Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

CONSELL INSULAR DE MALLORCA

INSTITUT MALLORQUÍ D'AFERS SOCIALS

Núm. 689108
Resolució de la Presidència de l’Institut Mallorquí d’Afers Socials per la qual es designa el Tribunal qualificador del procés selectiu, mitjançant el sistema de concurs oposició, per cobrir les places vacants de personal funcionari de l’escala d’Administració especial, subescala tècnica, classe tècnic-a superior, especialitat Dret, del subgrup A1, de les ofertes d’ocupació pública corresponents als exercicis 2023 i 2025 de l’Institut Mallorquí d’Afers Socials

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Fets

1. En data 15 de juliol de 2024, la Presidència de l'IMAS va aprovar les Bases generals que han de regir els processos selectius per cobrir les places vacants de personal funcionari de l'Administració especial de l'oferta d'ocupació pública corresponent a l'exercici de 2024 del Consell de Mallorca i de les ofertes d'ocupació pública corresponents als exercicis 2021 i 2023 de l'IMAS i les ofertes d'ocupació pública derivades del Pla estratègic per la reducció de la temporalitat de l'IMAS aprovat pel Consell Rector dia 15 de desembre de 2023 (BOIB núm. 94, de 18 de juliol de 2024), amb les modificacions i rectificacions d'errades aprovades mitjançant la Resolució de 24 de juliol de 2024 (BOIB núm. 99, de 27 de juliol de 2024), la Resolució de 7 d'agost de 2024 (BOIB núm. 105, de 10 d'agost de 2024) i la Resolució de 3 de setembre de 2025 (BOIB núm. 119, de 6 de setembre de 2025).

2. Mitjançant la Resolució de la Presidència de l'IMAS, de 9 de juny de 2026, es varen aprovar la convocatòria, les bases específiques i el temari que han de regir el procés selectiu, mitjançant el sistema de concurs oposició, per cobrir les places vacants de personal funcionari de l'escala d'Administració especial, subescala tècnica, classe tècnic-a superior, especialitat Dret, del subgrup A1, de les ofertes d'ocupació pública corresponents als exercicis 2023 i 2025 de l'IMAS (BOIB núm. 73, d'11 de juny de 2026).

Fonaments de dret

Primer.- D'acord amb la base 5 de l'Annex I de les bases específiques de la convocatòria aprovada per Resolució de la Presidència de l'IMAS, de data 9 de juny de 2026, el Tribunal ha d'estar constituït per un mínim de tres membres titulars, amb el mateix nombre de suplents , i el nomenament s'ha de publicar en el Butlletí Oficial de les Illes Balears, en el tauler d'anuncis electrònic de l'IMAS i en el Portal de Selecció de l'IMAS.

El règim aplicable als Tribunals qualificadors es determina en la base 9 de l'Annex I de les bases generals que han de regir els processos selectius per cobrir les places vacants de personal funcionari de l'Administració especial (BOIB núm. 94, de 18 de juliol de 2024), amb les modificacions i rectificacions d'errades posteriors (BOIB núm. 99, de 27 de juliol de 2024; BOIB núm. 105, de 10 d'agost de 2024 i BOIB núm. 119, de 6 de setembre de 2025).

Segon.- La constitució i les normes de funcionament i d'actuació dels tribunals es regulen pel Decret 27/1994, d'11 de març, pel qual s'aprova el Reglament d'ingrés del personal al servei de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears (BOCAIB núm. 36, de 24 de març de 1994).

Tercer.- En aplicació de l'apartat 1 de l'article 13 del Decret 27/1994, el nomenament dels membres dels tribunals s'ha de publicar en el Butlletí Oficial de les Illes Balears, en la Seu Electrònica del Consell de Mallorca i en el tauler d'anuncis electrònic de l'IMAS, un cop finalitzat el termini de presentació d'instàncies.

Quart.- L'article 7.2.13 dels Estatuts de l'IMAS, aprovats pel Ple del Consell de Mallorca, de dia 11 d'abril de 2019 (BOIB núm. 67, de 18 de maig de 2019), que habilita la Presidència a convocar i resoldre els procediments de selecció, establir-ne les bases, els programes i el contingut de les proves i nomenar els membres dels òrgans de selecció.

Per tot això, dict la següent

Resolució

1. Designar els membres que conformen el Tribunal qualificador del procés selectiu de les ofertes d'ocupació pública de l'IMAS corresponents als exercicis 2023 i 2025 per cobrir les places vacants de personal funcionari de l'escala d'Administració especial, subescala tècnica, classe tècnic-a superior, especialitat Dret, del subgrup A1, que figuren en l'Annex I d'aquesta Resolució.

2. Publicar aquesta Resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears, a la Seu Electrònica del Consell de Mallorca, en el tauler d'anuncis electrònic de l'IMAS i en el Portal de Selecció de l'IMAS.

3. Notificar aquesta resolució a les persones nomenades, fent-los saber que la condició de membre del Tribunal qualificador i la corresponent obligació d'assistència constitueix un deure del personal funcionari.

Interposició de recursos

Aquesta resolució no posa fi a la via administrativa i contra ella es pot interposar, d'acord amb l'article 28 dels Estatuts de l'IMAS aprovats pel Ple del Consell de Mallorca, de dia 11 d'abril de 2019 (BOIB núm. 67, de 18 de maig de 2019), recurs d'alçada davant el Consell Executiu del Consell Insular de Mallorca, dins el termini d'un mes, comptador a partir de l'endemà de la seva publicació en el Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB).

Contra la desestimació expressa del recurs d'alçada podrà interposar-se recurs contenciós administratiu davant la Secció Contenciosa Administrativa del Tribunal d'Instància, en el termini de dos mesos, comptadors a partir del dia següent al de la notificació de la desestimació de l'esmentat recurs.

Contra la desestimació per silenci del recurs d'alçada podrà interposar-se recurs contenciós administratiu davant la Secció Contenciosa Administrativa del Tribunal d'Instància, en qualsevol moment a partir del dia següent a la desestimació presumpta (tres mesos des de la interposició del recurs sense que s'hagi notificat la resolució).

No obstant l'anterior, es pot exercitar, si n'és el cas, qualsevol altre recurs que s'estimi pertinent. Tot això de conformitat amb la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la Jurisdicció Contenciosa Administrativa, i de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

 

Palma, en data de la signatura electrònica (17 de setembre de 2026

El conseller executiu de Benestar Social i president de l'IMAS Guillermo sánchez Cifre

La secretària delegada de l'IMAS Maria Elena Tur Figueruelo)

 

ANNEX I Tribunal qualificador del procés selectiu, mitjançant el sistema de concurs oposició, per cobrir les places vacants de personal funcionari de l'escala d'Administració especial, subescala tècnica, classe tècnic-a superior, especialitat Dret, del subgrup A1, de les ofertes d'ocupació pública corresponents als exercicis 2023 i 2025 de l'Institut Mallorquí d'Afers Socials

Presidenta titular: Isabel Comas Mas

President suplent: Margarita Bestard Casaus

Vocal 1 titular: Ana Maria Bou Martín

Vocal 1 suplent: Maria Antonia Llaneras Frau

Vocal 2 titular: Mª Dolores Maurin Billard

Vocal 2 suplent: Elena Maria Serrano Bujalance