Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

ESCOLA BALEAR D'ADMINISTRACIÓ PÚBLICA (EBAP)

Núm. 231642
Resolució de la consellera de Treball, Funció Pública i Diàleg Social per la qual s’aproven les llistes definitives de persones admeses i excloses, amb expressió de la causa d’exclusió, de les proves selectives per a l’ingrés, pel torn lliure, al cos d’advocacia de l’Administració general de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, convocades per Resolució de 2 de febrer de 2026, amb indicació dels llocs i la data de realització del primer exercici

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Antecedents

1. Mitjançant la Resolució de la consellera de Treball, Funció Pública i Diàleg Social de 2 de febrer de 2026 es varen aprovar la convocatòria, les bases, els exercicis i temari, i el barem de mèrits, i es va designar el Tribunal Qualificador de les proves selectives per a l'ingrés, pel torn lliure, al cos d'advocacia de l'Administració general de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears (BOIB núm. 18, de 7 de febrer).

2. En data de 5 de març de 2026 es va publicar la Resolució de la consellera de Treball, Funció Pública i Diàleg Social de 4 de març per la qual es varen aprovar les llistes provisionals de persones admeses i excloses, amb expressió de la causa d'exclusió, de les proves selectives per a l'ingrés, pel torn lliure, al cos d'advocacia de l'Administració general de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, convocades per Resolució de 2 de febrer.

3. Una vegada finalitzat el termini previst en el punt 9.3 de l'annex 2 de les bases específiques de la convocatòria perquè les persones excloses o omeses esmenin les deficiències o aportin la documentació preceptiva, s'han d'aprovar i publicar les llistes definitives de persones admeses i excloses de les proves selectives per a l'ingrés, pel torn lliure, al cos d'advocacia de l'Administració general de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, convocades per Resolució de 2 de febrer de 2026.

Fonaments de dret

1. La Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

2. L'article 6.3 c) de la Llei 3/2007, de 27 de març, de la funció pública de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears. 3. El Decret 27/1994, d'11 de març, pel qual s'aprova el Reglament d'ingrés del personal al servei de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

4. El Decret 74/2016, de 23 de desembre, pel qual es regula l'Advocacia de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

5. El Decret 10/2025, de 14 de juliol, de la presidenta de les Illes Balears, pel qual s'estableixen les competències i l'estructura orgànica bàsica de les conselleries de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

Per tot l'anterior dict la següent,

Resolució

1. Aprovar la llista definitiva de persones aspirants en la convocatòria objecte d'aquesta Resolució, en els termes establerts en l'annex 1.

L'admissió de les persones aspirants a participar en el procediment selectiu queda condicionada al compliment dels requisits i les condicions generals que s'estableixen en les bases específiques per participar en les proves selectives convocades, d'acord amb els requisits al·legats en la sol·licitud i en la declaració responsable. El fet de constar en la llista de persones admeses no implica el reconeixement a les persones interessades que es compleixen els requisits per participar en aquesta convocatòria.

L'admissió de les persones que s'hagin al·legat una discapacitat queda condicionada a l'informe favorable d'aptitud per a l'accés a la funció pública als llocs de feina de persones amb discapacitat emès per l'Equip Tècnic de Valoració i Orientació del Servei de Valoració i Orientació de la Discapacitat i Dependència per a desenvolupar les tasques fonamentals d'aquest cos.

 

2. Aprovar la llista definitiva de persones aspirants excloses en la convocatòria objecte d'aquesta Resolució, amb indicació de les causes de l'exclusió, en els termes establerts l'annex 2 d'aquesta Resolució.

3. Declarar decaiguts en el seu dret al tràmit d'esmena les persones que no hagin presentat esmena a la seva exclusió en el termini concedit en la Resolució per la qual es varen aprovar les llistes provisionals de persones aspirants admeses i excloses.

4. Aprovar la data, l'hora i els llocs de realització del primer exercici de les proves selectives objecte d'aquesta Resolució i convocar les persones aspirants admeses de conformitat amb el que estableix l'annex 3 d'aquesta Resolució.

5. Publicar aquesta Resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears, en el Portal de l'Opositor (oposicions.caib.es), i a la Seu Electrònica de la CAIB (www.caib.es).

Interposició de recursos

Contra aquesta Resolució, que posa fi a la via administrativa, es pot interposar un recurs potestatiu de reposició davant la consellera de Treball, Funció Pública i Diàleg Social en el termini d'un mes, comptador des de l'endemà de la publicació, d'acord amb els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

També es pot interposar un recurs contenciós administratiu davant la Sala Contenciosa Administrativa del Tribunal Superior de Justícia de les Illes Balears en el termini de dos mesos, comptadors des de l'endemà de la publicació, d'acord amb els articles 8.2 i 46.1 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa.

 

(Signat electrònicament: 25 de març de 2026)

La consellera de Treball, Funció Pública i Diàleg Social Catalina Teresa Cabrer González

 

Admissió condicionada

L'admissió de les persones que s'hagin al·legat una discapacitat queda condicionada a l'informe favorable d'aptitud per a l'accés a la funció pública als llocs de feina de persones amb discapacitat emès per l'Equip Tècnic de Valoració i Orientació del Servei de Valoració i Orientació de la Discapacitat i Dependència per a desenvolupar les tasques fonamentals d'aquest cos.

ANNEX 1 LLISTA DEFINITIVA DE PERSONES ADMESES

PROCES SELECTIU 2026. COS ADVOCACIA

LLINATGES, NOM

DNI

ABREU BONNIN, CLARA

***4132*

ALBALA VELASCO, ARTURO

***8499*

BADENAS LECHAGO, CAROLINA

***3278*

CANO DE ALARCON BOREL, MARIA LUISA

***8794*

CIFRE SERRA, JORDI

***1402*

FERRER BLEDA, ELIONOR

***1995*

FUSTER COLL, SOFIA

***1646*

GARCIA CANALS, NURIA ANTONIA

***8813*

GARCIA PERTEGAZ, MARIA DOLORES

***4509*

MIRO MOREY, JOANA MARIA

***8475*

PALOMINO MARTINEZ, VELI

***8608*

PARERA BLANES, CATALINA

***3654*

PEREZ MORENO, ZAIDA

***4044*

ROSSELLO SASTRE, MELSION

***7097*

 

ANNEX 2 LLISTA DEFINITIVA DE PERSONES ASPIRANTS EXCLOSES

PROCES SELECTIU 2026. COS ADVOCACIA

LLINATGES, NOM

DNI

MOTIUS D'EXCLUSIÓ

CASTREJE CANOSA, MARIANA

***3453*

NIVELL DE LLENGUA CATALANA AL·LEGAT INFERIOR AL REQUERIT, NO AL·LEGA LA TITULACIÓ REQUERIDA

RODRIGUEZ SANCHEZ, TANIA

***2926*

NIVELL DE LLENGUA CATALANA AL·LEGAT INFERIOR AL REQUERIT

 

ANNEX 3 DATA, HORA I LLOCS REALITZACIÓ PRIMER EXERCICI 

Data: 15, 16 i 17 d'abril de 2026 Horari: La distribució de torns i horaris es publiquen en el Portal de l'Opositor

- Mallorca Seu de l'Escola Balear de l'Administració Pública C. del Gremi de Corredors, 10, 3r (polígon de Son Rossinyol) 07009 Palma