Secció II. Autoritats i personal
Subsecció segona. Oposicions i concursos
CONSELL INSULAR DE MALLORCA
DEPARTAMENT D'HISENDA, INNOVACIÓ I FUNCIÓ PÚBLICA
Núm. 476071
Resolució del conseller executiu d’Hisenda, Innovació i Funció Pública per la qual s’aprova la constitució de la borsa de treball de personal funcionari interí derivada del procés selectiu d’estabilització pel sistema excepcional de concurs de mèrits de l’escala d’administració especial, subescala tècnica, classe de tècnic-a mitjà-ana, categoria/especialitat d’arquitecte-a tècnic-a del subgrup A2 (Oferta d’ocupació pública extraordinària del Consell de Mallorca i de l’Agència de Defensa del Territori per a l’any 2022 i acumulades de 2017 i de 2019)
Versió PDF
Antecedents
1. En data 27 d'octubre de 2022 el conseller executiu d'Hisenda i Funció Pública va resoldre aprovar la convocatòria del procés selectiu d'estabilització pel sistema excepcional de concurs de mèrits per cobrir les places de personal funcionari de les escales, subescales, classes i categories (o especialitats) d'administració general i especial dels subgrups A1, A2 i grup B derivada de l'oferta d'ocupació pública extraordinària del Consell de Mallorca i de l'Agència de Defensa del Territori per a l'any 2022 i acumulades de 2017 i de 2019 (BOIB núm. 140, de 29 d'octubre).
D'acord amb l'Annex I d'aquesta Resolució es varen convocar sis (6) places de la categoria d'arquitecte-a tècnic-a.
2. El 12 de maig de 2023, es va publicar al Tauler d'anuncis de la Seu electrònica del Consell de Mallorca la Resolució del conseller executiu d'Hisenda i Funció Pública, per la qual es varen aprovar les llistes informatives següents de l'ordre de les persones aspirants d'acord amb la puntuació al·legada en les declaracions responsables d'autobaremació:
• Annex I: Llista de totes les persones aspirants ordenada d'acord amb la puntuació al·legada.
• Annex II: Llista de les persones aspirants requerides per acreditar requisits i mèrits (120% places convocades).
• Annex III: Llista addicional de les persones aspirants requerides per acreditar requisits i mèrits.
3. En data 8 d'abril de 2024, el Tribunal Qualificador va acordar aprovar, entre d'altres, la llista amb les puntuacions definitives dels mèrits de les persones aspirants d'aquesta categoria/especialitat que varen ser, inicialment, requerides per acreditar els requisits i els mèrits (Annex II i III). La puntuació de la primera persona aspirant de l'Annex I que no va ser requerida i que, en conseqüència, el tribunal no va revisar, és de 60,7 punts.
4. En data 21 de juny de 2024, el conseller executiu d'Hisenda i Funció Pública va dictar la Resolució d'aprovació de l'Acord del Tribunal Qualificador de dia 4 de juny de 2024, mitjançant la qual es varen aprovar les llistes definitives amb les persones aspirants que varen superar el procés selectiu i es varen nomenar personal funcionari de carrera (BOIB núm. 85 de 27 de juny de 2024). El 17 de desembre de 2024, es va publicar al Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB), una Resolució complementaria de persones aspirants que varen superat el procés selectiu a l'Agència de Defensa del Territori.
5. En data 3 de setembre de 2025, el conseller executiu d'Hisenda, Innovació i Funció Pública va resoldre iniciar l'expedient de constitució de la borsa de treball de personal funcionari interí, derivada del procés selectiu d'estabilització pel sistema excepcional de concurs de mèrits de l'escala d'administració especial, subescala tècnica, classe de tècnic-a mitjà-ana, categoria/especialitat d'arquitecte-a tècnic-a, del subgrup A2 derivada de l'oferta d'ocupació pública extraordinària del Consell de Mallorca i de l'Agència de Defensa del Territori per a l'any 2022 i acumulades de 2017 i de 2019.
En la mateixa resolució es va aprovar la llista de persones aspirants que havien de ser requerides per acreditar els requisits i els mèrits al·legats en la declaració responsable amb una puntuació igual o superior a 10 punts en l'autobarem definitiu, establint un termini de deu dies hàbils per a l'esmentada acreditació.
6. En data 23 de juny de 2026, el Tribunal qualificador ha acordat trametre la llista integra de persones aspirants per formar part de la borsa de treball definitiva per nomenar personal funcionari interí derivada del procés selectiu d'estabilització pel sistema excepcional de concurs del subgrup A2, de l'escala d'administració especial, subescala tècnica, classe de tècnic-a mitjà-ana, categoria/especialitat d'arquitecte-a tècnic-a. (Oferta d'ocupació pública extraordinària del Consell de Mallorca i de l'Agència de Defensa del Territori per a l'any 2022 i acumulades de 2017 i de 2019).
En aquest acord únicament consten les persones que no varen ser nomenades personal funcionari de carrera del subgrup A2, de l'escala d'administració especial, subescala tècnica, classe de tècnic-a mitjà-ana, categoria/especialitat d'arquitecte-a tècnic-a del Consell Insular de Mallorca i de l'Agència de Defensa del Territori.
Fonaments de dret
1. Els articles 8 i 11 del Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de l'Estatut bàsic de l'empleat públic.
2. Els articles 13 i 18 de la Llei 3/2007, de 27 de març, de la funció pública de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.
3. El Decret 6/2022, de 13 de juny, de noves mesures urgents per reduir la temporalitat en l'ocupació pública de les Illes Balears disposa a l'article 24.2 que “Les convocatòries d'estabilització, pel sistema de concurs de mèrits, han de preveure que les persones que no superin el procés selectiu, i que no tenguin la possibilitat de participar en el procés d'estabilització pel sistema de concurs oposició, per no haver-hi places del mateix cos, escala, subescala, classe, especialitat o categoria professional, convocades pel sistema de concurs oposició, s'han d'incloure en borses de personal funcionari interí o de personal laboral temporal, específiques i preferents a les borses ordinàries i/o extraordinàries vigents en cadascuna de les administracions. En aquestes borses s'han d'integrar els candidats que hagin obtingut la puntuació mínima de 10 punts”.
4. La Resolució del conseller executiu d'Hisenda i Funció Pública per la qual s'aprova la convocatòria del procés selectiu d'estabilització pel sistema excepcional de concurs de mèrits per cobrir les places de personal funcionari de les escales, subescales, classes i categories (o especialitats) d'administració general i especial dels subgrups A1, A2 i grup B derivada de l'oferta d'ocupació pública extraordinària del Consell de Mallorca i de l'Agència de Defensa del Territori per a l'any 2022 i acumulades de 2017 i de 2019.
A la base 10 de la convocatòria es disposa que “Les persones que no superin el procés selectiu de les especialitats convocades i que no tenguin la possibilitat de participar en el procés d'estabilització pel sistema de concurs oposició, per no haver-hi places de la mateixa escala, subescala, classe, especialitat o categoria, s'inclouran en borses de personal funcionari interí, específiques i preferents a les borses ordinàries i/o extraordinàries vigents. En aquestes borses s'han d'integrar les persones candidates que hagin obtingut la puntuació mínima de 10 punts.” (...)
El tribunal revisarà i baremarà els mèrits declarats segons el procediment establert, i conformarà una llista per ordre de puntuació. (...)
Un cop comprovats els mèrits de totes les persones aspirants que hagin obtingut la puntuació mínima de 10 punts, s'ha de constituir les borses de personal interí de cada escala, subescala, classe, o categoria -o especialitat- corresponent derivades d'aquesta convocatòria i que quedaran formades segons el major nombre de puntuació obtinguda..”
5. Segons l'Acord del Consell Executiu de dia 28 de setembre de 2022, pel qual s'acorda la delegació de determinades atribucions del Consell Executiu en el conseller executiu o consellera executiva d'Hisenda i Funció Pública, en matèria de personal (BOIB núm.128, d'1 d'octubre de 2022), es delega en el conseller executiu o consellera executiva d'Hisenda i Funció Pública totes les atribucions en matèria de personal, excepte l'aprovació de la relació de llocs de feina, la sanció de separació del servei dels funcionaris i l'acomiadament del personal laboral i l'aprovació del nombre i règim del personal eventual.
Per tot això, dict la següent
RESOLUCIÓ
1. Aprovar la constitució de la borsa de treball de personal funcionari interí, derivada del procés selectiu d'estabilització pel sistema excepcional de concurs de mèrits del subgrup A2, de l'escala d'administració especial, subescala tècnica, classe tècnic-a mitjà-ana, especialitat o categoria arquitecte-a tècnic-a, derivada de l'oferta d'ocupació pública extraordinària del Consell de Mallorca i de l'Agència de Defensa del Territori per a l'any 2022 i acumulades de 2017 i de 2019 amb la llista íntegra de les persones aspirants que figuren ordenades per ordre de prelació de major a menor puntuació obtinguda a l'Annex I d'aquesta resolució.
2. Establir que aquesta borsa de treball és preferent a les borses ordinàries i/o extraordinàries vigents, entrarà en vigor l'endemà de la publicació d'aquesta resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears i tindrà una vigència limitada fins a la creació de noves borses derivades del resultat de nous processos selectius d'aquestes especialitats o categories.
3. Ordenar la publicació d'aquesta resolució al Butlletí Oficial de les Illes Balears, en el tauler d'anuncis electrònic del Consell de Mallorca i al portal de selecció del Consell de Mallorca.
Interposició de recursos
Contra aquesta resolució, que no posa fi a la via administrativa, podeu interposar el recurs d'alçada en el termini d'un mes, comptador a partir de l'endemà de rebre aquesta notificació. El recurs es pot interposar davant la Comissió de Govern del Consell Insular de Mallorca, que és l'òrgan competent per resoldre'l.
Contra la desestimació expressa d'aquest recurs d'alçada, hi podeu interposar el recurs contenciós administratiu davant la Secció contenciosa administrativa del Tribunal d'Instància de Palma, en el termini de dos mesos, comptadors a partir de l'endemà de rebre la notificació de la desestimació del dit recurs d'alçada.
Si han transcorregut tres mesos des de la interposició del recurs d'alçada i no n'heu rebut la notificació de resolució expressa, s'entén desestimat per silenci i podeu interposar el recurs contenciós administratiu davant Secció contenciosa administrativa del Tribunal d'Instància de Palma, en el termini de sis mesos, comptadors a partir de l'endemà de la desestimació presumpta.
No obstant l'anterior, podeu interposar, si escau, qualsevol altre recurs que considereu oportú. Tot això de conformitat amb la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa i la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
Palma, en data de la signatura electrònica (26 de juny de 2026)
El conseller executiu del Departament d'Hisenda, Innovació i Funció Pública (per delegació del Consell Executiu, segons Acord de dia 28 de setembre de 2022, BOIB núm. 128,d'1 d' octubre de 2022) Rafael Ángel Bosch Sans
ANNEX I LLISTA ÍNTEGRA DE LA BORSA DE TREBALL DE PERSONAL FUNCIONARI INTERÍ DERIVADA DEL PROCÉS SELECTIU D'ESTABILITZACIÓ PEL SISTEMA EXCEPCIONAL DE CONCURS DE MÈRITS DEL SUBGRUP A2, DE L'ESCALA D'ADMINISTRACIÓ ESPECIAL, SUBESCALA TÈCNICA, CLASSE TÈCNIC-A MITJÀ-ANA, ESPECIALITAT O CATEGORIA ARQUITECTE-A TÈCNIC-A, DERIVADA DE L'OFERTA PÚBLICA EXTRAORDINÀRIA DEL CONSELL DE MALLORCA I DE L'AGÈNCIA DE DEFENSA DEL TERRITORI PER A L'ANY 2022 I ACUMULADES DEL 2017 I DE 2019
|
ORDRE PRELACIÓ |
LLINATGES I NOM |
DNI |
PUNTUACIÓ DEFINITIVA |
CRITERI DE DESEMPAT |
|---|---|---|---|---|
|
1 |
LONGUEIRA CHANS, FRANCISCO JAVIER |
***1872** |
72,00000 |
|
|
2 |
LLADO ARRIETA, FCO JAVIER |
***8144** |
69,50000 |
|
|
3 |
GUIJOSA CREUS, ELENA |
***4612** |
67,18320 |
|
|
4 |
ALBERTI DIAZ, ANA MARIA |
***1531** |
66,50000 |
|
|
5 |
ARBONA MARCE, MARGARITA |
***8326** |
65,25000 |
|
|
6 |
GAGO VEGA, DANIEL JESÚS |
***8687** |
64,50000 |
|
|
7 |
RAMON MOYÀ, BARTOMEU |
***1046** |
62,00000 |
|
|
8 |
JUST , PATRICK |
***7878** |
60,70000 |
|
|
9 |
PIÑEIRO LABRADA, ADELA |
***8177** |
59,75000 |
|
|
10 |
CORREDOR IBAÑEZ, LUIS |
***0133** |
57,25000 |
|
|
11 |
COMAS VILLALONGA, MARIA ISABEL |
***1807** |
55,70000 |
|
|
12 |
NAVARRO BERTOS, JOSE MANUEL |
***7967** |
53,75000 |
|
|
13 |
ARENAS CANO, JENNIFER |
***6328** |
52,40000 |
|
|
14 |
ALZINA PRATS, COLOMA ASSUMPCIO |
***5548** |
51,70000 |
|
|
15 |
RIOS CEBOLLADA, MIGUEL ANGEL |
***2032** |
51,60000 |
|
|
16 |
OLIVER VENEGAS, ALEXANDRE |
***1023** |
51,50000 |
|
|
17 |
VEGA ORDAX, ESTEBAN |
***3904** |
47,30000 |
|
|
18 |
GRANADOS RUIZ, LUIS ALBERTO |
***7465** |
41,00000 |
|
|
19 |
NADAL COMPANY, JOAN GABRIEL |
***7168** |
38,76658 |
|
|
20 |
PRIETO BLANCO, LUIS DAVID |
***4944** |
37,96612 |
|
|
21 |
SARMIENTO MOLINA, RAMÓN |
***2728** |
34,00000 |
|
|
22 |
GONZÁLEZ PEÑA, ESPERANZA |
***5742** |
33,60000 |
|
|
23 |
MUÑOZ BENAVIDES, CARLOS |
***7680** |
32,20000 |
|
|
24 |
CAMPOY CRUZ, MARIA VICTORIA |
***5263** |
31,00000 |
|
|
25 |
TOMAS GRIMALT, GABRIEL |
***1048** |
29,99934 |
|
|
26 |
TRIGO YERGA, BEATRIZ |
***4695** |
28,46664 |
|
|
27 |
CONTESTÍ MURCI, JUAN |
***2615** |
27,10000 |
|
|
28 |
AYNE CARBO, ANTONIO |
***1615** |
26,90000 |
|
|
29 |
LLADO MATAS, MATIAS |
***4043** |
24,50000 |
|
|
30 |
MAS FERRIOL, MIQUEL |
***5294** |
23,53318 |
|
|
31 |
LÓPEZ VEGA, MIGUEL |
***4529** |
23,26650 |
|
|
32 |
SOLIVELLAS MATEU, JOAN |
***7186** |
23,00000 |
|
|
33 |
CABALLERO LOPEZ, ISABEL CRISTINA |
***3709** |
21,90000 |
|
|
34 |
SANTANDREU FERRAGUT, CARLOS |
***8972** |
21,65000 |
|
|
35 |
PARRADO VALENTÍN, MARÍA |
***3296** |
21,00000 |
Criteri 3: 10p |
|
36 |
BOLUDA ALONSO, ESTHER |
***5077** |
21,00000 |
Criteri 8: 1 |
|
37 |
FAYOS JURADO, JOSE |
***3016** |
21,00000 |
Criteri 8: 2 |
|
38 |
GALLARDO GUZMAN, DANIEL |
***4623** |
21,00000 |
Criteri 8: 3 |
|
39 |
RAMIREZ ROIG, CELIA |
***3072** |
20,80000 |
|
|
40 |
MAS GRACIA, JUANA |
***5220** |
20,00000 |
|
|
41 |
JUAN MORENO, PERE |
***1439** |
17,00000 |
|
|
42 |
SASTRE LE MEUR, NIEVE |
***5611** |
11,00000 |
|
|
43 |
COLOMAR SORIANO, CARLOS |
***7049** |
10,00000 |
|
Criteri de desempat:
1r. La major antiguitat en la mateixa escala, subescala, especialitat o categoria acreditada a l'Administració del Consell de Mallorca o a qualsevol dels seus organismes autònoms.
2n. La major antiguitat acreditada a l'Administració del Consell de Mallorca o a qualsevol dels seus organismes autònoms.
3è. La major puntuació obtinguda en el mèrit de cursos de formació.
4t. La major puntuació obtinguda en el mèrit de superació d'exercicis en convocatòries anteriors.
5è. La major antiguitat acreditada en el conjunt d'administracions i entitats del sector públic.
6è. Ser dona, en cas d'infrarepresentació del sexe femení en l'escala, la subescala, l'especialitat o la categoria de què es tracti.
7è. Les persones víctimes de violència de gènere.
8è. La persona de més edat.
9è. Si persisteix finalment l'empat, s'ha de fer un sorteig.