Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció I. Disposicions generals

CONSELL DE GOVERN

Núm. 14111
Decret 55/2017, de 15 de desembre, del Fons de Seguretat Pública de les Illes Balears

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

El Fons de Seguretat Pública, regulat en la lletra c de l’article 205.3 de la Llei 20/2006, de 15 de desembre, municipal i de règim local de les Illes Balears, segons la redacció de la disposició final catorzena de la Llei 15/2012, de 27 de desembre, de pressuposts generals de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears per a l’any 2013, ha estat aquests anys una eina fonamental en la política del Govern de les Illes Balears en la matèria de coordinació de les policies locals. El Fons s’ha desenvolupat a través del Decret 13/2013, de 5 d’abril, pel qual es regula el Fons de Seguretat Pública, i ha proporcionat importants recursos als municipis per tal de garantir més eficàcia en el servei de policia local, a més de promoure programes d’interès elevat que han redundat en benefici de tota la ciutadania, com ara el Programa de Policia Tutor.

En un moment en què s’està revisant el model policial, a través de la modificació de la llei, es fa necessari també adaptar el Fons al nou model que es desenvoluparà, per tal de garantir-ne la implementació. La nova regulació, que substitueix el Decret 13/2013, segueix els eixos fonamentals d’aquest, si bé introdueix una sèrie de canvis que li donen coherència en relació amb el nou model de policia local, a la vegada que en simplifiquen la gestió i la milloren en allò que fa referència a una distribució més acurada del Fons.

De forma més concreta, es revisen els criteris d’adjudicació eliminant els que havien quedat obsolets i se n’afegeixen de nous. Cal destacar que amb els nous criteris s’afavoreix l’objectiu d’assolir la màxima estabilitat en les plantilles de la policia local, així com la implementació de polítiques orientades cap a la igualtat de gènere. Ambdós casos són objectius bàsics de la regulació que s’impulsa des d’aquest Govern.

D’altra banda, amb la nova regulació es flexibilitza la possibilitat de destinar el Fons tant a recursos humans com a materials, limitant només el primer i de forma diferent atenent la població del municipi. Així, d’una banda, es garanteix que el Fons redunda en la millora dels servei modernitzant els recursos materials i tecnològics de què disposen les policies locals, i de l’altra es dona més marge als ajuntaments més petits, la disponibilitat de recursos dels quals sempre és més limitada.

Una de les novetats importants també és el tractament singular que el nou decret dona als ajuntaments de menys de 1.500 habitants, els quals gaudiran d’una assignació directa del Fons en atenció a la seva particularitat. Paradoxalment, tot i ser els municipis menys poblats de les Illes Balears, són objecte d’una pressió humana en proporció molt superior a la majoria de municipis, la qual cosa justifica aquest tractament especial. Un altre cas singular és el municipi de Palma, el qual manté també una assignació directa, com ja es regulava en el Decret 13/2013.

Pel que fa a la gestió del Fons, se simplifica el procediment, la qual cosa en permet l’adjudicació i el pagament en un sol exercici pressupostari, atès que la majoria de dades necessàries per adjudicar-lo ja les tindrà el mateix Govern, sense que els ajuntaments les hagin d’aportar. És per això que és important el manteniment actualitzat del Registre de les policies locals pels ajuntaments, que poden arribar a perdre les ajudes si no compleixen amb aquesta obligació legal. També es reforcen els controls per tal de garantir que es faci un ús correcte de les ajudes que es percebran, especialment quan es tracta d’ajudes que en part tenen l’origen en l’adhesió de l’ajuntament a programes promoguts pel Govern.

Finalment, es fixa un règim transitori tant pel que fa al Fons de 2018, ja en tramitació d’acord amb la normativa que es deroga, com pel que fa a la implementació d’alguns dels canvis que preveu la nova normativa.

Mitjançant la disposició final primera es modifiquen també alguns aspectes menors del Reglament marc de coordinació de les policies locals de les Illes Balears, aprovat pel Decret 28/2015, de 30 d’abril, per tal de facilitar el flux d’informació dels ajuntaments cap al Govern i fer més eficaç la tramitació del Fons, com també el requisit relatiu als permisos de conducció per poder participar en els processos selectius d’accés pel torn lliure i per poder ser admès en les proves d’accés al curs de formació bàsic, que passen a ser els permisos de conducció A2 i B.

En definitiva, aquest Decret s’adequa als principis de bona regulació aplicables a les iniciatives normatives de les administracions públiques, conforme a l’article 129.1 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

D’acord amb l’article 2.3 d del Decret 24/2015, de 7 d’agost, de la presidenta de les Illes Balears, pel qual s’estableixen les competències i l’estructura orgànica bàsica de les conselleries de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, correspon a la Conselleria d’Hisenda i Administracions Públiques l’exercici de la competència en matèria de coordinació de policies locals.

Per tot això, a proposta de la consellera d’Hisenda i Administracions Públiques, oït el Consell Consultiu i havent-ho considerat el Consell de Govern en la sessió de dia 15 de desembre de 2017,

DECRET

Article 1

Objecte

D’acord amb el que disposa l’article 205.3 c de la Llei 20/2006, de 15 de desembre, municipal i de règim local de les Illes Balears, l’objecte d’aquest Decret és establir el règim jurídic, els criteris de distribució i el funcionament del Fons de Seguretat Pública, el qual és un fons d’ajudes específic destinat a millorar la seguretat pública dels municipis de les Illes Balears mitjançant la realització i l’impuls d’actuacions que garanteixin la coordinació de les policies locals.

Article 2

Requisits per ser beneficiari del Fons de Seguretat Pública

1. Els requisits que han de complir obligatòriament els municipis per poder accedir a les ajudes del Fons de Seguretat Pública són els següents:

a) Complir les obligacions relatives a uniformitat, equipament bàsic,
homogeneïtzació dels vehicles i imatge pública dels agents de la policia local d’acord amb el que regula el Decret 28/2015, de 30 d’abril, pel qual s’aprova el Reglament marc de coordinació de les policies locals de les Illes Balears.

b) Haver comunicat les incorporacions i modificacions de dades al Registre de les policies locals, en la forma que determina la normativa en matèria de coordinació de policies locals i d’acord amb les directrius establertes per la conselleria competent en matèria de coordinació de policies locals.

c) Haver tramès a la conselleria competent en matèria de coordinació de policies locals, dins el primer trimestre de cada any, la memòria d’activitats de la policia local de l’any anterior amb el format i el procediment que determini la conselleria esmentada.

d) Donar correcte compliment a l’obligació de col·laborar amb el Govern de les Illes Balears en l’actualització del cens de policies locals previst en la normativa vigent.

2. Si de l’exercici de les facultats de vigilància i control que preveu l’article 11 es desprèn que un ajuntament ha rebut ajudes del Fons de Seguretat Pública sense tenir actualitzades les dades a què es refereix la lletra b de l’apartat anterior, aquest no pot ser beneficiari de les ajudes del Fons durant l’exercici posterior al qual s’han detectat les irregularitats. Aquesta circumstància s’ha de declarar per mitjà d’una resolució de la persona titular de la conselleria competent en matèria de coordinació de policies locals, amb l’audiència prèvia de l’ajuntament afectat.

Article 3

Quantia del Fons de Seguretat Pública

1. L’aportació econòmica que s’ha de destinar al Fons de Seguretat Pública s’ha de determinar anualment en la llei de pressuposts generals de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

2. La quantia del Fons de Seguretat Pública s’ha de distribuir de la manera següent:

a) El 15 % de la quantia prevista s’ha de destinar als municipis de menys de 1.500 habitants.

b) El 85 % del fons s’ha de repartir entre la resta dels municipis de les Illes Balears, d’acord amb els criteris de l’article 7, excepte en el cas del municipi de Palma, al qual, per la seva naturalesa especial, se li ha d’assignar una quantia que no pot superar el 13 % del 85 % que es reparteix.

Article 4

Finalitats de l’ajuda econòmica

1. Els ajuntaments han de destinar l’ajuda econòmica específica que percebin amb càrrec al Fons de Seguretat Pública a les finalitats següents, d’acord amb el que determina aquest article:

a) El cost del personal de la plantilla, que ha d’abastar tant les remuneracions bàsiques com les complementàries, així com les de la Seguretat Social.

b) El cost de les comissions de servei efectuades en compliment d’acords bilaterals entre ajuntaments per cobrir serveis programats o d’urgència que es prestin, dins l’any d’execució del Fons, en l’àmbit del municipi beneficiari de l’ajuda.

c) El cost dels serveis derivats de l’associació de municipis per prestar conjuntament serveis de policia local que es duguin a terme dins l’any d’execució del Fons, en l’àmbit del municipi beneficiari de l’ajuda.

d) Les derivades de:

L’adquisició o l’adequació de vehicles per a les policies locals, excepte les reparacions o el manteniment.

L’adquisició d’uniformes per a les policies locals.

L’adquisició d’armament i d’equip d’autodefensa.

L’adquisició d’equipament de transmissions i tecnològic que ajudi a assolir els objectius de les policies locals.

L’adquisició d’equipament per a controls policials.

2. Les ajudes que percebin els municipis es poden destinar a qualsevol de les finalitats de l’apartat anterior, tenint en compte que, pel que fa als municipis de més de 1.500 habitants, les justificacions per a les despeses previstes en les lletres a, b, i c anteriors no poden superar els percentatges següents respecte de la quantia que s’assigni a cada municipi:

a) Els municipis amb una població no superior als 10.000 habitants, fins al 70 % de la quantia assignada.

b) Els municipis amb una població igual o superior als 10.000 habitants i inferior als 25.000, fins al 50 % de la quantia assignada.

c) Els municipis amb una població igual o superior als 25.000 habitants, fins al 30 % de la quantia assignada.

Article 5

Inici del procediment

1. Entre l’1 i el 15 de febrer de cada any, la direcció general competent en matèria de coordinació de policies locals ha de trametre als ajuntaments de més de 1.500 habitants, excepte Palma, l’assignació de punts que els pertoca a cada un, segons els criteris de l’article 7, a partir de la informació que a l’efecte consti a l’Institut de Seguretat Pública de les Illes Balears en data de 31 de desembre de l’any anterior.

En el cas de Palma i dels municipis de menys de 1.500 habitants, se’ls ha de trametre l’estimació del repartiment previst d’acord amb la lletra a de l’article 3.2.

2. Una vegada rebuda la comunicació, cada ajuntament disposa d’un termini de 15 dies per donar-hi la seva conformitat o per al·legar allò que consideri oportú. La no presentació d’al·legacions suposa tàcitament la conformitat amb l’assignació de punts proposada.

Article 6

Tramitació del procediment de concessió de l’ajuda

Transcorregut el termini fixat en l’article anterior, la direcció general competent en matèria de coordinació de policies locals ha d’elaborar la proposta de resolució, en què ha d’assignar la quantia de fons que pertoqui d’acord amb l’article 8. Aquesta proposta s’ha d’elevar a la persona titular de la conselleria competent en matèria de coordinació de policies locals per tal d’emetre les corresponents resolucions d’atorgament de les ajudes als ajuntaments.

Article 7

Criteris de repartiment

La puntuació per a l’assignació del Fons s’ha d’establir d’acord amb els criteris següents:

1. Criteri per impulsar l’estabilitat en les plantilles.

Els municipis que en els tres anys anteriors a l’any en què s’executi el Fons hagin reduït el nombre de funcionaris interins a la seva plantilla.

a) Per a plantilles superiors a vint funcionaris, per cada funcionari interí menys que tenguin respecte a l’any anterior s’han d’assignar 2 punts, fins a un màxim de 12 punts.

b) Per a la resta de plantilles, per cada funcionari interí menys que tenguin respecte a l’any anterior s’han d’assignar 4 punts, fins a un màxim de 12 punts.

Aquest criteri s’ha d’acreditar a partir de les dades del Registre de les policies locals en data de 31 de desembre de l’any anterior.

2. Criteris per a la millora de la coordinació policial.

a) Als municipis receptors de serveis programats i/o d’urgència que hagin signat i tenguin en vigor convenis de col·laboració amb l’objectiu de millorar la coordinació entre les policies locals de les Illes Balears, se’ls ha d’assignar 1 punt.

b) Als municipis que formin part d’una associació de municipis per prestar conjuntament serveis de policia local se’ls han d’assignar 2 punts si destinen a l’associació un nombre d’agents superior a dos, i 1 punt si n’hi destinen fins a dos.

3. Criteris per promoure les polítiques d’igualtat de gènere.

a) Per l’aprovació d’un pla d’igualtat amb mesures efectives relatives a la policia local, 1 punt.

b) Per l’aprovació d’un pla específic en contra de les agressions sexuals en festes i/o oci nocturn, 0,5 punts.

c) Per actuacions dirigides a fomentar, en l’àmbit de la policia, la utilització d’un llenguatge i una imatge no sexistes i inclusius, 0,5 punts.

d) Per actuacions dirigides a garantir una presència equilibrada de dones i homes policies, en els actes de sensibilització, xerrades, jornades i tallers, entre d’altres, que es duguin a terme al municipi, 0,5 punts.

Aquests criteris s’han d’acreditar presentant els diferents plans i una memòria justificativa de les actuacions que s’han dut a terme. Aquests documents s’han de presentar a l’Institut de Seguretat Pública de les Illes Balears abans del 31 de gener de l’any següent a l’execució.

4. Criteris per a l’adequació i millora dels serveis policials.

a) S’han d’atorgar punts als municipis que estiguin adherits al Programa de Policia Tutor, que coordina l’Institut de Seguretat Pública de les Illes Balears:

Quan el servei de policia tutor es presti amb un agent o més, amb dedicació parcial dins la seva jornada de treball al llarg del curs escolar, 1 punt.

Quan el servei de policia tutor es presti amb un agent o més, amb dedicació completa dins la seva jornada de treball al llarg del curs escolar, 2 punts.

S’han d’atorgar 0,5 punts addicionals als ajuntaments amb agents nomenats coordinadors territorials segons el que disposa el Programa de Policia Tutor de les Illes Balears.

b) S’han d’atorgar els punts que es determinen a continuació en funció de la ràtio de policies per habitants del municipi:

Municipis de menys de 5.000 habitants

Ràtio inferior a 1 agent per cada 1.000 habitants

2 punts

Ràtio igual o superior a 1 i inferior a 1,5 agents per cada 1.000 habitants

3 punts

Ràtio igual o superior a 1,5 i inferior a 2 agents per cada 1.000 habitants

3,50 punts

Ràtio igual o superior a 2 agents per cada 1.000 habitants

4,25 punts

Municipis de 5.000 habitants o més

Ràtio inferior a 1 agent per cada 1.000 habitants

1,25 punts

Ràtio igual o superior a 1 i inferior a 1,5 agents per cada 1.000 habitants

2,25 punts

Ràtio igual o superior a 1,5 i inferior a 2 agents per cada 1.000 habitants

2,75 punts

Ràtio igual o superior a 2 agents per cada 1.000 habitants

3,50 punts

Article 8

Quantia de l’ajuda

La quantia màxima de l’ajuda econòmica que correspon a cada municipi s’ha de determinar de la forma següent:

─ El 15 % de la quantia inicialment prevista destinada als municipis de menys de 1.500 habitants s’ha de repartir de manera proporcional al nombre de policies locals que estiguin en actiu l’1 de gener de l’any de repartiment del Fons.

─ De la quantia restant del Fons se n’ha de deduir la que correspongui a l’Ajuntament de Palma d’acord amb l’apartat 2 de l’article 3 i la disposició addicional única.

─ S’ha de sumar el nombre de punts obtinguts pels municipis d’acord amb l’article anterior sempre que compleixin els requisits prevists en l’article 2.

─ S’ha de dividir l’import restant del Fons entre el nombre total de punts per obtenir el valor de cada punt en euros.

─ S’ha de multiplicar el nombre de punts obtinguts per cada municipi pel valor en euros de cada punt.

Article 9

Justificació de les despeses

1. Les despeses que efectuïn els ajuntaments han de presentar-se a la direcció general competent en matèria de coordinació de policies locals entre l’1 i el 15 d’octubre de cada any, ambdós inclosos. Es poden presentar despeses efectivament pagades entre l’1 d’octubre de l’any anterior al de l’execució del Fons i el 30 de setembre de l’any en curs.

2. Per acreditar les despeses efectuades en recursos humans i serveis, s’ha de presentar una relació, certificada per la secretària o el secretari de la corporació, de les despeses previstes en les lletres a, b, c i d de l’article 4.1, en la qual s’han de justificar per separat els imports següents:

─ Els imports bruts mensuals abonats efectivament per l’entitat local, amb l’especificació del personal al qual corresponen i el període a què estan referits.

─ L’import de la Seguretat Social a càrrec de l’entitat local corresponent a aquest període.

─ El cost efectiu que ha abonat l’ajuntament per les comissions de serveis prestades en el municipi en compliment d’acords bilaterals per cobrir serveis programats o d’urgència.

─ El cost efectiu que ha abonat l’ajuntament per la prestació de serveis derivats de l’associació de municipis per a la prestació conjunta de serveis de policia local.

3. Per acreditar les despeses efectuades en recursos materials, s’ha de presentar una relació certificada per la secretària o el secretari de la corporació de les despeses que ha efectuat l’ajuntament en concepte de recursos materials, amb identificació del perceptor, el document, l’import i la data de pagament efectiu. A la certificació s’hi han d’adjuntar els originals o les fotocòpies compulsades de les factures o altres documents de valor probatori equivalent en el tràfic jurídic mercantil o amb eficàcia administrativa.

4. L’incompliment dels terminis de presentació de les justificacions de les despeses eximeix l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears del pagament de la part corresponent, sens perjudici que l’Administració concedeixi, d’ofici o a petició de l’entitat local interessada, una ampliació del termini establert no superior a set dies.

5. Si la documentació presentada és incompleta o incorrecta, la conselleria competent en matèria de coordinació de policies locals ha de requerir l’ajuntament que en el termini improrrogable de deu dies esmeni les deficiències observades.

Article 10

Pagament de l’ajuda

1. L’aportació econòmica de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears als municipis beneficiaris de l’ajuda s’ha de fer efectiva en un sol pagament, mitjançant una transferència bancària i amb la justificació prèvia dels imports.

2. Les despeses en recursos humans justificades per l’ajuntament no poden superar els percentatges prevists en l’article 4.2. Si l’ajuntament presenta justificacions per un valor superior a aquests límits percentuals, no se li ha d’abonar l’excés de justificació presentada.

3. La quantia màxima que es pot abonar és la que s’ha adjudicat a cada ajuntament en la resolució que preveu l’article 6. No obstant això, si es detecta un incompliment greu de les obligacions assumides per l’ajuntament en la prestació del servei de policia tutor, a la quantia màxima fixada en la resolució se li ha de restar la que correspondria en funció dels punts que s’han atribuït al municipi segons el grau d’adhesió al programa i el valor en euros del punt tal com s’hagi determinat en aplicació de l’article 8.

A l’efecte del que es fixa en el paràgraf anterior, l’Institut de Seguretat Pública de les Illes Balears ha de comunicar a la direcció general competent en matèria de coordinació de policies locals, abans del 15 de setembre de cada any, i amb l’audiència prèvia dels ajuntaments afectats, els casos en què es detectin incompliments greus de les obligacions assumides pels ajuntaments en la prestació del servei de policia tutor.

Article 11

Vigilància i seguiment de les obligacions

La conselleria competent en matèria de coordinació de policies locals, mitjançant personal de l’Institut de Seguretat Pública de les Illes Balears degudament identificat, ha d’exercir funcions de vigilància i control de les obligacions establertes en aquest Decret.

Disposició addicional única

Procediment específic per a Palma

1. L’Ajuntament de Palma, per tal de percebre l’ajuda amb càrrec al Fons, ha de presentar una sol·licitud en què ha de concretar la quantia sol·licitada, que no pot superar el percentatge previst en l’apartat 2 de l’article 3, i en la qual ha d’acreditar que compleix els requisits de l’article 2 d’aquest Decret.

2. L’Ajuntament de Palma ha de destinar la quantitat concedida a les finalitats que preveu l’article 4 i ha de justificar les despeses efectuades en la forma que estableix aquest Decret.

Disposició transitòria primera

Procediment aplicable l’any 2017

El procediment ja iniciat del Fons de Seguretat Pública per a l’any 2017 s’ha de continuar tramitant d’acord amb el que estableix el Decret 13/2013.

Disposició transitòria segona

Règim transitori dels percentatges que preveu l’article 4.2

Pel que fa als percentatges que preveu l’article 4.2, els dos primers anys d’aplicació efectiva d’aquest decret s’han d’aplicar els següents:

a) Els municipis amb una població no superior als 10.000 habitants, fins al 90 % de la quantia assignada.

b) Els municipis amb una població superior als 10.000 habitants, fins al 80 % de la quantia assignada.

c) Els municipis amb una població superior als 25.000 habitants, fins al 50 % de la quantia assignada.

Disposició transitòria tercera

Fons de Seguretat Pública per a l’any 2018

La concessió d’ajudes del Fons de Seguretat Pública per a l’any 2018 s’ha de dur a terme de conformitat amb el Decret 13/2013, amb les particularitats següents:

1a. S’obre un termini extraordinari fins a dia 19 de gener de 2018 per tal que els ajuntaments que no presentaren la seva sol·licitud d’ajuda ho puguin fer als efectes que preveu l’article 5 del Decret 13/2013.

2a. Les sol·licituds per al Fons de 2018 presentades amb anterioritat a l’entrada en vigor d’aquest Decret s’han d’incorporar a tots els efectes al procediment de concessió del Fons, sens perjudici que els ajuntaments, dins el termini indicat en el paràgraf anterior, les puguin actualitzar o puguin incorporar-hi noves dades si ho consideren oportú.

3a. Les resolucions d’atorgament de les ajudes als ajuntaments poden preveure la possibilitat d’efectuar el pagament anticipat sense l’exigència prèvia de cap garantia.

Disposició derogatòria única

Derogació normativa

Queden derogades totes les disposicions reglamentàries que s’oposin a aquest Decret i, específicament, el Decret 13/2013, de 5 d’abril, pel qual es regula el Fons de Seguretat Pública.

Disposició final primera

Modificació del Decret 28/2015, de 30 d’abril, pel qual s’aprova el Reglament marc de coordinació de les policies locals de les Illes Balears

1. S’afegeix un nou apartat, l’apartat 3, a l’article 9 del Decret 28/2015, amb el contingut següent:

3. Els ajuntaments han de comunicar al Registre de les policies locals de les Illes Balears la identitat dels agents que destinin a l’associació de municipis de la qual formin part.

2. La lletra h de l’article 162 del Decret 28/2015 queda modificada de la manera següent:

h) Posseir els permisos de conducció de classe A2 i B en vigor.

3. S’afegeix un nou apartat, l’apartat 4, a l’article 179 del Decret 28/2015, amb el contingut següent:

4. Els ajuntaments han de trametre a l’Institut de Seguretat Pública de les Illes Balears, dins el mes següent a la seva signatura, una còpia dels acords que se signin en aplicació d’aquest article, així com de les seves modificacions, pròrrogues o qualsevol altra circumstància que afecti el seu contingut o vigència.

4. La lletra g de l’apartat 2 de l’article 188 del Decret 28/2015, queda modificada de la manera següent:

g) Posseir els permisos de conducció de classe A2 i B en vigor.

Disposició final segona

Desplegament normatiu

Es faculta la persona titular de la conselleria competent en matèria de coordinació de policies locals per desplegar aquest Decret.

Disposició final tercera

Entrada en vigor

Aquest Decret comença a vigir l’endemà d’haver-se publicat en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.

Palma, 15 de desembre de 2017

La consellera d’Hisenda i Administracions Públiques

Catalina Cladera i Crespí

La presidenta

Francesca Lluch Armengol i Socias

 

ANNEX 1

Model de justificació de les despeses en recursos humans

_______________________________________________, secretari/ària de l’Ajuntament d______________________,

CERTIFIC:

1. Que les persones que s’indiquen a continuació han prestat serveis en aquest Ajuntament com a policies locals i que les despeses efectuades a conseqüència d’aquests nomenaments en concepte de salari brut i dels costs de la Seguretat Social a càrrec de l’Ajuntament són les que s’indiquen a continuació:

Núm. d’ordre

Nom i llinatges del perceptor

DNI del perceptor

Import brut

meritat en euros

Cost de la Seguretat Social a càrrec de l’Ajuntament en euros

Data de prestació de serveis

Alta

Baixa

2. Que les persones que s’indiquen a continuació han prestat serveis en virtut d’acords bilaterals per cobrir serveis programats o d’urgència, i que el cost efectiu que ha abonat l’Ajuntament per les despeses efectuades a conseqüència d’aquests serveis són les que s’indiquen a continuació:

Núm. d’ordre

Nom i llinatges del perceptor

DNI del perceptor

Cost efectiu en euros

3. Que les persones que s’indiquen a continuació han prestat serveis derivats de l’associació de municipis per a la prestació conjunta de serveis de policia local i que el cost efectiu que ha abonat l’Ajuntament per les despeses efectuades a conseqüència d’aquests serveis és el que s’indica a continuació:

Núm. d’ordre

Ajuntament perceptor

Cost efectiu en euros

I, perquè consti, expedesc aquest certificat a l’efecte de justificar les despeses efectuades per l’Ajuntament.

__________________,___ d_______________ de 201_

[signatura del secretari o secretària i segell de la corporació]

Vist i plau

El batle / La batlessa

[signatura i nom del batle o batlessa]

 

ANNEX 2

Model de justificació de les despeses en recursos materials

____________________________________________, secretari/ària de l’Ajuntament d___________________,

CERTIFIC:

Que les despeses en concepte de recursos materials relatives al que preveu l’article 4 d del Decret que regula el Fons de Seguretat Pública, que s’acrediten mitjançant els originals o les fotocòpies compulsades que s’adjunten de les factures o altres documents de valor probatori equivalent en el tràfic jurídic mercantil o amb eficàcia administrativa, són les que s’indiquen a continuació:

Núm. d’ordre

Nom i llinatges o raó social del perceptor

Núm. de document

Import en euros

Data d’emissió

Data de pagament efectiu

Data de reconeixement de l’obligació i proposta de pagament

I, perquè consti, expedesc aquest certificat a l’efecte de justificar les despeses efectuades per l’Ajuntament.

__________________,___ d_______________ de 201_

[signatura del secretari o secretària i segell de la corporació]

Vist i plau

El batle / La batlessa

[signatura i nom del batle o batlessa]