Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció primera. Nomenaments, situacions i incidències

AJUNTAMENT DE CONSELL

Núm. 511188
Nomenament membres de la Junta de Govern Local

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

La Batlessa-Presidenta en data 24 de juny de 2026, va emetre el decret núm. 270/2026, que diu el següent:

«Antecedents de la resolució:

Primer.- L'article 4.1.a) de la llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les bases del règim local (LRBRL) reconeix la potestat d'auto/organització de les Entitats Locals.

Segon.- El Ple extraordinari de 27 de juny de 2023 va aprovar la creació d'una Junta de Govern Local, formada per la Batlessa Presidenta i tres regidors.

Tercer.- El Ple extraordinari municipal de data 20 de juny de 2026 va elegir com a Batlessa Presidenta a Sonia Daudén Carretero.

Quart.- El 24 de juny de 2026 la Batlessa Presidenta va emetre el Decret de Batlia núm. 269/2026, de nomenament de Tinents de Batlessa.

Cinquè.- L'article 23.3 de la LRBRL determina que els Tinents de Batlessa substitueixen, pel seu ordre de nomenament i en els casos de vacant, absència o malaltia de la Batlessa, essent lliurement designats i remoguts per aquest d'entre els membres de la Junta de Govern Local, si existeix.

Sisè.- D'acord a l'article 23.3 esmentat, els Tinents de Batlle han de formar part de la Junta de Govern Local.

Setè.- L'article 46.1 del Reial Decret 2568/1986, de 28 de novembre, pel qual s'aprova el reglament d'organització, funcionament i règim jurídic de les entitats locals (ROF) estableix, la necessitat de notificar el nomenament personalment als interessats i al Butlletí Oficial de la Província (BOIB al nostre cas), i donar compte al primer Ple que es celebri.

Vuitè.- L'article 46.1 del ROF també regula que l'efectivitat dels nomenaments serà al dia següent de la signatura de la present resolució pel Batle.

RESOLC

Primer.- Nomenar els següents membres de la Junta de Govern Local:

  • Andreu Isern Pol
  • Catalina Olmo Garcias
  • Juan Deyà Fiol

Segon.- D'acord amb l'article 46.1 del ROF, notificar personalment el present Decret als interessats.

Tercer.- D'acord amb l'article 46.1 del ROF, publicar el present Decret al Butlletí Oficial de les Illes Balears.

Quart.- D'acord amb l'article 46.1 del ROF, fer efectius els nomenaments a partir del dia següent a la signatura del present Decret pel Batle.

Cinquè.- D'acord amb l'article 46.1 del ROF, donar compte dels nomenaments al Ple en la propera sessió que es celebri.

 

Consell, 24 de juny de 2026

La batlessa Sonia Daudén Carretero