Secció I. Disposicions generals
ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA
CONSELLERIA D'HISENDA I ADMINISTRACIONS PÚBLIQUES
Núm. 5138
Ordre de la consellera d’Hisenda i Administracions Públiques de modificació de l’Ordre de 25 d’agost de 2017 per la qual s’aproven les funcions dels llocs de treball de la Conselleria d’Hisenda i Administracions Públiques i de l’Escola Balear d’Administració Pública
Mitjançant el Decret 6/2017, de 7 d’abril, de la presidenta de les Illes Balears, pel qual es determina la composició del Govern i s’estableix l’estructura de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, i el Decret 24/2015, de 7 d’agost, de la presidenta de les Illes Balears, pel qual s’estableixen les competències i l’estructura orgànica bàsica de les conselleries de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, s’ha fixat l’estructura actual del Govern de les Illes Balears, integrat per diverses conselleries, entre les quals hi ha la Conselleria d’Hisenda i Administracions Públiques.
Mitjançant l’Ordre de la consellera d’Hisenda i Administracions Públiques de 25 d’agost de 2017 (BOIB núm. 110, de 7 de setembre), es varen aprovar les funcions dels llocs de treball de la Conselleria d’Hisenda i Administracions Públiques i de l’Escola Balear d’Administració Pública. Aquesta Ordre es va modificar per Ordre de la consellera d’Hisenda i Administracions Públiques de 10 de gener de 2018 (BOIB núm. 7, de 13 de gener).
D’altra banda, l’article 8 de la Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, regula l’organització interna de les conselleries i disposa en l’apartat 3 que els consellers, mitjançant ordre, n’han de desenvolupar l’estructura orgànica bàsica, d’acord amb la relació de llocs de treball vigent, a fi de determinar les funcions atribuïdes a les unitats administratives de cada conselleria.
A més, d’acord amb els articles 46.2, 47.3 i 53 de la Llei 1/2019, de 31 de gener, del Govern de les Illes Balears, i l’article 34 de la Llei 3/2007, de 27 de març, de la funció pública de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears; de conformitat amb les pautes i els criteris formals que estableix la Instrucció 1/2012, de 28 de febrer, de la directora general de Funció Pública, Administracions Públiques i Qualitat dels Serveis per la qual es fixen els criteris per confeccionar les ordres de funcions dels llocs de treball del personal funcionari.
I atès que durant els exercicis 2018 i 2019 s’han dut a terme diverses modificacions de la relació de llocs de treball de la Conselleria d’Hisenda i Administracions Públiques i de l’Escola Balear d’Administració Pública (EBAP) que han suposat, d’una banda, la creació de nous llocs de treball, i, de l’altra, la modificació a nivell estructural de determinats llocs de treball. Així mateix, l’aprovació i entrada en vigor de noves lleis sectorials implica la necessitat d’adaptar la delimitació dels llocs de treball a les actuals funcions de l’Administració autonòmica resultants d’aquestes normes administratives, inclosa la Conselleria d’Hisenda i Administracions Públiques.
Per tot això, dict la següent
ORDRE
Article Primer
Modificació de l’article 2 de l’Ordre de la consellera d’Hisenda i Administracions Públiques de 25 d’agost de 2017 per la qual s’aproven les funcions dels llocs de treball de la Conselleria d’Hisenda i Administracions Públiques i de l’Escola Balear d’Administració Pública
S’afegeix un nou apartat, l’apartat 5, a l’article 2 de l’Ordre de la consellera d’Hisenda i Administracions Públiques de 25 d’agost de 2017 per la qual s’aproven les funcions dels llocs de treball de la Conselleria d’Hisenda i Administracions Públiques i de l’Escola Balear d’Administració Pública, amb la següent redacció:
5. Correspon als i a les caps de Servei i de Departament en el seu cas, dirigir, coordinar i supervisar els ritmes de feina i la presència en el lloc de treball del personal adscrit al Servei o al Departament.
Article segon
Modificació de l’annex 1 de l’Ordre de la consellera d’Hisenda i Administracions Públiques de 25 d’agost de 2017 per la qual s’aproven les funcions dels llocs de treball de la Conselleria d’Hisenda i Administracions Públiques i de l’Escola Balear d’Administració Pública
1. Es modifiquen de l’annex 1 de l’Ordre esmentada, relatiu a les funcions dels llocs de treball de la Conselleria d’Hisenda i Administracions Públiques, els següents llocs de treball:
SECRETARIA GENERAL (PALMA/MARRATXÍ) (UNITAT: HAP0020001)
Cap del Servei d’Estudis i Documentació (F01140280)
Sota la dependència del cap o la cap del Departament Jurídic i Administratiu, li correspon:
Elaborar els estudis i recopilar la documentació sobre les matèries pròpies de la Conselleria que li encomanin el secretari o la secretària general o el cap o la cap del Departament Jurídic i Administratiu.
Donar suport i participar en les relacions de la Secretaria General amb la resta d’òrgans de la Conselleria i amb la resta de conselleries per raó de la intervenció de la Secretaria General en projectes de la Conselleria i en projectes comuns de la Comunitat Autònoma de caràcter jurídic i administratiu.
Dur a terme l’exercici de les funcions inherents al protectorat de les fundacions que correspongui a la Conselleria.
Tramitar el Pla Estratègic de Subvencions de l’Administració de la Comunitat Autònoma i fer-ne el seguiment.
Ser el responsable de l’adequació dels fitxers de la Conselleria a la normativa vigent en matèria de protecció de dades.
Dur a terme les tasques relacionades amb la implantació, suport documental i desenvolupament de l’Administració electrònica.
Donar suport en l’exercici d’altres funcions pròpies del Departament Jurídic i Administratiu en matèria de serveis jurídics.
Dur a terme qualsevol altra funció que li encomani el superior jeràrquic.
Cap del Servei d’Assumptes Generals (F0114025C)
Sota la dependència directa del secretari o la secretària general, li correspon:
Fer les funcions que el secretari o la secretària general li encomani en relació amb els serveis generals de la Conselleria, i en particular coordinar i gestionar els assumptes en matèria de compres, manteniment i logística, i també del patrimoni i l’inventari de la Conselleria.
Coordinar el Registre general, i coordinar i executar les tasques relacionades amb l’arxiu central de la Conselleria.
Coordinar la Unitat d’Estadística de la Conselleria en col·laboració amb l’Institut d’Estadística de les Illes Balears.
Dirigir, coordinar i supervisar el funcionament de les unitats administratives de la Conselleria que integren les oficines d’atenció a la ciutadania i del personal de Registre.
Coordinar la resposta de les queixes i els suggeriments presentats per la ciutadania sobre el funcionament de la Conselleria.
Actuar d’interlocutor en matèria d’informació i transparència i les relacionades amb la de gestió de qualitat.
Dirigir, coordinar i supervisar les unitats administratives adscrites al Servei, i coordinar el personal del cos subaltern adscrit a la Conselleria.
Dur a terme qualsevol altra funció que li encomani el superior jeràrquic.
Cap del Servei de Personal (F01140151)
Sota la dependència directa del secretari o la secretària general, li correspon:
Fer les funcions que el secretari o la secretària general li encomani en relació amb la gestió de recursos humans de la Conselleria.
Coordinar els procediments de gestió de personal i l’execució del capítol 1 del pressupost de la Conselleria, i fer-ne el seguiment.
Assessorar en matèria de personal el sector públic instrumental adscrit a la Conselleria, en coordinació amb el Departament Jurídic i Administratiu.
Coordinar el pla d’igualtat i la dinamització del compliment de les mesures adoptades en l’àmbit de la Conselleria, i fer-ne el seguiment.
Exercir funcions de coordinació de prevenció de riscs laborals de la Conselleria amb la col·laboració del/ de la cap del Servei d’ Assumptes Generals.
Coordinar la implantació de la qualitat i la millora contínua de l’àrea de personal a la Conselleria, i fer-ne el seguiment.
Assumir les tasques derivades de la designació com a interlocutor o interlocutora en les matèries transversals de prevenció de riscos laborals, qualitat, queixes i suggeriments i igualtat que afectin a l’àrea de personal.
Dirigir, coordinar i supervisar les unitats administratives vinculades amb la gestió de personal.
Dur a terme qualsevol altra funció que li encomani el superior jeràrquic.
Cap del Negociat IV (F01110225)
Fer les funcions genèriques del lloc de treball i les específiques de la Unitat de Gestió Econòmica, incloses les de caixer pagador.
Efectuar directament el pagament de la totalitat dels tributs locals de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.
Dur a terme qualsevol altra funció que li encomani el superior jeràrquic.
DIRECCIÓ GENERAL DE PRESSUPOSTS I FINANÇAMENT (PALMA) (UNITAT: HAP0030001)
Cap del Servei de Seguiment de l’Execució Pressupostària del Servei de Salut de les Illes Balears (F0114005A)
Sota la dependència del cap o la cap del Departament de Pressuposts i Finançament, li correspon:
Controlar, supervisar i analitzar el procés d’elaboració i tancament dels pressuposts de despeses i ingressos del Servei de Salut de les Illes Balears.
Controlar, supervisar i analitzar l’execució, real i provisional, a curt, mitjà i llarg termini, dels pressuposts de despeses i ingressos del Servei de Salut de les Illes Balears, dels Contractes de Gestió subscrits amb les gerències que en depenen i dels indicadors de l’activitat sanitària desenvolupada.
Controlar, analitzar i supervisar la creació, dotació, ocupació i amortització de llocs de feina de la plantilla orgànica del Servei de Salut de les Illes Balears.
Controlar, analitzar, detectar i analitzar les desviacions en l’execució a curt, mitjà i llarg termini del Pla d’inversions i infraestructures del Servei de Salut de les Illes Balears.
Controlar, supervisar i analitzar, si escau, l’aplicació de mesures a iniciar i desenvolupar amb l’objectiu de corregir desviacions pressupostàries observades en qualssevol dels processos fins aquí relacionats.
Participar en el disseny de les eines de control que permetin fer un seguiment exhaustiu de cadascun dels processos fins aquí relacionats.
Representar, quan sigui nomenat o nomenada, la Direcció General en les sessions dels òrgans de negociació de traspassos de competències i emetre els informes preceptius.
Dur a terme qualsevol altra funció que li encomani el superior jeràrquic.
Cap del Servei de Control del Finançament Afectat (F01140187)
Sota la dependència del cap o la cap del Departament de Pressuposts i Finançament, li correspon:
Controlar la gestió i l’execució de les despeses amb finançament afectat i emetre els informes preceptius sobre les propostes de convenis d’ingressos.
Representar, quan sigui nomenat o nomenada, la Direcció General en les sessions dels òrgans de negociació de traspassos de competències i emetre els informes preceptius.
Tramitar els expedients de modificació de crèdit i l’emissió dels informes preceptius per a cada tipus de modificació.
Emetre els informes preceptius exigits per la normativa pressupostària que impliquin un control i seguiment pressupostari.
Donar suport en les actuacions que afecten les diferents àrees de la Direcció General i col·laborar amb l’emissió d’informes en matèria de personal temporal, en els termes de les lleis anuals de pressuposts generals de la Comunitat Autònoma.
Dirigir, coordinar i supervisar les unitats administratives adscrites al Servei.
Dur a terme qualsevol altra funció que li encomani el superior jeràrquic.
DIRECCIÓ GENERAL DEL TRESOR, POLÍTICA FINANCERA I PATRIMONI (PALMA) (UNITAT: HAP0040001)
Cap del Servei de Dipositaria (F01140115)
Sota la dependència del cap o la cap del Departament de Tresoreria, li correspon:
Registrar i custodiar les garanties i dipòsits constituïts a favor de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears i dels ens del seu sector públic que tinguin la consideració d’administració pública a efectes de la Llei 9/2017, de 8 de novembre, de contractes del sector públic, amb les excepcions previstes a la normativa reguladora.
Tramitar la devolució i l’execució de les garanties i dipòsits custodiats.
Registrar les garanties constituïdes per l’Administració de la Comunitat Autònoma en forma d’aval de la Tresoreria General i fer-ne el seguiment.
Dur a terme qualsevol altra funció que li encomani el superior jeràrquic.
Cap del Servei de Patrimoni (F01140067)
Sota la dependència directa del director o la directora general, li correspon:
Proposar, preparar i tramitar els expedients prevists en la legislació de patrimoni.
Gestionar el pagament dels tributs centralitzats que afecten els béns i els drets de titularitat de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.
Gestionar l’inventari General de Béns i Drets de l’Administració de la Comunitat.
Custodiar l'inventari General del Sector Públic Instrumental, a l’empara de l’article 80 de la Llei 6/2001, d’11 d’abril, del patrimoni de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.
Expedir els certificats per a la inscripció registral i cadastral dels béns i els drets de titularitat de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, a l’empara de l’article 206 i concordants de la Llei hipotecària i l’article 156 del Text refós de la Llei de contractes del sector públic, aprovat pel Reial decret legislatiu 3/2011, de 14 de novembre.
Custodiar els títols de propietat dels béns i drets de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.
Tramitar els expedients corresponents als abintestats.
Gestionar el parc mòbil.
Dur a terme qualsevol altra funció que li encomani el superior jeràrquic.
Cap de la Secció II (F01130153)
Fer les funcions genèriques del lloc de treball i les específiques relatives a la dipositaria.
Col·laborar amb el cap o la cap del Servei de Dipositaria en el desenvolupament i l’execució de les seves funcions i tasques.
Dur a terme qualsevol altra funció que li encomani el superior jeràrquic.
Cap de la Secció V (F01130407)
Fer les funcions genèriques del lloc de treball i les específiques relatives a la gestió d’ingressos i pagaments de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears i del Servei de Salut de les Illes Balears.
Col·laborar amb el cap o la cap del Servei de Gestió Financera en el desenvolupament i l’execució de les seves funcions i tasques.
Dur a terme qualsevol altra funció que li encomani el superior jeràrquic.
Cap de la Secció X (F0113014A)
Fer les funcions genèriques del lloc de treball i les específiques relatives a la gestió d’ingressos i pagaments de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears i del Servei de Salut de les Illes Balears.
Col·laborar amb el cap o la cap del Servei de Gestió Financera en el desenvolupament i l’execució de les seves funcions i tasques.
Dur a terme qualsevol altra funció que li encomani el superior jeràrquic.
Cap de la Secció XI (F0113032C)
Fer les funcions genèriques del lloc de treball i les específiques relatives a la gestió d’ingressos i pagaments de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears i del Servei de Salut de les Illes Balears.
Col·laborar amb el cap o la cap del Servei de Gestió Financera en el desenvolupament i l’execució de les seves funcions i tasques.
Dur a terme qualsevol altra funció que li encomani el superior jeràrquic.
Cap del Negociat X (F01110398)
Fer les funcions genèriques del lloc de treball i les específiques relatives al seguiment dels plans financers i de la gestió de pagaments als ens del sector públic instrumental autonòmic.
Col·laborar amb el cap o la cap del Servei de Gestió Financera del Sector Públic en el desenvolupament i l’execució de les seves funcions i tasques.
Dur a terme qualsevol altra funció que li encomani el superior jeràrquic.
CENTRAL DE CONTRACTACIÓ (PALMA) (HAP0040002)
Secretari/ària de la Central de Contractació (F01140150)
Sota la dependència directa del director o la directora general, li correspon:
Desenvolupar les accions necessàries per assolir els objectius marcats pel superior jeràrquic.
Dirigir, coordinar i supervisar les unitats administratives adscrites a la Central de Contractació.
Supervisar i tramitar els expedients de contractació centralitzada d’obres, subministraments i serveis que adjudica la Central de Contractació.
Controlar l’execució de les contractacions centralitzades i les contractacions basades en Acords marc i Sistemes dinàmics d’adquisició.
Analitzar el resultat de les contractacions centralitzades i coordinar i supervisar les tasques de recollida de dades sobre contractes existents (volums de consums, anàlisi de la despesa i del mercat, anàlisi de preus, anàlisi d’estalvis previstos) i de la conveniència i oportunitat de centralitzar noves contractacions.
Coordinar i realitzar les tasques que corresponen a la Central de Contractació en els diferents projectes en els que intervé en col·laboració amb altres departaments, conselleries i organismes públics.
Supervisar i, si escau, tramitar, els convenis d’adhesió al sistema de contractació centralitzada de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, dels consells insulars i de les entitats que integren l’Administració local, inclosos els organismes autònoms i els altres ens públics que en depenen, i també la Universitat de les Illes Balears i la resta d’institucions i organismes públics de les Illes Balears.
Emetre els informes necessaris per resoldre els recursos en matèria de contractació que afecten a la Central de Contractació.
Exercir les funcions de secretari o secretària de la Mesa de Contractació.
Elaborar la memòria anual de la Central de Contractació.
Redactar els plecs de clàusules administratives particulars que regulen els acords marc, els contractes centralitzats i sistemes dinàmics d’adquisició.
Redactar els plecs de prescripcions tècniques dels acords marc, els contractes centralitzats i sistemes dinàmics d’adquisició o col·laborar amb el servei corresponent en la redacció.
Elaborar els pressuposts de la Central de Contractació.
Gestionar els temes de personal de la Central de Contractació.
Preparar els temes que se sotmeten a deliberació i intervenir en els Plens de la Central de Contractació.
Estudiar les novetats normatives, intervenir en la implantació de nous sistemes de treball actualitzar i adaptar la normativa pròpia, etc.
Desenvolupar la resta de funcions que li atribueix l’article 8 del Decret 56/2012, de 13 de juliol, pel qual es crea la Central de Contractació, es regula la contractació centralitzada i es distribueixen competències en aquesta matèria en l’àmbit de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears i dels ens que integren el sector públic autonòmic.
Dur a terme qualsevol altra funció que li encomani el superior jeràrquic, en execució de les competències que corresponen a la Central de Contractació.
Cap del Servei de Contractació Centralitzada /Cap del Servei de Contractació Centralitzada núm.1 (F01140116)
Sota la dependència del secretari o la secretària de la Central de Contractació, li correspon:
Supervisar i, si escau, realitzar els tràmits oportuns que se li encomanin per a la preparació i adjudicació dels expedients de contractació centralitzada d’obres, subministraments i serveis que adjudica la Central de Contractació.
Realitzar les tasques i tràmits que se li encomanin en relació amb la gestió de les adhesions als expedients de contractació centralitzada d’obres, serveis i subministraments de la Central de Contractació i les adhesions als sistemes de contractació centralitzada estatals.
Participar com a vocal, titular o suplent en la Mesa de Contractació en els casos que determini el superior jeràrquic.
Realitzar les tasques i tràmits que se li encomanin en relació amb la preparació dels Plens de la Central de Contractació.
Organitzar i intervenir, en la tramitació i adjudicació de la contractació basada dels Acords marc i en l’adjudicació dels contractes en el marc dels sistemes dinàmics d’adquisició, en l’elaboració de les Instruccions dels diferents expedients i altres tràmits necessaris per a l’inici i posada en marxa dels expedients.
Intervenir, resoldre i gestionar les incidències, sol·licituds d’informació, resolució de dubtes (incloses les de les empreses contractistes) i reclamacions que es donen en fase d’execució dels expedients centralitzats donant suport als destinataris de les obres, serveis i subministraments centralitzats.
Tramitar els corresponents procediments per resoldre les incidències que es donen en fase d’execució dels expedients centralitzats (revisió de preus, interpretació de plecs, imposició de penalitats, resolució de contractes, recepció i liquidació de contractes, devolucions de garanties, fusions i escissions d’empreses, cessions de contractes, etc.) i controlar-ne la correcta execució.
Assistir i dur a terme qualsevol altra funció que li encomani el superior jeràrquic en execució de les competències que corresponen a la Central de Contractació.
Cap de la Secció I (F01130254)
Sota la dependència del cap o la cap del Servei de Contractació Centralitzada, li correspon:
Preparar i desenvolupar les tasques administratives dels expedients de contractació centralitzada d’obres, subministraments i serveis que
adjudica la Central de Contractació.
Donar suport als tècnics encarregats de cada expedient, en la gestió d’incidències que es produeixen en fase d’execució dels expedients.
Desenvolupar les tasques administratives referides al Ple (convocatòries, informació, actes, etc.) i a la Secretaria de la Central de Contractació.
Recollir, elaborar i organitzar la informació relativa als diferents expedients (contractes adjudicats, imports adjudicats, dates de vigència dels contractes...)
Gestionar les comunicacions amb els ens públics destinataris dels expedients de la Central de Contractació, amb les empreses contractistes i amb altres persones o organismes públics.
Dur a terme qualsevol altra funció que li encomani el superior jeràrquic en execució de les competències que corresponen a la Central de Contractació.
Cap de la Secció II (F01130496)
Sota la dependència del secretari o la secretària de la Central de Contractació, li correspon:
Preparar i tramitar els expedients de contractació centralitzada d’obres, subministraments i serveis que adjudica la Central de Contractació (nous contractes, modificats, pròrrogues, etc)
Informar els documents de licitació dels contractes basats d’adjudicació descentralitzada.
Donar suport i col·laborar amb el cap o la cap del servei, en la gestió d’incidències que es produeixen en fase d’execució dels expedients.
Elaborar les Instruccions dels expedients de contractació centralitzada d’obres, subministraments i serveis que adjudica la Central de Contractació.
Col·laborar amb la secretària de la CC en l’elaboració dels plecs dels diferents expedients.
Participar com a vocal, titular o suplent en la Mesa de Contractació en els casos que determini la secretària de la Central de Contractació.
Dur a terme qualsevol altra funció que li encomani el superior jeràrquic en execució de les competències que corresponen a la Central de Contractació.
Cap de la Secció III (F01130500)
Sota la dependència del secretari o la secretària de la Central de Contractació, li correspon:
Preparar i tramitar els expedients de contractació centralitzada d’obres, subministraments i serveis que adjudica la Central de Contractació (nous contractes, modificats, pròrrogues, etc)
Informar els documents de licitació dels contractes basats d’adjudicació descentralitzada.
Donar suport i col·laborar amb el cap o la cap del servei, en la gestió d’incidències que es produeixen en fase d’execució dels expedients.
Elaborar les Instruccions dels expedients de contractació centralitzada d’obres, subministraments i serveis que adjudica la Central de Contractació.
Col·laborar amb la secretària de la CC en l’elaboració dels plecs dels diferents expedients.
Participar com a vocal, titular o suplent en la Mesa de Contractació en els casos que determini la secretària de la Central de Contractació.
Dur a terme qualsevol altra funció que li encomani el superior jeràrquic en execució de les competències que corresponen a la Central de Contractació.
DIRECCIÓ GENERAL DE FUNCIÓ PÚBLICA I ADMINISTRACIONS PÚBLIQUES
(PALMA) (HAP0050002)
Metge/essa de treball (F01940004).
Dur a terme les activitats sanitàries que fixen l’article 22 de la Llei 31/1995, de 8 de novembre, de prevenció de riscs laborals, i l’article 37
del Reial decret 39/1997.
Emetre informes pericials en els expedients de canvi o adaptació de llocs de treball per motius de salut.
Dur a terme qualsevol altra funció que li encomani el superior jeràrquic.
Redactar informes mèdics ens els procediments de sol·licitud d'incapacitat permanent.
Realitzar la formació i informació dels treballadors en les matèries pròpies de la medicina del treball.
DIRECCIÓ GENERAL D’EMERGÈNCIES I INTERIOR (MARRATXÍ) (HAP0060001)
Director/a del Sistema Integrat d’Emergències 112 (F00500001)
Garantir que es compleixen correctament les funcions del sistema integral de gestió d’emergències de les Illes Balears, que són les següents:
a) Rebre tota classe de telefonades d’auxili, d’emergència o de necessitat urgent en l’àmbit territorial de les Illes Balears, mitjançant el número telefònic 112 (telèfon únic europeu d’emergències).
b) Identificar la urgència o el tipus d’incident i transmetre la telefonada o l’alarma als serveis o a les autoritats adients.
c) Activar els protocols operatius estàndards en els supòsits d’emergències ordinàries i els plans d’emergència de protecció civil quan la seva plataforma sigui utilitzada pel Centre de Coordinació Operativa o el Centre de Coordinació Operativa Integrat en les funcions que els atribueix el Pla Territorial de les Illes Balears en matèria de protecció civil, en els supòsits d’emergències extraordinàries.
d) Coordinar i gestionar les comunicacions i la informació de les emergències a les Illes Balears i, més concretament, activar alertes i avisos a la població i informar els afectats sobre els riscs catastròfics o calamitosos i els fenòmens meteorològics adversos.
e) Rebre informació de les administracions públiques i entitats, públiques o privades, relacionades directament o indirectament amb la prevenció, l’atenció, el socors i la seguretat de les persones i els seus béns en situacions d’emergència sobre la localització, dotacions de personal, mitjans tècnics, sistemes de prestació de serveis i, en general, recursos disponibles en situacions d’emergència.
f) Rebre, en temps real, de les entitats a les quals es refereix el punt anterior, les comunicacions sobre l’existència de les situacions
d’emergència i del desenvolupament, l’evolució i l’acabament d’aquestes situacions.
Establir les línies d’actuació d’acord amb les instruccions del director o la directora general i del cap o la cap del Departament d’Emergències, i vigilar que es compleixin.
Establir paràmetres objectius de valoració del sistema per a garantir la qualitat d’atenció al ciutadà.
Exercir la representació institucional tant del centre112 com del sistema integral de resposta en emergències SEIB112.
Coordinar, en el seu àmbit de responsabilitat, l’equip humà que en depèn, motivant-lo, instruint-lo i assignant-li els objectius necessaris.
Supervisar l’establiment dels protocols que s’han de dur a terme al centre112 quant s’activen els diferents plans de protecció civil (plans territorials, especials, d’emergència interior i exterior i d’autoprotecció).
Supervisar la informació que es trasllada al Gabinet de Premsa en tot allò relacionat amb l’àmbit del sistema d’emergències de les illes Balears.
Supervisar i comprovar que els protocols i els procediments d’actuació a la sala d’operacions s’apliquen correctament.
Supervisar la formació que s’imparteix al personal del centre SEIB112.
Impulsar i dirigir la millora contínua de les activitats del sistema d’emergències.
Formar part de l’organització de resposta en emergències en casos d’incidents, accidents i emergències quan ho prevegin els plans, els protocols o les directrius o quan li ho requereixi la direcció tècnica del dispositiu activat.
Formar part del sistema de torn de guàrdies, juntament amb el personal que en depèn del mateix, per donar suport tècnic en la resolució de problemes i en la presa de decisions relacionades amb el funcionament del Centre d’Emergències.
Dur a terme les inspeccions que l’ordenament jurídic atribueix a la Comunitat Autònoma de les Illes Balears en matèria d’emergències.
Suplir el cap o la cap del Servei de Coordinació d’Emergències en cas de vacant, d’absència o de malaltia.
Dur a terme qualsevol altra funció que li encomani el superior jeràrquic.
Cap d’Operacions del Centre d’Emergències (F0101000A)
Sota la dependència del cap d’àrea d’operacions del Sistema Integrat d’Emergències, li correspon:
Intervenir en la definició de normes i procediments relacionats amb la gestió del sistema.
Analitzar i aprovar les estadístiques, i seguiment i control dels serveis prestats.
Reunir-se amb altres organismes de l’àmbit de gestió d’emergències, per revisar els procediments operatius estàndard.
Resoldre els conflictes amb els organismes externs de l’àmbit de gestió d’emergències.
Donar suport tècnic específic al cap o a la cap de sala de l’112 en la presa de decisions fora de procediment.
Observar el compliment del Reglament de règim intern i informar les propostes de mesures disciplinàries dels cap de sala de l’112.
Emetre informes relatius a la demanda d’informació per als usuaris i organismes.
Formar part del sistema de torn de guàrdies, juntament amb el director o la directora del Sistema Integrat d’Emergències 112 i del cap d’àrea del Sistema Integrat d’Emergències 112, per donar suport tècnic en la resolució de problemes i en la presa de decisions relacionades amb el funcionament del Centre d’Emergències.
Formar part de l’organització de resposta en emergències en casos d’incidents, accidents i emergències quan ho indiquin els plans, els protocols o les directrius o quan ho requereixi la direcció tècnica del dispositiu activat.
Dur a terme les inspeccions que l’ordenament jurídic atribueix a la Comunitat Autònoma de les Illes Balears en matèria d’emergències.
Dur a terme qualsevol altra funció que li encomani el superior jeràrquic.
2. S'afegeixen a l’annex 1 de l’Ordre esmentada, relatiu a les funcions dels llocs de treball de la Conselleria d’Hisenda i Administracions Públiques, els següents llocs de treball:
SECRETARIA GENERAL (PALMA/MARRATXÍ) (UNITAT: HAP0020001)
Cap del Negociat XIX (F01110156)
Col·laborar amb el cap o la cap d’administració de personal i amb el cap o la cap del Servei de Personal i dur a terme les funcions que li encomanin.
Cap de Secció XXIII (F01130406)
Sota la dependència del cap o la cap del Departament Jurídic i Administratiu, li correspon:
Fer les funcions genèriques del lloc de treball i, en particular, les d’assistència i suport al cap o la cap del Departament Jurídic i Administratiu.
Organitzar la recepció, la tramesa i l’arxiu de la documentació resultant de tots els informes que emetin i, en general, de tots els expedients en què intervinguin els serveis adscrits al Departament.
Preparar la documentació inherent a la tramesa al Parlament de les Illes Balears de la informació periòdica que preveu la Llei de finances de la Comunitat Autònoma.
Fer els tràmits electrònics necessaris per donar compliment a les obligacions en matèria de transparència dels expedients i les actuacions del Departament Jurídic i Administratiu.
Coadjuvar en les tasques de recerca de doctrina, de legislació i, especialment, de jurisprudència en les bases de dades de què disposi el Departament.
Fer les altres funcions de suport que requereixin els caps dels serveis adscrits al Departament Jurídic i Administratiu, amb el vistiplau del cap o la cap del Departament.
DIRECCIÓ GENERAL DE PRESSUPOSTS I FINANÇAMENT (PALMA) (UNITAT: HAP0030001)
Cap de la secció IV (F01130567)
Sota la dependència del cap o la cap del Departament de Pressuposts i Finançament, li correspon:
Fer les funcions genèriques del lloc de treball i les específiques relatives a la gestió informàtica del pressupost en les fases d’elaboració, execució i liquidació.
Anàlisi, disseny i desenvolupament d’eines informàtiques que permetin la gestió eficient de les funcions atribuïdes a la Direcció General.
Desenvolupament i manteniment d’interfícies amb altres sistemes d’informació.
Col·laborar en les tasques de modernització i millora de l’accessibilitat de la ciutadania a la informació pressupostària i de finançament autonòmic.
Dur a terme qualsevol altra funció que li encomani el superior jeràrquic.
Cap de la secció VI F01130149
Sota la dependència del superior jeràrquic, li correspon:
Desenvolupar funcions de suport al cap del servei de Planificació Pressupostària per a l’elaboració de l’escenari pressupostari anual i el marc pressupostari a mitjà termini.
Desenvolupar funcions de suport al cap del servei de Planificació Pressupostària per a la pressupostació, seguiment de l’execució i control del sistema de finançament als consells insulars.
Desenvolupar funcions de suport al cap del servei de Finançament pel que fa al control i anàlisi del sistema de finançament autonòmic, costs d’insularitat i transferències de competències a la Comunitat Autònoma.
Recopilar i estructurar la informació necessària per a l’elaboració dels plans econòmics i financers, propis de la gestió econòmica i financera.
Dur a terme qualsevol altra funció que li encomani el superior jeràrquic.
Cap del Negociat III (F01110552)
Sota la dependència del cap o la cap de la secció IV, li correspon:
Fer les funcions genèriques del lloc de treball i les específiques relatives a la gestió informàtica del pressupost en les fases d’elaboració, execució i liquidació.
Analitzar, dissenyar i desenvolupar les eines informàtiques que permetin la gestió eficient de les funcions atribuïdes a la Direcció General.
Desenvolupar i mantenir les interfícies amb altres sistemes d’informació.
Col·laborar en les tasques de modernització i millora de l’accessibilitat de la ciutadania a la informació pressupostària i de finançament autonòmic.
Dur a terme qualsevol altra funció que li encomani el superior jeràrquic.
DIRECCIÓ GENERAL DEL TRESOR, POLÍTICA FINANCERA I PATRIMONI (PALMA) (UNITAT: HAP0040001)
Cap del Servei d’Obligacions Tributàries (F01140107)
Sota la dependència del cap o la cap del Departament de Tresoreria, li correspon:
Preparar i presentar les declaracions i autoliquidacions tributàries de l’Administració de la Comunitat Autònoma.
Contestar els requeriments d’informació de l’Agència Estatal de l’Administració Tributària i de l’Agència Tributària de les Illes Balears.
Coordinar els diferents procediments de gestió i d’inspecció tributària.
Supervisar els deutes que passen a situació executiva.
Coordinar i resoldre els dubtes fiscals dels òrgans gestors amb funcions de comptabilització i, especialment, de les unitats de gestió econòmica.
Dur a terme qualsevol altra funció que li encomani el superior jeràrquic.
CENTRAL DE CONTRACTACIÓ (PALMA) (HAP0040002)
Cap del Servei de Contractació Centralitzada núm.2 (F0114001Y)
Sota la dependència del secretari o la secretària de la Central de Contractació, li correspon:
Supervisar i, si escau, realitzar els tràmits oportuns que se li encomanin per a la preparació i adjudicació dels expedients de contractació centralitzada d’obres, subministraments i serveis que adjudica la Central de Contractació.
Realitzar les tasques i tràmits que se li encomanin en relació amb la gestió de les adhesions als expedients de contractació centralitzada d’obres, serveis i subministraments de la Central de Contractació i les adhesions als sistemes de contractació centralitzada estatals.
Participar com a vocal, titular o suplent en la Mesa de Contractació en els casos que determini el superior jeràrquic.
Realitzar les tasques i tràmits que se li encomanin en relació amb la preparació dels Plens de la Central de Contractació.
Organitzar i intervenir, en la tramitació i adjudicació de la contractació basada dels Acords marc i en l’adjudicació dels contractes en el marc dels sistemes dinàmics d’adquisició, en l’elaboració de les Instruccions dels diferents expedients i altres tràmits necessaris per a l’inici i posada en marxa dels expedients.
Intervenir, resoldre i gestionar les incidències, sol·licituds d’informació, resolució de dubtes (incloses les de les empreses contractistes) i reclamacions que es donen en fase d’execució dels expedients centralitzats donant suport als destinataris de les obres, serveis i subministraments centralitzats.
Tramitar els corresponents procediments per resoldre les incidències que es donen en fase d’execució dels expedients centralitzats (revisió de preus, interpretació de plecs, imposició de penalitats, resolució de contractes, recepció i liquidació de contractes, devolucions de garanties, fusions i escissions d’empreses, cessions de contractes, etc.) i controlar-ne la correcta execució.
Assistir i dur a terme qualsevol altra funció que li encomani el superior jeràrquic en execució de les competències que corresponen a la Central de Contractació.
DIRECCIÓ GENERAL DE FUNCIÓ PÚBLICA I ADMINISTRACIONS PÚBLIQUES
(PALMA) (HAP0050002)
Cap de la Secció XXV ( F01130465)
Sota la dependència del o de la cap del Servei de Sistemes d’Informació, li correspon:
Mantenir i desenvolupar els sistemes informàtics de recursos humans i nòmines de la Direcció General de Funció Pública i Administracions Públiques, adaptar-los als canvis legals i donar suport als usuaris per utilitzar-los, en l'àmbit del personal de serveis generals i també del personal del sector públic instrumental, en coordinació amb els serveis competents i amb la col·laboració de la direcció general competent en matèria de tecnologia.
Supervisar el servei externalitzat de suport microinformàtic.
Participar en el desenvolupament i manteniment d'interfícies amb altres sistemes d'informació.
Col·laborar en la tasca de implementació de l'administració digital en l'àmbit de la Direcció General de Funció Pública i Administracions Públiques. Dur a terme qualsevol altra funció que li encomani el superior jeràrquic.
Cap del Negociat IX (F01110164)
Sota la dependència del o de la cap de la Secció IX, li correspon:
Fer les funcions genèriques del lloc de treball i les específiques relatives a la gestió administrativa dels expedients del servei de prevenció de riscs laborals.
Coordinar amb els responsables de prevenció d’altres conselleries per organitzar les tasques preventives periòdiques (formació, reconeixements mèdics).
Organitzar i gestionar l’arxiu del servei.
Tramitar la facturació del servei i control del pressupost.
Dur a terme qualsevol altra funció que li encomani el superior jeràrquic
DIRECCIÓ GENERAL D’EMERGÈNCIES I INTERIOR (MARRATXÍ) (HAP0060001)
Cap d’Àrea d’Operacions del Sistema Integrat d’Emergències (F01010039)
Sota la dependència del director o la directora del Sistema Integrat d’Emergències 112, li correspon:
Establir els protocols que s’han de dur a terme al centre 112 quan s’activen els diferents plans de protecció civil, (plans territorials, especials, d’emergència interior i exterior i d’autoprotecció).
Integrar en el sistema de gestió d’emergències la informació, els protocols i els informes generats pels diferents serveis del departament d’emergències.
Valorar l’efectivitat de les operacions que es duen a terme a sala i plantejar millores.
Definir les normes i procediments relacionats amb la gestió del sistema.
Resoldre els conflictes amb els organismes externs de l’àmbit de gestió d’emergències.
Planificar la formació que s’imparteix al personal del centre SEIB112.
Emetre els informes i elaborar els estudis i els plans relacionats amb la gestió integral d’emergències que se li encomanin.
Emetre informes relatius a la demanda d’informació per als usuaris i organismes.
Formar part del sistema de torn de guàrdies, juntament amb el director o la directora del Sistema Integrat d’Emergències 112 i el/la cap d’operacions del Centre d’Emergències, per donar suport tècnic en la resolució de problemes i en la presa de decisions relacionades amb el funcionament del Centre d’Emergències.
Formar part de l’organització de resposta en emergències en casos d’incidents, accidents i emergències quan ho indiquin els plans, els protocols o les directrius o quan ho requereixi la direcció tècnica del dispositiu activat.
Dur a terme les inspeccions que l’ordenament jurídic atribueix a la Comunitat Autònoma de les Illes Balears en matèria d’emergències.
Dur a terme qualsevol altra funció que li encomani el superior jeràrquic.
3. Es suprimeix de l’annex 1 de l’Ordre esmentada, relatiu a les funcions dels llocs de treball de la Conselleria d’Hisenda i Administracions Públiques, el següent lloc de treball:
Cap del Negociat XVI (F01110552)
Article tercer
Modificació de l’annex 2 de l’Ordre de la consellera d’Hisenda i Administracions Públiques de 25 d’agost de 2017 per la qual s’aproven les funcions dels llocs de treball de la Conselleria d’Hisenda i Administracions Públiques i de l’Escola Balear d’Administració Pública
1. Es modifiquen de l’annex 2 de l’Ordre esmentada, relatiu a les funcions dels llocs de treball de l’Escola Balear d’Administració Pública (EBAP), els llocs de treball següents:
Cap del Departament de Formació i Selecció (F01030053)
Sota la dependència directa del director o la directora gerent, li correspon:
Donar suport als òrgans directius de l’Escola en la planificació estratègica i operativa en matèries de selecció i aprenentatge dels empleats públics.
Desenvolupar la planificació, la coordinació, la supervisió i l’impuls de les unitats tècniques i administratives de l’Escola, en col·laboració amb el cap o la cap de la prefectura o del servei corresponent.
Establir objectius i criteris d’actuació de les unitats que depenen del Departament, i coordinar-ne i supervisar-ne les activitats.
Coordinar i supervisar les activitats i els serveis comuns de l’Escola, i també les àrees de formació, selecció i provisió, innovació administrativa, integració de persones amb discapacitat i recerca, documentació i publicacions, a més de les delegacions de Menorca, Eivissa i Formentera.
Dirigir els projectes d’inversió corresponents.
Impulsar els sistemes de gestió, la millora contínua, la innovació i la qualitat dels serveis.
Dirigir la innovació fent una prospecció contínua del sector formatiu públic i de selecció per a una incorporació eventual a l’Escola dels avenços i les innovacions que siguin convenients.
Assegurar el manteniment i l’actualització de la normativa pròpia de l’Escola i assegurar-ne la difusió i el coneixement entre el personal.
Supervisar la tramitació dels procediments dels recursos interposats contra les activitats de l’Escola.
Expedir els certificats d’assistència i aprofitament de les activitats formatives del personal al servei de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.
Suplir el cap o la cap responsable de la gestió econòmica en cas de vacant, d’absència o de malaltia.
Dur a terme qualsevol altra funció que li encomani el superior jeràrquic.
Cap del Servei de Règim Jurídic (F01140341)
Sota la dependència del cap o la cap del Departament de Formació i Selecció, li correspon:
Prestar assessorament jurídic al Departament de Formació i Selecció i a les unitats administratives que l’integren.
Prestar assessorament jurídic als òrgans de selecció i de valoració en els procediments d’accés a la funció pública i de provisió de llocs de treball.
Tramitar les propostes de resolució dels recursos administratius interposats contra les activitats de l’Escola i elevar-les a l’òrgan competent, així com supervisar i coordinar la tramesa d’expedients administratius objecte de recursos jurisdiccionals.
Mantenir actualitzada la normativa de l’Escola.
Coordinar l’activitat jurídica de l’Escola amb el Departament Jurídic de la Direcció General de Funció Pública i les unitats administratives que en depenen.
Emetre informes sobre l’ajust normatiu dels actes administratius de l’EBAP.
Col·laborar en l’elaboració de projectes normatius de l’EBAP.
Redactar resolucions administratives i convenis.
Ordenar, revisar i supervisar la normativa estatal i autonòmica.
Supervisar la tramitació dels convenis i subvencions de l’Escola.
Suplir el cap o la cap del Servei de Gestió Administrativa i Econòmica en les seves funcions de supervisió de la tramitació dels expedients de contractació en cas de vacant, d’absència o de malaltia.
Dur a terme qualsevol altra funció que li encomani el superior jeràrquic.
Cap del Servei d’Innovació i Assumptes Generals (F01140345)
Sota la dependència directa del director o la directora gerent, li correspon:
Coordinar els plans estratègics de l’Escola, els projectes en matèria d’innovació, les memòries, les publicacions i les investigacions impulsades pels caps de prefectura o de servei corresponents.
Coordinar i impulsar el sistema de gestió de qualitat i la millora contínua.
Coordinar la gestió del programa de certificació de coneixements i de competències, en col·laboració amb els caps de prefectura corresponents.
Coordinar la gestió del coneixement, inclòs l’encàrrec i edició de materials d’interès per a l’Escola, en col·laboració amb els caps de prefectura o de servei corresponents.
Coordinar i impulsar les accions derivades de la gestió de la comunicació i la transparència de l’Escola, i també de la implantació de l’administració electrònica.
Coordinar la gestió de la plataforma tecnològica per impartir formació en línia i la implantació de qualsevol nou projecte vinculat a la plataforma.
Suplir el cap o la cap del Servei de Gestió Administrativa i Econòmica en les seves funcions de gestió de personal i dels serveis comuns en cas de vacant, d’absència o de malaltia.
Dur a terme qualsevol altra funció que li encomani el superior jeràrquic.
Cap de la Secció I (F01130409)
Col·laborar amb el cap o la cap del Servei de Règim Jurídic en l’assessorament jurídic de l’Escola.
Col·laborar amb el cap o la cap del Servei de Règim Jurídic en la tramitació de les propostes de resolució dels recursos administratius interposats contra les activitats de l’Escola i en la tramesa d’expedients administratius objecte de recursos jurisdiccionals.
Gestionar, coordinar i tramitar els expedients de subvencions, convenis i altres expedients de despesa de l’Escola sota la dependència del cap o la cap del servei de Règim Jurídic.
Emetre informes sobre l’ajust normatiu dels actes administratius de l’Escola en matèries de selecció, provisió i formació.
Redactar resolucions administratives i convenis.
Mantenir actualitzada la normativa de l’Escola i col·laborar en l’elaboració de projectes normatius de l’Escola.
Impulsar la millora contínua i la innovació.
Dur a terme qualsevol altra funció que li encomani el superior jeràrquic.
Cap de la Secció III (F01130670)
Fer les funcions pròpies del cap o la cap de la Unitat de Gestió Econòmica de la Conselleria, d’acord amb la normativa vigent.
Elaborar la proposta de pressupost anual de l’Escola.
Gestionar pressupostàriament els expedients de contingut econòmic.
Fer el seguiment pressupostari a través del SAP i controlar la despesa generada mitjançant els mitjans tècnics disponibles.
Relacionar-se amb la Intervenció General o la Intervenció Delegada i amb la Tresoreria de la Comunitat Autònoma.
Gestionar i controlar les matèries de caràcter econòmic, financer i pressupostari que corresponguin a l’UGE.
Dur la gestió de personal de l’Escola amb el suport dels òrgans administratius que en depenen.
Impulsar la millora contínua i la innovació.
Dur a terme qualsevol altra funció que li encomani el superior jeràrquic.
Cap del Negociat II (F01110549)
Col·laborar amb el cap o la cap del Servei de Règim Jurídic i amb el cap o la cap de la Secció I en les tasques jurídiques de l’Escola.
Coordinar amb la prefectura d’estudis corresponent el procediment d’homologacions d’accions formatives de l’Escola.
Impulsar la millora contínua i la innovació.
Dur a terme qualsevol altra funció que li encomani el superior jeràrquic.
Cap del Negociat IV (F01110560)
Mantenir i actualitzar els diferents canals de comunicació de l’Escola.
Donar suport a la gestió dels processos de qualitat de l’Escola i a la implantació de l’administració electrònica.
Executar el que disposa el pla d’igualtat entre dones i homes de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears respecte a l’Escola i, en general, exercir les funcions de suport a la conselleria amb competències en matèria d’igualtat de gènere del personal (responsables d’igualtat), i fer-ne el seguiment.
Impulsar la millora contínua i la innovació.
Dur a terme qualsevol altra funció que li encomani el superior jeràrquic.
Cap del Negociat VII (F01110714)
Col·laborar en l’elaboració i la tramitació de tots els documents comptables relacionats amb el pagament de personal de l’Escola, col·laboradors i empreses subministradores de material per a l’Escola.
Expedir els documents comptables AD, OP i ADOP en el SAP.
Col·laborar en el control de la despesa.
Efectuar el seguiment dels diversos pagaments en el SAP.
Impulsar la millora contínua i la innovació.
Dur a terme qualsevol altra funció que li encomani el superior jeràrquic.
2. S’afegeixen a l’annex 2 de l’Ordre esmentada, relatiu a les funcions dels llocs de treball de l’Escola Balear d’Administració Pública (EBAP) els llocs de treball següents:
Cap del Servei de Gestió Administrativa i Econòmica (F01140342)
Coordinar i supervisar la gestió i la tramitació dels expedients de contractació de l’Escola, inclosos els de contractes menors.
Coordinar la gestió dels assumptes en matèria de compres, manteniment i logística, i també del patrimoni i l’inventari de l’Escola.
Coordinar el Registre i les tasques relacionades amb l’arxiu central de l’Escola.
Coordinar el personal del cos subaltern adscrit a l’Escola
Assumir les tasques derivades de la designació com a interlocutor o interlocutora en les matèries transversals de gestió de l’arxiu central, de protecció de dades i d’estadística.
Coordinar la gestió de personal i dels serveis comuns de l’Escola.
Dur a terme qualsevol altra funció que li encomani el superior jeràrquic.
Cap de la Secció IX (F0113066A)
Gestionar i tramitar els expedients de contractació de l’Escola, inclosos els de contractes menors.
Gestionar els assumptes en matèria de compres, manteniment i logística, i també del patrimoni i l’inventari de l’Escola.
Controlar la gestió del material d’oficina i fungible.
Donar suport a la coordinació del Registre i del personal del cos subaltern adscrit a l’Escola.
Donar suport les tasques derivades de la gestió de l’arxiu central, de protecció de dades i d’estadística.
Col·laborar en la programació i la supervisió de l’ús de les aules de l’Escola.
Dur a terme qualsevol altra funció que li encomani el superior jeràrquic.
Instructor/a emergències (F02710002)
Col·laborar amb el cap o la cap d’Estudis IV en el compliment de les seves funcions.
Col·laborar en la realització de les activitats formatives corresponents als plans de formació establerts.
Col·laborar amb el coordinador o la coordinadora de formació i amb el cap o la cap d’Estudis IV per promoure la imatge corporativa del món de les emergències i impulsar les activitats necessàries per millorar l’estatus dels cossos de l'àmbit de les emergències.
Proposar mesures que puguin incidir en la millora de l’eficàcia i la seguretat en l'àmbit de les emergències mitjançant projectes formatius.
Coordinar l’elaboració i la divulgació de temes professionals mitjançant l’edició de tríptics i d’altra documentació per publicar.
Dur a terme qualsevol altra funció que li encomani el superior jeràrquic.
3. Es modifiquen de l’annex 2 de l’Ordre esmentada, relatiu a les funcions dels llocs de treball de l’Escola Balear d’Administració Pública (EBAP), els llocs de treball següents, que passen a tenir la següent denominació:
3.1 El lloc de treball de Cap del Negociat I (F01110557) passa a denominar-se Assistent en línia (F0032000A)
3.2 El lloc de treball Cap del Cap de Negociat X (F0111023A) passa a denominar-se Assistent en línia (F0032000C)
Ambdós amb les següents funcions:
Assistent en línia (F0032000A /F0032000C)
Col·laborar amb el personal tècnic i el cap o la cap d’estudis corresponent en l’elaboració, la planificació, la programació i la gestió de les accions formatives i els cursos específics en la plataforma de formació en línia de l’Escola.
Supervisar les tasques administratives derivades de la gestió de la formació en la plataforma de formació en línia de l’Escola.
Donar suport tècnic als usuaris (personal docent i alumnes) de la plataforma de formació en línia de l’Escola.
Impulsar la millora contínua i la innovació.
Dur a terme qualsevol altra funció que li encomani el cap o la cap de Secció VI o el cap o la cap del Servei d’Innovació i Assumptes Generals.
Article quart
Modificació dels annexos 3 i 4 de l’Ordre de la consellera d’Hisenda i Administracions Públiques de 25 d’agost de 2017 per la qual s’aproven les funcions dels llocs de treball de la Conselleria d’Hisenda i Administracions Públiques i de l’Escola Balear d’Administració PúblicaEs modifiquen els annexos 3 i 4 de l’Ordre esmentada, que queden redactats de la manera següent: