Secció III. Altres disposicions i actes administratius
ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA
CONSELLERIA D'AGRICULTURA, PESCA I MEDI NATURAL
Núm. 373807
Resolució del conseller d’Agricultura, Pesca i Medi Natural per la qual es declara la caducitat del procediment per a l’elaboració del Pla de Gestió Natura 2000 de la Costa Sud de Menorca
Versió PDF
Fets
1. El 2 d'agost de 2013, es va adoptar l'Acord del Consell de Govern pel qual s'inicia el procediment per declarar zones especials de conservació (ZEC) determinats llocs d'importància comunitària (LIC) de les Illes Balears i aprovar els plans o els instruments de gestió corresponents, i es va iniciar el procediment del Pla de Gestió Natura 2000 de la Costa Sud de Menorca, que incloïa els espais següents: LIC ES0000237 - Des Canutells a Llucalari, LIC ES0000238 - Son Bou i barranc de sa Vall, LIC ES0000239 - De Binigaus a Cala Mitjana i LIC ES0000240 - Costa sud de Ciutadella (BOIB núm. 108, de 3 d'agost de 2013).
2. El 10 d'octubre de 2014, es va adoptar l'Acord del Consell de Govern pel qual s'inicia el procediment per declarar zones especials de conservació (ZEC) determinats llocs d'importància comunitària (LIC) de les Illes Balears i aprovar els plans o els instruments de gestió corresponents, i es van incorporar al Pla de Gestió Natura 2000 de la Costa Sud de Menorca de l'Acord del Consell de Govern de 2 d'agost de 2013 els espais següents: LIC ES5310036 - Àrea marina del sud de Ciutadella, LIC ES5310074 - De Cala Llucalari a Cales Coves, LIC ES5310075 - Arenal de Son Saura i LIC ES5310068 - Cap Negre (BOIB núm. 140, d'11 d'octubre de 2014).
3. D'acord amb l'article 6 ter de la Llei 5/2005, de 26 de maig, per a la conservació dels espais de rellevància ambiental, el procediment per elaborar els instruments de planejament dels espais de rellevància ambiental s'inicia amb una resolució de l'òrgan competent i caduca si no s'aprova en el termini de dos anys des de la data de publicació de la resolució d'inici.
4. Atès que ha transcorregut el termini de dos anys per aprovar el Pla de Gestió Natura 2000 de la Costa Sud de Menorca es declara la caducitat del procediment esmentat.
Per tot això, dict la següent
Resolució
1. Declarar la caducitat del procediment per a l'elaboració del Pla de Gestió Natura 2000 de la Costa Sud de Menorca que s'inicià el 2 d'agost de 2013.
2. Publicar aquesta Resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.
Palma, en la data de la signatura electrònica (20 de maig de 2026)
El conseller d'Agricultura, Pesca i Medi Natural Joan Simonet Pons