Secció III. Altres disposicions i actes administratius
AJUNTAMENT DE MARRATXÍ
Núm. 341759
Decret d’aprovació definitiva de la llista de persones admeses i excloses sol·licitants de llicència d’ús privatiu de parcel·les i/o blocs amb taules de cultius de l’hort urbà de l’Àrea de Serveis Socials
Versió PDF
Per Decret d'alcaldia de 21 d'agost de 2025, es van aprovar les bases de la tercera convocatòria del procés d'assignació de llicències per a l'ús privatiu de parcel·les de cultiu vacants de l'hort urbà de l'àrea de serveis socials, que de conformitat amb allò disposat a l'article 45 de la Llei 39/2015 d'1 d'octubre , del Procediment Administratiu Comú de les administracions publiques.
Aquesta regidoria, de conformitat amb el Decret d'alcaldia de delegació de signatura a diversos regidors de l'Ajuntament, en data 14 de maig de 2024, té a bé, dictar el següent:
Decret de Batlia
Decret d'aprovació definitiva de la llista de persones admeses i excloses sol·licitants de llicència d'ús privatiu de parcel·les i/o blocs amb taules de cultius de l'hort urbà de l'àrea de serveis socials
Atès que en data 28 d'agost de 2025 es va publicar al BOIB 114 el decret d'aprovació de les bases reguladores de la tercera convocatòria del procés d'assignació de l'ús privatiu de parcel·les de cultiu vacants de l'hort urbà de l'àrea de Serveis Socials de l'Ajuntament de Marratxí.
En data 22 d'abril de 2026 es va reuní en sessió ordinària la Comissió Avaluadora que realitzà la valoració de les 14 sol·licituds presentades, de la qual es va estendre Acta.
Atès que en data 28 d'abril de 2026 es va publicar al BOIB núm. 54, la llista provisional de persones admeses i excloses sol·licitants de llicència per a l'ús privatiu de parcel·les de cultiu de l'hort urbà.
Atès que durant el termini establert per a presentar esmenes no se'n ha presentada cap, aquesta llista passa a definitiva.
Aquesta regidoria, de conformitat amb el Decret de Batlia de 14 de maig de 2024 de delegació de firma a diversos regidors de l'Ajuntament, així com de les competències que es reserva el batle, té a bé dictar el següent:
S'acorda
1. Aprovar de manera definitiva la relació de persones sol·licitants que han resultat adjudicatàries d'una parcel·la:
|
NOM |
DNI |
Nº de parcel·la |
|---|---|---|
|
Antonio S. D. |
43........13F |
1 |
|
Matías S. X. |
42........66F |
2 |
|
Miguel E. G. |
41........36W |
3 |
|
Jorge S. F. |
43........59L |
8 |
|
Pedro José C. V. |
41........62G |
9 |
|
Ji X. |
X36........9M |
10 |
|
Javier del R. M. |
43.......89H |
12 |
|
José Luis P. L. |
15........24E |
14 |
|
Antonio P. S. |
43........23M |
15 |
|
Bárbara G. L. |
43........29F |
16 |
|
Vicente Lorenzo P. B. |
43.........12Q |
17 |
Relació de persones sol·licitants que han resultat admeses i resten en llista d'espera :
| NOM | DNI | Nº de reserva |
|---|---|---|
| José S. A. | 41…….38A | 1 |
| Angela A. M. | 76…….31W | 2 |
| María Teresa L. A. | 32……..63L | 3 |
2. Fer pública la llista definitiva de persones sol·licitants adjudicatàries i que resten en llista d'espera.
Ho mana i signa, per delegació, el/la Regidor/a de l'àrea. Dono fe
Marratxí, 7 de maig de 2026
La regidora de Serveis Socials Elvira García Cabrera