Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

INSTITUT DE RECERCA I FORMACIÓ AGROALIMENTÀRIA I PESQUERA DE LES ILLES BALEARS (IRFAP)

Núm. 597222
Correcció d'un error detectat a la convocatòria publicada al BOIB núm. 98 de data 6 d’agost de 2026 , per la qual s’aprova la convocatòria del procés selectiu per a l’accés a diverses categories del personal laboral al servei d’aquesta entitat

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

1. Mitjançant la Resolució de la directora gerent de l'IRFAP de 3 d'agost de 2026, es van aprovar les bases específiques que havien de regir la convocatòria del procés selectiu per a l'accés a diverses categories del personal laboral al servei d'aquesta entitat .

2. A l'annex 6 Tribunals qualificadors s'establia de forma errònia el següent:

“Vocal titular 1: Nieto López , Alicia (Titulació Grup A)

Vocal suplent 1: Adrover Adrover, Francesc (Titulació Grup A) ”

3. El grup de titulació de l'esmentada vocal titular 1 és el C, grup que també permet formar part del tribunal per a la categoria Tècnic-a especialista de laboratori . Especialitat : sense especialitat.

4. El nom del vocal suplent 1 és, segons consta al seu DNI , Francisco.

5. Advertida l'errada material a l'annex 6 Tribunals qualificadors, de la resolució publicada al BOIB núm. 98, de data 6 d'agost de 2026, per la qual s'aprova la convocatòria del procés selectiu per a l'accés a diverses categories del personal laboral al servei d'aquesta entitat , correspon corregir-la.

Fonaments de dret

1. L'article 109 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions

2. L'article 56.1 de la Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

Per tot això es dicta la següent

Resolució

Rectificar la errada material observada a la Resolució de la directora gerent de l'Institut de Recerca i Formació Agroalimentària i Pesquera de les Illes Balears al BOIB núm.98 de data 6 d'agost de 2026 , per la qual s'aprova la convocatòria del procés selectiu per a l'accés a diverses categories del personal laboral al servei d'aquesta entitat segons la forma que s'indica a continuació:

On diu:

“Vocal titular 1: Nieto López , Alicia (Titulació Grup A)

Vocal suplent 1: Adrover Adrover, Francesc (Titulació Grup A)”

Ha de dir:

“Vocal titular 1: Nieto López , Alicia (Titulació Grup C)

Vocal suplent 1: Adrover Adrover, Francisco (Titulació grup A)”

Contra aquesta resolució, que no esgota la via administrativa, es pot interposar recurs d'alçada davant el president del Consell d'Administració de l'IRFAP en el termini d'un mes, comptador des de l'endemà de la seva publicació, d'acord amb el que estableix l'article 58.4 de la Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears. L'ordre jurisdiccional social és el competent per resoldre les controvèrsies derivades d'aquestes bases, d'acord amb la Llei 36/2011, de 10 d'octubre, reguladora de la jurisdicció social.

 

Palma, a la data de la signatura electrònica (11 d'agost de 2026)

La directora gerent de l'IRFAP Maria Amalia Grau Jofre