Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció V. Anuncis

Subsecció segona. Altres anuncis oficials

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

CONSELLERIA DE LA MAR I DEL CICLE DE L'AIGUA

Núm. 559454
Citació per l’aixecament de l’acta prèvia d’ocupació del terreny afectat per l’expropiació a la qual dona lloc l’execució del projecte d’obra «Construcció del dipòsit prefabricat de la IDAM Formentera»

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Mitjançant Acord del Consell de Govern de 25 d'abril de 2025, publicat al Butlletí Oficial de les Illes Balears núm. 52, de 26 d'abril de 2025, es va declarar la urgent ocupació dels terrenys afectats per l'execució del projecte d'obra «Construcció del dipòsit prefabricat de la IDAM Formentera»

Amb la finalitat d'aixecar l'acta prèvia d'ocupació de la finca afectada per l'expropiació forçosa esmentada en l'assumpte, i d'acord amb el que disposa l'article 52.2 de la Llei de 16 de desembre de 1954 sobre expropiació forçosa “Es notificarà als interessats afectats, segons els articles tercer i quart d'aquesta Llei, el dia i hora en què ha d'aixecar-se l'acta prèvia a l'ocupació. Aquesta notificació es portarà a efecte amb una antelació mínima de vuit dies i mitjançant cèdula. Cas que no consti o no es conegui el domicili de l'interessat o interessats, es lliurarà la cèdula a l'inquilí, colon i ocupant del bé de què es tracti, sense perjudici de donar compliment al que es disposa en l'article cinquè d'aquesta Llei. Amb la mateixa anticipació es publicaran edictes en els taulons oficials i, en resum, en el Butlletí Oficial de l'Estat i en el de la Província, en un periòdic de la localitat i en dos diaris de la capital de la província, si n'hi hagués “, s'ha de personar al Consell Insular de Formentera (Ajuntament Formentera) el dia 3 d'agost de 2026, a les 12:30 hores, la titular registral sota indicat, amb la finalitat de facilitar les dades necessàries que han de constar en l'esmentada acta prèvia d'ocupació.

Titular segons cadastre:

Sra. Esperança Marí Mayans, titular de la parcel·la núm. 74 del polígon núm. 8 de Formentera (Referència cadastral 07024A008000740000PX), amb codi postal 07871.

Per acreditar la titularitat, s'ha d'aportar original i còpia dels següents documents:

  1. DNI / CIF.
  2. Nota registral de la finca afectada, on s'acrediti la titularitat.
  3. Model de declaració de veracitat de dades bancàries.

En cas d'actuar mitjançant representant, s'ha d'aportar poder de representació, juntament amb còpia del DNI, de les persones representades.

S'adjunta model de declaració de veracitat de dades bancàries, que s'haurà d'aportar degudament emplenat el dia de l'acta prèvia.

 

Palma, a la data de la signatura electrònica (27 de juliol de 2026)

El director general de Recursos Hídrics Juan Bartolomé Calafat Busquets