Torna

BOLETÍN OFICIAL DE LAS ISLAS BALEARES

Sección II. Autoridades y personal

Subsección segunda. Oposiciones y concursos

ADMINISTRACIÓN DE LA COMUNIDAD AUTÓNOMA

FUNDACIÓN BALEAR DE INNOVACIÓN Y TECNOLOGIA (FUNDACIÓN BIT)

Núm. 4568
Bases específicas que regirán el proceso selectivo para seleccionar un administrador de sistemas SAP (SAP1-16)

  • Contenido, oficial y auténtico, de la disposición: Documento pdf  Versión PDF

Texto

Primera.- La selecció es regirà per les indicacions recollides en la present convocatòria i en la normativa d’aplicació.

Segona.- S’ ofereix un contracte   d’ interinitat en lloc vacant ,grup de classificació A, amb jornada completa de 37,5 hores setmanals, de dilluns a divendres de 8:00h a 15:30h , per prestar serveis a la Direcció General de Desenvolupament Tecnològic.

La feina consisteix, entre d’altres,  en l’ administració dels sistemes SAP,manteniment i millora de la plataforma SAP, realització de copies de seguretat, resolució d’ incidències als gestors i desenvolupadors de SAP.

Tercera.- Els candidats/es hauran de complir els següents requisits:

- Nacionalitat espanyola o alguna altra d’acord amb l’article 57 de l’ E.B.E.P

- Tenir 16 anys d’ edat complerts i no haver arribat a l’ edat de jubilació forçosa

- No haver estat separat, mitjançant expedient disciplinari, del servei de qualsevol administració pública, o dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes; ni trobar-se inhabilitat de forma absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial, per exercir funcions similars a les que complien,  en el cas que haguessin estat separats, inhabilitats o acomiadats disciplinàriament. En el cas de ser de nacionalitat d’un altre Estat, no trobar-se inhabilitats o en situació equivalent ni haver estat sotmès a sanció disciplinària o equivalent que impedeixi, en el seu Estat i en els mateixos termes, a l'accés a un lloc de feina en una entitat del sector públic instrumental del Govern de les Illes Balears

- Tenir les capacitats i aptituds físiques i psíquiques que siguin necessàries per a l’exercici de les funcions de la categoria laboral en què s'inclouen a la plaça oferta

- Titulació universitària de grau superior: llicenciat en informàtica, enginyer en informàtica o màster universitari en informàtica o telemàtica

Quarta.- El procés de selecció es realitzarà per una Comissió de Selecció:

President: Juan Gabriel Tramullas Vich (titular); Esteban Bardolet Richter (suplent)

Vocal: Damian Gual Bennasar (titular); Ana Ballester Torres (suplent)

Secretari: Raquel Díaz Martín (titular); Sonia Plaza García (suplent)

Cinquena.- El procés selectiu constarà de dos fases:

Fase 1

Tota la documentació justificativa (original i fotocòpia) s’haurà d’aportar a les oficines de la Fundació Bit , carrer Laura Bassi, s/n-Centre Empresarial Son Espanyol, Parc-Bit, en l’horari de 09:00h a 13:00h, tot això sense perjudici de fer-ho en qualsevol de les formes previstes en l’ article 38.4 de la Llei 30/1992 de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú

Sol·licitud de participació en el procés (a disposició en la web http://blog.fundaciobit.org i a les oficines de la entitat)

Fotocopia del D.N.I. o en el cas de no tenir la nacionalitat espanyola, document acreditatiu de la personalitat (N.I.E. o targeta de residència)

Curriculum Vitae

  Titulació universitària de grau superior: llicenciat en informàtica, enginyer en informàtica o màster universitari en informàtica o telemàtica

Les persones interessades a participar en la convocatòria disposen de 15 dies naturals per presentar la sol·licitud, comptadors a partir de l’ endemà de la publicació d’ aquesta resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears

Finalitzat el termini per presentar les sol·licituds,es publicarà una llista provisional d’admesos i exclosos amb un termini de 7 dies naturals per a esmenar les possibles omissions i/o deficiències.

El Gerent de la entitat emitirà resolució amb la llista definitiva d’admesos i començarà la següent fase

Només els candidats que compleixin amb els requisits passaran a la fase 2

Fase 2

1-Prova de coneixements amb el següent temari:

  • Administració Linux
  • AS400
  • Bases de dades Oracle i DB2
  • Administració de sistemes SAP

Durada estimada de 90  minuts

2-Experiència laboral en administració de sistemes SAP (l’ experiència laboral, tant a empresa pública com privada,  es justificarà amb un certificat amb descripció de les tasques realitzades i informe de vida laboral)

3- Coneixements de català, nivell C1 o superior. S’ha d’ aportar certificat oficial expedit per l’Escola Balear d’Administració Pública o expedit o homologat per la Direcció General de Cultura i Joventut de la Conselleria d’Educació, Cultura i Universitat.

4-Entrevista personal: El procés selectiu inclourà la superació d’una entrevista personal, orientada a l’ avaluació dels candidats quant a la seva capacitat i coneixements tècnics per respondre de forma ràpida a incidències sobrevingudes i de causa múltiple.

La baremació es realitzarà de la següent manera:

1. Prova de coneixements                                            Màxim 5 punts.

2. Experiència laboral en administració de sistemes SAP  0,75  punts per cada any, fraccions part proporcional. Màxim 2,5 punts.

3. Certificat de català nivell C1 o superior                      0,5 punts       

4. Entrevista personal                                                  Màxim de 2 punts.

Conclosa la valoració dels mèrits, la comissió de selecció elaborarà una llista provisional amb les puntuacions que han obtingut els aspirants, amb indicació del nombre del document nacional d'identitat i s’ obrirà un termini de set dies naturals, des de l'endemà al de la publicació de la llista, per a la presentació d'al·legacions.

La comissió de selecció, els dos dies hàbils després, valorarà les al·legacions i elaborarà les llistes definitives que s’ elevaran al Gerent per a la resolució definitiva del procés.

La persona amb una major puntuació serà la persona seleccionada. Es fa la reserva de dos llocs de feina que podran ser cridats si es produeix una baixa en aquest lloc de feina.

Tota la informació del procés de selecció (convocatòries dels exàmens, llistes provisionals, definitives,...) es publicaran a través de la web de la Fundació Bit http://blog.fundaciobit.org i a les oficines de la Fundació Bit al ParcBit

L’ ordre jurisdiccional social és el competent per resoldre les controvèrsies derivades d’ aquestes bases, d’ acord amb la Llei 36/2011, de 10 d’ octubre, reguladora de la jurisdicció social, sense que s’ hi pugui interposar cap recurs en via administrativa ni cap reclamació prèvia a la via judicial social, sense perjudici que s’ hi pugui presentar una reclamació davant l’ òrgan que dicta aquestes bases.

Els criteris selectius han estat aprovats pel Gerent de la Fundació Bit

 

Palma a 22d’abril de 2016

El Gerent de la Fundació Balear d’ Innovació de Tecnologia
Pere Fuster Nadal