Torna

BOLETÍN OFICIAL DE LAS ISLAS BALEARES

Sección II. Autoridades y personal

Subsección segunda. Oposiciones y concursos

AYUNTAMIENTO DE LLORET DE VISTALEGRE

Núm. 18466
Edicto de las bases de la convocatoria para crear una borsa de trabajo de educador/educadora de guardería municipal con contrato temporal mediante concurso y oposición

  • Contenido, oficial y auténtico, de la disposición: Documento pdf  Versión PDF

Texto

La Junta de Govern Local de l’Ajuntament de Lloret de Vistalegre, en sessió celebrada dia 19 de setembre de 2012 va aprovar, entre d’altres, el següent acord:

Atès l’establert a l’article 21.1.g) de la Llei 7/85, reguladora de les Bases de Règim Local, que atribueix la competència al Batle per a l’aprovació de les bases dels procediments de selecció de personal.

Vist el Decret de Batlia de data 15 de juny de 2011, mitjançant el que es delega l’atribució establerta a l’article 21.1.g) de la Llei 7/85 en favor de la Junta de Govern Local d’aquest Ajuntament.

La Junta de Govern Local acorda per unanimitat dels assistents:

1.- Aprovar les Bases de la convocatòria per cobrir una plaça d’educador/a de l’escoleta municipal amb contracte laboral temporal mitjançant concurs i oposició.

2.- La convocatòria, juntament amb les seves bases, es publicarà al Butlletí Oficial de les Illes Balears, així com a la pàgina web de l’Ajuntament de Lloret de Vistalegre

 

Lloret de Vistalegre, 19 de setembre de 2012.

El Batle,

Joan Jaume Ramis.

 

BASES DE LA CONVOCATÒRIA PER CREAR UNA BORSA DE TREBALL D’EDUCADOR/A DE L’ESCOLETA MUNICIPAL AMB CONTRACTE LABORAL TEMPORAL MITJANÇANT CONCURS I OPOSICIÓ

1.- NATURALESA I CARACTERÍSTIQUES DE LA PLAÇA

Mod. Borsí d’interíns.

Denominació: Educador/a Escoleta Municipal

Funcions:

-Atendre les necessitats dels infants que se li encomanin, tant físiques i sanitàries (alimentació, neteja...) com socials i culturals (comunicació, aprenentatge, creació d’hàbit).

-Fer les reunions i entrevistes necessàries per informar els pares i mares de l’evolució i les necessitats dels/de les seves fills/es.

-Realitzar les programacions i memòries de les activitats fetes durant el curs.

-Totes les que la normativa estableixi.

2.- REQUISITS DELS ASPIRANTS

Per ser admès a la realització del es proves selectives, els aspirants a la data d’expiració del termini per a la presentació d’instàncies, hauran de reunir els següents requisits:

  1. Tenir nacionalitat espanyola, sense perjudici del que disposa l’art. 57 de l’EBEP.

  2. Tenir complit els 16 anys d’edat i no excedir de l’edat màxima de jubilació forçosa per a l’accés a l’ocupació pública.

  3. Estar en possessió del títol de mestre en educació infantil o titulacions equivalents acadèmicament i professionalment.

  4. Estar en possessió del nivell B2 (elemental) de coneixements de català, acreditat mitjançant certificat, títol o diploma expedit per la Junta Avaluadora de Català o equivalent. En cas de no tenir-lo, les persones aspirants hauran de realitzar obligatòriament una prova de català equivalent al nivell B, prèvia a l’inici de la resta de proves i amb caràcter eliminatori, amb els resultats de la qual es consideren aptes o no aptes.

  5. No haver estat separat mitjançant expedient disciplinari del servei de qualsevol Administració Pública o dels òrgans constitucionals o estatutaris de les Comunitats Autònomes, ni estar en situació d’inhabilitació absoluta o especial per als empleats públics o càrrec públic per resolució judicial, per a l’accés a funcions similars a les que haurà de desenvolupar.

  6. Tenir la capacitat funcional necessària per al desenvolupament de les tasques objecte del contracte.

  7. En el cas d’ésser nacional d’un altre estat, no estar en situació d’inhabilitació o equivalent ni haver estat sancionat disciplinàriament en el seu Estat, en els mateixos termes que impedeixin l’accés a l’ocupació pública.

  8.  

Abans del a signatura del contracte, l’interessat ha de fer constar que no realitza cap altra activitat en cap lloc del sector públic delimitat per l’art. 1 de la Llei 53/1984 i que no percep pensió de jubilació, retir o orfandat. En cas de realitzar alguna activitat privada ha de declarar-la en el termini de deu dies des de la signatura del contracte, per què la Corporació pugui adoptar l’acord de compatibilitat o incompatibilitat.

3.- SISTEMA SELECTIU

Es desglossarà en les següents fases:

Fase d’Oposició: La qualificació vendrà determinada per la mitjà aritmètica de la qualificació de cada exercici. Els aspirants hauran de superar una prova tipus text que es puntuarà en 2 punts. Per superar-la hauran d’aconseguir una puntuació mínima de 5 punts sobre 10. La valoració de l’oposició tindrà caràcter eliminatori. En cas de no superar la prova, no se’ls valorarà els mèrits presentats.

AREA DE CONEIXEMENT DE SI MATEIX I AUTONOMIA PERSONAL

Tema 1:

El cos i la pròpia imatge

 

Tema 2:

joc i moviment

 

Tema 3:

L’activitat i la vida quotidiana

 

Tema 4:

La cura personal i la salut

 

Tema 5:

Medi físic: elements, relacions i mesura

AREA DE LLENGUATGES: COMUNICACIÓ I REPRESENTACIÓ

Tema 6:

Llenguatge verbal

 

Tema 7:

Llenguatge audiovisual i tecnologies de la informació i la comunicació

 

Tema 8.

Llenguatge artístic

 

Tema 9:

Llenguatge corporal

Fase de Concurs:

1.- Títols acadèmics:

Per llicenciatura o diplomatures relacionades amb l’educació: 1 punt per cadascuna, amb un màxim de tres punts (Acreditat documentalment)

 

2.- Activitat professional:

a)Exercici de la professió d’educador/a infantil a la fase de 0 a 3 anys: 0,1 punt per mes complet de feina, fins a un màxim d’3 punts, acreditat mitjançant certificat de l’organisme corresponent.

3.- Altres mèrits:

Cursos relacionats amb l’objecte de la plaça convocada (Acreditat mitjançant certificat, títol o diploma de l’organisme corresponent)

Es puntuaran de la forma següent: 0,1 punt per cada crèdit.

Màxim cursos: 2 punts.

En cas que els certificats no n’expressin les hores sinó els crèdits que representen, cada crèdit serà comptabilitzat com a 10 hores de curs.

No seran valorats, ni en cap cas es puntuaran, els mèrits al·legats i que no siguin justificats documentalment, d’acord amb el previst en aquesta base.

Aquest documents s’hauran de presentar dins el termini de presentació d’instàncies, sense que es puguin valorar si es presenten fora d’aquest termini.

La puntuació final del procés selectiu vendrà determinada per la suma de les puntuacions obtingudes a les diferents fases, resultant seleccionats els dos candidats que obtinguin major puntuació.

4.- PRESENTACIÓ D’INSTÀNCIES

  1. Les instàncies per a prendre par en aquesta convocatòria, en la que els aspirants hauran de declarar baix la seva responsabilitat que reuneixen tots els requisits exigits a la base segona, es dirigiran al Batlle-President de la Corporació i es presentaran al Registre General d’aquest Ajuntament en hores d’oficina en un termini de vuit dies naturals des de la publicació d’aquest anunci al tauler d’anuncis, al BOIB i a la pàgina web de l’Ajuntament. La taxa per la presentació a les proves selectives és de 10 euros a pagar al Registre de l’Ajuntament.

  2. Finalitzat el termini de presentació d’instàncies, el Batlle - President dictarà resolució en el termini màxim de cinc dies naturals, aprovant la llista d’admesos i exclosos, explicant els motius en el cas d’exclusió. En cas de què hi hagi reclamacions, aquestes es resoldran per la Batllia, aprovant la llista definitiva, que es farà pública igualment al tauler d’anuncis de l’Ajuntament.

  3. En cas de què no hi hagi reclamacions a la llista provisional, s’entendrà aquesta elevada a definitiva sense necessitat de nova resolució ni publicació.

  4. A la mateixa resolució de Batllia es determinarà la data, el lloc i l’hora de celebració de la sessió del Tribunal Qualificador per a la valoració dels mèrits.

5.- TRIBUNAL QUALIFICADOR

El Tribunal Qualificador estarà constituït pels següents membres:

President: Titular: Sr. Raimundo Tomás Montis Sastre, Secretari- Interventor accdental. de l’Ajuntament de Lloret de Vistalegre í o funcionari de carrera en qui delegui.

Vocals: 1)Titular: Sra. Marilén Garcías Fontirroig, funcionària de l’Ajuntament de Lloret de Vistalegre o persona en qui delegui.

2)Titular: Sr. Antoni Puig Ramis, funcionari de l’Ajuntament de Sencelles o persona en qui delegui.

3)Titular: Sr. Sebastià Galmés Verger, Interventor de l’Ajuntament d’Algaida o persona en qui delegui.

Secretària: Sra. Joana M. Pons Maimó, funcionària de l’Ajuntament de Lloret de Vistalegre o persona en qui delegui.

L’abstenció i recusació dels membres del Tribunal es substanciarà d’acord amb el que disposen els arts. 28 i 29 de la Llei 30/1992 de 26 de novembre.

El Tribunal queda autoritzat per resoldre els dubtes que es presentin i prendre els acords necessaris pel bon ordre del procés selectiu.

6.- FINALITZACIÓ DEL PROCÉS SELECTIU

1.- Acabada la selecció, el Tribunal publicarà la relació de les puntuacions atorgades, que compendrà l’ordre de puntuació per formar el borsí d’interins de l’Escoleta municipal de Lloret de Vistalegre.