1

Peó escomeses múltiples

Nivell 11

2

Peó parcs i jardins

Nivell 11

1

Psicologa infantil

Nivell 1

1

Treballadora familiar

Nivell 9

9

Auxiliar informació turística

Nivell 8

4

Capataç

Nivell 5

1

Oficial 1a servei manteniment

Nivell 6

5

Oficial 3a servei manteniment

Nivell 8

4

Peó servei manteniment

Nivell 11

5

En umplimiento de lo establecido en el artículo 75.5 de la Ley 7/1985 Reguladora de las Bases del Régimen Local se realiza la transcripción de la Base de ejecución del Presupuesto núm. 47 en la que se establecen las retribuciones de los cargos con dedicacón exclusiva y parcial, indemnizaciones y asistencias.

Base 47.- Remuneracions dels membres de la Corporació.

Base 47.- Remuneracions dels membres de la Corporació.

1. Les remuneracions dels membres de la Corporació es regularan de conformitat amb l’article 75 bis de la Llei 7/1985, de 2 d’abril, reguladora de bases del règim local, segons la redacció donada per la Llei 27/2013, de 27 de desembre, de racionalització i sostenibilitat de l’administració local i per l’aplicació de la Disposició Transitòria 10a de la Llei 27/2013, de 27 de desembre, si es compleixen els criteris establerts en aquesta Disposició.

En conseqüència amb l'exposat, les retribucions dels membres de la Corporació amb dedicació exclusiva, seran les següents:

REGIDOR

DEDICACIÓ

RETRIBUCIÓ

BATLE PRESIDENT DE LA CORPORACIÓ MUNICIPAL

EXCLUSIVA

42.500,00 Euros.

PRIMER TINENT DE BATLE DELEGADA DE L’ÀREA

EXCLUSIVA

42.500,00 Euros.

SEGON TINENT DE BATLE

EXCLUSIVA

41.000,00 Euros

TERCER TINENT DE BATLE

EXCLUSIVA

37.500,00 Euros.

anuals pagables en catorze mensualitats.

Les retribucions dels membres de la Corporació amb dedicació parcial, seran les següents:

REGIDOR

DEDICACIÓ

RETRIBUCIÓ

REGIDOR/A DELEGAT/DA D’ÀREA

PARCIAL

35.000,00 Euros.

REGIDOR/A DELEGAT/DA D’ÀREA

PARCIAL

35.000,00 Euros.

REGIDOR/A DELEGAT/DA D’ÀREA

PARCIAL

35.000,00 Euros.

(70 % de 50.000,00 € = 35.000,00 €) anuals pagables en catorze mensualitats.

Tots ells, són d'alta en el Règim General de la Seguretat Social, i la Corporació assumeix el pagament de les quotes empresarials que correspongui.

Quant al règim de les assistències, cada membre de la Corporació sense dedicació exclusiva o parcial, tindrà dret a les remuneracions expressades a la següent taula:

 

ASSISTÈNCIA

QUANTIA A PERCEBRE PER REGIDOR QUE NO MERITI RETRIBUCIÓ ECONÒMICA PER DEDICACIÓ EXCLUSIVA O PARCIAL

Junta de Govern Local (convocada amb caràcter ordinari, extraordinari i/o extraordinari i urgent)

160,00 euros

Ple convocat amb caràcter Ordinari

630,00 euros

Ple convocat amb caràcter Extraordinari

210,00 euros

Ple convocat amb caràcter Extraordinari i Urgent

210,00 euros

Comissió Informativa d’Assumptes Generals convocada amb caràcter ordinari, extraordinari i/o extraordinari i urgent

105,00 euros

Comissió Especial de Comptes

105,00 euros

Les assistències es faran efectives cada mes segons l’import de la mitjà mensual, que correspongui en funció de les sessions ordinàries anuals dels Plens, Comissions Informatives i Juntes de Govern.

El darrer mes de l’any, o el darrer mes de legislatura en el cas de que hagi eleccions, es procedirà a la regularització a cada regidor, en funció de les assistències efectives a cada una de les sessions dels òrgans de govern municipals.”

Esta aprobación podrà ser impugnada ante la jurisdicción Contencióso-Administrativa, con los requisitos, formalidades y causas señaladas en el articulo 170 y 171 del Texto Refundido de la Ley reguladora de las haciendas locales, aprobado por Real Decreto Legislativo 2/2004, de 5 de marzo, y en la forma y plazos que establezcan las normas de la mencionada Jurisdicció.

 

Andratx, 02 de febrero de 2017.

El alcalde
Jaume Porsell Alemany