Secció III. Altres disposicions i actes administratius
CONSELL INSULAR DE MENORCA
Núm. 596351
Decret de la presidència del Consell Insular de Menorca núm. 71/2026, d’11 d’agost, relatiu a l’aprovació de la dedicació parcial d’un conseller del Grup Més per Menorca (03146-2026-000004)
Versió PDF
Mitjançant decret de presidència núm. 71 de data 11 d'agost de 2026 s'han aprovat els acords següents:
Primer. Establir la dedicació parcial a mitjà jornada del conseller Esteve Barceló Marqués, del Grup Més per Menorca, amb efecte des de l'1 de setembre de 2026, amb una retribució anual bruta de 33.097,54 €. Aquesta retribució serà objecte d'actualització d'acord amb les previsions del document pressupostari vigent en cada moment.
Segon. Comunicar aquesta resolució a l'interessat, a la portaveu del Grup Més per Menorca, al Servei de Gestió de les Persones del Consell Insular i a l'Agència Balear de l'Aigua i de la Qualitat Ambiental.
Tercer. Disposar la publicació d'aquesta resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears, en el portal web del Consell Insular i en el Portal de Transparència.
Maó, 12 d'agost de 2026
Per delegació del president La secretària Rosa Salord Oleo (DP 129/2023, de 27 de juliol) (Boib núm. 106, de 29 de juliol de 2023)