El Decret 8 /2023, de 10 de juliol, de la presidenta de les Illes Balears, pel qual es determina la composició del Govern i s'estableix l'estructura de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears crea, entre altres, la Conselleria de Famílies i Afers Socials.
L'annex 1 del Decret 12/2023, de 10 de juliol, de la presidenta de les Illes Balears, pel qual s'estableixen les competències i l'estructura orgànica bàsica de les conselleries de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, adscriu l'Institut Balear de la Dona a la Conselleria de Famílies i Afers Socials.
Així mateix, la Llei 3/2007, de 27 de març, de la funció pública de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, a l'hora de regular les ordres de funcions dels llocs de treball del personal funcionari, en l'article 34.3 estableix que cada conseller o consellera determina les funcions dels llocs de treball adscrits a la seva conselleria, amb l'informe previ de la conselleria competent en matèria de funció pública, i n'ordena la publicació en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.
En data 4 d'agost de 2016 es publica, en el BOIB núm. 99, la Llei 11/2016, de 28 de juliol, d'igualtat de dones i homes, que té per objecte i finalitat fer efectiu el dret a la igualtat real i efectiva de les dones i els homes. L'apartat a de l'article 13.3 d'aquesta norma assenyala que les competències del Govern i de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears que són objecte de la Llei corresponen a l'Institut Balear de la Dona.
En data 28 d'octubre de 2021 es publica, en el BOIB núm. 148, l'Ordre de la consellera de Presidència, Funció Pública i Igualtat de 25 d'octubre de 2021 per la qual s'aprova la relació de funcions dels llocs de treball del personal funcionari adscrit a l'Institut Balear de la Dona.
S'han produït diferents modificacions en la relació de llocs de treball, la qual cosa ha significat la reorganització administrativa de l'Institut Balear de la Dona, que necessàriament s'ha de reflectir en la relació de funcions dels llocs de treball del personal funcionari.
Per tot això, d'acord amb els articles 46.2, 47.3 i 53 de la llei 1/2019, de 31 de gener, del Govern de les Illes Balears i l'article 34 de la Llei 3/2007, de 27 de març, de la funció pública de la comunitat autònoma de les Illes Balears; de conformitat amb les pautes i els criteris formals que estableix la Instrucció 1/2012, de 28 de febrer, de la directora general de Funció Pública, Administracions Públiques i Qualitat dels Serveis, per la qual es fixen els criteris per confeccionar les ordres de funcions dels llocs del personal funcionari (BOIB núm. 36, de 8 de març) i juntament amb les Directrius de la Direcció General de Funció Pública per elaborar les ordres de funcions de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears que complementen la dita Instrucció 1/2012, dicto la següent
ORDRE
Article 1 Objecte
1. S'aprova l'atribució de funcions dels llocs de treball de personal funcionari de l'Institut Balear de la Dona, de conformitat amb el que estableixen els annexos 1 i 2 que s'adjunten a aquesta Ordre.
2. L'atribució de funcions es refereix a les places dotades i a les no dotades amb previsió de ser-ho.
Article 2 Descripció de funcions
1. La relació de funcions dels diferents llocs de treball s'ha de considerar una descripció breu, per la qual cosa les funcions enumerades no tenen caràcter exhaustiu o excloent.
2. Als serveis, a les seccions i als negociats dependents dels òrgans directius que s'especifiquen en aquesta Ordre, els pertoquen les tasques del grup i del cos funcionarial corresponents, d'acord amb el que estableix la Llei 2/2007, de16 de març, de cossos i escales de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, i també les funcions genèriques dels llocs jerarquitzats que determina la Instrucció 1/2012, de 28 de febrer, i les descrites en aquesta Ordre.
3. Les funcions s'han de considerar sens perjudici de la facultat de les persones titulars de les unitats jerarquitzades d'encomanar al personal d'aquestes unitats al desenvolupament d'activitats i funcions no descrites que estiguin compreses dins el marc genèric de les funcions de la unitat.
Article 3 Règim de suplències
1. En el cas de places vacants o d'absència de la persona titular, n'ha d'assumir les funcions qui ocupi la plaça immediatament superior en l'estructura jeràrquica de l'Institut.
2. En el cas de vacant del cap o la cap de servei o en absència de la persona titular, n'ha d'assumir les funcions el cap o la cap de servei que designi el director o la directora de l'Institut Balear de la Dona.
Disposició derogatòria única Normes que es deroguen
Queden derogades totes les disposicions de rang igual o inferior que s'oposin al que estableix aquesta Ordre. En especial, queda derogada l'Ordre de la consellera de Presidència, Funció Pública i Igualtat de 25 d'octubre de 2021 per la qual s'aproven les funcions dels llocs de treball del personal funcionari adscrit a l'Institut Balear de la Dona.
Disposició final única Entrada en vigor
Aquesta Ordre entrarà en vigor l'endemà d'haver-se publicat en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.
Palma, 31 de juliol de 2024
La consellera de Famílies i Afers Socials Catalina Cirer Adrover
ANNEX 1 Funcions dels llocs de treball del personal funcionari de l'Institut Balear de la Dona
INSTITUT BALEAR DE LA DONA (PALMA) (UNITAT: IDO0110002)
Secretari/ària personal (F01760091)
- Executar tasques administratives en general.
- Manejar equips informàtics, gestionar els arxius i els registres, i utilitzar les màquines reproductores, fotocopiadores i similars.
- Organitzar l'agenda del director o directora.
Cap del Servei de Gestió i Seguiment de Projectes (F01140240)
- Dirigir, coordinar i planificar les tasques de les activitats dels serveis i els projectes d'igualtat i lluita contra les violències masclistes que du a terme l'Institut Balear de la Dona, i donar suport al director o directora en l'impuls d'aquests serveis i projectes.
- Col·laborar amb el Servei de Planificació i Avaluació.
- Col·laborar en la planificació i avaluació dels plans estratègics d'igualtat d'oportunitats entre dones i homes.
- Col·laborar amb l'execució dels programes de les administracions públiques que impliquen la transversalitat de gènere.
- Dirigir i coordinar l'elaboració i el desplegament dels protocols d'intervenció entre administracions públiques en relació a les polítiques d'igualtat i lluita contra les violències masclistes.
- Coordinar i supervisar els continguts tècnics, el seguiment i el tancament dels expedients de contractació, dels convenis de col·laboració i de les subvencions referits als projectes i programes del servei.
- Coordinar i supervisar els actes referents als dies commemoratius.
- Coordinar i supervisar les consultes que arriben a l'Institut Balear de la Dona.
- Dirigir, coordinar i supervisar els aspectes tècnics dels fons finalistes del Pacte d'Estat i Conferència Sectorial.
- Dur a terme totes les tasques que li encomani el director o directora de l'Institut.
- Exercir qualsevol altra funció que se li encomani en relació amb les anteriors.
- Exercir la interlocució en matèria d'informació i transparència relatives a aquest Servei.
- Organitzar, coordinar i supervisar els equips tècnics facultatius adscrits al servei.
- Dirigir, coordinar i supervisar els ritmes de feina i la presència al lloc de treball del personal adscrit al Servei.
- Vetlar pel compliment d'un ús no sexista del llenguatge, i perquè es reprodueixi una imatge plural, diversa i no estereotipada de dones i homes, d'acord amb el que estableix l'article 8 de la Llei 11/2016, de 28 de juliol, d'Igualtat de dones i homes.
- Donar suport tècnic al director o directora i a la resta d'òrgans de l'Institut en les matèries relacionades amb les funcions pròpies del Servei.
Cap del Servei d'Administració i Gestió Pressupostària (F01140317)
- Donar suport tècnic, jurídic i administratiu al director o directora i a la resta d'òrgans de l'Institut en les matèries relacionades amb les funcions pròpies del Servei.
- Organitzar, coordinar i supervisar els assumptes generals de l'Institut Balear de la Dona.
- Organitzar, gestionar, coordinar i supervisar els assumptes de personal, qualitat i prevenció de riscs laborals de l'Institut Balear de la Dona i coordinar les actuacions i les relacions amb la conselleria competent en matèria de Funció Pública.
- Dirigir, gestionar i coordinar les modificacions del catàleg de llocs de feina del personal de l'Institut Balear de la Dona.
- Autoritzar i supervisar les vacances, els permisos i les llicències.
- Dirigir, gestionar i controlar la gestió pressupostària de l'Institut Balear de la Dona.
- Gestionar i controlar els expedients de subvenció, convenis i contractació.
- Supervisar els projectes normatius i els convenis que elabori l'Institut Balear de la Dona, i ordenar, revisar i estudiar la normativa estatal i autonòmica en relació amb la dona i la igualtat d'oportunitats entre homes i dones.
- Elaborar la normativa de l'Institut Balear de la Dona en relació amb l'organització, el procediment o el règim intern, així com les instruccions i les circulars.
- Dirigir, coordinar i supervisar els ritmes de feina i la presència al lloc de treball del personal adscrit al Servei.
- Implantar les mesures de seguretat necessàries per a la protecció de dades de caràcter personal i l'adequació dels fitxers i els arxius a la Llei orgànica de protecció de dades, i fer el seguiment d'aquestes mesures.
- Coordinar i supervisar el desenvolupament de les aplicacions informàtiques de l'Institut Balear de la Dona en col·laboració amb la persona responsable d'aquesta matèria dintre de la Conselleria de Famílies i Afers Socials.
- Exercir la interlocució en matèria d'informació i transparència relatives a aquest Servei.
- Exercir qualsevol altra funció que se li encomani en relació amb les anteriors.
- Coordinar el Pla d'Igualtat de la CAIB i la dinamització del compliment de les mesures adoptades en l'àmbit de l'Institut Balear de la Dona i de la Conselleria d'adscripció, i fer-ne el seguiment.
- Rebre formació específica dins els seu horari laboral per augmentar la seva capacitat d'implicar-se en el Pla d'Igualtat de la CAIB.
- Vetlar pel compliment d'un ús no sexista del llenguatge, i perquè es reprodueixi una imatge plural, diversa i no estereotipada de dones i homes, d'acord amb el que estableix l'article 8 de la Llei 11/2016, de 28 de juliol, d'Igualtat de dones i homes.
- Dur a terme totes les tasques que li encomani el director o directora de l'Institut.
Cap del Servei de Planificació i Avaluació (F0114034Z)
- Coordinar els programes de les administracions públiques que impliquen la transversalitat de gènere i les unitats d'Igualtat.
- Dirigir, coordinar i supervisar l'Observatori per a la Igualtat, òrgan assessor i consultiu amb relació a les polítiques públiques des de la perspectiva de gènere i el web de l'Observatori, així com els continguts de les xarxes i el web de l'Institut.
- Dirigir les operacions o les activitats estadístiques que executa l'Observatori per a la Igualtat.
- Impulsar i coordinar la Comissió per a la Igualtat.
- Planificar i avaluar els plans estratègics i els diferents programes i serveis de l'Institut.
- Elaborar noves propostes de polítiques d'igualtat.
- Coordinar i supervisar els continguts tècnics i el seguiment dels expedients de contractació, dels convenis de col·laboració i de les subvencions referits als projectes del servei.
- Tramitar les queixes i les denúncies de l'Observatori de Publicitat Sexista.
- Elaborar informes i estudis periòdics, entre d'altres, l'informe d'impacte de gènere de l'avantprojecte de llei de pressuposts i l'informe bianual sobre actuacions en relació amb l'efectivitat del principi d'igualtat entre dones i homes.
- Dirigir, coordinar i supervisar els aspectes tècnics dels fons finalistes del Pacte d'Estat i la Conferència Sectorial.
- Exercir les funcions de recerca, anàlisi i difusió dels indicadors d'igualtat de dones i homes de les Illes Balears.
- Executar les operacions o activitats estadístiques que se li assignin, ser membre de la Unitat d'Estadística i exercir-ne la interlocució.
- Exercir la interlocució en matèria d'informació i transparència relatives a aquest Servei.
- Organitzar, coordinar i supervisar els equips tècnics facultatius adscrits al servei.
- Dirigir, coordinar i supervisar els ritmes de feina i la presència al lloc de treball del personal adscrit al Servei.
- Dur a terme totes les tasques que li encomani el director o directora de l'Institut.
- Exercir qualsevol altra funció que se li encomani en relació amb les anteriors.
- Vetlar pel compliment d'un ús no sexista del llenguatge, i perquè es reprodueixi una imatge plural, diversa i no estereotipada de dones i homes, d'acord amb el que estableix l'article 8 de la Llei 11/2016, de 28 de juliol, d'Igualtat de dones i homes.
- Donar suport tècnic al director o directora i a la resta d'òrgans de l'Institut en les matèries relacionades amb les funcions pròpies del Servei.
Cap de la Secció I (F0113067A)
- Col·laborar en l'elaboració i el desplegament dels protocols d'intervenció, la coordinació, el seguiment i l'avaluació de les actuacions entre administracions publiques en relació a les polítiques d'igualtat i lluita contra les violències masclistes.
- Col·laborar en matèria de transparència i informació relativa al Servei de Gestió i Seguiment de Projectes.
- Dirigir i coordinar el centre coordinador d'ordres de protecció.
- Dirigir i gestionar l'expedició de les acreditacions de la condició de víctima de violència de gènere i altres violències masclistes.
- Mantenir una coordinació tècnica interinstitucional afavorint un espai de consulta i consens professional quant als assumptes d'acreditació de la violència de gènere i altres violències masclistes
- Col·laborar amb la cap o el cap de Servei en les tasques relatives al Servei de Gestió i Seguiment de Projectes.
- Donar suport al personal tècnic del Servei de Gestió i Seguiment de projectes, i coordinar-lo, per indicació del o la cap del Servei.
- Supervisar els serveis externs relacionats amb l'atenció a dones víctimes de violència masclista.
- Tramitar i controlar la part tècnica dels fons finalistes dels diferents programes que s'han d'executar i justificar.
- Col·laborar amb la Comissió per a la Igualtat.
- Gestionar les exposicions itinerants de l'Institut Balear de la Dona.
- Exercir les funcions que li encomani la o el cap del Servei de Gestió i Planificació i donar-li suport.
Cap de la Secció II (F01130536)
- Col·laborar amb el cap o la cap del Servei d'Administració i Gestió Pressupostària i donar-li suport en les tasques que du a terme en matèria de personal.
- Gestionar els assumptes de personal i les relacions amb la conselleria competent en matèria de funció pública.
- Gestionar, coordinar i tramitar els expedients de contractació de personal laboral i de totes les actuacions que afecten el personal funcionari.
- Aplicar la normativa en matèria de personal i vetllar perquè es compleixi.
- Elaborar i modificar el catàleg de llocs de feina.
- Elaborar i tramitar els documents comptables relacionats amb el capítol 1.
- Supervisar la concessió i tramitació de permisos, llicències i vacances.
- Col·laborar amb el cap o la cap del Servei d'Administració i Gestió Pressupostària i donar-li suport en les tasques que du a terme en matèria d'assumptes generals.
- Coordinar i supervisar els assumptes generals de l'Institut.
- Exercir la interlocució en matèries transversals relatives a prevenció de riscs laborals, qualitat, gestió d'arxiu, queixes i suggeriments, igualtat i protecció de dades de caràcter personal.
- Tramitar els expedients de subvencions en matèria d'igualtat d'oportunitats.
- Col·laborar amb els serveis de l'Institut en el manteniment del catàleg de serveis i procediments que se'n gestionen.
- Gestionar els permisos del personal de l'Institut als diferents programes informàtics emprats, d'acord amb les indicacions del cap o la cap de servei d'Administració i Gestió Pressupostària.
- Donar suport a la unitat de gestió econòmica per indicació del cap o la cap de Servei d'Administració i Gestió Pressupostària.
- Col·laborar en la coordinació del Pla d'Igualtat de la CAIB i la dinamització del compliment de les mesures adoptades en l'àmbit de l'Institut Balear de la Dona i de la Conselleria d'adscripció, i fer-ne el seguiment.
- Rebre formació específica dins els seu horari laboral per augmentar la seva capacitat d'implicar-se en el Pla d'Igualtat de la CAIB.
- Exercir les funcions que li encomani el cap o la cap del Servei d'Administració i Gestió Pressupostària i donar-li suport.
Cap de la Secció III (F0113006F)
- Mantenir i actualitzar la pàgina web de l'Observatori per la igualat (https://observatori-igualtat.es/es/) així com els continguts de les xarxes socials i la pàgina web de l'Institut Balear de la Dona.
- Elaborar els informes corresponents al càrrec (informes biennals, informe d'impacte de gènere de la llei d'avantprojecte de pressuposts etc.).
- Col·laborar en l'elaboració del Pla Estratègic d'Igualtat del Govern de les Illes Balears.
- Participar en el desenvolupament dels estudis dins les seves competències.
- Col·laborar amb altres organismes amb competències similars o compartides (IBESTAT, Observatori estatal per a la igualtat, etc.) .
- Donar suport al personal tècnic del Servei.
- Garantir la difusió de les dades desagregades per sexe en tota la documentació adient.
- Dur a terme qualsevol altra funció que li encomani el seu superior jeràrquic o la seva superior jeràrquica.
Cap de la Secció IV (F01130593)
- Supervisar el règim econòmic dels expedients de convenis, contractes i subvencions.
- Exercir funcions de direcció, control i coordinació de la Secció.
- Tramitar i informar la documentació comptable.
- Col·laborar en l'elaboració dels pressuposts i les seves memòries de l'Institut Balear de la Dona.
- Fer funcions de caixer pagador, supervisar els expedients d'habilitació i gestionar els pagaments a justificar.
- Gestionar la contractació menor de l'Institut Balear de la Dona.
- Desenvolupar i executar les tasques encomanades en matèria de gestió pressupostària.
- Garantir l'aplicació dels criteris i procediments de selecció d'operacions apropiats, per tal d'assegurar la seva contribució al compliment dels objectius i resultats esperats, i que els criteris i procediments aplicats siguin transparents i no discriminatoris, respectin la igualtat de gènere i tinguin en compte la Carta de Drets Fonamentals de la Unió Europea.
- Exercir les funcions que li encomani el cap o la cap del Servei d'Administració i Gestió Pressupostària i donar-li suport.
Cap de la Secció V (F0113007V)
- Donar suport al cap o la cap del Servei d'Administració i Gestió Pressupostària en matèria de contractació.
- Tramitar, gestionar i controlar els expedients de contractació, i especialment la seva inclusió i seguiment de la Plataforma de contractació de l'Estat.
- Tramitar els contractes menors i els documents comptables.
- Garantir l'aplicació dels criteris i procediments de selecció d'operacions apropiats, per tal d'assegurar la seva contribució al compliment dels objectius i resultats esperats, i que els criteris i procediments aplicats siguin transparents i no discriminatoris, respectin la igualtat de gènere i tinguin en compte la Carta de Drets Fonamentals de la Unió Europea.
- Dur a terme qualsevol altra funció que li encomani el seu superior jeràrquic o la seva superior jeràrquica.
Cap de la Secció VI (F0113007U)
- Col·laborar amb el cap o la cap del Servei d'Administració i Gestió Pressupostària en l'elaboració de les bases de la convocatòries de subvencions i la redacció de convenis.
- Preparar i tramitar els expedients de subvencions de l'Institut Balear de la Dona.
- Gestionar els ajuts i les subvencions, i dur a terme el seguiment dels convenis subscrits.
- Col·laborar amb les activitats de control de les subvencions atorgades i tramitar els corresponents expedients de reintegrament, si s'escau.
- Garantir l'aplicació dels criteris i procediments de selecció d'operacions apropiats, per tal d'assegurar la seva contribució al compliment dels objectius i resultats esperats, i que els criteris i procediments aplicats siguin transparents i no discriminatoris, respectin la igualtat de gènere i tinguin en compte la Carta de Drets Fonamentals de la Unió Europea.
- Dur a terme qualsevol altra funció que li encomani el seu superior jeràrquic o la seva superior jeràrquica.
Cap del Negociat II (F01110798)
- Col·laborar amb el cap o la cap de la Secció II en el desenvolupament i l'execució de les tasques d'assumptes generals i subvencions.
- Organitzar l'atenció al públic i tenir cura del registre d'entrada i sortida de documents.
- Supervisar la feina dels i de les ordenances i del personal de la centraleta telefònica.
- Organitzar i mantenir l'arxiu i el magatzem.
- Col·laborar amb el cap o la cap de la Secció IV en la supervisió de les compres de material fungible i dels subministraments.
- Assessorar i donar assistència en matèria informàtica.
- Dur a terme qualsevol altra funció que li encomani el seu superior jeràrquic o la seva superior jeràrquica.
Ordenança (F0133003P)
- Exercir les funcions establertes en l'article 29 de la Llei 2/2007.
- Exercir qualsevol altra funció que se li encomani en relació amb les anteriors.
LLOCS BASE DE L'INSTITUT BALEAR DE LA DONA (PALMA) (UNITAT: IDO0110001)
Llocs base
Tenen assignades com a funcions les pròpies del cos o l'escala al qual pertanyen, i que defineix la Llei 2/2007, de 16 de març, de cossos i escales de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, i depenen directament del director o directora de l'Institut Balear de la Dona.
Tècnic/a superior (F0192000J) (llicenciatura en Ciències de la Informació o grau en Ciències de la Informació o especialitat ciències de la informació i certificat C1 de català)
Exercir les funcions que preveu l'article 31 de la Llei 2/2007, de 16 de març, de cossos i escales de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, en l'especialitat de la llicenciatura en Ciències de la Informació, i en concret:
- Gestionar les xarxes socials de l'Institut Balear de la Dona.
- Interactuar amb la comunitat mantenint-ne una comunicació constant per reforçar la presència online de l'Institut.
- Crear contingut rellevant d'acord amb les indicacions de la directora i els serveis que integren l'Institut Balear de la Dona.
- Col·laborar en la gestió de les campanyes promogudes per l'Institut des de les xarxes socials i altres mitjans de comunicació.
- Donar suport a la directora i als serveis de l'Institut en matèria de comunicació institucional i xarxes socials.
- Emetre informes en l'àmbit de les seves competències.
- Establir les relacions adients amb la Direcció competent en matèria de comunicació del Govern Balear.
- Establir les relacions adients amb la persona responsable de comunicació de la Conselleria d'Adscripció de l'Institut Balear de la Dona.
- Elaborar els materials que, sota la supervisió del superior jeràrquic, siguin necessaris per assolir una comunicació de la institució òptima.
- Dur a terme qualsevol altra tasca, que en l'àmbit de les seves competències, li encomani el superior jeràrquic o la superior jeràrquica.
Lloc base tècnic/a superior (F01670101)
- Exercir les funcions establertes en l'article 24 de la Llei 2/2007.
- Exercir qualsevol altra funció que se li encomani en relació amb les anteriors.
Lloc base tècnic/a superior (F01670203) (llicenciatura en Dret o grau en Dret)
- Exercir les funcions establertes en l'article 24 de la Llei 2/2007.
- Exercir qualsevol altra funció que se li encomani en relació amb les anteriors.
Treballador/a social (F01650040)
- Exercir les funcions establertes en l'article 32 de la Llei 2/2007.
- Col·laborar amb els caps o les caps de servei de l'Institut Balear de la Dona, segons les funcions pròpies del seu cos.
- Donar suport i assessorament tècnic en matèria de programes d'igualtat d'oportunitats entre dones i homes.
- Emetre informes tècnics en les àrees i les actuacions que gestionen els serveis.
- Col·laborar en la programació i el seguiment dels programes d'igualtat.
- Valorar, mitjançant barems, els projectes tècnics de les subvencions.
- Col·laborar en l'elaboració dels plecs de prescripcions tècniques dels contractes dels serveis d'igualtat.
- Col·laborar en el disseny i la gestió de les actuacions de formació de professionals en l'àmbit de la igualtat i la lluita contra la violència de gènere.
- Atendre les peticions derivades de la ciutadania en matèria d'igualtat d'oportunitats entre dones i homes.
- Col·laborar en la recollida de dades i funcions estadístiques de l'Observatori per a la Igualtat.
- Exercir qualsevol altra funció que se li encomani en relació amb les anteriors.
Treballador/a social (F01650092)
- Exercir les funcions establertes en l'article 32 de la Llei 2/2007.
- Col·laborar amb els caps o les caps de servei de l'Institut Balear de la Dona, segons les funcions pròpies del seu cos.
- Donar suport i assessorament tècnic en matèria de programes d'igualtat d'oportunitats entre dones i homes.
- Emetre informes tècnics en les àrees i les actuacions que gestionen els serveis.
- Col·laborar en la programació i el seguiment dels programes d'igualtat.
- Valorar, mitjançant barems, els projectes tècnics de les subvencions.
- Col·laborar en l'elaboració dels plecs de prescripcions tècniques dels contractes dels serveis d'igualtat.
- Col·laborar en el disseny i la gestió de les actuacions de formació de professionals en l'àmbit de la igualtat i la lluita contra la violència de gènere.
- Atendre les peticions derivades de la ciutadania en matèria d'igualtat d'oportunitats entre dones i homes.
- Col·laborar en la recollida de dades i funcions estadístiques de l'Observatori per a la Igualtat.
- Exercir qualsevol altra funció que se li encomani en relació amb les anteriors.
Lloc base Educador/a Social (F01690004) (diplomatura en Educació Social o Grau en Educació Social i Títol oficial de postgrau universitari amb estudis de gènere)
- Exercir les funcions establertes en l'article 30 de la Llei 2/2007.
- Dur a terme qualsevol altra funció que li encomani el seu superior jeràrquic o la seva superior jeràrquica.
Lloc base tècnic/a de grau mitjà (F01650041) (diplomatura en Ciències Econòmiques o Empresarials o 3 cursos de la Llicenciatura en Dret)
- Exercir les funcions establertes en l'article 26 de la Llei 2/2007.
- Exercir qualsevol altra funció que se li encomani en relació amb les anteriors.
Lloc base tècnic/a de grau mitjà (F0165002N)(3 cursos de la llicenciatura en Sociologia o 3 cursos de la llicenciatura en Pedagogia o diplomatura en Educació Social o 3 cursos de la llicenciatura en Psicologia o diplomatura en Treball Social o 3 cursos de la llicenciatura en Ciències Polítiques)
- Exercir les funcions establertes en l'article 30 de la Llei 2/2007.
- Exercir qualsevol altra funció que se li encomani en relació amb les anteriors.
Lloc base tècnic/a de grau mitjà (F01650042)
- Exercir les funcions establertes en l'article 26 de la Llei 2/2007.
- Exercir qualsevol altra funció que se li encomani en relació amb les anteriors.
Lloc base auxiliar (F01470174)
- Exercir les funcions establertes en l'article 28 de la Llei 2/2007.
- Exercir qualsevol altra funció que se li encomani en relació amb les anteriors.
Lloc base ordenança (F01620054)
- Exercir les funcions establertes en l'article 29 de la Llei 2/2007.
- Exercir qualsevol altra funció que se li encomani en relació amb les anteriors.
ANNEX 2 Estructura jeràrquica de l'Institut Balear de la Dona
INSTITUT BALEAR DE LA DONA (PALMA) (UNITAT: IDO0110002)
Secretari/ària personal (F01760091)
Cap del Servei de Gestió i Seguiment de Projectes (F01140240)
Cap de la Secció I (F0113067A)
Cap del Servei d'Administració i Gestió Pressupostària (F01140317)
Cap de la Secció II (F01130536)
Cap de la Secció IV (F01130593)
Cap del Negociat II (F01110798)
Cap de la Secció V (F0113007V)
Cap de la Secció VI (F0113007U)
Cap del Servei de Planificació i Avaluació (F0114034Z)
Cap de la Secció III (F0113006F)
Llocs base de l'Institut Balear de la Dona (Palma) (UNITAT: IDO0110001)
Lloc base tècnic/a superior (F0192000J)
Lloc base tècnic/a superior (F01670101)
Lloc base tècnic/a superior (F01670203)
Treballador/a social (F01650040)
Treballador/a social (F01650092)
Lloc base Educador/a Social (F01690004)
Lloc base tècnic/a de grau mitjà (F01650041)
Lloc base tècnic/a de grau mitjà (F0165002N)
Lloc base tècnic/a de grau mitjà (F01650042)
Lloc base auxiliar (F01470174)
Lloc base ordenança (F01620054)
Lloc base ordenança (F0133003P)