Sección I. Disposiciones generales
AYUNTAMIENTO DE LLUCMAJOR
Núm. 12272
Aprobación definitiva de la modificación de la base 24 de les bases d'ejecución del presupuesto municipal 2015
Finalizado el periodo de exposición pública de la modificación de la Base 24 de las Bases de Ejecución del Presupuesto Municipal de 2015, aprobada inicialmente en sesión plenaria de fecha 01/07/2015, habiéndose publicado anuncio en el BOIB nº 102 de fecha 09/07/2015, de conformidad con lo dispuesto en el articulo 112 de la Ley 7/85, de 2 de abril, reguladora de las bases de régimen local, y en el articulo 169 del RDL 2/2004 del texto refundido de la Ley Reguladora de las Haciendas Locales, y no habiéndose presentado reclamaciones, se consideran las modificaciones definitivamente aprobadas, quedando la Base 24 redactada con el siguiente tenor literal:
“Base 24: Condicions per al reconeixement de l'obligació
a.1) La gestió de les despeses relatives a personal, Capítol 1r. del Pressupost, es realitza d'acord amb les regles següents:
I) L'aprovació de la plantilla i la relació de llocs de treball per part del Ple suposa l'autorització de la despesa derivada de les retribucions bàsiques i complementàries. Per l'import corresponent als llocs de treball ocupats efectivament s'ha de fer el document "AD" en començar l'exercici.
II) La incorporació de nou personal, ja sigui en règim de funcionari o laboral, s'ajusta a la normativa vigent en matèria de funció pública. S'ha d'incorporar al corresponent expedient la certificació de l'existència de dotació pressupostària del lloc de treball corresponent, o d'existència de crèdit suficient per al pagament de la nòmina per tot el període de durada del contracte, en el cas de substitucions o de persones que no ocupin un lloc de treball no previst a la relació de llocs de treball, aprovada per la Corporació.
III)Les nòmines mensuals, amb la certificació del cap de recursos humans que el personal ha realitzat efectivament el servei, fan la funció de document "O", el qual s'ha de trametre al Batle per a l'ordenació del pagament.
IV)El nomenament de funcionaris, la contractació de personal laboral o les liquidacions de retards originen la tramitació de successius documents "AD" pel mateix import que el que es preveu que s'ha de satisfer en el temps que resti d'exercici.
V)Pel que fa a les quotes de seguretat social, en iniciar-se l'exercici s'ha de tramitar el document "AD" pel mateix import que el de les cotitzacions previstes. Les possibles variacions originen documents complementaris o inversos d'aquell document.
VI)Amb relació a la resta de les despeses del capítol 1r., si són obligatòries i conegudes a principis d'any, s'ha de tramitar el corresponent document "AD".
VII)Si les despeses fossin variables, d'acord amb les activitats que faci la Corporació o de les circumstàncies personals dels perceptors, s'han de gestionar d'acord amb les normes generals que recullen aquestes bases.
VIII)L'assignació individual de complements de productivitat i de gratificacions per treballs extraordinaris es realitza per resolució de la Presidència de la Corporació. En tot cas, la realització de treballs extraordinaris ha de ser prèviament autoritzada pel Batle.
IX)El pagament dels havers de personal actiu i passiu s'efectua per transferència als comptes oberts en bancs i caixes d'estalvis designades per escrit pel funcionari o empleat.
a.2) La gestió de les despeses dels òrgans de govern, Capítol 1º del Pressupost, es realitzarà d’acord amb les regles següents:
I)Per l’import corresponent als llocs de treball efectivament ocupats es farà el document AD a l’inici de l’exercici.
II)Les nòmines mensuals dels càrrecs electes amb dedicació plena o parcial, que es justificaran mitjançant la diligència de la Secretaria General acreditativa de que les persones relacionades tenen aquesta condició durant el període indicat, faran la funció de document “O” , el qual es remetrà al Batle per ordenar el pagament.
III)Las retribucions dels càrrecs electes sense dedicació plena o parcial, es justificaran mitjançant l’acreditació de les assistències, amb el vist-i-plau del Batle i la diligència de la Secretaria General acreditativa de que las persones relacionades tenen aquesta condició durant el esmentat període, y farà la funció de document "O", el qual s’ha de remetre al Batle per a l’ordenació del pagament.
IV)Las retribucions, indemnitzacions per a locomoció y dietes dels membres electes, d’acord amb el disposat a l’article 75.1 de la Llei 7/1985, el règim jurídic, estatutari i de retribució específica dels membres electes de la Corporació, s’estableix en l’acord del Ple de l’Ajuntament de dia 9 de juliol de 1999, incrementat anualment amb el mateix percentatge que el fixat per el personal de les administracions públiques en els Pressuposts de l’Estat.
V)Les ajudes a grups polítics d’aquest Ajuntament, d’acord amb l’establert a l’article 73.3 de la Llei 7/1985, seran establertes pel Ple de la Corporació. Aquestes assignacions, en tot cas, estaran subjectes a les limitacions i a les condicions de l’esmentada Llei.
VI)Les assignacions al Batle i als regidors quedaran establertes, a partir de la data d’adopció de l’acord, en els següents termes:
RETRIBUCIONS MEMBRES AMB DEDICACIÓ EXCLUSIVA:
La percepció de retribucions serà incompatible amb la percepció de indemnitzacions per assistència a Plens i a comissions. Els triennis reconeguts d'altres administracions seran compatibles amb aquestes retribucions.
RETRIBUCIONS DELS MEMBRES DE LA CORPORACIÓ AMB DEDICACIÓ PARCIAL:
La percepció de retribucions serà incompatible amb la percepció de indemnitzacions per assistència a Plens i a comissions.
INDEMNITZACIONS DE MEMBRES SENSE DEDICACIÓ
Al Ple: 571,95 €
A Comissió informativa: 190,65 €
ASIGNACIONS A GRUPS POLÍTICS:
Per a cada grup polític s’estableixen les següents assignacions amb càrrec al Pressupost Municipal:
Pel que fa a les subvencions seran: factures, minutes expedides a nom del beneficiari, memòria d'activitats o documents acreditatius d'haver complert amb la finalitat per a la qual es va concedir la subvenció com a norma general, sense perjudici de l’establert a la Base 32.
I) Per als contractes d'obra: 50.000,00 €.
II)Per als contractes de subministraments: 18.000,00 €.
III)Per als contractes de consulta, assistència i per als contractes de serveis: 18.000,00 €.
IV) La seva tramitació queda subjecte al que s’estipula a la Llei 30/2007 i el Reial Decret 2/2004.”
Llucmajor, 28 de julio de 2015
El Alcalde,
Jaume Tomàs Oliver