Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció I. Disposicions generals

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

SERVEI D'OCUPACIÓ DE LES ILLES BALEARS

Núm. 456305
Ordre del conseller de Model Econòmic, Turisme i Treball de 4 d’octubre de 2021 per la qual s’aprova la relació de funcions dels llocs de treball del personal funcionari del Servei d’Ocupació de les Illes Balears

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

L'article 46.2 de la Llei 1/2019, de 31 de gener, del Govern de les Illes Balears, atorga als consellers potestat reglamentària en matèries pròpies de la conselleria de la qual són titulars, si les disposicions reglamentàries tenen per objecte regular l'organització i el funcionament dels serveis que en depenen.

L'article 8.3 de la Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, regula l'organització interna de les conselleries i disposa en l'apartat tercer que: «Els consellers, mitjançant ordre, n'han de desenvolupar l'estructura orgànica bàsica, d'acord amb la relació de llocs de treball vigent, per tal de determinar les funcions atribuïdes a les unitats administratives de cada conselleria».

L'article 34 de la Llei 3/2007, de 27 de març, de la funció pública de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, estableix el règim jurídic de les ordres de funcions dels llocs de treball del personal funcionari i redunda en el caràcter d'instrument tècnic d'ordenació i manifestació de la potestat d'organització i de direcció de l'Administració. Disposa, així mateix, el procediment per dictar-les i modificar-les.

D'acord amb el Decret 11/2021, de 15 de febrer, de la presidenta de les Illes Balears, pel qual s'estableixen les competències i l'estructura orgànica bàsica de les conselleries de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears (BOIB núm. 21, de 15 de febrer) modificat pel Decret 25/2021, de 8 de març (BOIB núm. 33, de 9 de març), la competència en l'àmbit material de la gestió del treball correspon a la Conselleria de Model Econòmic, Turisme i Treball a la qual s'adscriu el Servei d'Ocupació de les Illes Balears (SOIB) d'acord amb el Decret 22/2020, de 24 de juliol, pel qual s'aprova el Text consolidat del Decret d'aprovació dels Estatuts del Servei d'Ocupació de les Illes Balears.

Mitjançant l'Ordre del conseller de Treball, Comerç i Indústria de 26 d'octubre de 2016 per la qual es modifica l'Ordre del conseller de Treball, Comerç i Indústria de 6 d'abril de 2016, s'aprovaren les funcions dels llocs de treball de la Conselleria de Treball, Comerç i Indústria, del Servei d'Ocupació de les Illes Balears i de l'Institut d'Estadística de les Illes Balears (BOIB núm. 137, de 29 d'octubre de 2016).

Des de la publicació d'aquesta relació de funcions, s'han produït diferents modificacions de la relació de llocs de treball, la qual cosa ha significat la reorganització administrativa del Servei d'Ocupació de les Illes Balears, que necessàriament s'ha de reflectir en la relació de funcions dels llocs de treball del personal funcionari.

D'acord amb la nova estructura orgànica de la Conselleria de Model Econòmic, Turisme i Treball, i de conformitat amb l'Acord del Consell de Govern de 21 de febrer de 2020, amb l'Acord del Consell de Govern de 21 de desembre de 2020 i amb l'Acord del Consell de Govern de 14 de juny de 2021 pel qual s'aproven les modificacions de la Relació de llocs de treball corresponent al personal funcionari de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, procedeix la redacció d'una nova ordre de funcions.

En conseqüència, de conformitat amb l'article 46.2 de la Llei 1/2019; l'article 10 de la Llei 3/2003, de 26 de març; l'article 34.3 de la Llei 3/2007, de 27 de març, i la Instrucció 1/2012, de 28 de febrer de 2012, de la directora general de Funció Pública, Administracions Públiques i Qualitat dels Serveis per la qual es fixen els criteris per confeccionar les ordres de funcions dels llocs de treball del personal funcionari, dict la següent

ORDRE

Article 1

Funcions dels llocs de treball del Servei d'Ocupació de les Illes Balears

S'aproven les funcions dels llocs de treball del personal funcionari del Servei d'Ocupació de les Illes Balears, de conformitat amb el que estableix l'annex 1 d'aquesta Ordre, i referides, únicament, a les places dotades econòmicament en els pressuposts i a les no dotades en previsió de ser-ho.

 

Article 2

Descripció de funcions

1. La descripció de les funcions dels diferents llocs de treball continguda en els annexos d'aquesta Ordre s'ha de considerar merament enunciativa i succinta. Les funcions que s'hi enumeren no tenen caràcter exhaustiu ni excloent.

2. En particular, la funció d'acarament de còpies fixada en l'article 16 de la Llei 39/2015, de 1 d'octubre, del procediment administratiu de les administracions públiques, correspon als llocs de feina que, d'acord amb aquesta Ordre, tenen atribuïdes les funcions de registre, com també als que, de fet, les duguin a terme en virtut del que estableix l'article 34.4 de la Llei 3/2007, de 27 de març.

3. Així mateix, la funció d'expedició de còpies autenticades a què es refereix l'article 27 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, correspon a cada Administració Pública determinar els òrgans que tinguin atribuïdes les competències d'expedició de còpies autèntiques dels documents públics administratius o privats que formen part dels expedients que tramiten o que tenen sota la seva custòdia. En el cas del Servei d'Ocupació de les Illes Balears (SOIB), el personal del registre i les persones que estiguin inscrites en el registre de funcionaris habilitats.

Article 3

Funcions genèriques i específiques

Els llocs de treball relacionats en aquesta Ordre tenen les funcions genèriques establertes en la Llei 2/2007, de 16 de març, de cossos i escales de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, i en la Instrucció 1/2012, de 28 de febrer.

Les funcions específiques són les esmentades en l'annex 1 d'aquesta Ordre.

Article 4

Règim de suplències

1. En el cas de vacant, absència o malaltia d'un cap o una cap de departament o d'un cap o una cap de servei, n'ha d'assumir les funcions el funcionari o la funcionària que designi el director o la directora del Servei d'Ocupació de les Illes Balears, amb ple respecte a les funcions pròpies del seu cos.

2. Si hi ha una plaça vacant o si s'hi produeix l'absència de la persona titular, ha d'assumir les funcions d'aquest lloc de treball la persona que ocupi la plaça immediatament superior orgànicament o la persona que es designi a aquest efecte, amb ple respecte a les funcions pròpies del seu cos.

Disposició derogatòria única

Queden derogades totes les disposicions anteriors d'igual rang o inferior que aprovin les relacions de funcions de llocs de treball del personal funcionari de la Conselleria de Treball, Comerç i Indústria, i en particular l'Ordre del conseller de Treball, Comerç i Indústria de 26 d'octubre de 2016 per la qual es modifica l'Ordre del conseller de Treball, Comerç i Indústria de 6 d'abril de 2016, per la qual s'aproven les funcions dels llocs de treball de la Conselleria de Treball, Comerç i Indústria, del Servei d'Ocupació de les Illes Balears i de l'Institut d'Estadística de les Illes Balears (BOIB núm. 137, de 29 d'octubre de 2016), en relació amb els llocs de feina del SOIB.

Disposició final única

Aquesta Ordre entra en vigor l'endemà d'haver-se publicat en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.

 

Palma, en la data de la signatura electrònica (4 d'octubre de 2021)

El conseller de Model Econòmic, Turisme i Treball Iago Negueruela i Vàzquez

 

ANNEX I SERVEI D'OCUPACIÓ DE LES ILLES BALEARS (SOIB)

​​​​​​​Els llocs de treball del Servei d'Ocupació de les Illes Balears tenen les funcions genèriques dels llocs jerarquitzats, segons el que disposa l'apartat quart del punt II de la Instrucció 1/2012, de 28 de febrer, de la directora general de Funció Pública, Administracions Públiques i Qualitat dels Serveis per la qual es fixen els criteris per confeccionar les ordres de funcions dels llocs de treball del personal funcionari.

 

PRESIDÈNCIA DEL SOIB (PALMA) (UNITAT: SOB0310001)

 

Secretari/ària personal (F01760001)

  • Dur a terme funcions administratives en general.

  • Utilitzar equips informàtics, gestionar els arxius i els registres i utilitzar les màquines reproductores, fotocopiadores i similars.

  • Donar suport en l'organització de l'agenda de la persona responsable de la Presidència i/o la Direcció.

  • Donar suport administratiu per resoldre les queixes (eina QSSI), derivades de la coordinació de polítiques actives i passives d'ocupació.

  • Dur a terme les tasques i funcions que li encomani la Direcció.

 

Secretari/ària personal (F01760096)

  • Dur a terme funcions administratives en general.

  • Utilitzar equips informàtics, gestionar els arxius i els registres i utilitzar les màquines reproductores, fotocopiadores i similars.

  • Donar suport en l'organització de l'agenda de la persona responsable de la Presidència i/o la Direcció.

  • Donar suport administratiu per resoldre les queixes (eina QSSI), derivades de la coordinació de polítiques actives i passives d'ocupació.

  • Dur a terme les tasques i funcions que li encomani la Direcció.

 

PRESIDÈNCIA DEL SOIB (MAÓ) (UNITAT: SOB0310004)

 

Director/a insular – Menorca (F00480008)

  • Organitzar, dirigir i gestionar els centres propis del SOIB a Menorca.

  • Dirigir i coordinar la xarxa d'oficines del SOIB a Menorca.

  • Coordinar les feines derivades de la gestió administrativa i tècnica.

  • Exercir les funcions encomanades per la Direcció del SOIB.

 

PRESIDÈNCIA DEL SOIB (EIVISSA) (UNITAT: SOB0310005)

 

Director/a insular - Eivissa (F00480007)

  • Organitzar, dirigir i gestionar els centres propis del SOIB a Eivissa i Formentera.

  • Dirigir i coordinar la xarxa d'oficines del SOIB a Eivissa i Formentera.

  • Coordinar les feines derivades de la gestió administrativa i tècnica.

  • Exercir les funcions encomanades per la Direcció del SOIB.

 

VICEPRESIDÈNCIA DEL SOIB (PALMA) (UNITAT: SOB0510001)

 

Cap del Departament d'Orientació i Intermediació (F0103000G)

  • Planificar i dirigir el Departament i el personal al seu càrrec.

  • Supervisar, coordinar i dissenyar els processos per a l'atenció a la demanda, de l'orientació laboral i l'orientació a persones emprenedores i empreses i la intermediació laboral general.

  • Coordinar i supervisar els canals de coordinació necessaris per executar els diferents programes relacionats amb les polítiques actives d'ocupació.

  • Supervisar i coordinar els procediments de les unitats administratives que depenen del Departament.

  • Supervisar l'equip de directors de les oficines del SOIB.

  • Supervisar la tramitació dels assumptes en matèria de patrimoni, equipaments informàtics i compres de les oficines del SOIB.

  • Supervisar les activitats relacionades amb la xarxa EURES a les Illes Balears.

  • Assistir la Vicepresidència i la Direcció del SOIB en les funcions que li encomanin.

 

 

​​​​​​​Cap del Servei de Sistemes d'Informació i Dades (F01140331)

  • Planificar i dirigir el Servei i el personal al seu càrrec.

  • Coordinar-se amb la Direcció General de Modernització i Administració Digital pel que fa a tots els sistemes d'informació propis del SOIB i infraestructura de xarxa.

  • Coordinar la implantació de plataformes i serveis d'informàtica en el SOIB.

  • Coordinar les operacions de manteniment de les dotacions informàtiques de la xarxa d'oficines i centres del SOIB, tant les referides al maquinari com als sistemes operatius, a les configuracions de les xarxes i al programari d'ús general.

  • Coordinar, amb el Servei d'Ocupació Estatal (SEPE), tot el relacionat amb els sistemes d'informació.

  • Dirigir i coordinar, des del vessant tècnic, els expedients de contractació i els convenis de col·laboració referits als equipaments informàtics i de telecomunicacions del SOIB.

  • Controlar i fer el seguiment dels projectes de sistemes d'informació adjudicats a empreses externes.

  • Dirigir i coordinar la implantació i fer el seguiment de les mesures de seguretat per a la protecció de dades de caràcter personal i l'adequació dels fitxers i arxius a la Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades personals i garantia dels drets digitals, i mantenir actualitzat el document de seguretat i la resta de documentació relacionada amb la protecció de dades de caràcter personal.

  • Impulsar i posar en funcionament el pla de modernització tecnològic del SOIB.

  • Impulsar les eines de l'administració electrònica per complir les noves lleis de procediment administratiu.

  • Coordinar l'àrea de serveis informatius respecte de les aplicacions informàtiques de la gestió dels demandants del SOIB.

  • Dur a terme les funcions que li encomani la persona superior jeràrquica.

 

Cap del Servei d'Orientació i Intermediació 1 (F0114001D)

  • Planificar i dirigir el Servei i el personal al seu càrrec.

  • Coordinar, supervisar i avaluar cadascun dels procediments de l'atenció a la demanda, de l'orientació laboral, l'orientació a persones emprenedores i empreses, i la intermediació laboral.

  • Avaluar, fer el seguiment del personal tècnic i assignar recursos.

  • Coordinar-se amb els directors o directores de les oficines.

  • Gestionar programes públics de polítiques actives d'ocupació.

  • Exercir el control econòmic i pressupostari dels programes assignats al seu servei.

  • Intervenir en el disseny dels procediments administratius, en coordinació amb els altres serveis, per aprovar i resoldre convocatòries de subvencions i altres instruments de gestió de polítiques actives d'ocupació.

  • Vetllar pel compliment del principi de transversalitat de gènere en les actuacions del SOIB, en la matèria relacionada amb les funcions del seu servei.

  • Dur a terme les funcions que li encomani la persona superior jeràrquica.

 

Cap del Servei d'Orientació i Intermediació 2 (F0114002W)

  • Planificar i dirigir el Servei i el personal al seu càrrec.

  • Coordinar, supervisar i avaluar cadascun dels procediments de l'atenció a la demanda, de l'orientació laboral, l'orientació a persones emprenedores i empreses, i la intermediació laboral.

  • Avaluar, fer el seguiment del personal tècnic i assignar recursos.

  • Coordinar-se amb els directors o les directores de les oficines.

  • Gestionar programes públics de polítiques actives d'ocupació.

  • Exercir el control econòmic i pressupostari dels programes assignats al seu servei.

  • Intervenir en el disseny dels procediments administratius, en coordinació amb els altres serveis, per aprovar i resoldre convocatòries de subvencions i altres instruments de gestió de polítiques actives d'ocupació.

  • Vetllar pel compliment del principi de transversalitat de gènere en les actuacions del SOIB, en la matèria relacionada amb les funcions del seu servei.

  • Dur a terme les funcions que li encomani la persona superior jeràrquica.

 

Cap de la Secció I (F01130381)

  • Dur a terme les actuacions necessàries per assegurar la tramitació, el seguiment, l'avaluació i el control dels programes de polítiques actives d'ocupació del SOIB.

  • Dur a terme les funcions que li encomani la persona superior jeràrquica.

 

Cap de la Secció XVIII (F0113038A)

  • Dur a terme les actuacions necessàries per assegurar la tramitació, el seguiment, l'avaluació i el control dels programes de polítiques actives d'ocupació del SOIB.

  • Dur a terme les funcions que li encomani la persona superior jeràrquica.

 

Instructor/a (F00940009)

  • Tramitar els expedients sancionadors que instrueixi el Servei d'Ocupació de les Illes Balears.

  • Dur a terme les funcions que li encomani la persona superior jeràrquica.

 

Lloc base tècnic/a superior (F0167001B)

  • Desenvolupar les funcions genèriques que siguin pròpies del cos superior d'Administració general descrites en la normativa reguladora de la funció pública, les quals s'han d'adaptar en cada supòsit a l'àmbit de la unitat orgànica o centre directiu al qual es destinin o adscriguin.

  • Desenvolupar les funcions atribuïdes específicament per raó de l'especialització de la funció.

 

Lloc base tècnic/a superior (F01670149)

  • Desenvolupar les funcions genèriques que siguin pròpies del cos superior d'Administració general descrites en la normativa reguladora de la funció pública, les quals s'han d'adaptar en cada supòsit a l'àmbit de la unitat orgànica o centre directiu al qual es destinin o adscriguin.

  • Desenvolupar les funcions atribuïdes específicament per raó de l'especialització de la funció.

 

Lloc base tècnic/a superior (F01670115)

  • Desenvolupar les funcions genèriques que siguin pròpies del cos superior d'Administració general descrites en la normativa reguladora de la funció pública, les quals s'han d'adaptar en cada supòsit a l'àmbit de la unitat orgànica o centre directiu al qual es destinin o adscriguin.

  • Desenvolupar les funcions atribuïdes específicament per raó de l'especialització de la funció.

 

Lloc base tècnic/a superior (F01670110)

  • Desenvolupar les funcions genèriques que siguin pròpies del cos superior o facultatiu superior descrites en la normativa reguladora de la funció pública, les quals s'han d'adaptar en cada supòsit a l'àmbit de la unitat orgànica o centre directiu al qual es destinin o adscriguin.

  • Desenvolupar les funcions atribuïdes específicament per raó de l'especialització de la funció.

 

Lloc base tècnic/a superior (F01670105)

  • Desenvolupar les funcions genèriques que siguin pròpies del cos superior d'Administració general descrites en la normativa reguladora de la funció pública, les quals s'han d'adaptar en cada supòsit a l'àmbit de la unitat orgànica o centre directiu al qual es destinin o adscriguin.

  • Desenvolupar les funcions atribuïdes específicament per raó de l'especialització de la funció.

 

Lloc base tècnic/a superior (F0167026P)

  • Desenvolupar les funcions genèriques que siguin pròpies del cos facultatiu superior d'Administració especial descrites en la normativa reguladora de la funció pública, les quals s'han d'adaptar en cada supòsit a l'àmbit de la unitat orgànica o centre directiu al qual es destinin o adscriguin.

  • Desenvolupar les funcions atribuïdes específicament per a l'activitat professional corresponent a l'escala de tecnologies de la informació i telecomunicacions, especialitat informàtica.

 

Lloc base tècnic/a superior (F01670114)

  • Desenvolupar les funcions genèriques que siguin pròpies del cos superior d'Administració general descrites en la normativa reguladora de la funció pública, les quals s'han d'adaptar en cada supòsit a l'àmbit de la unitat orgànica o centre directiu al qual es destinin o adscriguin.

  • Desenvolupar les funcions atribuïdes específicament per raó de l'especialització de la funció.

 

Lloc base tècnic/a superior (F01670113)

  • Desenvolupar les funcions genèriques que siguin pròpies del cos facultatiu superior d'Administració especial descrites en la normativa reguladora de la funció pública, les quals s'han d'adaptar en cada supòsit a l'àmbit de la unitat orgànica o centre directiu al qual es destinin o adscriguin.

  • atendre el ciutadà, en el cas que la ubicació del lloc de treball sigui oficina d'orientació i intermediació.

  • Desenvolupar les funcions atribuïdes específicament per a l'activitat professional corresponent a l'escala humanística i de ciències socials, especialitat tècnic en ocupació i mercat de treball.

 

Lloc base tècnic/a superior assessorament lingüístic (F01670108)

  • Desenvolupar les funcions genèriques que siguin pròpies del cos facultatiu superior d'Administració especial descrites en la normativa reguladora de la funció pública, les quals s'han d'adaptar en cada supòsit a l'àmbit de la unitat orgànica o centre directiu al qual es destinin o adscriguin.

  • Desenvolupar les funcions atribuïdes específicament per a l'activitat professional corresponent a l'escala humanística i de ciències socials, especialitat assessorament lingüístic.

 

Lloc base tècnic/a de grau mitjà (F0165001B)

  • Desenvolupar les funcions genèriques que siguin pròpies del cos de gestió d'Administració general descrites en la normativa reguladora de la funció pública, les quals s'han d'adaptar en cada supòsit a l'àmbit de la unitat orgànica o centre directiu al qual es destinin o adscriguin.

  • atendre el ciutadà, en el cas que la ubicació del lloc de treball sigui oficina d'orientació i intermediació.

  • Desenvolupar les funcions atribuïdes específicament per raó de l'especialització de la funció.

 

Lloc base tècnic/a de grau mitjà (F0165008A)

  • Desenvolupar les funcions genèriques que siguin pròpies del cos de gestió d'Administració general descrites en la normativa reguladora de la funció pública, les quals s'han d'adaptar en cada supòsit a l'àmbit de la unitat orgànica o centre directiu al qual es destinin o adscriguin.

  • Desenvolupar les funcions atribuïdes específicament per raó de l'especialització de la funció.

 

Lloc base tècnic/a de grau mitjà (F01650057)

  • Desenvolupar les funcions genèriques que siguin pròpies del cos facultatiu tècnic d'Administració especial descrites en la normativa reguladora de la funció pública, les quals s'han d'adaptar en cada supòsit a l'àmbit de la unitat orgànica o centre directiu al qual es destinin o adscriguin.

  • Desenvolupar les funcions atribuïdes específicament per a l'activitat professional corresponent a l'escala de tecnologies de la informació i telecomunicacions, especialitat informàtica.

 

Lloc base tècnic/a de grau mitjà (F01650063)

  • Desenvolupar les funcions genèriques que siguin pròpies del cos facultatiu tècnic d'Administració especial descrites en la normativa reguladora de la funció pública, les quals s'han d'adaptar en cada supòsit a l'àmbit de la unitat orgànica o centre directiu al qual es destinin o adscriguin.

  • atendre el ciutadà, en el cas que la ubicació del lloc de treball sigui oficina d'orientació i intermediació.

  • Desenvolupar les funcions atribuïdes específicament per a l'activitat professional corresponent a l'escala humanística i de ciències socials, especialitat tècnic en ocupació i mercat de treball.

 

Lloc base tècnic/a de grau mitjà (F016500F2)

  • Desenvolupar les funcions genèriques que siguin pròpies del cos facultatiu tècnic d'Administració especial descrites en la normativa reguladora de la funció pública, les quals s'han d'adaptar en cada supòsit a l'àmbit de la unitat orgànica o centre directiu al qual es destinin o adscriguin.

  • Desenvolupar les funcions atribuïdes específicament per a l'activitat professional corresponent a l'escala humanística i de ciències socials, especialitat tècnic en ocupació i mercat de treball.

 

Ajudant/a de centre (F00320005)

  • Desenvolupar les funcions genèriques que siguin pròpies del cos d'ajudants facultatius d'Administració especial descrites en la normativa reguladora de la funció pública, les quals s'han d'adaptar en cada supòsit a l'àmbit de la unitat orgànica o centre directiu al qual es destinin o adscriguin.

  • Desenvolupar les funcions atribuïdes específicament per raó de l'especialització de la funció.

 

Administratiu/va o auxiliar d'Atenció al públic (F02590017)

  • Gestionar el Registre d'entrades i sortides del SOIB.

  • Exercir les funcions pròpies del cos o de l'escala en l'àmbit del centre directiu a què estigui adscrit.

  • Atendre els ciutadans, informar-los i ajudar-los en les seves relacions amb l'Administració i registrar la documentació que presentin.

  • Distribuir la documentació entre les diferents unitats.

  • Dur a terme les funcions que li encomani la persona superior jeràrquica.

 

Lloc base administratiu/va (F01390059)

  • Desenvolupar les funcions genèriques que siguin pròpies del cos administratiu d'Administració general descrites en la normativa reguladora de la funció pública, les quals s'han d'adaptar en cada supòsit a l'àmbit de la unitat orgànica o centre directiu al qual es destinin o adscriguin.

  • atendre el ciutadà, en el cas que la ubicació del lloc de treball sigui oficina d'orientació i intermediació

  • Desenvolupar les funcions atribuïdes específicament per raó de l'especialització de la funció.​​​​​​​

Lloc base auxiliar (F01470203)        

  • Desenvolupar les funcions genèriques que siguin pròpies del cos auxiliar d'Administració general descrites en la normativa reguladora de la funció pública, les quals s'han d'adaptar en cada supòsit a l'àmbit de la unitat orgànica o centre directiu al qual es destinin o adscriguin.

  • atendre el ciutadà, en el cas que la ubicació del lloc de treball sigui oficina d'orientació i intermediació.

  • Desenvolupar les funcions atribuïdes específicament per raó de l'especialització de la funció.

 

Lloc base ordenança (F01620055)

  • Desenvolupar les funcions genèriques que siguin pròpies del cos subaltern d'Administració general descrites en la normativa reguladora de la funció pública, les quals s'han d'adaptar en cada supòsit a l'àmbit de la unitat orgànica o centre directiu al qual es destinin o adscriguin.

  • Desenvolupar les funcions atribuïdes específicament per raó de l'especialització de la funció.

 

Lloc base ordenança (F01620136)

  • Desenvolupar les funcions genèriques que siguin pròpies del cos subaltern d'Administració general descrites en la normativa reguladora de la funció pública, les quals s'han d'adaptar en cada supòsit a l'àmbit de la unitat orgànica o centre directiu al qual es destinin o adscriguin.

  • Desenvolupar les funcions atribuïdes específicament per raó de l'especialització de la funció.

 

SERVEIS GENERALS DEL SOIB (PALMA) (UNITAT: SOB0510002)

 

Cap del Departament de Gestió Econòmica (F01030010)

  • Planificar i dirigir el Departament i el personal al seu càrrec.

  • Coordinar i dirigir les àrees de gestió econòmica i el control econòmic dels programes del SOIB.

  • Supervisar i coordinar els procediments de les unitats administratives que depenen del Departament.

  • Dirigir i coordinar l'elaboració de la memòria i el projecte de pressupost anual del SOIB.

  • Dirigir, coordinar i supervisar les actuacions necessàries per dur a terme l'execució del pressupost del SOIB.

  • Assistir la Vicepresidència i la Direcció del SOIB en les funcions que li encomanin.

 

Cap del Servei de Gestió de Programes d'Ocupació 1 (F01140152)

  • Planificar i dirigir el Servei i el personal al seu càrrec.

  • Gestionar les convocatòries de subvencions o d'altres instruments de gestió derivades d'actuacions de polítiques actives d'ocupació en totes les fases.

  • Intervenir en el disseny dels procediments administratius, en coordinació amb els altres serveis, per aprovar i resoldre convocatòries de subvencions i altres instruments de gestió de polítiques actives d'ocupació.

  • Assessorar les entitats interessades en les diferents matèries del servei.

  • Preparar els informes necessaris en relació amb la matèria del servei.

  • Exercir el control econòmic i pressupostari dels programes assignats al seu servei.

  • Dur a terme les funcions que li encomani la persona superior jeràrquica.

 

Cap del Servei de la Unitat de Gestió Econòmica (F01140253)

  • Planificar i dirigir el Servei i el personal al seu càrrec.

  • Elaborar l'avantprojecte de pressuposts del SOIB.

  • Gestionar, tramitar i executar el pressupost del SOIB.

  • Desenvolupar totes les atribucions que específicament siguin atribuïdes a les unitats de gestió econòmica.

  • Dur a terme les funcions que li encomani la persona superior jeràrquica.

 

Cap del Servei de Gestió de Programes d'Ocupació 2 (F01140268)

  • Planificar i dirigir el Servei i el personal al seu càrrec.

  • Gestionar les convocatòries de subvencions o d'altres instruments de gestió derivades d'actuacions de polítiques actives d'ocupació en totes les fases.

  • Intervenir en el disseny dels procediments administratius, en coordinació amb els altres serveis, per aprovar i resoldre convocatòries de subvencions i altres instruments de gestió de polítiques actives d'ocupació.

  • Assessorar les entitats interessades en les diferents matèries del servei.

  • Preparar els informes necessaris en relació amb la matèria del servei.

  • Exercir el control econòmic i pressupostari dels programes assignats al seu servei.

  • Dur a terme les funcions que li encomani la persona superior jeràrquica.

 

Cap del Servei de Gestió de Programes d'Ocupació 3 (F0114027A)

  • Planificar i dirigir el Servei i el personal al seu càrrec.

  • Gestionar les convocatòries de subvencions o d'altres instruments de gestió derivades d'actuacions de polítiques actives d'ocupació en totes les fases.

  • Intervenir en el disseny dels procediments administratius, en coordinació amb els altres serveis, per aprovar i resoldre convocatòries de subvencions i altres instruments de gestió de polítiques actives d'ocupació.

  • Assessorar les entitats interessades en les diferents matèries del servei.

  • Preparar els informes necessaris en relació amb la matèria del servei.

  • Exercir el control econòmic i pressupostari dels programes assignats al seu servei.

  • Dur a terme les funcions que li encomani la persona superior jeràrquica.

 

Cap d'Administració de Personal (F02720001)

  • Coordinar i gestionar l'àrea de Recursos Humans.

  • Gestionar els expedients en matèria de gestió de personal, la nòmina i les modificacions de la relació de llocs de treball de personal funcionari i laboral del SOIB, i fer-ne el seguiment.

  • Gestionar els expedients de concessió de permisos, llicències i vacances, i també els sistemes de control de la jornada i de l'horari de treball del personal del SOIB, i fer-ne el seguiment.

  • Elaborar i tramitar els documents comptables relacionats amb el capítol 1.

  • Exercir qualsevol altra funció relacionada amb la gestió i l'administració del personal del SOIB.

  • Dur a terme les funcions que li encomani la persona superior jeràrquica.

 

Cap de la Secció I (F01130623)

  • Dur a terme les actuacions necessàries per assegurar la tramitació, el seguiment, l'avaluació i el control dels programes de polítiques actives d'ocupació del SOIB.

  • Dur a terme les funcions que li encomani la persona superior jeràrquica.

 

Cap de la Secció II (F01130434)

  • Dur a terme les actuacions necessàries per assegurar la tramitació, el seguiment, l'avaluació i el control dels programes de polítiques actives d'ocupació del SOIB.

  • Coordinar l'àrea d'assessorament lingüístic.

  • Dur a terme les funcions de gestió i interlocució en matèria de queixes i suggeriments.

  • Dur a terme les funcions que li encomani la persona superior jeràrquica.

 

Cap de la Secció III (F01130526)

  • Dur a terme les actuacions necessàries per assegurar la tramitació, el seguiment, l'avaluació i el control dels programes de polítiques actives d'ocupació del SOIB.

  • Dur a terme les funcions que li encomani la persona superior jeràrquica.

 

Cap de la Secció IV (F01130547)

  • Dur a terme les actuacions necessàries per assegurar la tramitació, el seguiment,  l'avaluació i el control dels programes de polítiques actives d'ocupació del SOIB.

  • Dur a terme les funcions que li encomani la persona superior jeràrquica.

 

Cap de la Secció V (F0113034C)

  • Fer les funcions genèriques del lloc de treball i les especifiques d'execució i de gestió pressupostària

  • Tramitar els expedients de la Unitat de Gestió Econòmica

  • Tramitar la documentació comptable de la Unitat de Gestió Econòmica

  • Suplir el cap o la cap del Servei de Gestió Econòmica en cas de vacant, d'absència o de malaltia

  • Dur a terme les funcions que li encomani la persona superior jeràrquica.

 

Cap de la Secció VI (F0113035C)

  • Dur a terme les actuacions necessàries per assegurar la tramitació, el seguiment,  l'avaluació i el control dels programes de polítiques actives d'ocupació del SOIB.

  • Dur a terme les funcions que li encomani la persona superior jeràrquica.

 

Cap de la Secció VII (F01130675)

  • Dur a terme les actuacions necessàries per assegurar la tramitació, el seguiment,  l'avaluació i el control dels programes de polítiques actives d'ocupació del SOIB.

  • Dur a terme les funcions que li encomani la persona superior jeràrquica.

 

Cap de la Secció VIII (F01130433)

  • Dur a terme les actuacions necessàries per assegurar la tramitació, el seguiment,  l'avaluació i el control dels programes de polítiques actives d'ocupació del SOIB.

  • Dur a terme les funcions que li encomani la persona superior jeràrquica.

 

Cap de la Secció IX (F01130622)

  • Dur a terme les actuacions necessàries per assegurar la tramitació, el seguiment, l'avaluació i el control dels programes de polítiques actives d'ocupació del SOIB.

  • Dur a terme les funcions que li encomani la persona superior jeràrquica.

 

Cap de la Secció X (F0113036A)

  • Dur a terme les actuacions necessàries per assegurar la tramitació, el seguiment, l'avaluació i el control dels programes de polítiques actives d'ocupació del SOIB.

  • Dur a terme les funcions que li encomani la persona superior jeràrquica.

 

Cap de la Secció XI (F01130544)

  • Dur a terme les actuacions necessàries per assegurar la tramitació, el seguiment, l'avaluació i el control dels programes de polítiques actives d'ocupació del SOIB.

  • Dur a terme les funcions que li encomani la persona superior jeràrquica.

 

Cap de la Secció XII (F01130545)

  • Dur a terme les actuacions necessàries per assegurar la tramitació, el seguiment,  l'avaluació i el control dels programes de polítiques actives d'ocupació del SOIB.

  • Dur a terme les funcions que li encomani la persona superior jeràrquica.

 

Cap de la Secció XIII (F0113037A)

  • Dur a terme les actuacions necessàries per assegurar la tramitació, el seguiment, l'avaluació i el control dels programes de polítiques actives d'ocupació del SOIB.

  • Dur a terme les funcions que li encomani la persona superior jeràrquica.

Cap del Negociat I (F01110001)

  • Donar suport en la tramitació administrativa dels expedients i d'altres instruments de gestió de polítiques actives d'ocupació del SOIB.

  • Executar tasques administratives preparatòries o derivades de la gestió administrativa de caràcter superior del servei al qual està adscrit.

  • Comprovar els documents que no estiguin atribuïts a personal de categoria administrativa superior.

  • Dur a terme les funcions que li encomani la persona superior jeràrquica.

 

Cap del Negociat III (F01110768)

  • Donar suport en la tramitació administrativa dels expedients i d'altres instruments de gestió de polítiques actives d'ocupació del SOIB.

  • Executar tasques administratives preparatòries o derivades de la gestió administrativa de caràcter superior del servei al qual està adscrit.

  • Comprovar els documents que no estiguin atribuïts a personal de categoria administrativa superior.

  • Coordinar i supervisar els programes d'avaluació 360º del personal.

  • Dur a terme les funcions que li encomani la persona superior jeràrquica.

 

Cap del Negociat IV (F01110022)

  • Donar suport en la tramitació administrativa dels expedients i d'altres instruments de gestió de polítiques actives d'ocupació del SOIB.

  • Executar tasques administratives preparatòries o derivades de la gestió administrativa de caràcter superior del servei al qual està adscrit.

  • Comprovar els documents que no estiguin atribuïts al personal de categoria administrativa superior.

  • Dur a terme les funcions que li encomani la persona superior jeràrquica.

 

Cap del Negociat V (F01110589)

  • Donar suport en la tramitació administrativa dels expedients i d'altres instruments de gestió de polítiques actives d'ocupació del SOIB.

  • Executar tasques administratives preparatòries o derivades de la gestió administrativa de caràcter superior del servei al qual està adscrit.

  • Comprovar els documents que no estiguin atribuïts al personal de categoria administrativa superior.

  • Dur a terme les funcions que li encomani la persona superior jeràrquica.

 

Cap del Negociat X (F01110889)

  • Donar suport en la tramitació administrativa dels expedients i d'altres instruments de gestió de polítiques actives d'ocupació del SOIB.

  • Executar tasques administratives preparatòries o derivades de la gestió administrativa de caràcter superior del servei al qual està adscrit.

  • Comprovar els documents que no estiguin atribuïts al personal de categoria administrativa superior.

  • Dur a terme les funcions que li encomani la persona superior jeràrquica.

 

DIRECCIÓ DEL SOIB (PALMA) (UNITAT: SOB0610001)

 

Director/a oficina d'ocupació (Palma) (F00470017)

  • Dirigir i planificar les oficines de la Unitat Administrativa de Gestió (UAG) de Palma i, en el cas de l'Oficina de Miquel Marquès també de la Unitat Administrativa de Gestió (UAG) de Magaluf (Calvià), i el personal al seu càrrec.

  • Representar institucionalment al SOIB en els municipis de cada una de les UAG.

  • Dur a terme l'assessorament a les entitats públiques i privades del territori de les seves UAG sobre les polítiques actives d'ocupació en les quals poden participar.

  • Fer l'anàlisi i presentar a les entitats públiques i privades les principals dades caracteritzadores dels col·lectius de persones desocupades destinatàries de les polítiques actives d'ocupació.

  • Coordinar territorialment amb les entitats locals els plans de desenvolupament local.

  • Dur a terme la prospecció de les necessitats tant formatives com de selecció de personal de les empreses del territori de les seves UAG.

  • Coordinar i supervisar les accions de dinamització del mercat laboral de les seves unitats administratives de gestió (UAG).

  • Coordinar les accions d'informació, orientació i intermediació de les oficines amb els agents públics i privats relacionats amb les polítiques actives d'ocupació.

  • Assegurar el compliment de la prestació dels serveis d'acord amb la normativa d'aplicació vigent assegurant la qualitat dels serveis prestats.

  • Complir amb els requisits i amb els objectius determinats pel Pla Anual de Política d'ocupació.

  • Gestionar les agendes de citacions de cada àrea i assignar els recursos personals i materials necessaris per prestar una adequada atenció.

  • Assegurar el compliment dels principis del servei públic d'ocupació d'igualtat de tracte i igualtat d'accés en tots els processos de les oficines.

  • Controlar, gestionar i tramitar els assumptes en matèria de patrimoni, equipaments informàtics i compres de les oficines.

  • Dur a terme les funcions que li encomani la persona superior jeràrquica.

 

Cap del Servei de Gestió de Programes d'Ocupació 4 (F01140328)

  • Planificar i dirigir el Servei i el personal al seu càrrec.

  • Gestionar les convocatòries de subvencions o d'altres instruments de gestió derivades d'actuacions de polítiques actives d'ocupació en totes les fases.

  • Intervenir en el disseny dels procediments administratius, en coordinació amb els altres serveis, per aprovar i resoldre convocatòries de subvencions i altres instruments de gestió de polítiques actives d'ocupació.

  • Assessorar les entitats interessades en les diferents matèries del servei.

  • Preparar els informes necessaris en relació amb la matèria del servei.

  • Exercir el control econòmic i pressupostari dels programes assignats al seu servei.

  • Dur a terme les funcions que li encomani la persona superior jeràrquica.

 

Cap del Servei d'Assumptes Generals i Contractació (F01140014)

  • Planificar i dirigir el Servei i el personal al seu càrrec.

  • Controlar, gestionar i tramitar les compres del SOIB.

  • Coordinar i gestionar la prevenció de riscs laborals del SOIB.

  • Coordinar els ordenances i els xofers del SOIB.

  • Controlar, gestionar i tramitar les necessitats i manteniment de totes les infraestructures i elements d'immobilitzats, així com dur a terme les funcions de gestió i interlocució necessàries.

  • Coordinar i supervisar el Registre General.

  • Dur a terme les funcions de gestió i interlocució en matèria de gestió de l'arxiu central.

  • Dirigir el seguiment i l'avaluació del Pla d'Igualtat i la dinamització del compliment de les mesures adoptades.

  • Vetllar pel compliment del principi de transversalitat de gènere en les actuacions del SOIB a nivell de formació, contractació pública i prevenció de riscs laborals.

  • Dur a terme les funcions que li encomani la persona superior jeràrquica.

 

Cap del Servei de l'Observatori del Treball (F0114025A)

  • Planificar, coordinar i supervisar les accions i els recursos humans adscrits al     Servei, especialment les relatives a l'Observatori del Treball de les Illes Balears.

  • Proposar acords de col·laboració amb altres institucions, proveïdors i       proveïdores o demandants d'informació, i fer el seguiment dels que s'hagin             subscrit.

  • Elaborar informes, estudis o diagnòstics sociolaborals i de prospecció del           mercat de treball.

  • Assessorar en el disseny i l'avaluació de qualsevol investigació de mercat i          campanya de comunicació efectuada en l'àmbit de la Direcció General o a    proposta d'aquesta.

  • Dur a terme les funcions que li encomani la persona superior jeràrquica.

 

Cap del Servei d'Avaluació i Estratègia de Polítiques Actives i Desenvolupament Local (F0114034U)

  • Planificar i dirigir el Servei i el personal al seu càrrec.

  • Planificar, coordinar i gestionar els plans anuals de polítiques d'ocupació.

  • Fer estudis, anàlisis i avaluació sobre polítiques actives d'ocupació i mercat laboral, així com recopilar dades i indicadors d'execució vinculats a polítiques d'ocupació, i fer-ne el seguiment.

  • Coordinar i dirigir la implantació dels processos de qualitat i fer-ne el seguiment.

  • Planificar i gestionar el Pla de Formació Sectorial propi del SOIB.

  • Dur a terme les funcions d'interlocució en matèria d'estadística, protecció de dades de caràcter personal, qualitat i en matèria d'informació i transparència.

  • Coordinar i dirigir la planificació estratègica tecnològica del SOIB i dur-ne a terme el seguiment.

  • Dur a terme les funcions que li encomani la persona superior jeràrquica.

 

Cap de l'àrea de l'oficina d'ocupació (Palma) (F01010036)

  • Responsabilitzar-se de les diferents àrees de l'oficina d'ocupació, sota la supervisió del director/a de l'oficina.

  • Donar assistència i suport al superior jeràrquic en els temes referits a la seva àrea.

  • Donar assistència i suport tècnic al personal de l'oficina i resoldre les incidències de la gestió diària.

  • Col·laborar en la prestació del servei de les diferents àrees de l'oficina.

  • atendre el ciutadà.

  • Dur a terme les funcions que li encomani la persona superior jeràrquica.

 

Cap del Negociat I (F01110888)

  • Donar suport en la tramitació administrativa dels expedients i d'altres instruments de gestió de polítiques actives d'ocupació del SOIB.

  • Executar tasques administratives preparatòries o derivades de la gestió administrativa de caràcter superior del servei al qual està adscrit.

  • Comprovar els documents que no estiguin atribuïts al personal de categoria administrativa superior.

  • atendre el ciutadà, en el cas que la ubicació del lloc de treball sigui oficina d'orientació i intermediació.

  • Dur a terme les funcions que li encomani la persona superior jeràrquica.

 

Cap del Negociat II (F01110258)

  • Fer les funcions genèriques del lloc de treball en l'especialitat d'informàtica.

  • Dur a terme les funcions que li encomani la persona superior jeràrquica.

 

Cap del Negociat III (F01110770)

  • Donar suport en la tramitació administrativa dels expedients i d'altres instruments de gestió de polítiques actives d'ocupació del SOIB.

  • Executar tasques administratives preparatòries o derivades de la gestió administrativa de caràcter superior del servei al qual està adscrit.

  • Comprovar els documents que no estiguin atribuïts al personal de categoria administrativa superior.

  • atendre el ciutadà, en el cas que la ubicació del lloc de treball sigui oficina d'orientació i intermediació.

  • Dur a terme les funcions que li encomani la persona superior jeràrquica.

 

Cap del Negociat IV (F01110887)

  • Donar suport en la tramitació administrativa dels expedients i d'altres instruments de gestió de polítiques actives d'ocupació del SOIB.

  • Executar tasques administratives preparatòries o derivades de la gestió administrativa de caràcter superior del servei al qual està adscrit.

  • Comprovar els documents que no estiguin atribuïts al personal de categoria administrativa superior.

  • Dur a terme les funcions que li encomani la persona superior jeràrquica.

 

Lloc base tècnic/a superior (F0167013C)

  • Desenvolupar les funcions genèriques que siguin pròpies del cos superior d'Administració general descrites en la normativa reguladora de la funció pública, les quals s'han d'adaptar en cada supòsit a l'àmbit de la unitat orgànica o centre directiu al qual es destinin o adscriguin.

  • Desenvolupar les funcions atribuïdes específicament per raó de l'especialització de la funció.

 

Lloc base tècnic/a superior (F016702A8)

  • Desenvolupar les funcions genèriques que siguin pròpies del cos superior d'Administració general descrites en la normativa reguladora de la funció pública, les quals s'han d'adaptar en cada supòsit a l'àmbit de la unitat orgànica o centre directiu al qual es destinin o adscriguin.

  • Desenvolupar les funcions atribuïdes específicament per raó de l'especialització de la funció.

Lloc base tècnic/a de grau mitjà (F016500M9)

  • Desenvolupar les funcions genèriques que siguin pròpies del cos de gestió d'Administració general descrites en la normativa reguladora de la funció pública, les quals s'han d'adaptar en cada supòsit a l'àmbit de la unitat orgànica o centre directiu al qual es destinin o adscriguin.

  • Desenvolupar les funcions atribuïdes específicament per raó de l'especialització de la funció.

 

Lloc base auxiliar (F01470398)        

  • Desenvolupar les funcions genèriques que siguin pròpies del cos auxiliar d'Administració general descrites en la normativa reguladora de la funció pública, les quals s'han d'adaptar en cada supòsit a l'àmbit de la unitat orgànica o centre directiu al qual es destinin o adscriguin.

  • Desenvolupar les funcions atribuïdes específicament per raó de l'especialització de la funció.

 

DIRECCIÓ DEL SOIB (CALVIÀ) (UNITAT: SOB0610002)

 

Lloc base tècnic/a de grau mitjà (F01650059)

  • Desenvolupar les funcions genèriques que siguin pròpies del cos facultatiu tècnic d'Administració especial descrites en la normativa reguladora de la funció pública, les quals s'han d'adaptar en cada supòsit a l'àmbit de la unitat orgànica o centre directiu al qual es destinin o adscriguin.

  • atendre el ciutadà, en el cas que la ubicació del lloc de treball sigui oficina d'orientació i intermediació.

  • Desenvolupar les funcions atribuïdes específicament per a l'activitat professional corresponent a l'escala humanística i de ciències socials, especialitat tècnic en ocupació i mercat de treball.

 

Lloc base auxiliar (F01470229)

  • Desenvolupar les funcions genèriques que siguin pròpies del cos auxiliar d'Administració general descrites en la normativa reguladora de la funció pública, les quals s'han d'adaptar en cada supòsit a l'àmbit de la unitat orgànica o centre directiu al qual es destinin o adscriguin.

  • atendre el ciutadà, en el cas que la ubicació del lloc de treball sigui oficina d'orientació i intermediació.

  • Desenvolupar les funcions atribuïdes específicament per raó de l'especialització de la funció.

 

DIRECCIÓ DEL SOIB (INCA) (UNITAT: SOB0610003)

 

Director/a oficina d'ocupació (Inca) (F00470014)

  • Dirigir i planificar les oficines de la Unitat Administrativa de Gestió (UAG) d'Inca i de la Unitat Administrativa de Gestió (UAG) del Port d'Alcúdia i el personal al seu càrrec.

  • Representar institucionalment al SOIB en els municipis de cada una de les UAG.

  • Dur a terme l'assessorament a les entitats públiques i privades del territori de les seves UAG sobre les polítiques actives d'ocupació en les quals poden participar.

  • Fer l'anàlisi i presentar a les entitats públiques i privades les principals dades caracteritzadores dels col·lectius de persones desocupades destinatàries de les polítiques actives d'ocupació.

  • Coordinar territorialment amb les entitats locals els plans de desenvolupament local.

  • Dur a terme la prospecció de les necessitats tant formatives com de selecció de personal de les empreses del territori de les seves UAG.

  • Coordinar i supervisar les accions de dinamització del mercat laboral de les seves unitats administratives de gestió (UAG).

  • Coordinar les accions d'informació, orientació i intermediació de les oficines amb els agents públics i privats relacionats amb les polítiques actives d'ocupació.

  • Assegurar el compliment de la prestació dels serveis d'acord amb la normativa d'aplicació vigent assegurant la qualitat dels servis prestats.

  • Complir amb els requisits i amb els objectius determinats pel Pla Anual de Política d'ocupació.

  • Gestionar les agendes de citacions de cada àrea i assignar els recursos personals i materials necessaris per prestar una adequada atenció.

  • Assegurar el compliment dels principis del servei públic d'ocupació d'igualtat de tracte i igualtat d'accés en tots els processos de les oficines.

  • Controlar, gestionar i tramitar els assumptes en matèria de patrimoni, equipaments informàtics i compres de les oficines.

  • Dur a terme les funcions que li encomani la persona superior jeràrquica.

 

Cap de l'àrea de l'oficina d'ocupació (Inca) (F01010033)

  • Responsabilitzar-se de les diferents àrees de l'oficina d'ocupació, sota la supervisió del director/a de l'oficina.

  • Donar assistència i suport al superior jeràrquic en els temes referits a la seva àrea.

  • Donar assistència i suport tècnic al personal de l'oficina i resoldre les incidències de la gestió diària.

  • Col·laborar en la prestació del servei de les diferents àrees de l'oficina.

  • atendre el ciutadà.

  • Dur a terme les funcions que li encomani la persona superior jeràrquica.

 

Cap del Negociat I (F01110010)

  • Donar suport en la tramitació administrativa dels expedients i d'altres instruments de gestió de polítiques actives d'ocupació del SOIB.

  • Executar tasques administratives preparatòries o derivades de la gestió administrativa de caràcter superior del servei al qual està adscrit.

  • Comprovar els documents que no estiguin atribuïts al personal de categoria administrativa superior.

  • atendre el ciutadà, en el cas que la ubicació del lloc de treball sigui oficina d'orientació i intermediació.

  • Dur a terme les funcions que li encomani la persona superior jeràrquica.

 

Lloc base tècnic/a de grau mitjà (F0165007A)

  • Desenvolupar les funcions genèriques que siguin pròpies del cos facultatiu tècnic d'Administració especial descrites en la normativa reguladora de la funció pública, les quals s'han d'adaptar en cada supòsit a l'àmbit de la unitat orgànica o centre directiu al qual es destinin o adscriguin.

  • atendre el ciutadà, en el cas que la ubicació del lloc de treball sigui oficina d'orientació i intermediació.

  • Desenvolupar les funcions atribuïdes específicament per a l'activitat professional corresponent a l'escala humanística i de ciències socials, especialitat tècnic en ocupació i mercat de treball.

Lloc base auxiliar (F02200013)

  • Desenvolupar les funcions genèriques que siguin pròpies del cos auxiliar d'Administració general descrites en la normativa reguladora de la funció pública, les quals s'han d'adaptar en cada supòsit a l'àmbit de la unitat orgànica o centre directiu al qual es destinin o adscriguin.

  • atendre el ciutadà, en el cas que la ubicació del lloc de treball sigui oficina d'orientació i intermediació.

  • Desenvolupar les funcions atribuïdes específicament per raó de l'especialització de la funció.

 

Lloc base auxiliar (F01470324)

  • Desenvolupar les funcions genèriques que siguin pròpies del cos auxiliar d'Administració general descrites en la normativa reguladora de la funció pública, les quals s'han d'adaptar en cada supòsit a l'àmbit de la unitat orgànica o centre directiu al qual es destinin o adscriguin.

  • atendre el ciutadà, en el cas que la ubicació del lloc de treball sigui oficina d'orientació i intermediació.

  • Desenvolupar les funcions atribuïdes específicament per raó de l'especialització de la funció.

 

DIRECCIÓ DEL SOIB (MANACOR) (UNITAT: SOB0610004)

 

Director/a oficina d'ocupació (Manacor) (F00470016)

  • Dirigir i planificar les oficines de la Unitat Administrativa de Gestió (UAG) de Manacor i de la Unitat Administrativa de Gestió (UAG) de Felanitx i el personal al seu càrrec.

  • Representar institucionalment al SOIB en els municipis de cada una de les UAG.

  • Dur a terme l'assessorament a les entitats públiques i privades del territori de les seves UAG sobre les polítiques actives d'ocupació en les quals poden participar.

  • Fer l'anàlisi i presentar a les entitats públiques i privades les principals dades caracteritzadores dels col·lectius de persones desocupades destinatàries de les polítiques actives d'ocupació.

  • Coordinar territorialment amb les entitats locals els plans de desenvolupament local.

  • Dur a terme la prospecció de les necessitats tant formatives com de selecció de personal de les empreses del territori de les seves UAG.

  • Coordinar i supervisar les accions de dinamització del mercat laboral de les seves unitats administratives de gestió (UAG).

  • Coordinar les accions d'informació, orientació i intermediació de les oficines amb els agents públics i privats relacionats amb les polítiques actives d'ocupació.

  • Assegurar el compliment de la prestació dels serveis d'acord amb la normativa d'aplicació vigent assegurant la qualitat dels servis prestats.

  • Complir amb els requisits i amb els objectius determinats pel Pla Anual de Política d'ocupació.

  • Gestionar les agendes de citacions de cada àrea i assignar els recursos personals i materials necessaris per prestar una adequada atenció.

  • Assegurar el compliment dels principis del servei públic d'ocupació d'igualtat de tracte i igualtat d'accés en tots els processos de les oficines.

  • Controlar, gestionar i tramitar els assumptes en matèria de patrimoni, equipaments informàtics i compres de les oficines.

  • Dur a terme les funcions que li encomani la persona superior jeràrquica.

 

Cap de l'àrea de l'oficina d'ocupació (Manacor) (F01010035)

  • Responsabilitzar-se de les diferents àrees de l'oficina d'ocupació, sota la supervisió del director/a de l'oficina.

  • Donar assistència i suport al superior jeràrquic en els temes referits a la seva àrea.

  • Donar assistència i suport tècnic al personal de l'oficina i resoldre les incidències de la gestió diària.

  • Col·laborar en la prestació del servei de les diferents àrees de l'oficina.

  • atendre el ciutadà.

  • Dur a terme les funcions que li encomani la persona superior jeràrquica.

 

Lloc base tècnic/a de grau mitjà (F01650061)

  • Desenvolupar les funcions genèriques que siguin pròpies del cos facultatiu tècnic d'Administració especial descrites en la normativa reguladora de la funció pública, les quals s'han d'adaptar en cada supòsit a l'àmbit de la unitat orgànica o centre directiu al qual es destinin o adscriguin.

  • atendre el ciutadà, en el cas que la ubicació del lloc de treball sigui oficina d'orientació i intermediació.

  • Desenvolupar les funcions atribuïdes específicament per a l'activitat professional corresponent a l'escala humanística i de ciències socials, especialitat tècnic en ocupació i mercat de treball.

 

Lloc base auxiliar (F014702NW)

  • Desenvolupar les funcions genèriques que siguin pròpies del cos auxiliar d'Administració general descrites en la normativa reguladora de la funció pública, les quals s'han d'adaptar en cada supòsit a l'àmbit de la unitat orgànica o centre directiu al qual es destinin o adscriguin.

  • atendre el ciutadà, en el cas que la ubicació del lloc de treball sigui oficina d'orientació i intermediació.

  • Desenvolupar les funcions atribuïdes específicament per raó de l'especialització de la funció.

 

DIRECCIÓ DEL SOIB (FELANITX) (UNITAT: SOB0610005)

Cap del Negociat I (F01110771)

  • Donar suport en la tramitació administrativa dels expedients i d'altres instruments de gestió de polítiques actives d'ocupació del SOIB.

  • Executar tasques administratives preparatòries o derivades de la gestió administrativa de caràcter superior del servei al qual està adscrit.

  • Comprovar els documents que no estiguin atribuïts al personal de categoria administrativa superior.

  • Dur a terme les funcions que li encomani la persona superior jeràrquica.

 

Lloc base tècnic/a de grau mitjà (F0165002A)

  • Desenvolupar les funcions genèriques que siguin pròpies del cos facultatiu tècnic d'Administració especial descrites en la normativa reguladora de la funció pública, les quals s'han d'adaptar en cada supòsit a l'àmbit de la unitat orgànica o centre directiu al qual es destinin o adscriguin.

  • atendre el ciutadà, en el cas que la ubicació del lloc de treball sigui oficina d'orientació i intermediació.

  • Desenvolupar les funcions atribuïdes específicament per a l'activitat professional corresponent a l'escala humanística i de ciències socials, especialitat tècnic en ocupació i mercat de treball.

 

Lloc base administratiu/va (F01390069)

  • Desenvolupar les funcions genèriques que siguin pròpies del cos administratiu d'Administració general descrites en la normativa reguladora de la funció pública, les quals s'han d'adaptar en cada supòsit a l'àmbit de la unitat orgànica o centre directiu al qual es destinin o adscriguin.

  • atendre el ciutadà, en el cas que la ubicació del lloc de treball sigui oficina d'orientació i intermediació

  • Desenvolupar les funcions atribuïdes específicament per raó de l'especialització de la funció.

 

Lloc base auxiliar (F01470183)

  • Desenvolupar les funcions genèriques que siguin pròpies del cos auxiliar d'Administració general descrites en la normativa reguladora de la funció pública, les quals s'han d'adaptar en cada supòsit a l'àmbit de la unitat orgànica o centre directiu al qual es destinin o adscriguin.

  • atendre el ciutadà, en el cas que la ubicació del lloc de treball sigui oficina d'orientació i intermediació.

  • Desenvolupar les funcions atribuïdes específicament per raó de l'especialització de la funció.

 

DIRECCIÓ DEL SOIB (CIUTADELLA) (UNITAT: SOB0610007)

 

Lloc base tècnic/a de grau mitjà (F0165006A)

  • Desenvolupar les funcions genèriques que siguin pròpies del cos facultatiu tècnic d'Administració especial descrites en la normativa reguladora de la funció pública, les quals s'han d'adaptar en cada supòsit a l'àmbit de la unitat orgànica o centre directiu al qual es destinin o adscriguin.

  • atendre el ciutadà, en el cas que la ubicació del lloc de treball sigui oficina d'orientació i intermediació.

  • Desenvolupar les funcions atribuïdes específicament per a l'activitat professional corresponent a l'escala humanística i de ciències socials, especialitat tècnic en ocupació i mercat de treball.

 

Lloc base auxiliar (F01470215)

  • Desenvolupar les funcions genèriques que siguin pròpies del cos auxiliar d'Administració general descrites en la normativa reguladora de la funció pública, les quals s'han d'adaptar en cada supòsit a l'àmbit de la unitat orgànica o centre directiu al qual es destinin o adscriguin.

  • atendre el ciutadà, en el cas que la ubicació del lloc de treball sigui oficina d'orientació i intermediació.

  • Desenvolupar les funcions atribuïdes específicament per raó de l'especialització de la funció.

 

DIRECCIÓ DEL SOIB (MAÓ) (UNITAT: SOB0610008)

 

Director/a del centre de formació (Maó) (F0114008C)

  • Impulsar, coordinar i proposar a l'òrgan competent el pla d'activitats relatives a les diferents àrees del centre de formació.

  • Dirigir el personal adscrit al centre.

  • Dirigir, impulsar i coordinar totes les funcions relatives al Centre de Referència Nacional de Nàutica.

  • Dirigir, impulsar i coordinar totes les funcions relatives al Centre Integrat.

  • Dirigir, impulsar i coordinar la formació que es desenvolupa al Centre de Referència Nacional de Nàutica.

  • Dur a terme les funcions que li encomani la persona superior jeràrquica.

 

Director/a oficina d'ocupació (Maó) (F00470015)

  • Dirigir i planificar les oficines de la Unitat Administrativa de Gestió (UAG) de Maó i de la Unitat Administrativa de Gestió (UAG) de Ciutadella i el personal al seu càrrec.

  • Representar institucionalment al SOIB en els municipis de cada una de les UAG.

  • Dur a terme l'assessorament a les entitats públiques i privades del territori de les seves UAG sobre les polítiques actives d'ocupació en les quals poden participar.

  • Fer l'anàlisi i presentar a les entitats públiques i privades les principals dades caracteritzadores dels col·lectius de persones desocupades destinatàries de les polítiques actives d'ocupació.

  • Coordinar territorialment amb les entitats locals els plans de desenvolupament local.

  • Dur a terme la prospecció de les necessitats tant formatives com de selecció de personal de les empreses del territori de les seves UAG.

  • Coordinar i supervisar les accions de dinamització del mercat laboral de les seves unitats administratives de gestió (UAG).

  • Coordinar les accions d'informació, orientació i intermediació de les oficines amb els agents públics i privats relacionats amb les polítiques actives d'ocupació.

  • Assegurar el compliment de la prestació dels serveis d'acord amb la normativa d'aplicació vigent assegurant la qualitat dels servis prestats.

  • Complir amb els requisits i amb els objectius determinats pel Pla Anual de Política d'ocupació.

  • Gestionar les agendes de citacions de cada àrea i assignar els recursos personals i materials necessaris per prestar una adequada atenció.

  • Assegurar el compliment dels principis del servei públic d'ocupació d'igualtat de tracte i igualtat d'accés en tots els processos de les oficines.

  • Controlar, gestionar i tramitar els assumptes en matèria de patrimoni, equipaments informàtics i compres de les oficines.

  • Dur a terme les funcions que li encomani la persona superior jeràrquica.

 

Cap del Servei d'Innovació de la Formació (Maó) (F01140348)

  • Planificar i dirigir el Servei i el personal al seu càrrec.

  • Organitzar, coordinar i gestionar els projectes formatius del centre.

  • Fomentar les accions relatives a l'observació i la investigació, al desenvolupament, la innovació, l'experimentació i la formació i, també, a l'acreditació i al reconeixement de les qualificacions professionals.

  • Dur a terme les funcions d'organització, proposta i planificació respecte dels plans de formació que es desenvolupen al Centre de Referència Nacional de Nàutica.

  • Ocupar els càrrecs, en funció de la seva categoria, d'acord amb l'estructura en el conveni del Centre de Referència Nacional de Nàutica.

  • Dur a terme les funcions que li encomani la persona superior jeràrquica.

 

Cap de l'àrea de l'oficina d'ocupació (Maó) (F01010034)

  • Responsabilitzar-se de les diferents àrees de l'oficina d'ocupació, sota la supervisió del director o de la directora de l'oficina.

  • Donar assistència i suport al superior jeràrquic en els temes referits a la seva àrea.

  • Donar assistència i suport tècnic al personal de l'oficina i resoldre les incidències de la gestió diària.

  • Col·laborar en la prestació del servei de les diferents àrees de l'oficina.

  • atendre el ciutadà.

  • Dur a terme les funcions que li encomani la persona superior jeràrquica.

Cap del Negociat I (F0111003C)

  • Donar suport en la tramitació administrativa dels expedients i d'altres instruments de gestió de polítiques actives d'ocupació del SOIB.

  • Executar tasques administratives preparatòries o derivades de la gestió administrativa de caràcter superior del servei al qual està adscrit.

  • Comprovar els documents que no estiguin atribuïts al personal de categoria administrativa superior.

  • atendre el ciutadà, en el cas que la ubicació del lloc de treball sigui oficina d'orientació i intermediació.

  • Dur a terme les funcions que li encomani la persona superior jeràrquica.

 

Cap del Negociat II (F0111007C)

  • Donar suport en la tramitació administrativa dels expedients i d'altres instruments de gestió de polítiques actives d'ocupació del SOIB.

  • Executar tasques administratives preparatòries o derivades de la gestió administrativa de caràcter superior del servei al qual està adscrit.

  • Comprovar els documents que no estiguin atribuïts al personal de categoria administrativa superior.

  • atendre el ciutadà, en el cas que la ubicació del lloc de treball sigui oficina d'orientació i intermediació.

  • Dur a terme les funcions que li encomani la persona superior jeràrquica.

 

Lloc base tècnic/a de grau mitjà (F0165002D)

  • Desenvolupar les funcions genèriques que siguin pròpies del cos facultatiu tècnic d'Administració especial descrites en la normativa reguladora de la funció pública, les quals s'han d'adaptar en cada supòsit a l'àmbit de la unitat orgànica o centre directiu al qual es destinin o adscriguin.

  • atendre el ciutadà, en el cas que la ubicació del lloc de treball sigui oficina d'orientació i intermediació.

  • Desenvolupar les funcions atribuïdes específicament per a l'activitat professional corresponent a l'escala enginyeria tècnica, especialitat enginyeria tècnica naval.

 

Lloc base tècnic/a de grau mitjà (F01650047)

  • Desenvolupar les funcions genèriques que siguin pròpies del cos facultatiu tècnic d'Administració especial descrites en la normativa reguladora de la funció pública, les quals s'han d'adaptar en cada supòsit a l'àmbit de la unitat orgànica o centre directiu al qual es destinin o adscriguin.

  • atendre el ciutadà, en el cas que la ubicació del lloc de treball sigui oficina d'orientació i intermediació.

  • Desenvolupar les funcions atribuïdes específicament per a l'activitat professional corresponent a l'escala humanística i de ciències socials, especialitat tècnic en ocupació i mercat de treball.

 

Lloc base enginyer/a tècnic/a industrial (F01570008)

  • Desenvolupar les funcions genèriques que siguin pròpies del cos facultatiu tècnic d'Administració especial descrites en la normativa reguladora de la funció pública, les quals s'han d'adaptar en cada supòsit a l'àmbit de la unitat orgànica o centre directiu al qual es destinin o adscriguin.

  • Desenvolupar les funcions atribuïdes específicament per a l'activitat professional corresponent a l'escala d'enginyeria, especialitat enginyeria tècnica industrial.

 

Lloc base administratiu/va (F01390068)

  • Desenvolupar les funcions genèriques que siguin pròpies del cos administratiu d'Administració general descrites en la normativa reguladora de la funció pública, les quals s'han d'adaptar en cada supòsit a l'àmbit de la unitat orgànica o centre directiu al qual es destinin o adscriguin.

  • atendre el ciutadà, en el cas que la ubicació del lloc de treball sigui oficina d'orientació i intermediació

  • Desenvolupar les funcions atribuïdes específicament per raó de l'especialització de la funció.

 

Lloc base auxiliar (F01470230)

  • Desenvolupar les funcions genèriques que siguin pròpies del cos auxiliar d'Administració general descrites en la normativa reguladora de la funció pública, les quals s'han d'adaptar en cada supòsit a l'àmbit de la unitat orgànica o centre directiu al qual es destinin o adscriguin.

  • atendre el ciutadà, en el cas que la ubicació del lloc de treball sigui oficina d'orientació i intermediació.

  • Desenvolupar les funcions atribuïdes específicament per raó de l'especialització de la funció.

 

Lloc base ordenança (F01620134)

  • Desenvolupar les funcions genèriques que siguin pròpies del cos subaltern d'Administració general descrites en la normativa reguladora de la funció pública, les quals s'han d'adaptar en cada supòsit a l'àmbit de la unitat orgànica o centre directiu al qual es destinin o adscriguin.

  • Desenvolupar les funcions atribuïdes específicament per raó de l'especialització de la funció.

 

DIRECCIÓ DEL SOIB (EIVISSA) (UNITAT: SOB0610009)

 

Director/a oficina d'ocupació (Eivissa) (F00470013)

  • Dirigir i planificar les oficines de la Unitat Administrativa de Gestió (UAG) d'Eivissa i de la Unitat Administrativa de Gestió (UAG) de Formentera i el personal al seu càrrec.

  • Representar institucionalment al SOIB en els municipis de cada una de les UAG.

  • Dur a terme l'assessorament a les entitats públiques i privades del territori de les seves UAG sobre les polítiques actives d'ocupació en les quals poden participar.

  • Fer l'anàlisi i presentar a les entitats públiques i privades les principals dades caracteritzadores dels col·lectius de persones desocupades destinatàries de les polítiques actives d'ocupació.

  • Coordinar territorialment amb les entitats locals els plans de desenvolupament local.

  • Dur a terme la prospecció de les necessitats tant formatives com de selecció de personal de les empreses del territori de les seves UAG.

  • Coordinar i supervisar les accions de dinamització del mercat laboral de les seves unitats administratives de gestió (UAG).

  • Coordinar les accions d'informació, orientació i intermediació de les oficines amb els agents públics i privats relacionats amb les polítiques actives d'ocupació.

  • Assegurar el compliment de la prestació dels serveis d'acord amb la normativa d'aplicació vigent assegurant la qualitat dels servis prestats.

  • Complir amb els requisits i amb els objectius determinats pel Pla Anual de Política d'ocupació.

  • Gestionar les agendes de citacions de cada àrea i assignar els recursos personals i materials necessaris per prestar una adequada atenció.

  • Assegurar el compliment dels principis del servei públic d'ocupació d'igualtat de tracte i igualtat d'accés en tots els processos de les oficines.

  • Controlar, gestionar i tramitar els assumptes en matèria de patrimoni, equipaments informàtics i compres de les oficines.

  • Dur a terme les funcions que li encomani la persona superior jeràrquica.

 

Director/a oficina d'ocupació (Sant Antoni de Portmany) (F00470012)

  • Dirigir i planificar les oficines de la Unitat Administrativa de Gestió (UAG) de Sant Antoni de Portmany i de la Unitat Administrativa de Gestió (UAG) de Santa Eulària des Riu i el personal al seu càrrec.

  • Representar institucionalment al SOIB en els municipis de cada una de les UAG.

  • Dur a terme l'assessorament a les entitats públiques i privades del territori de les seves UAG sobre les polítiques actives d'ocupació en les quals poden participar.

  • Fer l'anàlisi i presentar a les entitats públiques i privades les principals dades caracteritzadores dels col·lectius de persones desocupades destinatàries de les polítiques actives d'ocupació.

  • Coordinar territorialment amb les entitats locals els plans de desenvolupament local.

  • Dur a terme la prospecció de les necessitats tant formatives com de selecció de personal de les empreses del territori de les seves UAG.

  • Coordinar i supervisar les accions de dinamització del mercat laboral de les seves unitats administratives de gestió (UAG).

  • Coordinar les accions d'informació, orientació i intermediació de les oficines amb els agents públics i privats relacionats amb les polítiques actives d'ocupació.

  • Assegurar el compliment de la prestació dels serveis d'acord amb la normativa d'aplicació vigent assegurant la qualitat dels servis prestats.

  • Complir amb els requisits i amb els objectius determinats pel Pla Anual de Política d'ocupació.

  • Gestionar les agendes de citacions de cada àrea i assignar els recursos personals i materials necessaris per prestar una adequada atenció.

  • Assegurar el compliment dels principis del servei públic d'ocupació d'igualtat de tracte i igualtat d'accés en tots els processos de les oficines.

  • Controlar, gestionar i tramitar els assumptes en matèria de patrimoni, equipaments informàtics i compres de les oficines.

  • Dur a terme les funcions que li encomani la persona superior jeràrquica.

 

Cap de l'àrea de l'oficina d'ocupació (Eivissa) (F01010032)

  • Responsabilitzar-se de les diferents àrees de l'oficina d'ocupació, sota la supervisió del director o de la directora de l'oficina.

  • Donar assistència i suport al superior jeràrquic en els temes referits a la seva àrea.

  • Donar assistència i suport tècnic al personal de l'oficina i resoldre incidències de la gestió diària.

  • Col·laborar en la prestació del servei de les diferents àrees de l'oficina.

  • atendre el ciutadà.

  • Dur a terme les funcions que li encomani la persona superior jeràrquica.

 

Cap del Negociat I (F01110683)

  • Donar suport en la tramitació administrativa dels expedients i d'altres instruments de gestió de polítiques actives d'ocupació del SOIB.

  • Executar tasques administratives preparatòries o derivades de la gestió administrativa de caràcter superior del servei al qual està adscrit.

  • Comprovar els documents que no estiguin atribuïts al personal de categoria administrativa superior.

  • atendre el ciutadà, en el cas que la ubicació del lloc de treball sigui oficina d'orientació i intermediació

  • Dur a terme les funcions que li encomani la persona superior jeràrquica.

 

Cap del Negociat II (F01110774)

  • Donar suport en la tramitació administrativa dels expedients i d'altres instruments de gestió de polítiques actives d'ocupació del SOIB.

  • Executar tasques administratives preparatòries o derivades de la gestió administrativa de caràcter superior del servei al qual està adscrit.

  • Comprovar els documents que no estiguin atribuïts al personal de categoria administrativa superior.

  • atendre el ciutadà, en el cas que la ubicació del lloc de treball sigui oficina d'orientació i intermediació.

  • Dur a terme les funcions que li encomani la persona superior jeràrquica.

 

Lloc base tècnic/a superior (F01670128)

  • Desenvolupar les funcions genèriques que siguin pròpies del cos superior d'Administració general descrites en la normativa reguladora de la funció pública, les quals s'han d'adaptar en cada supòsit a l'àmbit de la unitat orgànica o centre directiu al qual es destinin o adscriguin.

  • atendre el ciutadà, en el cas que la ubicació del lloc de treball sigui oficina d'orientació i intermediació.

  • Desenvolupar les funcions atribuïdes específicament per raó de l'especialització de la funció.

 

Lloc base tècnic/a superior (F01670117)

  • Desenvolupar les funcions genèriques que siguin pròpies del cos facultatiu superior d'Administració especial descrites en la normativa reguladora de la funció pública, les quals s'han d'adaptar en cada supòsit a l'àmbit de la unitat orgànica o centre directiu al qual es destinin o adscriguin.

  • atendre el ciutadà, en el cas que la ubicació del lloc de treball sigui oficina d'orientació i intermediació.

  • Desenvolupar les funcions atribuïdes específicament per a l'activitat professional corresponent a l'escala humanística i de ciències socials, especialitat tècnic en ocupació i mercat de treball.

 

Lloc base tècnic/a de grau mitjà (F0165004A)

  • Desenvolupar les funcions genèriques que siguin pròpies del cos facultatiu tècnic d'Administració especial descrites en la normativa reguladora de la funció pública, les quals s'han d'adaptar en cada supòsit a l'àmbit de la unitat orgànica o centre directiu al qual es destinin o adscriguin.

  • atendre el ciutadà, en el cas que la ubicació del lloc de treball sigui oficina d'orientació i intermediació.

  • Desenvolupar les funcions atribuïdes específicament per a l'activitat professional corresponent a l'escala humanística i de ciències socials, especialitat tècnic en ocupació i mercat de treball.

 

Lloc base administratiu/va (F01390080)

  • Desenvolupar les funcions genèriques que siguin pròpies del cos administratiu d'Administració general descrites en la normativa reguladora de la funció pública, les quals s'han d'adaptar en cada supòsit a l'àmbit de la unitat orgànica o centre directiu al qual es destinin o adscriguin.

  • atendre el ciutadà, en el cas que la ubicació del lloc de treball sigui oficina d'orientació i intermediació

  • Desenvolupar les funcions atribuïdes específicament per raó de l'especialització de la funció.

 

Lloc base auxiliar (F01470181)

  • Desenvolupar les funcions genèriques que siguin pròpies del cos auxiliar d'Administració general descrites en la normativa reguladora de la funció pública, les quals s'han d'adaptar en cada supòsit a l'àmbit de la unitat orgànica o centre directiu al qual es destinin o adscriguin.

  • atendre el ciutadà, en el cas que la ubicació del lloc de treball sigui oficina d'orientació i intermediació.

  • Desenvolupar les funcions atribuïdes específicament per raó de l'especialització de la funció.

 

Cap de l'àrea de l'oficina d'ocupació (Sant Antoni de Portmany) (F0101003A)

  • Responsabilitzar-se de les diferents àrees de l'oficina d'ocupació, sota la supervisió del director o de la directora de l'oficina.

  • Donar assistència i suport al superior jeràrquic en els temes referits a la seva àrea.

  • Donar assistència i suport tècnic al personal de l'oficina i resoldre incidències de la gestió diària.

  • Col·laborar en la prestació del servei de les diferents àrees de l'oficina.

  • atendre el ciutadà.

  • Dur a terme les funcions que li encomani la persona superior jeràrquica.

 

DIRECCIÓ DEL SOIB (SANT ANTONI) (UNITAT: SOB0610010)

 

Lloc base tècnic/a de grau mitjà (F016500A0)

  • Desenvolupar les funcions genèriques que siguin pròpies del cos facultatiu tècnic d'Administració especial descrites en la normativa reguladora de la funció pública, les quals s'han d'adaptar en cada supòsit a l'àmbit de la unitat orgànica o centre directiu al qual es destinin o adscriguin.

  • atendre el ciutadà, en el cas que la ubicació del lloc de treball sigui oficina d'orientació i intermediació.

  • Desenvolupar les funcions atribuïdes específicament per a l'activitat professional corresponent a l'escala humanística i de ciències socials, especialitat tècnic en ocupació i mercat de treball.

 

Lloc base auxiliar (F01470213)

  • Desenvolupar les funcions genèriques que siguin pròpies del cos auxiliar d'Administració general descrites en la normativa reguladora de la funció pública, les quals s'han d'adaptar en cada supòsit a l'àmbit de la unitat orgànica o centre directiu al qual es destinin o adscriguin.

  • atendre el ciutadà, en el cas que la ubicació del lloc de treball sigui oficina d'orientació i intermediació.

  • Desenvolupar les funcions atribuïdes específicament per raó de l'especialització de la funció.

 

DIRECCIÓ DEL SOIB (FORMENTERA) (UNITAT: SOB0610011)

 

Lloc base tècnic/a de grau mitjà (F0165001H)

  • Desenvolupar les funcions genèriques que siguin pròpies del cos facultatiu tècnic d'Administració especial descrites en la normativa reguladora de la funció pública, les quals s'han d'adaptar en cada supòsit a l'àmbit de la unitat orgànica o centre directiu al qual es destinin o adscriguin.

  • Desenvolupar les funcions atribuïdes específicament per a l'activitat professional corresponent a l'escala humanística i de ciències socials, especialitat tècnic en ocupació i mercat de treball.

 

Lloc base auxiliar (F01470216)

  • Desenvolupar les funcions genèriques que siguin pròpies del cos auxiliar d'Administració general descrites en la normativa reguladora de la funció pública, les quals s'han d'adaptar en cada supòsit a l'àmbit de la unitat orgànica o centre directiu al qual es destinin o adscriguin.

  • atendre el ciutadà, en el cas que la ubicació del lloc de treball sigui oficina d'orientació i intermediació.

  • Desenvolupar les funcions atribuïdes específicament per raó de l'especialització de la funció.

 

DIRECCIÓ DEL SOIB (ALCÚDIA) (UNITAT: SOB0610013)

 

Lloc base tècnic/a de grau mitjà (F01650058)

  • Desenvolupar les funcions genèriques que siguin pròpies del cos facultatiu tècnic d'Administració especial descrites en la normativa reguladora de la funció pública, les quals s'han d'adaptar en cada supòsit a l'àmbit de la unitat orgànica o centre directiu al qual es destinin o adscriguin.

  • atendre el ciutadà, en el cas que la ubicació del lloc de treball sigui oficina d'orientació i intermediació.

  • Desenvolupar les funcions atribuïdes específicament per a l'activitat professional corresponent a l'escala humanística i de ciències socials, especialitat tècnic en ocupació i mercat de treball.

 

Lloc base administratiu/va (F01390064)

  • Desenvolupar les funcions genèriques que siguin pròpies del cos administratiu d'Administració general descrites en la normativa reguladora de la funció pública, les quals s'han d'adaptar en cada supòsit a l'àmbit de la unitat orgànica o centre directiu al qual es destinin o adscriguin.

  • atendre el ciutadà, en el cas que la ubicació del lloc de treball sigui oficina d'orientació i intermediació

  • Desenvolupar les funcions atribuïdes específicament per raó de l'especialització de la funció.

 

Lloc base auxiliar (F01470214)

  • Desenvolupar les funcions genèriques que siguin pròpies del cos auxiliar d'Administració general descrites en la normativa reguladora de la funció pública, les quals s'han d'adaptar en cada supòsit a l'àmbit de la unitat orgànica o centre directiu al qual es destinin o adscriguin.

  • atendre el ciutadà, en el cas que la ubicació del lloc de treball sigui oficina d'orientació i intermediació.

  • Desenvolupar les funcions atribuïdes específicament per raó de l'especialització de la funció.

 

PLANIFICACIÓ I GESTIÓ ADMINISTRATIVA (PALMA) (UNITAT: SOB0610012)

 

Cap del Departament de Gestió Administrativa i Jurídica (F01030029)

  • Planificar i dirigir el Departament i el personal al seu càrrec.

  • Supervisar i proposar la modificació de la normativa del SOIB en matèria de polítiques actives d'ocupació.

  • Supervisar i coordinar els procediments de les unitats administratives que depenen del Departament.

  • Coordinar i dirigir les àrees de gestió administrativa i de seguiment tècnic dels programes del SOIB.

  • Coordinar i dirigir els Serveis Jurídics del SOIB.

  • Planificar les convocatòries de subvencions i altres instruments de gestió derivats d'actuacions en matèria de polítiques actives d'ocupació gestionades des del SOIB.

  • Assistir la Vicepresidència i la Direcció del SOIB en les funcions que aquesta li encarregui.

 

Cap del Servei Jurídic (F0114031C) 

  • Planificar i dirigir el Servei i el personal al seu càrrec.

  • Intervenir en els procediments administratius mitjançant l'elaboració dels informes jurídics legalment preceptius i d'altres que se sol·licitin i mitjançant l'elaboració de propostes de resolucions en els diversos procediments administratius.

  • Coordinar el procediment d'instrucció dels expedients sancionadors.

  • Resoldre els recursos administratius encomanats per la Vicepresidència i per la Direcció del SOIB.

  • Dur a terme les actuacions legals corresponents en matèria d'execució de sentències judicials i altres actuacions d'informació i de col·laboració amb l'ordre jurisdiccional.

  • Elaborar la normativa del SOIB.

  • Assistir a les reunions d'òrgans col·legiats a les quals correspongui assistir segons la normativa vigent, com també altres assistències, prèvia designació de l'òrgan competent, per col·laborar i mantenir relacions, en els termes legals establerts, amb altres òrgans de la mateixa Administració i d'altres administracions, i qualsevol altra actuació necessària de suport i d'assessorament jurídic al Servei d'Ocupació de les Illes Balears que pertoqui dur a terme d'acord amb la normativa vigent.

  • Preparar, revisar, tramitar i emetre els informes jurídics en relació amb les propostes que s'hagin de presentar al Consell de Govern.

  • Desenvolupar totes les atribucions que específicament siguin atribuïdes als Servei Jurídic.

  • Vetllar pel compliment del principi de transversalitat de gènere en les actuacions del SOIB, a nivell jurídic.

  • Dur a terme les funcions que li encomani la persona superior jeràrquica.

 

Cap del Servei de Gestió de Programes d'Ocupació 5 (F01140155)

  • Planificar i dirigir el Servei i el personal al seu càrrec.

  • Gestionar les convocatòries de subvencions o d'altres instruments de gestió derivades d'actuacions de polítiques actives d'ocupació en totes les fases.

  • Intervenir en el disseny dels procediments administratius, en coordinació amb els altres serveis, per aprovar i resoldre convocatòries de subvencions i altres instruments de gestió de polítiques actives d'ocupació.

  • Assessorar les entitats interessades en les diferents matèries del servei.

  • Preparar els informes necessaris en relació amb la matèria del servei.

  • Exercir el control econòmic i pressupostari dels programes assignats al seu servei.

  • Dur a terme les funcions que li encomani la persona superior jeràrquica.

 

Cap del Servei de Gestió de Programes d'Ocupació 6 (F01140332)

  • Planificar i dirigir el Servei i el personal al seu càrrec.

  • Gestionar les convocatòries de subvencions o d'altres instruments de gestió derivades d'actuacions de polítiques actives d'ocupació en totes les fases.

  • Intervenir en el disseny dels procediments administratius, en coordinació amb els altres serveis, per aprovar i resoldre convocatòries de subvencions i altres instruments de gestió de polítiques actives d'ocupació.

  • Assessorar les entitats interessades en les diferents matèries del servei.

  • Preparar els informes necessaris en relació amb la matèria del servei.

  • Exercir el control econòmic i pressupostari dels programes assignats al seu servei.

  • Dur a terme les funcions que li encomani la persona superior jeràrquica.

                                            

Cap del Servei de Seguiment 1 (F0114000Z)

  • Planificar i dirigir el Servei i el personal al seu càrrec.

  • Gestionar les convocatòries de subvencions o d'altres instruments de gestió derivades d'actuacions de polítiques actives d'ocupació en totes les fases.

  • Intervenir en el disseny dels procediments administratius, en coordinació amb els altres serveis, per aprovar i resoldre convocatòries de subvencions i altres instruments de gestió de polítiques actives d'ocupació.

  • Assessorar les entitats interessades en les diferents matèries del servei.

  • Preparar els informes necessaris en relació amb la matèria del servei.

  • Exercir el control econòmic i pressupostari dels programes assignats al seu servei.

  • Dur a terme les funcions que li encomani la persona superior jeràrquica.

 

Cap del Servei de Seguiment 2 (F01140242)

  • Planificar i dirigir el Servei i el personal al seu càrrec.

  • Gestionar les convocatòries de subvencions o d'altres instruments de gestió derivades d'actuacions de polítiques actives d'ocupació en totes les fases.

  • Intervenir en el disseny dels procediments administratius, en coordinació amb els altres serveis, per aprovar i resoldre convocatòries de subvencions i altres instruments de gestió de polítiques actives d'ocupació.

  • Assessorar les entitats interessades en les diferents matèries del servei.

  • Preparar els informes necessaris en relació amb la matèria del servei.

  • Exercir el control econòmic i pressupostari dels programes assignats al seu servei.

  • Dur a terme les funcions que li encomani la persona superior jeràrquica.

 

Cap del Servei de Planificació, Acreditacions i Certificats de Professionalitat (F01140267)

  • Planificar i dirigir el Servei i el personal al seu càrrec.

  • Planificar i intervenir en el disseny de les convocatòries de subvencions i altres instruments de gestió, en coordinació amb els altres serveis, per gestionar polítiques actives d'ocupació.

  • Gestionar el catàleg i els registres relacionats amb la formació professional per a l'ocupació.

  • Planificar, tramitar, gestionar i fomentar els procediments necessaris derivats de les acreditacions.

  • Assessorar les entitats interessades en les diferents matèries del servei.

  • Preparar els informes necessaris en relació amb la matèria del servei.

  • Dur a terme les funcions que li encomani la persona superior jeràrquica.

 

Cap de la Secció I (F01130554)

  • Dur a terme les actuacions necessàries per assegurar la tramitació, el seguiment, l'avaluació i el control dels programes de polítiques actives d'ocupació del SOIB.

  • Dur a terme les funcions que li encomani la persona superior jeràrquica.

 

Cap de la Secció II (F01130552)

  • Dur a terme les actuacions necessàries per assegurar la tramitació, el seguiment, l'avaluació i el control dels programes de polítiques actives d'ocupació del SOIB.

  • Dur a terme les funcions que li encomani la persona superior jeràrquica.

 

Cap de la Secció III (F01130539)

  • Dur a terme les actuacions necessàries per assegurar la tramitació, el seguiment, l'avaluació i el control dels programes de polítiques actives d'ocupació del SOIB.

  • Dur a terme les funcions que li encomani la persona superior jeràrquica.

 

Cap de la Secció IV (F01130538)

  • Dur a terme les actuacions necessàries per assegurar la tramitació, el seguiment, l'avaluació i el control dels programes de polítiques actives d'ocupació del SOIB.

  • Dur a terme les funcions que li encomani la persona superior jeràrquica.

 

Cap de la Secció V (F01130377)

  • Dur a terme les actuacions necessàries per assegurar la tramitació, el seguiment, l'avaluació i el control dels programes de polítiques actives d'ocupació del SOIB.

  • Dur a terme les funcions que li encomani la persona superior jeràrquica.

 

Cap de la Secció VI (F01130550)

  • Dur a terme les actuacions necessàries per assegurar la tramitació, el seguiment, l'avaluació i el control dels programes de polítiques actives d'ocupació del SOIB.

  • Dur a terme les funcions que li encomani la persona superior jeràrquica.

 

Cap de la Secció VIII (F01130621)

  • Dur a terme les actuacions necessàries per assegurar la tramitació, el seguiment, l'avaluació i el control dels programes de polítiques actives d'ocupació del SOIB.

  • Dur a terme les funcions que li encomani la persona superior jeràrquica.

 

Cap de la Secció XIII (F01130383)

  • Dur a terme les actuacions necessàries per assegurar la tramitació, el seguiment,  l'avaluació i el control dels programes de polítiques actives d'ocupació del SOIB.

  • Dur a terme les funcions que li encomani la persona superior jeràrquica.

 

Cap de la Secció XIV (F01130021)

  • Dur a terme les actuacions necessàries per assegurar la tramitació, el seguiment, l'avaluació i el control dels programes de polítiques actives d'ocupació del SOIB.

  • Dur a terme les funcions que li encomani la persona superior jeràrquica.

 

Cap de la Secció XV (F01130470)

  • Dur a terme les actuacions necessàries per assegurar la tramitació, el seguiment, l'avaluació i el control dels programes de polítiques actives d'ocupació del SOIB.

  • Dur a terme les funcions que li encomani la persona superior jeràrquica.

 

Cap de la Secció XVI (F0113033C)

  • Dur a terme les actuacions necessàries per assegurar la tramitació, el seguiment, l'avaluació i el control dels programes de polítiques actives d'ocupació del SOIB.

  • Dur a terme les funcions que li encomani la persona superior jeràrquica.

 

Cap de la Secció XVII (F01130386)

  • Dur a terme les actuacions necessàries per assegurar la tramitació, el seguiment, l'avaluació i el control dels programes de polítiques actives d'ocupació del SOIB.

  • Dur a terme les funcions que li encomani la persona superior jeràrquica.

 

Cap de la Secció XIX (F01130395)

  • Dur a terme les actuacions necessàries per assegurar la tramitació, el seguiment, l'avaluació i el control dels programes de polítiques actives d'ocupació del SOIB.

  • Dur a terme les funcions que li encomani la persona superior jeràrquica.

 

Cap de la Secció XX (F0113039A)

  • Dur a terme les actuacions necessàries per assegurar la tramitació, el seguiment, l'avaluació i el control dels programes de polítiques actives d'ocupació del SOIB.

  • Dur a terme les funcions que li encomani la persona superior jeràrquica.

 

Cap de la Secció XXI (F0113040A)

  • Dur a terme les actuacions necessàries per assegurar la tramitació, el seguiment, l'avaluació i el control dels programes de polítiques actives d'ocupació del SOIB.

  • Dur a terme les funcions que li encomani la persona superior jeràrquica.

 

Cap del Negociat II (F01110773)

  • Donar suport en la tramitació administrativa dels expedients i d'altres instruments de gestió de polítiques actives d'ocupació del SOIB.

  • Executar tasques administratives preparatòries o derivades de la gestió administrativa de caràcter superior del servei al qual està adscrit.

  • Comprovar els documents que no estiguin atribuïts al personal de categoria administrativa superior.

  • atendre el ciutadà, en el cas que la ubicació del lloc de treball sigui oficina d'orientació i intermediació.

  • Dur a terme les funcions que li encomani la persona superior jeràrquica.

 

Cap del Negociat IV (F01110886)

  • Donar suport en la tramitació administrativa dels expedients i d'altres instruments de gestió de polítiques actives d'ocupació del SOIB.

  • Executar tasques administratives preparatòries o derivades de la gestió administrativa de caràcter superior del servei al qual està adscrit.

  • Comprovar els documents que no estiguin atribuïts al personal de categoria administrativa superior.

  • Dur a terme les funcions que li encomani la persona superior jeràrquica.

 

Cap del Negociat VIII (F01110409)

  • Donar suport en la tramitació administrativa dels expedients i d'altres instruments de gestió de polítiques actives d'ocupació del SOIB.

  • Executar tasques administratives preparatòries o derivades de la gestió administrativa de caràcter superior del servei al qual està adscrit.

  • Comprovar els documents que no estiguin atribuïts al personal de categoria administrativa superior.

  • Dur a terme les funcions que li encomani la persona superior jeràrquica.

 

DIRECCIÓ DEL SOIB (SANTA EULÀRIA DEL RIU) (UNITAT: SOB0610015)

 

Lloc base tècnic/a de grau mitjà (F0165003U)

  • Desenvolupar les funcions genèriques que siguin pròpies del cos facultatiu tècnic d'Administració especial descrites en la normativa reguladora de la funció pública, les quals s'han d'adaptar en cada supòsit a l'àmbit de la unitat orgànica o centre directiu al qual es destinin o adscriguin.

  • atendre el ciutadà, en el cas que la ubicació del lloc de treball sigui oficina d'orientació i intermediació.

  • Desenvolupar les funcions atribuïdes específicament per a l'activitat professional corresponent a l'escala humanística i de ciències socials, especialitat tècnic en ocupació i mercat de treball.

 

Lloc base auxiliar (F014700AZ)        

  • Desenvolupar les funcions genèriques que siguin pròpies del cos auxiliar d'Administració general descrites en la normativa reguladora de la funció pública, les quals s'han d'adaptar en cada supòsit a l'àmbit de la unitat orgànica o centre directiu al qual es destinin o adscriguin.

  • atendre el ciutadà, en el cas que la ubicació del lloc de treball sigui oficina d'orientació i intermediació.

  • Desenvolupar les funcions atribuïdes específicament per raó de l'especialització de la funció.

 

Documents adjunts