Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció primera. Nomenaments, situacions i incidències

AJUNTAMENT DE SON SERVERA

Núm. 485914
Nomenament dels tinentes i tinents de batle

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

La Batlia de l'Ajuntament de Son Servera (Illes Balears), ha resolt mitjançant el Decret de Batlia núm. 2026-0840, de 30 de juny de 2026, el següent:

Reconeguda per acord de Ple adoptat en sessió extraordinària de dia 11 de juny de 2026 la renúncia presentada per Jaime Servera Lliteras al càrrec de batle.

Atès que a la sessió extraordinària del Ple de dia 20 de juny de 2026 es va proclamar i va prendre possessió el nou batle de l'Ajuntament de Son Servera, José Miguel Servera Leno, és necessari designar els tinents i tinentes de batle.

D'acord amb el previst als articles 21.2 i 23.3 de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les bases del règim local, en relació al nomenament i règim dels tinents de batle, respectivament. En el mateix sentit, els articles 46.1 i 46.2 del ROF, preveuen que els tinents i tinentes de batle seran lliurement nomenats i cessats pel batle d'entre els membres de la Junta de Govern Local, i que als municipis amb Junta de Govern Local el nombre de tinents i tinentes de batle no podrà excedir el nombre de membres d'aquesta.

L'article 47.1 del ROF, preveu que els tinents o les tinentes de batle, han de substituir en la totalitat de les seves funcions i per ordre de nomenament, al batle, en els casos d'absència, malaltia o impediment que l'impossibiliti per a l'exercici de les seves atribucions, així com exercir les funcions del batle en els supòsits de vacant a la Batlia fins que prengui possessió el nou batle.

Vista la proposta de resolució PR/2026/1009 de 30 / de juny / 2026.

D'acord amb les atribucions que em confereix la legislació vigent en matèria del règim local, i concretament d'acord amb l'article 21), de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, Reguladora de les bases del règim local.

RESOLC

Primer.- Nomenar com a tinents i tinentes de batle els següents regidors i regidores i pel següent ordre:

1r. Tinent de Batle Jaime Servera Lliteras

2n. Tinent de Batle Bernardo Grimalt Alfaro

3r. Tinenta de Batle Margarita Bonet Cabrer

4t. Tinent de Batle Almudena Rodríguez García

5è. Tinent de Batle Miguel Morlà Mascaró

Segon.- De la present resolució es donarà compte al Ple a la primera sessió que celebri, notificant-se, a més, personalment als designats, i es publicarà al Butlletí Oficials de les Illes Balears (BOIB), sense perjudici de la seva efectivitat des del dia següent de la signatura de la present resolució, d'acord amb el previst a l'article 46.1 del ROF.”

 

Son Servera, a data de la signatura electrònica (1 de juliol de 2026

El batle José Miguel Servera Leno)