Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció V. Anuncis

Subsecció segona. Altres anuncis oficials

CONSELL INSULAR DE FORMENTERA

Núm. 593606
Anunci de modificació de les bases d’execució i del llistat de subvencions nominatives en relació a l’aprovació definitiva del pressupost general per a l’exercici de 2026 del Consell Insular de Formentera, BOIB núm. 23, de 19 de febrer de 2026

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

El Ple del Consell Insular de Formentera, en sessió de 30 de juliol, va aprovar, entre d'altres, la modificació de les bases d'execució i del llistat de subvencions nominatives en relació a la rectificació de l'aprovació definitiva del Pressupost general per a l'exercici de 2026 del Consell Insular de Formentera, BOIB núm. 23, de 19 de febrer de 2026, de conformitat amb el següent acord:

Primer.- Aprovar una modificació substantiva de les Bases d'execució i del llistat de subvencions nominatives en relació a l'aprovació definitiva del Pressupost General per a l'exercici de 2026 del Consell Insular de Formentera, BOIB núm. 23, de 19 de febrer de 2026.

On deia:

Nom: Orgull LGTBIQA+ i Octubre Trans

CIF: G72420425

Partida pressupostaria: 2026.1.2311.48000

Ha de dir:

Entitat beneficiària: Associació Farallón.

CIF: G88756523.

Objecte: Promoció de la igualtat de gènere, defensa dels drets de les persones del col·lectiu LGTBIQA+ i prevenció de la discriminació i de la violència LGTBI-fòbica.

Import màxim: 3.000,00 €.

Aplicació pressupostària: 2026.1.2311.48000

Segon.- Publicar la present modificació al BOIB i obrir un període d'informació pública durant el termini de 15 dies per tal que es puguin presentar al·legacions i suggeriments, conforme al que estableix els articles 63 de les Bases d'execució del Pressupost del Consell Insular de Formentera i en l'article 169 Text Refós de la Llei Reguladora de les Hisendes Locals (TRLRHL), Si se'n presenten, seran resoltes per la corporació i, si no se'n presenten, la modificació pressupostària es considerarà aprovada definitivament.

Tercer.- Publicar al BOIB l'aprovació definitiva de la modificació del Pressupost General del Consell Insular de Formentera.

Quart.- Modificar el Pla Estratègic de Subvencions per adaptar aquesta modificació, concretament el Capítol III “Subvencions en matèria d'acció social” actuació 5, que queda redactat de la següent forma:

“ACTUACIÓ 5. Promoció igualtat de gènere i defensa drets persones col·lectiu LGTBIQ+. Associació Farallón.

Objectius i efectes perseguits: Promoció de la igualtat de gènere, defensa dels drets de les persones del col·lectiu LGTBIQA+, prevenció i eliminació de les discriminacions per raó de gener i les violències LGTBI-fòbiques.

Cost previst: 3.000 €

Finançament: Amb fons propis, a càrrec del capítol IV dels pressupostos del Consell Insular de Formentera.

Pla d'acció: Signatura del corresponent conveni.

Procediment de concessió subvenció nominativa, tot atenent-nos al que prevegi el pressupost per a l'any corresponent.”

Cinquè.- Condicionar expressament la tramitació de la present concessió nominativa a l'entrada en vigor de la modificació pressupostària.

 

Formentera, amb data de la signatura electrònica (11 d'agost de 2026)

El president Oscar Portas Juan