Secció I. Disposicions generals
AJUNTAMENT DE PALMA
Núm. 830088
Òrgan de gestió tributària. Aprovació definitiva modificació de l’ordenança fiscal reguladora de la taxa per expedició de documents administratius, concepte 310,00. Exercici 2025
Atès que no s'ha presentat pels interessats, durant el termini d'exposició al públic, cap reclamació contra l'acord provisional de modificació de l'ordenança fiscal reguladora de la taxa per expedició de documents administratius, concepte 310,00 adoptat per l'Ajuntament Ple, en sessió ordinària de dia 26 de setembre de 2024, s'entén definitivament aprovat, segons el que disposa 17.3 del RDL 2/2004, de 5 de març, pel qual s'aprova el Text refós de la Llei reguladora de les hisendes locals, i per aquest motiu, es publica el text de l'esmentat acord, que és el següent
ACORD
1.- Aprovar provisionalment la modificació de l'Ordenança fiscal reguladora de la taxa per expedició de documents administratius, concepte 310.00, la darrera modificació de la qual va ser aprovada inicialment per acord plenari de el 23 de desembre de 2021, elevat a definitiu perquè no es presentaren reclamacions, entrant en vigor el 18 de febrer de 2022, es proposa ara una modificació parcial del següent tenor literal
ANNEX Taxa per expedició de documents administratius Concepte 310.00 Tarifes Vigents
Euros | |
... 20.Certificats de residencia per a descomptes de passatges, incloent-hi la seva validació, i certificats i volants d'empadronament: |
|
a) Expedits per les entitats bancàries que hagin subscrit contracte d'adhesió per a l'expedició d'aquests tipus de documents. | 1,30 |
b) Expedits per Internet, per organismes oficials subscrits al conveni de col·laboració entre administracions per a l'emissió d'aquests tipus de documents i per altres serveis municipals als únics efectes de ser inclosos als expedients de tramitació. | Gratuïts |
c) Expedits per les Oficines d'Atenció a la Ciutadania, excepte les persones pensionistes amb rendes inferiors a 2 vegades el SMI. | 1,30 |
d) Expedits per les Oficines d'Atenció a la Ciutadania, a persones pensionistes amb rendes inferiors a 2 vegades el SMI. | Gratuïts |
e) Si per una errada del sistema informàtic, els ciutadans haguessin de sol·licitar i obtenir presencialment els seus certificats a les Oficines d'Atenció a la Ciutadania, aquests s'expediran de forma gratuïta. ... |
2.- Que una vegada adoptat l'acord provisional referit, es publiqui en el BOIB i en un dels diaris de major difusió de la Comunitat Autònoma el corresponent anunci d'exposició al públic de l'expedient, a efectes de reclamació. La citada exposició es farà en el tauler d'edictes d'aquest Excm. Ajuntament durant el termini de trenta dies, dins dels quals les persones interessades podran examinar l'expedient i presentar les reclamacions que estimin oportunes, ben entès que si dins el dit termini no s'haguessin presentat reclamacions, s'entendrà definitivament adoptat l'acord provisional.
3.- L'expressada modificació entrarà en vigor l'1 de gener de 2025.
La qual cosa es fa pública perquè se'n prengui coneixement general i als efectes oportuns, i es comunica que, conformement al que disposa l'art.19.1 del Texte Refòs de la Llei reguladora de les Hisendes Locals, aprovat per Reial Decret Legislatiu 2/2004, de 5 de març, els interessats podran interposar, contra l'acord definitiu d'establiment i modificació de les ordenances esmentades, recurs contenciós administratiu, d'acord amb l'article 19 de la Llei 29/98, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa-administrativa, davant la Sala Contenciosa Administrativa del Tribunal Superior de Justícia de les Illes Balears en el termini de dos mesos, comptats a partir de l'endemà de la seva publicació en el B.O.I.B.
(Signat electrònicament: 10 de desembre de 2024) El director de l'Òrgan de gestió tributària, per delegació, Decret de batlia núm. 3000 de 26/02/2014 (BOIB núm. 30 de 04/03/2014) David Martínez Sánchez de Rojas