Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

CONSELLERIA D'EMPRESA, AUTÒNOMS I ENERGIA

Núm. 201988
Proposta de resolució definitiva del director general d’Economia Circular, Transició Energètica i Canvi Climàtic per la qual es concedeixen les subvencions per al desballestament de vehicles més contaminants en el marc de l’impost sobre estades turístiques a les Illes Balears i de mesures d’impuls del turisme sostenible (ITS2024-2025-068)

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Fets

1. El 22 de juliol de 2025, en el BOIB núm. 96, es va publicar la Resolució del conseller d'Empresa, Autònoms i Energia per la qual s'aprova la convocatòria pública de subvencions per al desballestament de vehicles més contaminants en el marc de l'impost sobre estades turístiques a les Illes Balears i de mesures d'impuls del turisme sostenible (ITS2024-2025-068).

2. Les persones o entitats que figuren en l'annex d'aquesta Proposta varen presentar una sol·licitud de subvenció en el marc de la convocatòria de referència.

3. Els tècnics de la Direcció General d'Economia Circular, Transició Energètica i Canvi Climàtic han examinat les sol·licituds i han emès un informe favorable dels aspectes següents:

  • Les persones físiques o entitats sol·licitants, per la seva naturalesa, poden ser beneficiàries de subvencions.
  • Les persones físiques o entitats han adjuntat la documentació prevista en la convocatòria.
  • Les persones físiques o entitats sol·licitants estan al corrent de les obligacions amb la Seguretat Social i amb l'Administració tributària, tant l'estatal com l'autonòmica.

4. Els tècnics de la Direcció General d'Economia Circular, Transició Energètica i Canvi Climàtic, en aplicació del procediment de concessió que estableix l'apartat setè de la Resolució esmentada, han informat favorablement sobre la concessió de les subvencions descrites en l'annex, les quals s'han calculat d'acord amb la Resolució de convocatòria d'aquests ajuts.

5. D'acord amb l'apartat 7.3 de la resolució de la convocatòria de referència, atès a que l'import de subvenció sol·licitat pels beneficiaris és el mateix que l'import de subvenció proposat i atès que no figuren en el procediment ni són tinguts en compte altres fets ni altres al·legacions i proves que les adduïdes pels interessats que apareixen en l'annex d'aquesta proposta, es prescindeix del tràmit d'audiència i per tant la proposta de resolució formulada té caràcter de definitiva.

Fonaments de dret

1. La Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions.

2. El Reial decret 887/2006, de 21 de juliol, pel qual s'aprova el Reglament de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions.

3. El Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s'aprova el Text refós de la Llei de subvencions (BOIB núm. 196, de 31 de desembre).

4. El Decret 75/2004, de 27 d'agost, de desplegament de determinats aspectes de la Llei de finances i de les lleis de pressuposts generals de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears (BOIB núm. 122, de 2 de setembre).

5. L'Ordre de la consellera de Comerç, Indústria i Energia de 15 de maig de 2008 per la qual s'estableixen les bases reguladores per a la concessió de subvencions en matèria d'energia a les Illes Balears, modificada per l'Ordre del conseller de Transició Energètica i Sectors Productius de 18 de juny de 2020 (BOIB núm. 116, de 30 de juny de 2020).

6. La Resolució del conseller d'Empresa, Autònoms i Energia de 18 de juliol de 2025 per la qual s'aprova la convocatòria pública de subvencions per al desballestament de vehicles més contaminants en el marc de l'impost sobre estades turístiques a les Illes Balears i de mesures d'impuls del turisme sostenible (ITS2024-2025-068) (BOIB núm. 96, de 22 de juliol).

Proposta de resolució

Propòs al conseller d'Empresa, Autònoms i Energia que dicti una resolució en els termes següents:

1. Aprovar la concessió d'una subvenció per al desballestament de vehicles més contaminants en el marc de l'impost sobre estades turístiques a les Illes Balears i de mesures d'impuls del turisme sostenible (ITS2024-2025-068) per un import total de 108.000,00 euros i 54 beneficiaris. En l'annex d'aquesta proposta figuren les dades de cada beneficiari sobre la concessió de la subvenció.

2. Autoritzar i disposar la despesa de 108.000,00 euros als 54 beneficiaris que figuren en l'annex i pels imports que es detallen per a cadascun d'ells, amb càrrec a la partida pressupostària indicada en l'annex dels pressuposts de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears. Aquests ajuts estan finançats per l'impost sobre estades turístiques a les Illes Balears i de mesures d'impuls del turisme sostenible, corresponent al Pla Anual 2024-2025.

3. Disposar que les inversions objecte de la sol·licitud s'han de fer dins el període que va des del dia que es presenti la sol·licitud fins al termini que fixi la resolució d'atorgament. Aquest termini no pot ser superior als dotze mesos comptadors des de la publicació en el Butlletí Oficial de les Illes Balears de la resolució d'atorgament.

4. Establir que el termini per justificar la realització de les activitats subvencionades en cap cas no pot ser posterior al desè dia hàbil des de la data màxima d'execució de l'activitat.

5. Establir que el pagament i la justificació s'han de fer d'acord amb el que disposa l'apartat desè de la Resolució del conseller d'Empresa, Autònoms i Energia de 18 de juliol de 2025.

6. Establir que els beneficiaris estan obligats a complir el que disposa l'apartat onzè de la Resolució del conseller d'Empresa, Autònoms i Energia de 18 de juliol de 2025 i la normativa nacional i europea sobre l'activitat subvencionada, així com els supòsits establerts a l'apartat catorzè en relació amb la concurrència d'ajuts. Les obligacions establertes en la convocatòria són les següents:

a) Dur a terme l'activitat o la inversió, o adoptar el comportament que fonamenta la concessió de la subvenció.

b) Justificar la realització de l'activitat, com també el compliment dels requisits i les condicions que determinen la concessió de la subvenció.

c) Comunicar a l'òrgan que la concedeix o, si escau, a l'entitat col·laboradora, la sol·licitud o l'obtenció d'altres subvencions per a la mateixa finalitat. Aquesta comunicació s'ha de fer dins el termini de tres dies hàbils des de la sol·licitud o l'obtenció de la subvenció concurrent i, en tot cas, abans de la justificació de l'aplicació que s'hagi donat als fons percebuts.

d) Trobar-se al corrent de les obligacions tributàries i de la Seguretat Social davant l'Administració de l'Estat, i de les obligacions tributàries davant la hisenda autonòmica; i acreditar-ho, en la forma que estableix l'article 6 de les bases reguladores i al punt cinquè d'aquesta convocatòria abans de dictar la proposta de resolució de concessió i de fer-ne el pagament. En tot cas, aquesta acreditació es pot substituir per una declaració responsable de la persona sol·licitant quan es tracti de subvencions de quantia igual o inferior a 3.000 euros.

e) Accedir a les actuacions de comprovació que dugui a terme la Direcció General d'Economia Circular, Transició Energètica i Canvi Climàtic, a les actuacions de control financer de la Intervenció General de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, la Sindicatura de Comptes i qualsevol altra autoritat de control. Si del resultat d'aquestes actuacions de control es detecten irregularitats, es derivarà l'obligació de reintegrament de les quanties percebudes indegudament.

f) Deixar constància de la percepció i l'aplicació de la subvenció en els llibres de comptabilitat o en els llibres de registre que, si escau, hagi de dur el beneficiari d'acord amb la legislació mercantil o fiscal que li sigui aplicable i, si escau, amb les bases reguladores.

g) Conservar els documents justificatius de l'aplicació dels fons percebuts, amb inclusió dels documents electrònics, mentre puguin ser objecte d'actuacions de comprovació i control, durant un període de cinc anys a partir del 31 de desembre de l'any en què l'autoritat de gestió efectuï el darrer pagament al beneficiari.

h) Destinar l'import de la subvenció al finançament de l'actuació per a la qual s'ha sol·licitat i mantenir l'afectació de les inversions a l'activitat subvencionada, en la forma i dins els terminis que estableixi la convocatòria i, si escau, la resolució corresponent o les modificacions d'aquesta.

i) Comunicar a l'òrgan que concedeix la subvenció la modificació de qualsevol circumstància que afecti algun dels requisits exigits per a la concessió de la subvenció.

j) Donar compliment a la normativa comunitària, nacional i autonòmica aplicable en l'àmbit de contractació, subvencions i ajuts d'estat.

k) Mantenir un sistema de comptabilitat separada per a totes les transaccions relacionades amb l'operació cofinançada, o bé un codi comptable separat, en cas de persones físiques amb activitat econòmica.

l) Disposar de tots els documents sobre la despesa que resultin necessaris per tenir una pista d'auditoria apropiada.

m) Reintegrar els fons percebuts indegudament com a conseqüència de les actuacions de comprovació fetes pels òrgans de control competents i segons el que estableix l'article 44 del Text refós de la Llei de subvencions, aprovat pel Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre.

n) S'ha d'informar el públic del suport obtingut l'impost sobre estades turístiques a les Illes Balears. S'ha de fer una breu descripció en el lloc web —si se'n disposa— de l'operació, de manera proporcionada al nivell de l'ajut obtingut, els objectius i resultats, i s'ha de destacar el suport financer de l'impost sobre estades turístiques a les Illes Balears.

o) Totes les actuacions esmentades estan detallades i especificades en el «Manual de gestió de l'execució i justificació dels projectes finançats amb càrrec al Fons per Afavorir el Turisme Sostenible» el qual, juntament amb altres documents són a disposició de les entitats interessades en el web de l'AETIB (www.illessostenibles.travel).

7. Disposar que tota alteració de les condicions establertes per a la concessió de la subvenció, com també l'obtenció concurrent de subvencions o ajuts atorgats per altres administracions públiques o ens públics, nacionals o internacionals, dona lloc a la revisió parcial o total de la subvenció i, per tant, al reintegrament de la quantitat corresponent més els interessos de demora.

 

Palma, en la data de la signatura electrònica (11 de març de 2026)

El director general d'Economia Circular, Transició Energètica i Canvi Climàtic Diego Viu Domínguez

 

ANNEX Llista de beneficiaris proposats per atorgar-los la subvenció per al desballestament de vehicles més contaminants en el marc de l'impost sobre estades turístiques a les Illes Balears i de mesures d'impuls del turisme sostenible

Número

Expedient

Data del registre d'entrada

Sol·licitant

NIF

Partida pressupostària

Tipus d'inversió

Import subvenció (€)

1

DESBALLESTA25-1212/2025

15/10/2025

SERRA FERNANDEZ, ANDRES

***2581**

2026/G/731A01/78000/00/19701/25064

Desballestament els vehicles dels tipus M1 i N1 (turismes i furgonetes) d'almenys deu anys d'antiguitat.

2.000,00

2

DESBALLESTA25-1213/2025

15/10/2025

PONS SAMPIETRO, PERE JOAN

***7138**

2026/G/731A01/78000/00/19701/25064

Desballestament els vehicles dels tipus M1 i N1 (turismes i furgonetes) d'almenys deu anys d'antiguitat.

2.000,00

3

DESBALLESTA25-1214/2025

15/10/2025

Martín Cayuela, Eric

***9781**

2026/G/731A01/78000/00/19701/25064

Desballestament els vehicles dels tipus M1 i N1 (turismes i furgonetes) d'almenys deu anys d'antiguitat.

2.000,00

4

DESBALLESTA25-1215/2025

15/10/2025

Valldaura Fernandez, Jose

***0996**

2026/G/731A01/78000/00/19701/25064

Desballestament els vehicles dels tipus M1 i N1 (turismes i furgonetes) d'almenys deu anys d'antiguitat.

2.000,00

5

DESBALLESTA25-1216/2025

15/10/2025

Barceló Fiol, Antonio

***8523**

2026/G/731A01/78000/00/19701/25064

Desballestament els vehicles dels tipus M1 i N1 (turismes i furgonetes) d'almenys deu anys d'antiguitat.

2.000,00

6

DESBALLESTA25-1217/2025

15/10/2025

PEREZ CERVERA, FRANCISCO

***8559**

2026/G/731A01/78000/00/19701/25064

Desballestament els vehicles dels tipus M1 i N1 (turismes i furgonetes) d'almenys deu anys d'antiguitat.

2.000,00

7

DESBALLESTA25-1218/2025

15/10/2025

PETRE, ADRIANA

****1849*

2026/G/731A01/78000/00/19701/25064

Desballestament els vehicles dels tipus M1 i N1 (turismes i furgonetes) d'almenys deu anys d'antiguitat.

2.000,00

8

DESBALLESTA25-1222/2025

16/10/2025

Vioque Fabio, Francisco

***7107**

2026/G/731A01/78000/00/19701/25064

Desballestament els vehicles dels tipus M1 i N1 (turismes i furgonetes) d'almenys deu anys d'antiguitat.

2.000,00

9

DESBALLESTA25-1224/2025

16/10/2025

GRIMALT MUNAR, MARIA TERESA

***0888**

2026/G/731A01/78000/00/19701/25064

Desballestament els vehicles dels tipus M1 i N1 (turismes i furgonetes) d'almenys deu anys d'antiguitat.

2.000,00

10

DESBALLESTA25-1226/2025

16/10/2025

GARCIA COLL, NATALIA

***0931**

2026/G/731A01/78000/00/19701/25064

Desballestament els vehicles dels tipus M1 i N1 (turismes i furgonetes) d'almenys deu anys d'antiguitat.

2.000,00

11

DESBALLESTA25-1227/2025

16/10/2025

LLITERAS GALMES, JAIME

***6673**

2026/G/731A01/78000/00/19701/25064

Desballestament els vehicles dels tipus M1 i N1 (turismes i furgonetes) d'almenys deu anys d'antiguitat.

2.000,00

12

DESBALLESTA25-1228/2025

16/10/2025

VENY ORELL, MATIAS

***1984**

2026/G/731A01/78000/00/19701/25064

Desballestament els vehicles dels tipus M1 i N1 (turismes i furgonetes) d'almenys deu anys d'antiguitat.

2.000,00

13

DESBALLESTA25-1231/2025

16/10/2025

WU, TONGMEI

****9253*

2026/G/731A01/78000/00/19701/25064

Desballestament els vehicles dels tipus M1 i N1 (turismes i furgonetes) d'almenys deu anys d'antiguitat.

2.000,00

14

DESBALLESTA25-1233/2025

16/10/2025

Vidal Llinas, Jose Francisco

***0448**

2026/G/731A01/78000/00/19701/25064

Desballestament els vehicles dels tipus M1 i N1 (turismes i furgonetes) d'almenys deu anys d'antiguitat.

2.000,00

15

DESBALLESTA25-1234/2025

16/10/2025

LLORENS GONZALEZ, ANTONIA

***2962**

2026/G/731A01/78000/00/19701/25064

Desballestament els vehicles dels tipus M1 i N1 (turismes i furgonetes) d'almenys deu anys d'antiguitat.

2.000,00

16

DESBALLESTA25-1235/2025

16/10/2025

GONZALEZ BARCELO, ISABEL

***7755**

2026/G/731A01/78000/00/19701/25064

Desballestament els vehicles dels tipus M1 i N1 (turismes i furgonetes) d'almenys deu anys d'antiguitat.

2.000,00

17

DESBALLESTA25-1236/2025

16/10/2025

Valls Follana, Carles

***4131**

2026/G/731A01/78000/00/19701/25064

Desballestament els vehicles dels tipus M1 i N1 (turismes i furgonetes) d'almenys deu anys d'antiguitat.

2.000,00

18

DESBALLESTA25-1237/2025

16/10/2025

FEMENIA ROSSELLO, MAGDALENA

***6200**

2026/G/731A01/78000/00/19701/25064

Desballestament els vehicles dels tipus M1 i N1 (turismes i furgonetes) d'almenys deu anys d'antiguitat.

2.000,00

19

DESBALLESTA25-1238/2025

16/10/2025

MORATÓ TROBAT, MERCÈ

***7218**

2026/G/731A01/78000/00/19701/25064

Desballestament els vehicles dels tipus M1 i N1 (turismes i furgonetes) d'almenys deu anys d'antiguitat.

2.000,00

20

DESBALLESTA25-1240/2025

16/10/2025

Rivilla Chamba, Andres Salvador

****2573*

2026/G/731A01/78000/00/19701/25064

Desballestament els vehicles dels tipus M1 i N1 (turismes i furgonetes) d'almenys deu anys d'antiguitat.

2.000,00

21

DESBALLESTA25-1241/2025

16/10/2025

LOPEZ RODRIGUEZ, MARIA DOLORES

***1578**

2026/G/731A01/78000/00/19701/25064

Desballestament els vehicles dels tipus M1 i N1 (turismes i furgonetes) d'almenys deu anys d'antiguitat.

2.000,00

22

DESBALLESTA25-1242/2025

16/10/2025

SANCHEZ SORIANO, ROBERTO JESUS

***0493**

2026/G/731A01/78000/00/19701/25064

Desballestament els vehicles dels tipus M1 i N1 (turismes i furgonetes) d'almenys deu anys d'antiguitat.

2.000,00

23

DESBALLESTA25-1243/2025

16/10/2025

PEREZ MORENO, OSCAR

***2345**

2026/G/731A01/78000/00/19701/25064

Desballestament els vehicles dels tipus M1 i N1 (turismes i furgonetes) d'almenys deu anys d'antiguitat.

2.000,00

24

DESBALLESTA25-1244/2025

16/10/2025

COROMINA SANZ, ALVARO

***6334**

2026/G/731A01/78000/00/19701/25064

Desballestament els vehicles dels tipus M1 i N1 (turismes i furgonetes) d'almenys deu anys d'antiguitat.

2.000,00

25

DESBALLESTA25-1245/2025

16/10/2025

PLANISI LLITERAS, JUANA

***9465**

2026/G/731A01/78000/00/19701/25064

Desballestament els vehicles dels tipus M1 i N1 (turismes i furgonetes) d'almenys deu anys d'antiguitat.

2.000,00

26

DESBALLESTA25-1246/2025

16/10/2025

PASCUAL VALLEJO, ANTONIO JOSE

***1656**

2026/G/731A01/78000/00/19701/25064

Desballestament els vehicles dels tipus M1 i N1 (turismes i furgonetes) d'almenys deu anys d'antiguitat.

2.000,00

27

DESBALLESTA25-1249/2025

16/10/2025

THOMAS MOYA, GABRIEL JUAN

***4237**

2026/G/731A01/78000/00/19701/25064

Desballestament els vehicles dels tipus M1 i N1 (turismes i furgonetes) d'almenys deu anys d'antiguitat.

2.000,00

28

DESBALLESTA25-1250/2025

16/10/2025

ORTEGA GARCIA, MARIA ISABEL

***9893**

2026/G/731A01/78000/00/19701/25064

Desballestament els vehicles dels tipus M1 i N1 (turismes i furgonetes) d'almenys deu anys d'antiguitat.

2.000,00

29

DESBALLESTA25-1252/2025

16/10/2025

MATURANA MACHADO, ANGEL

***0726**

2026/G/731A01/78000/00/19701/25064

Desballestament els vehicles dels tipus M1 i N1 (turismes i furgonetes) d'almenys deu anys d'antiguitat.

2.000,00

30

DESBALLESTA25-1253/2025

16/10/2025

MASIP PARETS, SUSANA

***6939**

2026/G/731A01/78000/00/19701/25064

Desballestament els vehicles dels tipus M1 i N1 (turismes i furgonetes) d'almenys deu anys d'antiguitat.

2.000,00

31

DESBALLESTA25-1254/2025

16/10/2025

CANO TORRES, ISABEL

***0614**

2026/G/731A01/78000/00/19701/25064

Desballestament els vehicles dels tipus M1 i N1 (turismes i furgonetes) d'almenys deu anys d'antiguitat.

2.000,00

32

DESBALLESTA25-1255/2025

16/10/2025

BERMUDEZ MARIN, MIGUEL

***9618**

2026/G/731A01/78000/00/19701/25064

Desballestament els vehicles dels tipus M1 i N1 (turismes i furgonetes) d'almenys deu anys d'antiguitat.

2.000,00

33

DESBALLESTA25-1256/2025

16/10/2025

VIDAL VAZQUEZ, BARTOLOME

***6363**

2026/G/731A01/78000/00/19701/25064

Desballestament els vehicles dels tipus M1 i N1 (turismes i furgonetes) d'almenys deu anys d'antiguitat.

2.000,00

34

DESBALLESTA25-1257/2025

16/10/2025

GOMEZ-URDA VILLAVERDE, LIDIA

***4401**

2026/G/731A01/78000/00/19701/25064

Desballestament els vehicles dels tipus M1 i N1 (turismes i furgonetes) d'almenys deu anys d'antiguitat.

2.000,00

35

DESBALLESTA25-1258/2025

16/10/2025

DELGADO BLANCO, MIGUEL ANGEL

***4597**

2026/G/731A01/78000/00/19701/25064

Desballestament els vehicles dels tipus M1 i N1 (turismes i furgonetes) d'almenys deu anys d'antiguitat.

2.000,00

36

DESBALLESTA25-1259/2025

17/10/2025

RUIZ CAÑAMERO, ANTONIO

***9756**

2026/G/731A01/78000/00/19701/25064

Desballestament els vehicles dels tipus M1 i N1 (turismes i furgonetes) d'almenys deu anys d'antiguitat.

2.000,00

37

DESBALLESTA25-1260/2025

16/10/2025

HINOJOSA GUTIERREZ, MARIA CARMEN

***9261**

2026/G/731A01/78000/00/19701/25064

Desballestament els vehicles dels tipus M1 i N1 (turismes i furgonetes) d'almenys deu anys d'antiguitat.

2.000,00

38

DESBALLESTA25-1261/2025

17/10/2025

PARRA ROMERO, MANUEL

***4574**

2026/G/731A01/78000/00/19701/25064

Desballestament els vehicles dels tipus M1 i N1 (turismes i furgonetes) d'almenys deu anys d'antiguitat.

2.000,00

39

DESBALLESTA25-1262/2025

17/10/2025

PASTOR RODRIGUEZ, SEBASTIAN

***5132**

2026/G/731A01/78000/00/19701/25064

Desballestament els vehicles dels tipus M1 i N1 (turismes i furgonetes) d'almenys deu anys d'antiguitat.

2.000,00

40

DESBALLESTA25-1264/2025

17/10/2025

Taltavull Marques, Guillermo

***3339**

2026/G/731A01/78000/00/19701/25064

Desballestament els vehicles dels tipus M1 i N1 (turismes i furgonetes) d'almenys deu anys d'antiguitat.

2.000,00

41

DESBALLESTA25-1265/2025

17/10/2025

CILIMINGRAS CASASNOVAS, LUIS SALVADOR

***9720**

2026/G/731A01/78000/00/19701/25064

Desballestament els vehicles dels tipus M1 i N1 (turismes i furgonetes) d'almenys deu anys d'antiguitat.

2.000,00

42

DESBALLESTA25-1267/2025

17/10/2025

EL MAKIOUI, HASSAM

****8561*

2026/G/731A01/78000/00/19701/25064

Desballestament els vehicles dels tipus M1 i N1 (turismes i furgonetes) d'almenys deu anys d'antiguitat.

2.000,00

43

DESBALLESTA25-1269/2025

17/10/2025

OBRADOR RAMIS, ANTONINA AINA

***3644**

2026/G/731A01/78000/00/19701/25064

Desballestament els vehicles dels tipus M1 i N1 (turismes i furgonetes) d'almenys deu anys d'antiguitat.

2.000,00

44

DESBALLESTA25-1270/2025

17/10/2025

PASCUAL SUREDA, ANGELA

***0062**

2026/G/731A01/78000/00/19701/25064

Desballestament els vehicles dels tipus M1 i N1 (turismes i furgonetes) d'almenys deu anys d'antiguitat.

2.000,00

45

DESBALLESTA25-1272/2025

17/10/2025

Gutierrez Cruz, Juan

***0396**

2026/G/731A01/78000/00/19701/25064

Desballestament els vehicles dels tipus M1 i N1 (turismes i furgonetes) d'almenys deu anys d'antiguitat.

2.000,00

46

DESBALLESTA25-1273/2025

17/10/2025

TORO POLEY, MARIA OLGA

***6448**

2026/G/731A01/78000/00/19701/25064

Desballestament els vehicles dels tipus M1 i N1 (turismes i furgonetes) d'almenys deu anys d'antiguitat.

2.000,00

47

DESBALLESTA25-1274/2025

17/10/2025

FITENI CASTILLO, ROSA VIRTUDES

***9714**

2026/G/731A01/78000/00/19701/25064

Desballestament els vehicles dels tipus M1 i N1 (turismes i furgonetes) d'almenys deu anys d'antiguitat.

2.000,00

48

DESBALLESTA25-1277/2025

17/10/2025

NEGRE CAÑELLAS, ANTONI

***8832**

2026/G/731A01/78000/00/19701/25064

Desballestament els vehicles dels tipus M1 i N1 (turismes i furgonetes) d'almenys deu anys d'antiguitat.

2.000,00

49

DESBALLESTA25-1278/2025

17/10/2025

BUENO LÓPEZ, LAURA ASUNCIÓN

***2106**

2026/G/731A01/78000/00/19701/25064

Desballestament els vehicles dels tipus M1 i N1 (turismes i furgonetes) d'almenys deu anys d'antiguitat.

2.000,00

50

DESBALLESTA25-1280/2025

17/10/2025

SANCHEZ PEDROCHE, ALBERTO

***5951**

2026/G/731A01/78000/00/19701/25064

Desballestament els vehicles dels tipus M1 i N1 (turismes i furgonetes) d'almenys deu anys d'antiguitat.

2.000,00

51

DESBALLESTA25-1281/2025

17/10/2025

GONZALEZ MESA, MARIA JESUS

***5774**

2026/G/731A01/78000/00/19701/25064

Desballestament els vehicles dels tipus M1 i N1 (turismes i furgonetes) d'almenys deu anys d'antiguitat.

2.000,00

52

DESBALLESTA25-1285/2025

17/10/2025

Garcia Cerdan, Juan

***4690**

2026/G/731A01/78000/00/19701/25064

Desballestament els vehicles dels tipus M1 i N1 (turismes i furgonetes) d'almenys deu anys d'antiguitat.

2.000,00

53

DESBALLESTA25-1287/2025

17/10/2025

ESTARAS TUR, MIGUEL ANGEL

***4770**

2026/G/731A01/78000/00/19701/25064

Desballestament els vehicles dels tipus M1 i N1 (turismes i furgonetes) d'almenys deu anys d'antiguitat.

2.000,00

54

DESBALLESTA25-1350/2025

17/10/2025

García Barco, Berta Luisa

***5428**

2026/G/731A01/78000/00/19701/25064

Desballestament els vehicles dels tipus M1 i N1 (turismes i furgonetes) d'almenys deu anys d'antiguitat.

2.000,00

 

Total d'expedients: 54

Primer beneficiari: SERRA FERNANDEZ, ANDRES

Darrer beneficiari: García Barco, Berta Luisa

Total de la subvenció: 108.000,00