Secció III. Altres disposicions i actes administratius
ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA
CONSELLERIA DE PRESIDÈNCIA, COORDINACIÓ DE L'ACCIÓ DE GOVERN I COOPERACIÓ LOCAL
Núm. 496896
Acord de la Comissió Bilateral de Cooperació Administració General de l'Estat - Comunitat Autònoma de les Illes Balears en relació amb el Decret llei 1/2026, d’1 d’abril, pel qual s’adopten mesures extraordinàries i urgents per pal·liar la crisi econòmica produïda pels efectes de la guerra a l’Orient Mitjà
Versió PDF
La Comissió Bilateral de Cooperació Administració General de l'Estat - Comunitat Autònoma de les Illes Balears ha adoptat l'Acord següent:
1. Iniciar negociacions per resoldre les discrepàncies suscitades en relació amb la disposició final primera del Decret llei 1/2026, d'1 d'abril, pel qual s'adopten mesures extraordinàries i urgents per pal·liar la crisi econòmica produïda pels efectes de la guerra a l'Orient Mitjà.
2. Designar un grup de treball per proposar a la Comissió Bilateral de Cooperació la solució que sigui procedent.
3. Comunicar aquest Acord al Tribunal Constitucional als efectes que preveu l'article 33.2 de la Llei orgànica 2/1979, de 3 d'octubre, del Tribunal Constitucional, així com inserir aquest Acord en el Butlletí Oficial de l'Estat i en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.
|
(Signat electrònicament: 3 de juny de 2026)
El ministre de Política Territorial i Memòria Democràtica Ángel Víctor Torres Pérez |
(Signat electrònicament: 2 de juny de 2026)
La vicepresidenta segona i consellera de Presidència, Coordinació de l'Acció de Govern i Cooperació Local Antònia Maria Estarellas Torrens |