Secció III. Altres disposicions i actes administratius
ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA
CONSELLERIA D'EMPRESA, AUTÒNOMS I ENERGIA
Núm. 489769
Proposta de resolució provisional del director general d’Economia Circular, Transició Energètica i Canvi Climàtic per la qual es concedeixen les subvencions en el marc de la convocatòria pública de subvencions per a actuacions de suport a la mobilitat elèctrica (programa MOVES III 2025)
Versió PDF
Fets
1. El 3 de juliol de 2025, es va publicar la convocatòria pública de subvencions per a actuacions de suport a la mobilitat elèctrica (Programa MOVES III 2025) mitjançant la Resolució del conseller d'Empresa, Ocupació i Energia d'1 de juliol de 2025.
2. Les persones o entitats que figuren en l'annex d'aquesta Proposta varen presentar una sol·licitud de subvenció en el marc de la convocatòria.
3. Els tècnics de la Direcció General d'Economia Circular, Transició Energètica i Canvi Climàtic han examinat les sol·licituds i han emès un informe favorable dels aspectes següents:
- Les persones o entitats sol·licitants, per la seva naturalesa, poden ser beneficiàries de subvencions.
- Les persones o entitats han adjuntat la documentació prevista en la convocatòria.
- Les persones o entitats sol·licitants estan al corrent de les obligacions amb la Seguretat Social i amb l'Administració tributària, tant l'estatal com l'autonòmica.
4. Els tècnics de la Direcció General d'Economia Circular, Transició Energètica i Canvi Climàtic, en aplicació del procediment de concessió que estableix l'apartat novè de la Resolució esmentada, han informat favorablement sobre la concessió de les subvencions descrites en l'annex, les quals s'han calculat d'acord amb la Resolució de convocatòria d'aquests ajuts.
5. Actualment, el crèdit disponible del programa d'incentius 2 (dotació d'infraestructura de recàrrega), establert a l'apartat cinquè de la convocatòria, s'ha exhaurit. Els expedients pendents de resolució, segons l'ordre de prelació corresponent, queden en llista de reserva o a l'espera de l'alliberament de crèdit d'altres expedients.
Fonaments de dret
1. La Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions.
2. El Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s'aprova el Text refós de la Llei de subvencions (BOIB núm. 196, de 31 de desembre de 2005).
3. El Decret 75/2004, de 27 d'agost, pel qual es despleguen determinats aspectes de la Llei de finances i de les lleis de pressuposts generals de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears (BOIB núm. 122, de 2 de setembre de 2004).
4. L'Ordre de la consellera de Comerç, Indústria i Energia de 15 de maig de 2008 per la qual s'estableixen les bases reguladores per a la concessió de subvencions en matèria d'energia (BOIB núm. 72, de 24 de maig de 2008).
5. La Resolució del conseller d'Empresa, Ocupació i Energia d'1 de juliol de 2025 per la qual s'aprova la convocatòria pública de subvencions per a actuacions de suport a la mobilitat elèctrica (programa MOVES III 2025) (BOIB núm.85, de 3 de juliol de 2025).
Proposta de resolució
Propòs al conseller d'Empresa, Autònoms i Energia que dicti una resolució en els termes següents:
1. Aprovar la concessió d'una subvenció per actuacions de suport a la mobilitat elèctrica (Programa MOVESIII 2025) per un import total de 523.950,00 euros i 106 beneficiaris. En l'annex d'aquesta proposta figuren les dades de cada beneficiari sobr ela concessió de la subvenció.
2. Autoritzar i disposar la despesa de 523.950,00 euros als 106 beneficiaris que figuren en l'annex i pels imports que es detallen per cadascun d'ells, amb càrrec a la partida pressupostària indicada en l'annex dels pressuposts de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears. Els ajuts procedeixen del Ministeri per a la Transició Ecològica i el Repte Demogràfic dels fons integrats en el patrimoni de l'EPE Institut per a la Diversificació i Estalvi de l'Energia (IDAE), MP, procedents de les transferències que es rebin per a aquesta finalitat del servei 03 de la secció 23 dels pressupostos generals de l'Estat.
3. Disposar que les inversions objecte de la sol·licitud s'han de fer dins el període següent:
a) Beneficiaris indicats en l'apartat 2.1 d'aquesta convocatòria amb les lletres a), b), c) i f) : des de l'1 de gener de 2025 fins al 31 de desembre de 2026.
b) Petites i mitjanes empreses englobades en les lletres d) i e) i g) de l'apartat 2.1 d'aquesta convocatòria que hagin optat expressament en les sol·licituds del programa de suport al desplegament de la infraestructura de recàrrega (programa 2), que la concessió de les ajuts corresponents estigui sotmesa, específicament, als requisits i límits establerts en el Reglament (UE) 2023/2831 de la Comissió, de 13 de desembre de 2023, relatiu a l'aplicació dels articles 107 y 108 del Tractat de funcionament de la Unió Europea dels ajuts de minimis (DOUE de 15 de desembre de 2023): es de l'1 de gener de 2025 fins al 31 de desembre de 2026.
c) Beneficiaris indicats en l'apartat 2.1 d'aquesta convocatòria de les lletres d), e) i g) i no inclosos en l'incís anterior: per tal de mantenir l'efecte incentivador, amb posterioritat a la data de presentació de la sol·licitud fins al 31 de desembre de 2026.
4. Disposar que el termini per justificar la realització de les activitats subvencionades com a màxim serà el 31 de desembre de 2026.
5. Establir que el pagament i la justificació s'han de fer d'acord amb el que disposa l'apartat onzè de la convocatòria de subvencions.
6. El vehicle objecte de la subvenció ha de figurar a la Base de vehicles de l'IDAE (http://coches.idae.es/base-datos/vehiculos-elegibles-programa-MOVES).
7. Establir que els beneficiaris estan obligats a complir el que disposa l'apartat catorzè de la Resolució del conseller de d'Empresa, Ocupació i Energia d'1 de juliol de 2025.
a) Dur a terme l'activitat o la inversió, o adoptar el comportament que fonamenta la concessió de la subvenció.
b) Justificar la realització de l'activitat, i també el compliment dels requisits i les condicions que determinen la concessió de la subvenció.
c) Comunicar a l'òrgan que la concedeix o, si escau, a l'entitat col·laboradora, la sol·licitud o l'obtenció d'altres subvencions per a la mateixa finalitat. Aquesta comunicació s'ha de fer dins el termini de tres dies hàbils des de la sol·licitud o l'obtenció de la subvenció concurrent i, en tot cas, abans de la justificació de l'aplicació que s'hagi donat als fons percebuts.
d) Trobar-se al corrent de les obligacions tributàries i de la Seguretat Social davant l'Administració de l'Estat, i de les obligacions tributàries davant la Hisenda autonòmica; i acreditar-ho, en la forma que s'estableixi reglamentàriament i abans de dictar la proposta de resolució de concessió. En tot cas, aquesta acreditació es pot substituir per una declaració responsable de la persona sol·licitant quan es tracti de subvencions de quantia igual o inferior a 3.000 euros.
e) Accedir a les actuacions de comprovació que dugui a terme l'IDAE, a les actuacions de control financer de la Intervenció General de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, la Sindicatura de Comptes i qualsevol altra autoritat de control. Si del resultat d'aquestes actuacions de control es detecten irregularitats, es derivarà l'obligació de reintegrament de les quanties percebudes indegudament.
f) Deixar constància de la percepció i l'aplicació de la subvenció en els llibres de comptabilitat o en els llibres de registre que, si escau, hagi de dur el beneficiari d'acord amb la legislació mercantil o fiscal que li sigui aplicable i, si escau, amb les bases reguladores.
g) Conservar els documents justificatius de l'aplicació dels fons percebuts, amb inclusió dels documents electrònics, mentre puguin ser objecte d'actuacions de comprovació i control, per un període de tres anys a partir del 31 de desembre següent al tancament dels comptes en què estiguin incloses les despeses de l'operació. Conservar tota la documentació justificativa relacionada amb les despeses de l'operació cofinançada durant un període de tres anys a partir del 31 de desembre següent al tancament dels comptes en què estiguin incloses.
h) Assegurar les mesures d'informació i publicitat establertes en l'article 20 del Reial decret 266/2021, de 13 d'abril.
i) Destinar l'import de la subvenció al finançament de l'actuació per a la qual s'ha sol·licitat i mantenir l'afectació de les inversions a l'activitat subvencionada, en la forma i dins els terminis que estableixi la convocatòria i, si escau, la resolució corresponent o les seves modificacions.
j) Garantir la permanència de la inversió durant un període mínim, des de la justificació de la subvenció de dos anys per a les actuacions del programa 1 i de cinc anys per a les actuacions del programa 2.
k) Comunicar a l'òrgan que concedeix la subvenció la modificació de qualsevol circumstància que afecti algun dels requisits exigits per a la concessió de la subvenció.
l) Donar compliment a la normativa comunitària, nacional i autonòmica aplicable en l'àmbit de contractació, subvencions, ajuts d'estat —Reglament (UE) 651/2014—, comptabilitat, publicitat, medi ambient i igualtat d'oportunitats.
m) Mantenir un sistema de comptabilitat separada per a totes les transaccions relacionades amb l'operació cofinançada, o bé un codi comptable separat.
n) Disposar de tots els documents sobre la despesa que resultin necessaris per tenir una pista d'auditoria apropiada.
o) Reintegrar els fons percebuts indegudament com a conseqüència de les actuacions de comprovació fetes pels òrgans de control competents, i segons el que estableix el títol II de la Llei 38/2003.
p) Qualsevol altra obligació establerta en el Reial decret 266/2021.
8. Disposar que tota alteració de les condicions establertes per a la concessió de la subvenció, com també l'obtenció concurrent de subvencions o ajuts atorgats per altres administracions públiques o ens públics, nacionals o internacionals, dona lloc a la revisió parcial o total de la subvenció i, per tant, al reintegrament de la quantitat corresponent més els interessos de demora.
9. D'acord amb l'article 9.3.d de l'Ordre HFP/1030/2021, el beneficiari té l'obligació de reconèixer l'origen i garantir la visibilitat del finançament de la Unió.
10. Sobre la compatibilitat d'ajuts amb el mercat interior (ajudes d'Estat) s'aplica el següent:
a) Els ajuts a beneficiaris que siguin persones físiques que realitzin alguna activitat econòmica, per la qual ofereixin productes i serveis en el mercat, estan sotmesos als requisits i límits establerts en el Reglament (UE) nº 1407/2013 de la Comissió, de 18 de desembre de 2013, relatiu als articles 107 i 108 del Tractat de Funcionament de la Unió Europea a les ajudes mínimis.
b) Els ajuts a beneficiaris que siguin persones jurídiques que realitzin alguna activitat econòmica i/o mercantil, per la qual ofereixin productes i serveis en el mercat, estan sotmesos al Reglament 651/2014 de la Comissió, de 177 de juny de 2014 (DOUE 187/1, de 26 de juny de 2014), per la qual es declaren determinades categories, d'ajuts compatibles amb el mercat interior en aplicació dels articles del Tractat, en la secció 7 sobre ajuts per a la protecció del medi ambient.
c) Els ajuts a la resta de beneficiaris que no realitzin alguna activitat econòmica, per la qual ofereixin productes i serveis en el mercat, no estan sotmesos al Reglament 651/2014 ni al Reglament (UE) nº 1407/2013 i per tant queden fora de les ajudes d'Estat.
Contra aquesta Proposta de resolució podeu al·legar el que considereu convenient en el termini màxim de deu dies hàbils comptadors des de l'endemà de la publicació en el Butlletí Oficial de les Illes Balears. En cas contrari, s'entendrà que estau conforme amb el contingut de la Proposta.
Palma, en la data de la signatura electrònica (1 de juliol de 2026)
El director general d'Economia Circular, Transició Energètica i Canvi Climàtic Diego Viu Domínguez
ANNEX Llista de beneficiaris proposats per atorgar-los la subvenció per a actuacions de suport a la mobilitat elèctrica (programa MOVES III 2025)
|
Número |
Expedient |
Data del registre entrada |
Sol·licitant |
NIF |
Partida pressupostària |
Tipus d'inversió |
Import inversió (€) |
Import subvenció (€) |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
1 |
MOVESIII25-3978/2025 |
02/12/2025 |
PIZA COLL, BERNARDO |
***3317** |
2026/G/731A01/78000/00/19701/25183 |
Programa 1. Adquisició vehicle híbrid endollable, categoria M1. Ajut amb desballestament de vehicle (1) |
24.570,24 |
7.000,00 |
|
2 |
MOVESIII25-4002/2025 |
03/12/2025 |
OLIVER BLANCH, MARGALIDA |
***8026** |
2026/G/731A01/78000/00/19701/25183 |
Programa 1. Adquisició vehicle elèctric, categoria M1. Ajut sense desballestament de vehicle. (1) |
25.062,36 |
4.500,00 |
|
3 |
MOVESIII25-4014/2025 |
03/12/2025 |
GOMEZ ALARIO, MARTA PILAR |
***2365** |
2026/G/731A01/78000/00/19701/25183 |
Programa 1. Adquisició vehicle híbrid endollable, categoria M1. Ajut sense desballestament de vehicle (1) |
24.983,46 |
4.500,00 |
|
4 |
MOVESIII25-4055/2025 |
04/12/2025 |
RUIZ SASTRE, GREGORIO |
***2345** |
2026/G/731A01/78000/00/19701/25183 |
Programa 1. Adquisició vehicle híbrid endollable, categoria M1. Ajut sense desballestament de vehicle (1) |
36.327,38 |
4.500,00 |
|
5 |
MOVESIII25-4073/2025 |
05/12/2025 |
BELLISTRI, SANTO |
****5019* |
2026/G/731A01/78000/00/19701/25183 |
Programa 1. Adquisició vehicle elèctric, categoria M1. Ajut amb desballestament de vehicle (1) |
20.060,36 |
7.000,00 |
|
6 |
MOVESIII25-4078/2025 |
05/12/2025 |
SANCHEZ AREVALO, MIGUEL |
***7876** |
2026/G/731A01/78000/00/19701/25183 |
Programa 1. Adquisició vehicle híbrid endollable, categoria M1. Ajut amb desballestament de vehicle (1) |
33.388,43 |
7.000,00 |
|
7 |
MOVESIII25-4086/2025 |
05/12/2025 |
FCC AQUALIA SA |
***0199** |
2026/G/731A01/77000/00/19701/25183 |
Programa 1. Adquisició vehicle elèctric, categoria N1. Ajut sense desballestament de vehicle (3) |
21.162,85 |
2.900,00 |
|
8 |
MOVESIII25-4088/2025 |
05/12/2025 |
FCC AQUALIA SA |
***0199** |
2026/G/731A01/77000/00/19701/25183 |
Programa 1. Adquisició vehicle elèctric, categoria N1. Ajut sense desballestament de vehicle (3) |
21.162,85 |
2.900,00 |
|
9 |
MOVESIII25-4091/2025 |
05/12/2025 |
FCC AQUALIA SA |
***0199** |
2026/G/731A01/77000/00/19701/25183 |
Programa 1. Adquisició vehicle elèctric, categoria N1. Ajut sense desballestament de vehicle (3). |
21.162,85 |
2.900,00 |
|
10 |
MOVESIII25-4095/2025 |
05/12/2025 |
FCC AQUALIA SA |
***0199** |
2026/G/731A01/77000/00/19701/25183 |
Programa 1. Adquisició vehicle elèctric, categoria N1. Ajut sense desballestament de vehicle (3) |
21.162,85 |
2.900,00 |
|
11 |
MOVESIII25-4097/2025 |
05/12/2025 |
FCC AQUALIA SA |
***0199** |
2026/G/731A01/77000/00/19701/25183 |
Programa 1. Adquisició vehicle elèctric, categoria N1. Ajut sense desballestament de vehicle (3) |
21.162,85 |
2.900,00 |
|
12 |
MOVESIII25-4098/2025 |
05/12/2025 |
FCC AQUALIA SA |
***0199** |
2026/G/731A01/77000/00/19701/25183 |
Programa 1. Adquisició vehicle elèctric, categoria N1. Ajut sense desballestament de vehicle (3) |
21.162,85 |
2.900,00 |
|
13 |
MOVESIII25-4099/2025 |
05/12/2025 |
FCC AQUALIA SA |
***0199** |
2026/G/731A01/77000/00/19701/25183 |
Programa 1. Adquisició vehicle elèctric, categoria N1. Ajut sense desballestament de vehicle (3) |
21.162,85 |
2.900,00 |
|
14 |
MOVESIII25-4101/2025 |
05/12/2025 |
FCC AQUALIA SA |
***0199** |
2026/G/731A01/77000/00/19701/25183 |
Programa 1. Adquisició vehicle elèctric, categoria N1. Ajut sense desballestament de vehicle (3) |
21.162,85 |
2.900,00 |
|
15 |
MOVESIII25-4103/2025 |
05/12/2025 |
FCC AQUALIA SA |
***0199** |
2026/G/731A01/77000/00/19701/25183 |
Programa 1. Adquisició vehicle elèctric, categoria N1. Ajut sense desballestament de vehicle (3) |
21.852,92 |
2.900,00 |
|
16 |
MOVESIII25-4107/2025 |
05/12/2025 |
FCC AQUALIA SA |
***0199** |
2026/G/731A01/77000/00/19701/25183 |
Programa 1. Adquisició vehicle elèctric, categoria N1. Ajut sense desballestament de vehicle (3) |
21.572,85 |
2.900,00 |
|
17 |
MOVESIII25-4115/2025 |
05/12/2025 |
VALLDECABRES POLOP, VERONICA |
***5037** |
2026/G/731A01/78000/00/19701/25183 |
Programa 1. Adquisició vehicle híbrid endollable, categoria M1. Ajut sense desballestament de vehicle (1) |
43.396,70 |
4.500,00 |
|
18 |
MOVESIII25-4117/2025 |
05/12/2025 |
COLL PONS, CLARA |
***5035** |
2026/G/731A01/78000/00/19701/25183 |
Programa 1. Adquisició vehicle híbrid endollable, categoria M1. Ajut sense desballestament de vehicle (1) |
28.842,98 |
2.500,00 |
|
19 |
MOVESIII25-4118/2025 |
05/12/2025 |
FCC AQUALIA SA |
***0199** |
2026/G/731A01/77000/00/19701/25183 |
Programa 1. Adquisició vehicle elèctric, categoria N1. Ajut sense desballestament de vehicle (3) |
21.162,85 |
2.900,00 |
|
20 |
MOVESIII25-4172/2025 |
10/12/2025 |
MOREA VINAGRE, MARIA CRISTINA |
***2673** |
2026/G/731A01/78000/00/19701/25183 |
Programa 1. Adquisició vehicle híbrid endollable, categoria M1. Ajut sense desballestament de vehicle.(1) |
28.512,46 |
2.500,00 |
|
21 |
MOVESIII25-4189/2025 |
10/12/2025 |
MOJICA TORRES, RODRIGO |
***5892** |
2026/G/731A01/78000/00/19701/25183 |
Programa 1. Adquisició vehicle elèctric, categoria M1. Ajut sense desballestament de vehicle (1) |
35.297,53 |
4.500,00 |
|
22 |
MOVESIII25-4221/2025 |
11/12/2025 |
VEGA ASENSIO, NURIA |
***8209** |
2026/G/731A01/78000/00/19701/25183 |
Programa 1. Adquisició vehicle elèctric, categoria M1. Ajut sense desballestament de vehicle. |
29.413,22 |
4.500,00 |
|
23 |
MOVESIII25-4239/2025 |
11/12/2025 |
RIPOLL PIZA, JUAN |
***0425** |
2026/G/731A01/78000/00/19701/25183 |
Programa 1. Adquisició vehicle elèctric, categoria M1. Ajut amb desballestament de vehicle (1) |
32.169,42 |
7.000,00 |
|
24 |
MOVESIII25-4272/2025 |
12/12/2025 |
BAILEY, DOMINIC RICHARD |
****6322* |
2026/G/731A01/78000/00/19701/25183 |
Programa 1. Adquisició vehicle elèctric, categoria M1. Ajut amb desballestament de vehicle(1) |
18.745,32 |
7.000,00 |
|
25 |
MOVESIII25-4277/2025 |
12/12/2025 |
DURA BLANCO, MARIA CARMEN |
***3580** |
2026/G/731A01/78000/00/19701/25183 |
Programa 1. Adquisició vehicle elèctric, categoria M1. Ajut amb desballestament de vehicle(1) |
27.849,77 |
7.000,00 |
|
26 |
MOVESIII25-4302/2025 |
13/12/2025 |
MAYA PERELLO, ARMANDO |
***9315** |
2026/G/731A01/78000/00/19701/25183 |
Programa 1. Adquisició vehicle híbrid endollable, categoria M1. Ajut amb desballestament de vehicle (1) |
32.644,63 |
5.000,00 |
|
27 |
MOVESIII25-4316/2025 |
15/12/2025 |
MAIMO SALVA, CATALINA |
***6663** |
2026/G/731A01/78000/00/19701/25183 |
Programa 1. Adquisició vehicle elèctric, categoria M1. Ajut amb desballestament de vehicle (1) |
21.603,31 |
7.000,00 |
|
28 |
MOVESIII25-4322/2025 |
15/12/2025 |
CASTELL RIERA, ANTONIA |
***2829** |
2026/G/731A01/77000/00/19701/25183 |
Programa 1. Adquisició vehicle elèctric, categoria N1. Ajut amb desballestament de vehicle (2) |
34.107,61 |
9.000,00 |
|
29 |
MOVESIII25-4324/2025 |
15/12/2025 |
LOPEZ FERNANDEZ, TERESA |
***1238** |
2026/G/731A01/77000/00/19701/25183 |
Programa 1. Adquisició vehicle elèctric, categoria M1. Ajut sense desballestament de vehicle (2) |
22.636,37 |
4.500,00 |
|
30 |
MOVESIII25-4333/2025 |
15/12/2025 |
SANSALONI PADILLA, CRISTINA |
***5098** |
2026/G/731A01/78000/00/19701/25183 |
Programa 1. Adquisició vehicle híbrid endollable, categoria M1. Ajut sense desballestament de vehicle.(1) |
22.173,56 |
4.500,00 |
|
31 |
MOVESIII25-4338/2025 |
15/12/2025 |
FONT MOREY, MARIA DEL CARMEN |
***5891** |
2026/G/731A01/78000/00/19701/25183 |
Programa 1. Adquisició vehicle elèctric, categoria M1. Ajut sense desballestament de vehicle (1) |
27.148,76 |
4.500,00 |
|
32 |
MOVESIII25-4339/2025 |
15/12/2025 |
TRINKL, HANS |
****2955* |
2026/G/731A01/78000/00/19701/25183 |
Programa 1. Adquisició vehicle elèctric, categoria M1. Ajut amb desballestament de vehicle (1) |
41.635,57 |
7.000,00 |
|
33 |
MOVESIII25-4342/2025 |
15/12/2025 |
FERNANDEZ SALGUERO, FRANCISCO JOSE |
***3807** |
2026/G/731A01/78000/00/19701/25183 |
Programa 1. Adquisició vehicle elèctric, categoria M1. Ajut sense desballestament de vehicle. Ajut adicional del 10%(1) |
20.378,50 |
4.950,00 |
|
34 |
MOVESIII25-4343/2025 |
15/12/2025 |
RODRIGUEZ CARDENETE, SAMUEL |
***2562** |
2026/G/731A01/78000/00/19701/25183 |
Programa 1. Adquisició vehicle elèctric, categoria M1. Ajut sense desballestament de vehicle.(1) |
30.000,00 |
4.500,00 |
|
35 |
MOVESIII25-4344/2025 |
15/12/2025 |
ZARALLO GARCIA, JUAN LORENZO |
***1212** |
2026/G/731A01/78000/00/19701/25183 |
Programa 1. Adquisició vehicle híbrid endollable, categoria M1. Ajut sense desballestament de vehicle (1) |
31.404,96 |
4.500,00 |
|
36 |
MOVESIII25-4347/2025 |
15/12/2025 |
SERRA VICH, PEDRO LUIS |
***4488** |
2026/G/731A01/78000/00/19701/25183 |
Programa 1. Adquisició vehicle elèctric, categoria M1. Ajut amb desballestament de vehicle (1) |
38.044,43 |
7.000,00 |
|
37 |
MOVESIII25-4350/2025 |
15/12/2025 |
GALAN CORDERO, MIGUEL |
***1015** |
2026/G/731A01/78000/00/19701/25183 |
Programa 1. Adquisició vehicle elèctric, categoria M1. Ajut sense desballestament de vehicle.(1) |
25.926,70 |
4.500,00 |
|
38 |
MOVESIII25-4352/2025 |
15/12/2025 |
MARDISA, PAULA |
****0114* |
2026/G/731A01/78000/00/19701/25183 |
Programa 1. Adquisició vehicle híbrid endollable, categoria M1. Ajut sense desballestament de vehicle (1). |
29.600,45 |
2.500,00 |
|
39 |
MOVESIII25-4354/2025 |
15/12/2025 |
CIFRE SERVERA, MARIA |
***5311** |
2026/G/731A01/78000/00/19701/25183 |
Programa 1. Adquisició vehicle elèctric, categoria M1. Ajut sense desballestament de vehicle.Ajut addicional 10% (1) |
43.932,30 |
4.950,00 |
|
40 |
MOVESIII25-4357/2025 |
15/12/2025 |
VICENS GARCIAS, SEBASTIAN |
***6479** |
2026/G/731A01/78000/00/19701/25183 |
Programa 1. Adquisició vehicle elèctric, categoria M1. Ajut sense desballestament de vehicle (1) |
30.010,11 |
4.500,00 |
|
41 |
MOVESIII25-4358/2025 |
15/12/2025 |
ASENSIO RODRIGUEZ, JAVIER |
***3351** |
2026/G/731A01/78000/00/19701/25183 |
Programa 1. Adquisició vehicle elèctric, categoria M1. Ajut amb desballestament de vehicle (1) |
31.336,78 |
7.000,00 |
|
42 |
MOVESIII25-4360/2025 |
16/12/2025 |
BOSCH ALBEROLA, JUAN JOSE |
***8165** |
2026/G/731A01/78000/00/19701/25183 |
Programa 1. Adquisició vehicle elèctric, categoria M1. Ajut sense desballestament de vehicle.(1) |
41.991,73 |
4.500,00 |
|
43 |
MOVESIII25-4371/2025 |
16/12/2025 |
MEYER, MARIO |
****1842* |
2026/G/731A01/78000/00/19701/25183 |
Programa 1. Adquisició vehicle elèctric, categoria M1. Ajut sense desballestament de vehicle.(1) |
29.292,17 |
4.500,00 |
|
44 |
MOVESIII25-4372/2025 |
16/12/2025 |
OLIVER JAIMEZ, VICENTE |
***6369** |
2026/G/731A01/78000/00/19701/25183 |
Programa 1. Adquisició vehicle elèctric, categoria M1. Ajut amb desballestament de vehicle (1) |
10.317,43 |
7.000,00 |
|
45 |
MOVESIII25-4378/2025 |
16/12/2025 |
CUIDA TU CABELLO SL |
***9992** |
2026/G/731A01/77000/00/19701/25183 |
Programa 1. Adquisició vehicle elèctric, categoria M1. Ajut sense desballestament de vehicle (3) |
25.438,45 |
2.900,00 |
|
46 |
MOVESIII25-4381/2025 |
16/12/2025 |
CALLEJO IRIBARREN, ITZIAR |
***5922** |
2026/G/731A01/78000/00/19701/25183 |
Programa 1. Adquisició vehicle híbrid endollable, categoria M1. Ajut sense desballestament de vehicle.(1) |
29.357,28 |
4.500,00 |
|
47 |
MOVESIII25-4383/2025 |
16/12/2025 |
SERMAN BALEAR SL |
***3778** |
2026/G/731A01/77000/00/19701/25183 |
Programa 1. Adquisició vehicle elèctric, categoria N1. Ajut amb desballestament de vehicle (3) |
21.851,24 |
5.000,00 |
|
48 |
MOVESIII25-4384/2025 |
16/12/2025 |
LLOP CORTES, JUAN |
***6588** |
2026/G/731A01/78000/00/19701/25183 |
Programa 1. Adquisició vehicle híbrid endollable, categoria M1. Ajut sense desballestament de vehicle.(1) |
35.946,52 |
4.500,00 |
|
49 |
MOVESIII25-4385/2025 |
16/12/2025 |
ISLA GONZALEZ, JAVIER |
***5714** |
2026/G/731A01/78000/00/19701/25183 |
Programa 1. Adquisició vehicle elèctric, categoria M1. Ajut amb desballestament de vehicle (1) |
30.446,28 |
7.000,00 |
|
50 |
MOVESIII25-4388/2025 |
16/12/2025 |
MONCLUS MARCELLAN, MANUEL |
***6548** |
2026/G/731A01/78000/00/19701/25183 |
Programa 1. Adquisició vehicle elèctric, categoria M1. Ajut sense desballestament de vehicle (1) |
29.744,66 |
4.500,00 |
|
51 |
MOVESIII25-4389/2025 |
16/12/2025 |
ORFILA SBERT, CAROLINA MARGARITA |
***9989** |
2026/G/731A01/78000/00/19701/25183 |
Programa 1. Adquisició vehicle elèctric, categoria M1. Ajut amb desballestament de vehicle (1) |
16.983,46 |
7.000,00 |
|
52 |
MOVESIII25-4390/2025 |
16/12/2025 |
ARBONA BOSCH, PEDRO |
***3227** |
2026/G/731A01/78000/00/19701/25183 |
Programa 1. Adquisició vehicle elèctric, categoria M1(1). Ajut sense desballestament de vehicle (1) |
29.875,41 |
4.500,00 |
|
53 |
MOVESIII25-4391/2025 |
16/12/2025 |
FERRER ADROVER, PERE |
***2568** |
2026/G/731A01/78000/00/19701/25183 |
Programa 1. Adquisició vehicle elèctric, categoria M1. Ajut sense desballestament de vehicle. (1) |
18.580,99 |
4.500,00 |
|
54 |
MOVESIII25-4398/2025 |
16/12/2025 |
PRIETO DRESBACH, KARIN |
***1418** |
2026/G/731A01/78000/00/19701/25183 |
Programa 1. Adquisició vehicle elèctric, categoria M1. Ajut amb desballestament de vehicle (1) |
27.148,76 |
7.000,00 |
|
55 |
MOVESIII25-4401/2025 |
16/12/2025 |
SANCHEZ ZUAZAGA, CARLOS |
***4356** |
2026/G/731A01/78000/00/19701/25183 |
Programa 1. Adquisició vehicle elèctric, categoria M1. Ajut sense desballestament de vehicle. (1) |
19.115,71 |
4.500,00 |
|
56 |
MOVESIII25-4403/2025 |
16/12/2025 |
ESTELRICH SAMPOL, ANTONIA |
***1607** |
2026/G/731A01/78000/00/19701/25183 |
Programa 1. Adquisició vehicle elèctric, categoria M1. Ajut sense desballestament de vehicle. (1) |
37.913,24 |
4.500,00 |
|
57 |
MOVESIII25-4404/2025 |
17/12/2025 |
ENTORN BIOECONOMIC SL |
***8376** |
2026/G/731A01/77000/00/19701/25183 |
Programa 1. Adquisició vehicle elèctric, categoria M1. Ajut sense desballestament de vehicle. (3) |
14.035,66 |
2.900,00 |
|
58 |
MOVESIII25-4406/2025 |
17/12/2025 |
TABONE, PETER VICENT |
****3007* |
2026/G/731A01/78000/00/19701/25183 |
Programa 1. Adquisició vehicle elèctric, categoria M1. Ajut sense desballestament de vehicle.(1) |
35.115,71 |
4.500,00 |
|
59 |
MOVESIII25-4409/2025 |
17/12/2025 |
KUKHTOV, SERGII |
****7282* |
2026/G/731A01/78000/00/19701/25183 |
Programa 1. Adquisició vehicle elèctric, categoria M1. Ajut amb desballestament de vehicle (1) |
20.644,63 |
7.000,00 |
|
60 |
MOVESIII25-4411/2025 |
17/12/2025 |
MARI RAMIS, ANTONIA |
***4784** |
2026/G/731A01/78000/00/19701/25183 |
Programa 1. Adquisició vehicle elèctric, categoria M1. Ajut amb desballestament de vehicle (1) |
24.664,71 |
7.000,00 |
|
61 |
MOVESIII25-4414/2025 |
17/12/2025 |
ESCAMILLA REBOLLO, MANUEL |
***8445** |
2026/G/731A01/78000/00/19701/25183 |
Programa 1. Adquisició vehicle híbrid endollable, categoria M1. Ajut amb desballestament de vehicle (1) |
31.809,92 |
7.000,00 |
|
62 |
MOVESIII25-4415/2025 |
17/12/2025 |
RÍOS RÓDENAS, RAQUEL |
***3614** |
2026/G/731A01/78000/00/19701/25183 |
Programa 1. Adquisició vehicle elèctric, categoria M1. Ajut amb desballestament de vehicle (1) |
19.413,23 |
7.000,00 |
|
63 |
MOVESIII25-4416/2025 |
17/12/2025 |
PÁEZ TROYANO, ANTONIO |
***3946** |
2026/G/731A01/78000/00/19701/25183 |
Programa 1. Adquisició vehicle híbrid endollable, categoria M1. Ajut sense desballestament de vehicle.(1) |
31.396,70 |
4.500,00 |
|
64 |
MOVESIII25-4427/2025 |
17/12/2025 |
ÁLVAREZ GARCÍA, AIDA |
***7080** |
2026/G/731A01/78000/00/19701/25183 |
Programa 1. Adquisició vehicle elèctric, categoria M1. Ajut amb desballestament de vehicle (1) |
16.355,37 |
7.000,00 |
|
65 |
MOVESIII25-4429/2025 |
17/12/2025 |
DOMINGUEZ CAYUELA, SONIA |
***5421** |
2026/G/731A01/77000/00/19701/25183 |
Programa 1. Adquisició vehicle elèctric, categoria M1. Ajut amb desballestament de vehicle (2) |
17.482,30 |
7.000,00 |
|
66 |
MOVESIII25-4430/2025 |
17/12/2025 |
ROSELLÓ TORRES, MARIA |
***4273** |
2026/G/731A01/78000/00/19701/25183 |
Programa 1. Adquisició vehicle elèctric, categoria M1. Ajut amb desballestament de vehicle |
27.677,69 |
7.000,00 |
|
67 |
MOVESIII25-4434/2025 |
17/12/2025 |
HERNANDEZ SERRANO, INMACULADA |
***0941** |
2026/G/731A01/78000/00/19701/25183 |
Programa 1. Adquisició vehicle elèctric, categoria M1. Ajut sense desballestament de vehicle. (1) |
23.842,98 |
4.500,00 |
|
68 |
MOVESIII25-4435/2025 |
17/12/2025 |
SÁNCHEZ SÁNCHEZ, CÈSAR |
***2742** |
2026/G/731A01/78000/00/19701/25183 |
Programa 1. Adquisició vehicle elèctric, categoria M1. Ajut sense desballestament de vehicle (1). |
28.628,10 |
4.500,00 |
|
69 |
MOVESIII25-4437/2025 |
17/12/2025 |
MERCADAL JIMENEZ, BEGOÑA |
***0207** |
2026/G/731A01/78000/00/19701/25183 |
Programa 1. Adquisició vehicle elèctric, categoria L3e. Ajut sense desballestament de vehicle.(1) |
2.727,27 |
1.100,00 |
|
70 |
MOVESIII25-4439/2025 |
17/12/2025 |
BARCELO PERELLO, JUANA MARIA |
***1398** |
2026/G/731A01/78000/00/19701/25183 |
Programa 1. Adquisició vehicle híbrid endollable, categoria M1. Ajut amb desballestament de vehicle (1) |
21.925,62 |
7.000,00 |
|
71 |
MOVESIII25-4441/2025 |
17/12/2025 |
ROSCHIG, FABIAN MORITZ |
****3832* |
2026/G/731A01/78000/00/19701/25183 |
Programa 1. Adquisició vehicle elèctric, categoria M1. Ajut sense desballestament de vehicle. (1) |
33.617,35 |
4.500,00 |
|
72 |
MOVESIII25-4443/2025 |
17/12/2025 |
TUR SOLER, SERGIO |
***3560** |
2026/G/731A01/78000/00/19701/25183 |
Programa 1. Adquisició vehicle elèctric, categoria M1. Ajut sense desballestament de vehicle (1) |
28.925,62 |
4.500,00 |
|
73 |
MOVESIII25-4445/2025 |
17/12/2025 |
PAMIES MUÑOZ, JOSE ANTONIO |
***4332** |
2026/G/731A01/78000/00/19701/25183 |
Programa 1. Adquisició vehicle elèctric, categoria M1. Ajut amb desballestament de vehicle (1). |
35.603,31 |
7.000,00 |
|
74 |
MOVESIII25-4446/2025 |
17/12/2025 |
PLANAS FERRER, FEDERICO BARTOLOME |
***3792** |
2026/G/731A01/78000/00/19701/25183 |
Programa 1. Adquisició vehicle elèctric, categoria M1. Ajut sense desballestament de vehicle (1). |
29.423,50 |
4.500,00 |
|
75 |
MOVESIII25-4447/2025 |
17/12/2025 |
LLITERES VIDAL, JOSEP |
***5639** |
2026/G/731A01/78000/00/19701/25183 |
Programa 1. Adquisició vehicle elèctric, categoria M1. Ajut sense desballestament de vehicle (1). |
35.433,72 |
4.500,00 |
|
76 |
MOVESIII25-4450/2025 |
17/12/2025 |
MARTOS VELASCO, DANIEL |
***8351** |
2026/G/731A01/78000/00/19701/25183 |
Programa 1. Adquisició vehicle elèctric, categoria M1. Ajut sense desballestament de vehicle (1). |
29.760,33 |
4.500,00 |
|
77 |
MOVESIII25-4453/2025 |
17/12/2025 |
GARCIA BAIDEZ, JOSE MARIA |
***2508** |
2026/G/731A01/78000/00/19701/25183 |
Programa 1. Adquisició vehicle híbrid endollable, categoria M1. Ajut amb desballestament de vehicle (1) |
30.372,84 |
7.000,00 |
|
78 |
MOVESIII25-4454/2025 |
17/12/2025 |
NAVARRETE PULPILLO, MARIA DEL MAR |
***0160** |
2026/G/731A01/78000/00/19701/25183 |
Programa 1. Adquisició vehicle elèctric, categoria M1. Ajut amb desballestament de vehicle (1) |
30.033,54 |
7.000,00 |
|
79 |
MOVESIII25-4455/2025 |
18/12/2025 |
FULLANA CLADERA, FRANCISCA |
***3612** |
2026/G/731A01/78000/00/19701/25183 |
Programa 1. Adquisició vehicle híbrid endollable, categoria M1. Ajut sense desballestament de vehicle. (1) |
41.418,77 |
2.500,00 |
|
80 |
MOVESIII25-4460/2025 |
18/12/2025 |
JAUME BLANCO, ANDRES BARTOLOME |
***2239** |
2026/G/731A01/78000/00/19701/25183 |
Programa 1. Adquisició vehicle híbrid endollable, categoria M1. Ajut sense desballestament de vehicle. (1) |
29.752,07 |
4.500,00 |
|
81 |
MOVESIII25-4462/2025 |
18/12/2025 |
SALORT GARRIGA, JOANA MARIA |
***1221** |
2026/G/731A01/78000/00/19701/25183 |
Programa 1. Adquisició vehicle elèctric, categoria M1. Ajut sense desballestament de vehicle. (1) |
24.834,71 |
4.500,00 |
|
82 |
MOVESIII25-4466/2025 |
18/12/2025 |
CATALA KARMANY, MARIA |
***1182** |
2026/G/731A01/78000/00/19701/25183 |
Programa 1. Adquisició vehicle elèctric, categoria M1. Ajut sense desballestament de vehicle. Ajut addicional 10% (1) |
23.687,85 |
4.950,00 |
|
83 |
MOVESIII25-4468/2025 |
18/12/2025 |
NAVARRO SERRANO, ROSARIO |
***2803** |
2026/G/731A01/78000/00/19701/25183 |
Programa 1. Adquisició vehicle elèctric, categoria M1. Ajut amb desballestament de vehicle (1) |
25.710,74 |
7.000,00 |
|
84 |
MOVESIII25-4475/2025 |
18/12/2025 |
PERELLO GARCIAS, ANTONIO |
***0242** |
2026/G/731A01/78000/00/19701/25183 |
Programa 1. Adquisició vehicle elèctric, categoria M1. Ajut amb desballestament de vehicle (1). Ajut addicional 10%. |
27.148,76 |
7.700,00 |
|
85 |
MOVESIII25-4494/2025 |
18/12/2025 |
RAMOS ROMERO, JUAN JOSE |
***3549** |
2026/G/731A01/78000/00/19701/25183 |
Programa 1. Adquisició vehicle híbrid endollable, categoria M1. Ajut amb desballestament de vehicle(1) |
37.885,76 |
7.000,00 |
|
86 |
MOVESIII25-4498/2025 |
18/12/2025 |
SCHICHENG, ZHU |
****5463* |
2026/G/731A01/78000/00/19701/25183 |
Programa 1. Adquisició vehicle elèctric, categoria M1. Ajut amb desballestament de vehicle (1) |
38.222,32 |
7.000,00 |
|
87 |
MOVESIII25-4503/2025 |
18/12/2025 |
MATAS DURENDEZ, MARIA ADELA |
***3941** |
2026/G/731A01/78000/00/19701/25183 |
Programa 1. Adquisició vehicle elèctric, categoria M1(1). Ajut sense desballestament de vehicle (1) |
26.644,63 |
4.500,00 |
|
88 |
MOVESIII25-4504/2025 |
18/12/2025 |
PALLICER LLABRES, MARIA DEL MAR |
***2568** |
2026/G/731A01/78000/00/19701/25183 |
Programa 1. Adquisició vehicle elèctric, categoria M1. Ajut sense desballestament de vehicle (1) |
14.302,08 |
4.500,00 |
|
89 |
MOVESIII25-4507/2025 |
18/12/2025 |
TURNES FORJAN, ALEJANDRO RAMON |
***6033** |
2026/G/731A01/78000/00/19701/25183 |
Programa 1. Adquisició vehicle híbrid endollable, categoria M1. Ajut amb desballestament de vehicle (1) |
28.959,09 |
7.000,00 |
|
90 |
MOVESIII25-4510/2025 |
18/12/2025 |
SEGUI MUNAR, MIGUEL |
***3806** |
2026/G/731A01/78000/00/19701/25183 |
Programa 1. Adquisició vehicle elèctric, categoria M1(1). Ajut amb desballestament de vehicle |
23.801,65 |
7.000,00 |
|
91 |
MOVESIII25-4512/2025 |
18/12/2025 |
OLIVER RAMIREZ, MIGUEL ANGEL |
***2616** |
2026/G/731A01/78000/00/19701/25183 |
Programa 1. Adquisició vehicle híbrid endollable, categoria M1. Ajut sense desballestament de vehicle (1) |
31.874,73 |
4.500,00 |
|
92 |
MOVESIII25-4513/2025 |
18/12/2025 |
MAFFIN BARRETT, JANE ELIZABETH |
***4749** |
2026/G/731A01/78000/00/19701/25183 |
Programa 1. Adquisició vehicle elèctric, categoria M1. Ajut sense desballestament de vehicle (1) |
33.111,15 |
4.500,00 |
|
93 |
MOVESIII25-4518/2025 |
18/12/2025 |
MORA GONZALEZ, LETICIA LORENA |
***0219** |
2026/G/731A01/78000/00/19701/25183 |
Programa 1. Adquisició vehicle elèctric, categoria M1. Ajut sense desballestament de vehicle. (1) |
27.388,43 |
4.500,00 |
|
94 |
MOVESIII25-4519/2025 |
18/12/2025 |
VILLALONGA SIMARRO, IMMACULADA CONCEPCIO |
***6553** |
2026/G/731A01/78000/00/19701/25183 |
Programa 1. Adquisició vehicle elèctric, categoria M1. Ajut amb desballestament de vehicle (1) |
29.198,78 |
7.000,00 |
|
95 |
MOVESIII25-4522/2025 |
18/12/2025 |
CASASAYAS LADARIA, JOSE MARIA |
***6994** |
2026/G/731A01/78000/00/19701/25183 |
Programa 1. Adquisició vehicle elèctric, categoria L3e,L4e,L5e. Ajut sense desballestament de vehicle. (1) |
3.760,33 |
1.100,00 |
|
96 |
MOVESIII25-4530/2025 |
18/12/2025 |
GUINDALIA SDAD. MICROCOOPERATIVA |
***6584** |
2026/G/731A01/77000/00/19701/25183 |
Programa 1. Adquisició vehicle elèctric, categoria M1. Ajut sense desballestament de vehicle (3) |
32.120,06 |
2.900,00 |
|
97 |
MOVESIII25-4533/2025 |
19/12/2025 |
HERNÁNDEZ MIGUEL, JOSÉ MARÍA |
***0334** |
2026/G/731A01/78000/00/19701/25183 |
Programa 1. Adquisició vehicle híbrid endollable, categoria M1. Ajut sense desballestament de vehicle. (1) |
42.849,77 |
4.500,00 |
|
98 |
MOVESIII25-4537/2025 |
19/12/2025 |
VERA BAUTISTA, RODRIGO ALAN |
***1360** |
2026/G/731A01/78000/00/19701/25183 |
Programa 1. Adquisició vehicle elèctric, categoria L3e. Ajut sense desballestament de vehicle. (1) |
4.176,77 |
1.100,00 |
|
99 |
MOVESIII25-4538/2025 |
19/12/2025 |
JACQUES, JONATHAN CHRISTOPHER |
****9221* |
2026/G/731A01/78000/00/19701/25183 |
Programa 1. Adquisició vehicle elèctric, categoria M1. Ajut sense desballestament de vehicle. (1) |
14.370,53 |
4.500,00 |
|
100 |
MOVESIII25-4540/2025 |
19/12/2025 |
GARCIAS CATALAN, JESUS |
***7422** |
2026/G/731A01/78000/00/19701/25183 |
Programa 1. Adquisició vehicle híbrid endollable, categoria M1. Ajut sense desballestament de vehicle.(1) |
30.983,48 |
4.500,00 |
|
101 |
MOVESIII25-4541/2025 |
19/12/2025 |
JI, LINGYAN |
****7035* |
2026/G/731A01/78000/00/19701/25183 |
Programa 1. Adquisició vehicle elèctric, categoria M1. Ajut sense desballestament de vehicle. (1) |
28.925,62 |
4.500,00 |
|
102 |
MOVESIII25-4543/2025 |
19/12/2025 |
CORTES SALOM, NICOLAS MIGUEL |
***3462** |
2026/G/731A01/78000/00/19701/25183 |
Programa 1. Adquisició vehicle elèctric, categoria M1. Ajut sense desballestament de vehicle (1) |
23.148,76 |
4.500,00 |
|
103 |
MOVESIII25-4546/2025 |
19/12/2025 |
SERRA SUREDA, JOSE LUIS |
***2836** |
2026/G/731A01/78000/00/19701/25183 |
Programa 1. Adquisició vehicle elèctric, categoria M1. Ajut sense desballestament de vehicle.(1) |
29.050,04 |
4.500,00 |
|
104 |
MOVESIII25-4548/2025 |
19/12/2025 |
MIQUEL LARA, AVELINA |
***1278** |
2026/G/731A01/78000/00/19701/25183 |
Programa 1. Adquisició vehicle elèctric, categoria M1. Ajut sense desballestament de vehicle (1) |
23.256,20 |
4.500,00 |
|
105 |
MOVESIII25-4549/2025 |
19/12/2025 |
JAREÑO AGUILERA, YERAY |
***3533** |
2026/G/731A01/78000/00/19701/25183 |
Programa 1. Adquisició vehicle híbrid endollable, categoria M1. Ajut sense desballestament de vehicle.(1) |
31.809,92 |
4.500,00 |
|
106 |
MOVESIII25-4553/2025 |
19/12/2025 |
ESPASES PEREZ, MARIA MAGDALENA |
***3617** |
2026/G/731A01/78000/00/19701/25183 |
Programa 1. Adquisició vehicle elèctric, categoria M1. Ajut sense desballestament de vehicle (1) |
38.375,22 |
4.500,00 |
Total d'expedients: 106
Primer beneficiari: PIZA COLL, BERNARDO
Darrer beneficiari: ESPASES PEREZ, MARIA MAGDALENA
Total de la subvenció: 523.950,00
-Per actuacions del programa 1, adquisició de vehicles, l'import de la columna "Import inversió" és sense IVA.
-Per actuacions del Programa 2, infraestructures de recàrrega, l'import de la columna "Import inversió" és el cost subvencionable, i aquest inclou l'IVA en el cas que el beneficiari no pugui recuperar-lo.
En cas del programa d'incentius 1, l'ajut és un valor fix que està limitat en funció del tipus de beneficiari d'acord amb el que estableix el Reial decret 266/2021, de 13 d'abril, pel qual s'aprova la concessió directa d'ajuts a les comunitats autònomes i a les ciutats de Ceuta i Melilla per a l'execució de programes d'incentius lligats a la mobilitat elèctrica (MOVES III) en el marc del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència Europeu.
(1) La concessió de l'ajut està sotmesa al requisits del Reglament (UE) núm. 2023/1315 de 23 de juny, de la Comissió, pel qual es modifiquen el Reglament (UE) núm. 651/2014, de 23 de juny de 2023, aplicant-se l'exempció corresponent a la categoria d'ajuts per a la protecció del medi ambient (secció 7), articles 36 bis i 36 ter.
(2) La concessió de l'ajut està sotmesa als requisits i límits establerts en el Reglament (UE) 2023/2831 de la Comissió, de 13 de desembre de 2023, relatiu a l'aplicació dels articles 107 i 108 del Tractat de Funcionament de la Unió Europea dels ajuts de minimis (DOUE de 15 de desembre de 2023).
(3) La concessió de l'ajut queda fora dels ajuts d'Estat i, per tant, queden exemptes d'aplicació d'aquest Reglament 651/2014 i del Reglament (UE) 2023/2831 de la Comissió, de 13 de desembre de 2023 (ajuts de minimis).