Secció III. Altres disposicions i actes administratius
ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA
CONSELLERIA DE TREBALL, FUNCIÓ PÚBLICA I DIÀLEG SOCIAL
Núm. 594531
Resolució de la consellera de Treball, Funció Pública i Diàleg Social per la qual es disposa la inscripció i dipòsit en el Registre de Convenis col·lectius, Acords col·lectius de treball i Plans d’igualtat de les Illes Balears l’ acta de la revisió salarial de la Comissió Negociadora del Conveni col·lectiu pel personal de la Fundació Banc de Sang i Teixits de les Illes Balears, signada el 26 de gener de 2026 i la seva publicació en el Butlletí Oficial de les Illes Balears (codi de conveni 07002261012002)
Versió PDF
Antecedents
1. El 26 de gener de 2026, la Comissió Negociadora del Conveni col·lectiu pel personal de la Fundació Banc de Sang i Teixits de les Illes Balears acordà l' increment retributiu per a l'any 2025 i subscriví la corresponent acta de la reunió.
2. El 22 de maig de 2026, Paula Paloma Salom Cañellas, en representació de la Comissió Negociadora del Conveni col·lectiu, sol·licità el registre, el dipòsit i la publicació de la citada acta.
Fonaments de dret
1. L'article 90.3 del Text refós de la Llei de l'Estatut dels treballadors, aprovat pel Reial decret legislatiu 2/2015, de 23 d'octubre.
2. El Reial decret 713/2010, de 28 de maig, sobre registre i dipòsit de convenis i acords col·lectius de treball.
3. L'article 45 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les Administracions Públiques.
Per tot això, dict la següent
Resolució
1. Inscriure i dipositar l' acta de la revisió salarial de la Comissió Negociadora del Conveni col·lectiu pel personal de la Fundació Banc de Sang i Teixits de les Illes Balears, de 26 de gener de 2026, en el Registre de Convenis col·lectius, Acords col·lectius de treball i Plans d'igualtat de les Illes Balears.
2. Notificar aquesta Resolució a la persona interessada.
3. Fer constar que la versió catalana del text és l'original signada pels membres de la Comissió Negociadora i que la versió castellana n'és una traducció.
4. Publicar l' acta de la revisió salarial en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.
Palma, signat electrònicament (22 de juny de 2026)
La directora general de Treball i Salut Laboral Maria de la Luz Moreno Romero Per delegació de la consellera de Treball, Funció Pública i Diàleg Social (BOIB 99, de 26 de juliol de 2025)
ACTA DE LA REUNIO DE LA COMISSIÓ PRITÀRIA DEL IV CONVENI COL.LECTIU PEL PERSONAL DE LA FUNDACIÓ BANC DE SANG I TEIXITS DE LES ILLES BALEARS DE 26 DE GENER DE 2026
Caràcter: ordinària
Data: 26 de gener de 2026
Lloc: Fundació Banc de Sang i Teixits
Secretari: Paloma Salom Cañellas
Identificació de la sessió
Assistents
ACORD DE LA COMISSIÓ PARITÀRIA, RELATIU A L'INCREMENT DE RETRIBUCIONS PER A L'ANY 2025
Els articles 1, 2 i 3 del Reial decret llei 14/2025, de 2 de desembre, pel qual s'aproven mesures urgents en matèria de retribucions dins l'àmbit del sector públic, preveuen el següent:
Article 1. Increment retributiu del personal al servei del sector públic per a l'any 2025.
1. L'any 2025, les retribucions del personal al servei del sector públic podran experimentar un increment global màxim del 2,5 per cent respecte a les vigents a 31 de desembre de 2024, inclòs en aquestes últimes l'increment retributiu addicional i consolidable del 0,5 per cent recollit en l'article 6.2 del Reial decret llei 4/2024, de 26 de juny, pel qual es prorroguen determinades mesures per a afrontar les conseqüències econòmiques i socials derivades dels conflictes a Ucraïna i Orient Pròxim i s'adopten mesures urgents en matèria fiscal, energètica i social. Aquest increment retributiu es considerarà en termes d'homogeneïtat per als dos períodes de la comparació, tant pel que respecta a efectius de personal com a l'antiguitat d'aquest i tindrà efectes econòmics des de l'1 de gener de 2025.
2. La massa salarial del personal laboral podrà incrementar-se en el percentatge màxim previst en l'apartat 1 d'aquest article, en termes d'homogeneïtat per als dos períodes objecte de comparació.
3. Amb efectes de l'1 de gener de 2025, les quantitats previstes en l'article 14, capítols I i II del títol III, articles 31, 32.un i disposicions addicionals vintena sisena, vintena setena i vintena novena.dos de la Llei 31/2022, de 23 de desembre, de Pressupostos Generals de l'Estat per a l'any 2023, actualitzades pel que es disposa en matèria de retribucions en el Reial decret llei 4/2024, de 26 de juny, s'incrementaran en els termes establerts en l'apartat 1 d'aquest article.
4. Les quantitats previstes en l'article 13 i els annexos IV i V d'aquesta Llei 31/2022, de 23 de desembre, actualitzades conforme al que es disposa en matèria de retribucions en el Reial decret llei 4/2024, de 26 de juny, s'incrementaran amb efectes de l'1 de gener de 2025, en els termes establerts en l'apartat 1 d'aquest article. Aquestes quanties s'incrementaran amb la part de la quota del Mecanisme d'Equitat Intergeneracional corresponent a l'ocupador aplicant-se el que es preveu en l'article 127 bis i la disposició transitòria quarantena tercera del Text Refós de la Llei General de la Seguretat Social, aprovat pel Reial decret legislatiu 8/2015, de 30 d'octubre.
Article 2. Increment retributiu del personal al servei del sector públic per a l'any 2026.
1. L'any 2026, les retribucions del personal al servei del sector públic podran experimentar un increment global màxim del 1,5 per cent respecte a les vigents a 31 de desembre de 2025, inclòs en aquestes últimes l'increment retributiu aprovat en aquest reial decret llei. Aquest increment retributiu es considerarà en termes d'homogeneïtat per als dos períodes de la comparació, tant pel que respecta a efectius de personal com a l'antiguitat d'aquest i tindrà efectes econòmics des de l'1 de gener de 2026.
2. Així mateix, amb efectes d'1 de gener de 2026, s'aplicarà, si és el cas, un increment retributiu addicional i consolidable del 0,5 per cent, respecte a les retribucions vigents a 31 de desembre de 2025, inclòs en aquestes últimes l'increment retributiu aprovat en aquest reial decret llei, si la variació de l'IPC l'any 2026 és igual o superior al 1,5 per cent, que s'abonarà en el primer trimestre de 2027.
A aquest efecte, una vegada publicats per l'Institut Nacional d'Estadística (INE) les dades de l'IPC de l'any 2026, s'aprovarà l'aplicació d'aquest increment mitjançant Acord del Consell de Ministres, que es publicarà en el BOE.
3. La massa salarial del personal laboral podrà incrementar-se en el percentatge màxim previst en els apartats 1 i 2 d'aquest article, en termes d'homogeneïtat per als dos períodes objecte de comparació.
4. Amb efectes d'1 de gener de 2026, les quantitats previstes en l'article 14, capítols I i II del títol III, articles 31, 32.un i disposicions addicionals vintena sisena, vintena setena i vintena novena dues de la Llei 31/2022, de 23 de desembre, de Pressupostos Generals de l'Estat per a l'any 2023, actualitzades pel que es disposa en aquest reial decret llei, s'incrementaran en els termes establerts en els apartats 1 i 2 d'aquest article.
Les quantitats previstes en l'article 13 i els annexos IV i V d'aquesta Llei 31/2022, de 23 de desembre, actualitzades conforme al que es disposa en matèria de retribucions en aquest reial decret llei, s'incrementaran amb efectes d'1 de gener de 2026, en els termes establerts en els apartats 1 i 2 d'aquest article. Aquestes quanties s'incrementaran amb la part de la quota del Mecanisme d'Equitat Intergeneracional corresponent a l'ocupador aplicant-se el que es preveu en l'article 127 bis i la disposició transitòria quarantena tercera del Text Refós de la Llei General de la Seguretat Social, aprovat pel Reial decret legislatiu 8/2015, de 30 d'octubre.
Article 3. Efectivitat de l'increment salarial.
1. Les Administracions públiques establiran el calendari d'abonament dels imports i endarreriments corresponents a l'exercici 2025, en el marc corresponent de la negociació sindical de cada àmbit d'administració. Aquest abonament podrà distribuir-se durant els exercicis 2026, 2027 i 2028 o fer-se efectiu el mes de desembre de 2025.
2. En el sector públic estatal l'increment corresponent a 2025 es farà efectiu el mes de desembre de 2025, abonant-se com a endarreriments els imports corresponents des del mes de gener de 2025.
D'altra banda, l'article 12 de la Llei 6/2025, de 23 de juliol, de pressuposts generals de la comunitat autònoma de les Illes Balears per a l'any 2025, estableix que:
1. Les retribucions del personal al servei de l'Administració de la comunitat autònoma de les Illes Balears i de la resta d'ens integrants del sector públic autonòmic, de conformitat amb la delimitació que fa, a aquest efecte, la Llei 7/2010, de 21 de juliol, del sector públic instrumental de la comunitat autònoma de les Illes Balears, o, si s'escau, la que faci amb caràcter bàsic l'Estat per a l'any 2024 per mitjà de la norma de rang legal corresponent i en el marc dels pressuposts generals de l'Estat per a l'any 2025, llevat del personal eventual, s'han de regir per les normes següents:
a) Amb caràcter general, i amb efectes d'1 de gener de 2025, les retribucions del personal esmentat no han d'experimentar cap variació respecte de les vigents el 31 de desembre de 2024, en termes de homogeneïtat per als dos períodes de comparació, tant pel que fa a efectius de personal com a l'antiguitat d'aquest, sens perjudici del que preveu l'apartat 4 d'aquest article i la disposició addicional primera d'aquesta llei.
[...]
La disposició addicional primera estableix:
1. Amb caràcter general, les normes dels articles 12 a 15 i 18 a 20 d'aquesta llei s'han d'entendre desplaçades, totalment o parcialment, i en els diversos vessants qualitatius, quantitatius i temporals, per les disposicions que, amb caràcter bàsic, aprovi l'Estat mitjançant la Llei de pressuposts generals de l'Estat, o la norma de rang legal corresponent, o les modificacions corresponents.
En aquest sentit, l'aplicació preferent de les disposicions estatals s'ha de produir tant respecte de les retribucions bàsiques que, en el marc de l'article 149.1.18a de la Constitució, hagi de percebre el personal sotmès a l'article 76 de l'Estatut bàsic de l'empleat públic com respecte de les retribucions complementàries del personal esmentat i el conjunt de retribucions de la resta de personal i autoritats de l'àmbit de la comunitat autònoma, fins al màxim de variació interanual per a l'any 2024 que fixi l'Estat en el marc de l'article 149.1.13a de la Constitució.
2. D'acord amb això, correspon als òrgans competents del Govern de les Illes Balears i de l'Administració de la comunitat autònoma de les Illes Balears, i també del Parlament de les Illes Balears, de la Sindicatura de Comptes de les Illes Balears i de la Universitat de les Illes Balears, dur a terme totes les actuacions que calguin per complir els mandats legals corresponents.
L'article 15 relatiu a les «Retribucions dels membres del Govern de les Illes Balears, dels alts càrrecs, del personal eventual i dels membres de la Sindicatura de Comptes de les Illes Balears» estableix en els apartats 5 i 6:
5. Finalment, les retribucions de la resta d'alts càrrecs, inclosos els òrgans unipersonals de direcció a què fa referència l'article 21 de la Llei 7/2010 esmentada, i les retribucions del personal eventual al servei de l'Administració de la comunitat autònoma i, si s'escau, al servei de les entitats que, de conformitat amb la delimitació que en fa l'article 12.1 d'aquesta llei, integren el sector públic autonòmic, no han d'experimentar cap variació respecte de les vigents a 31 de desembre de 2024, en el marc de l'instrument jurídic determinant de la retribució en cada cas i de la resta de normes de rang legal aplicables.
D'acord amb això, els contractes i la resta d'instruments jurídics que estableixin les retribucions d'aquests càrrecs s'hi han d'adequar oportunament.
6. El que estableixen els apartats anteriors d'aquest article s'ha d'entendre sens perjudici de les variacions retributives, a l'alça o la baixa, que eventualment puguin tenir lloc per raó del que preveuen la disposició addicional primera i l'article 41 d'aquesta llei.
En data 25 de juliol de 2013 en reunió de la comissió paritària es va aprovar la corresponent Relació de Llocs de Treball conforme a l'establert a la disposició addicional quinzena de la Llei 15/2012, de 27 de desembre, de Pressuposts Generals de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears per a l'any 2013.
De conformitat amb aquestes previsions, , la comissió paritària de la FBSTIB a la sessió de data 26 de gener de 2026, adopta el següent
ACORD.- Aplicar, amb efectes de dia 1 de gener de 2026, un increment percentual del 2,5 % respecte de les quanties del 2024 per al personal laboral propi de l'ens amb estructura salarial adaptada a la disposició addicional quinzena de la Llei 15/2012, de 27 de desembre, de pressuposts generals de la comunitat autònoma de les Illes Balears per a l'any 2013.
En conseqüència, les quanties mensuals resultants de les retribucions bàsiques són les que s'estableixen a continuació, segons el grup de classificació:
Primer.
En conseqüència, les quanties mensuals resultants de les retribucions bàsiques són les que s'estableixen a continuació, segons el grup de classificació:
| 2025 | ||
| Grup | Sou base | Trienni |
| A | 1.829,22 | 42,91 |
| B | 1.636,68 | 42,91 |
| C | 1.436,21 | 41,88 |
| D | 1.214,69 | 39,77 |
| E | 1001,80 | 38,76 |
La pagues extraordinàries, que són dues cada any, per l'import, cada una, d'una mensualitat del sou base i una del complement d'antiguitat, es meritaran conforme als imports que consten al quadre anterior. Així mateix, les pagues extraordinàries han d'incloure el complement equivalent als increments que les lleis anuals de pressuposts generals de l'Estat determini, amb caràcter bàsic, per a tots els empleats públics. Aquest “complement de paga extra”, actualitzat per a l'any 2025, és el següent:
| 2025 | |
| Grup | Complement de paga extra |
| A | 583,32 |
| B | 486,52 |
| C | 431,22 |
| D | 375,86 |
| E | 320,50 |
Les quanties dels conceptes que integren les retribucions complementàries (dedicació especial, horaris especials, responsabilitat, dificultat tècnica, especial qualificació i penositat) aprovades a la RLT s'incrementaran conforme s'ha establert als paràgrafs tercer i quart d'aquest punt primer.
RETRIBUCIONS COMPLEMENTARIES
COMPLEMENT DEDICACIO ESPECIAL
| Cod.RLT | CATEGORIA | % Jorn | C. DED.ESP |
|---|---|---|---|
| L02960001 | Responsable RRHH | 100,00 % | 224,66 |
| L02950004 | Informatico | 100,00 % | 180,17 |
| L02970004 | Encargado Mtmto. | 100,00 % | 247,96 |
| L02970005 | Encargado Parque Movil | 100,00 % | 265,18 |
COMPLEMENT HORARI ESPECIAL
| Cod.RLT | CATEGORIA | % Jorn | C. HOR.ESP |
|---|---|---|---|
| L02950010 | Medico y Medico UM | 100,00 % | 403,31 |
| L02950019 | Medico y Medico UM Ibiza | 15,74 % | 63,48 |
| L02950017 | Medico y Med UM Menorca | 11,80 % | 47,59 |
| L02960004 | Due y Due UM Aferesis | 100,00 % | 403,31 |
| L02960005 | Due y Due UM | 100,00 % | 403,31 |
| L02960008 | Due y Due UM Ibiza | 15,74 % | 63,48 |
| L02960007 | Due y Due UM Menorca | 11,80 % | 47,59 |
| L02970008 | Tecnico Lab. Nocturno | 100,00 % | 362,81 |
| L02970007 | Tecnico Lab. Festivo | 100,00 % | 280,22 |
| L02970005 | Encargado Parque Movil | 100,00 % | 262,63 |
| L02980008 | Chofer | 100,00 % | 262,63 |
| L02980013 | Chofer Ibiza | 23,60 % | 61,98 |
| L0298000C | Chofer Menorca | 35,39 % | 92,94 |
COMPLEMENT RESPONSABILITAT
| Cod.RLT | CATEGORIA | % Jorn | C. RESP |
|---|---|---|---|
| L02950006 | Dir.Tecnico Sangre | 100,00 % | 857,77 |
| L02950014 | Dir.Tecnico Tejidos | 100,00 % | 857,77 |
| L02950007 | Medico Espec.BS | 100,00 % | 852,67 |
| L02950015 | Médico Espec. BT | 100,00 % | 852,67 |
| L02950009 | Jefe Area Sanit | 100,00 % | 852,67 |
| L0295000A | Jefe Area Sanit Bios | 100,00 % | 852,67 |
| L02950016 | Jefe Area Sanit Menorca | 15,74 % | 134,21 |
| L02950018 | Jefe Area Sanit Ibiza | 19,76 % | 168,49 |
| L02950008 | Farmaceutico | 100,00 % | 852,67 |
| L02960002 | Supervisora | 100,00 % | 617,44 |
| L02950001 | Administrador | 100,00 % | 857,77 |
| L02970003 | Oficial Primera | 100,00 % | 373,66 |
| L02970011 | Oficial Primera Ibiza | 100,00 % | 373,66 |
| L02970010 | Oficial Primera Menorca | 85,71 % | 320,26 |
| L02980001 | Oficial Segunda | 100,00 % | 373,66 |
| L02970002 | Secr. Area Dirección | 100,00 % | 207,62 |
COMPLEMENT PENOSITAT
| Cod.RLT | CATEGORIA | % Jorn | C. PENOSID |
|---|---|---|---|
| L02950010 | Medico y Medico UM | 100,00 % | 403,32 |
| L02950019 | Medico y Medico UM Ibiza | 15,74 % | 63,48 |
| L02950017 | Medico y Med UM Menorca | 11,80 % | 47,59 |
| L02960003 | Due y Due UM Af/Prom | 100,00 % | 403,32 |
| L02960005 | Due y Due UM | 100,00 % | 322,24 |
| L02960008 | Due y Due UM Ibiza | 15,74 % | 48,91 |
| L02960007 | Due y Due UM Menorca | 11,80 % | 36,66 |
| L02970008 | Tecnico Lab. Nocturno | 100,00 % | 302,02 |
| L02970007 | Tecnico Lab. Festivo | 100,00 % | 302,02 |
| L02970006 | Técnico de Laboratorio | 100,00 % | 449,04 |
| L02980002 | Aux.Admvo Marketing | 100,00 % | 419,36 |
| L02980003 | Aux.Admvo Planificacion | 100,00 % | 419,36 |
| L02980004 | Aux. Admvo.Recepción | 100,00 % | 419,36 |
| L02980012 | Aux.Admvo y A.Adm.Ibiza | 42,86 % | 179,74 |
| L02980011 | Aux.Admvo y A.Adm.Menorca | 57,14 % | 239,62 |
| L02980007 | Personal Mtmto. | 100,00 % | 198,45 |
| L02970005 | Encargado Parque Movil | 100,00 % | 266,71 |
| L02980008 | Chofer | 100,00 % | 204,07 |
| L02980013 | Chofer Ibiza | 23,60 % | 45,44 |
| L0298000C | Chofer Menorca | 35,39 % | 68,15 |
| L02990001 | Personal Limpieza | 100,00 % | 393,89 |
COMPLEMENT ESPECIAL QUALIFICACIO
| Cod.RLT | CATEGORIA | % Jorn | C. ESP.CUAL |
|---|---|---|---|
| L02950006 | Dir.Tecnico Sangre | 100,00 % | 688,80 |
| L02950014 | Dir.Tecnico Tejidos | 100,00 % | 688,80 |
| L02950007 | Medico Espec.BS | 100,00 % | 332,91 |
| L02950015 | Médico Espec. BT | 100,00 % | 332,91 |
| L02950009 | Jefe Area Sanit | 100,00 % | 579,11 |
| L02950016 | Jefe Area Sanit Menorca | 15,74 % | 91,15 |
| L02950018 | Jefe Area Sanit Ibiza | 19,76 % | 114,43 |
| L02950010 | Medico y Medico UM | 100,00 % | 420,16 |
| L02950019 | Medico y Medico UM Ibiza | 15,74 % | 66,13 |
| L02950017 | Medico y Med UM Menorca | 11,80 % | 49,58 |
| L02960002 | Supervisora | 100,00 % | 368,94 |
| L02960003 | Due y Due UM Af/Prom | 100,00 % | 86,29 |
| L02960004 | Due y Due UM Aferesis | 100,00 % | 129,72 |
| L02960005 | Due | 100,00 % | 135,28 |
| L02960008 | Due y Due UM Ibiza | 15,74 % | 21,29 |
| L02960007 | Due y Due UM Menorca | 11,80 % | 15,96 |
COMPLEMENT DIFICULTAT TECNICA
| Cod.RLT | CATEGORIA | % Jorn | C. DIF.TECN |
|---|---|---|---|
| L02950006 | Dir.Tecnico Sangre | 100,00 % | 1941,50 |
| L02950014 | Dir.Tecnico Tejidos | 100,00 % | 1941,50 |
| L02950007 | Medico Espec.BS | 100,00 % | 1088,83 |
| L02950015 | Médico Espec. BT | 100,00 % | 1088,83 |
| L02950009 | Jefe Area Sanit | 100,00 % | 755,47 |
| L0295000A | Jefe Area Sanit Bios | 100,00 % | 755,47 |
| L02950016 | Jefe Area Sanit Menorca | 15,74 % | 117,02 |
| L02950018 | Jefe Area Sanit Ibiza | 19,76 % | 146,91 |
| L02950010 | Medico y Medico UM | 100,00 % | 487,19 |
| L02950019 | Medico y Medico UM Ibiza | 15,74 % | 74,86 |
| L02950017 | Medico y Med UM Menorca | 11,80 % | 56,12 |
| L02950008 | Farmaceutico | 100,00 % | 441,07 |
| L02960002 | Supervisora | 100,00 % | 436,08 |
| L02960003 | Due y Due UM Af/Prom | 100,00 % | 436,08 |
| L02960004 | Due y Due UM Aferesis | 100,00 % | 331,85 |
| L02980009 | Auxiliar Enfermeria | 100,00 % | 419,36 |
| L02980010 | Auxiliar Enfermeria Menorca | 11,80 % | 49,48 |
| L02950001 | Administrador | 100,00 % | 1941,50 |
| L02950002 | Jefe Departamento Admon | 100,00 % | 806,99 |
| L02950003 | Jefe Departamento Marketing | 100,00 % | 806,99 |
| L02960001 | Responsable RRHH | 100,00 % | 823,14 |
| L02950004 | Informatico | 100,00 % | 470,38 |
| L02950005 | Tecnico | 100,00 % | 634,64 |
| L02970001 | Tecnico 2ª. | 100,00 % | 486,51 |
| L02970003 | Oficial Primera | 100,00 % | 311,92 |
| L02970011 | Oficial Primera Ibiza | 100,00 % | 301,11 |
| L02970010 | Oficial Primera Menorca | 85,71 % | 258,08 |
| L02980001 | Oficial Segunda | 100,00 % | 274,26 |
| L02970002 | Secr. Area Dirección | 100,00 % | 311,92 |
| L02970004 | Encargado Mtmto. | 100,00 % | 311,92 |
| L02980007 | Personal Mtmto. | 100,00 % | 268,24 |
| L02970005 | Encargado Parque Movil | 100,00 % | 311,92 |
A més de les retribucions bàsiques, el personal laboral té dret a percebre un complement d'insularitat que, amb data d'efectes d'1 de gener de 2025, s'estableix en les quanties següents:
a) 102,28 euros mensuals a l'illa de Mallorca.
b) 113,80 euros mensuals a la resta d'illes.
Segon.- Establir que, d'acord amb el que estableix l'article 3 del Reial decret llei 14/2025, de 2 de desembre, pel qual s'aproven mesures urgents en matèria de retribucions dins l'àmbit del sector públic, l'abonament dels endarreriments corresponents a l'any 2025 es durà a terme, prèvia negociació, segons el calendari establert i preferentment durant l'any 2026.
Tercer.- De conformitat amb l'apartat 3.2 de la disposició addicional quinzena de la Llei 15/2012, el complement personal transitori no s'ha d'incrementar ni re valoritzar per raó dels increments retributius que, si s'escau, estableixin les lleis anuals de pressuposts generals de la comunitat autònoma de les Illes Balears (apartat modificat per la disposició final sisena de la Llei 3/2020, de 29 de desembre, de pressuposts generals de la comunitat autònoma de les Illes Balears per a l'any 2021).
Quart.- Els increments retributius seran aplicables a la resta de personal propi de l'ens, incloent-hi, en el seu cas, els òrgans unipersonals de direcció i el personal directiu professional d'acord amb el que estableix la Disposició Addicional primera de la Llei 6/2025, de 23 de juliol, de pressuposts generals de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.
Cinquè.- Per als anys 2025 i 2026, les quanties de les prestacions que integren el que es denomina acció social seran les mateixes que les de l'exercici 2024.
Així mateix, les indemnitzacions relatives al personal al servei de les entitats que, de conformitat amb la delimitació que en fa l'article 12.1 d'aquesta llei, integren el sector públic autonòmic, inclòs el personal directiu professional, no han d'experimentar cap variació respecte de les corresponents a l'any 2024.
Sisè.- Trametre certificació d'aquest Acord al Registre Central de Personal del Sector Públic Instrumental de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears (RCPSPI), a efectes del compliment del que estableix la Disposició Addicional cinquena de la Llei 13/2014, de 29 de desembre, de pressuposts Generals de la CAIB per a l'any 2015, i l'article 20 del Decret 67/2016, de 25 de novembre, del Registre Central de Personal del Sector Públic Instrumental de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.
Palma, 26 de gener de 2026