Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

CONSELLERIA D'EMPRESA, AUTÒNOMS I ENERGIA

Núm. 158562
Correcció d’errades de la Resolució del conseller d’Empresa, Autònoms i Energia, a proposta del director general d'Economia Circular, Transició Energètica i Canvi Climàtic de 2 de febrer de 2026 per la qual es minora la quantitat de l’ajut i es proposa el pagament de les subvencions en el marc de la convocatòria pública per al foment d’instal·lacions d’autoconsum amb o sense emmagatzematge elèctric amb fonts d’energia renovable, així com a de renovables tèrmiques, promogudes per a persones físiques dins les actuacions previstes en el Pla d’Inversions per a la Transició Energètica de les Illes Balears, en el marc del Pla de Recuperació

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Fets

1. El 26 de desembre de 2023 es va publicar la convocatòria pública de subvencions per al foment d'instal·lacions d'autoconsum amb o sense emmagatzematge elèctric amb fonts d'energia renovable, així com a de renovables tèrmiques, promogudes per a persones físiques dins les actuacions previstes en el Pla d'Inversions per a la Transició Energètica de les Illes Balears, en el marc del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència finançat per la Unió Europea (NextGenerationEU) (BOIB núm. 174, de 26 de desembre de 2023).

2. En data 2 de febrer de 2026 es va emetre la Resolució del conseller d'Empresa, Autònoms i Energia, a proposta del director general d'Economia Circular, Transició energètica i Canvi Climàtic per la qual es minora la quantitat de l'ajut i es proposa el pagament de les subvencions en el marc de la convocatòria pública per al foment d'instal·lacions d'autoconsum amb o sense emmagatzematge elèctric amb fonts d'energia renovable, així com a de renovables tèrmiques, promogudes per a persones físiques dins les actuacions previstes en el Pla d'Inversions per a la Transició Energètica de les Illes Balears, en el marc del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència finançat per la Unió Europea (PITEIB PF) (BOIB núm. 17 de 5 de febrer de 2026)

3. Amb posterioritat, s'ha detectat un error material manifest en la taula de l'annex publicat.

Fonaments de dret

1. L'article 56 de la Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, disposa que la rectificació dels errors materials, aritmètics i de fet en actes i disposicions administratives correspon a l'òrgan que ha dictat l'acte o la disposició. Així mateix, la rectificació d'errors ha d'especificar, si escau, els efectes jurídics que se'n deriven i s'ha de notificar o publicar preceptivament quan faci referència a actes que han estat notificats o publicats.

2. L'article 109.2 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, estableix que les administracions públiques poden rectificar en qualsevol moment, d'ofici o a instància dels interessats, els errors materials, de fet o aritmètics existents en els seus actes.

Per tot això, dict la següent

 

Resolució

1. Aprovar la rectificació de l'error material existent en la Resolució del conseller d'Empresa, Autònoms i Energia, a proposta del director general d'Economia Circular, Transició energètica i Canvi Climàtic de 2 de febrer de 2026 per la qual es minora la quantitat de l'ajut i es proposa el pagament de les subvencions en el marc de la convocatòria pública per al foment d'instal·lacions d'autoconsum amb o sense emmagatzematge elèctric amb fonts d'energia renovable, així com a de renovables tèrmiques, promogudes per a persones físiques dins les actuacions previstes en el Pla d'Inversions per a la Transició Energètica de les Illes Balears, en el marc del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència finançat per la Unió Europea (PITEIB PF) (BOIB núm. 17 de 5 de febrer de 2026) en els termes següents:

On diu:

ANNEX

Llista de beneficiaris als quals se'ls minora la quantitat de l'ajut concedit i es proposa el pagament (PITEIB PF)

Núm

Núm. Expedient

Sol·licitant

NIF

Subvenció concedida inicialment (€)

Import a minorar (€)

Subvenció a pagar(€)

Motiu

9

PF_PITEIB-5732/2024

Xavier Villanueva Bohigas

***1042**

12.960,00 €

2.199,01 €

10.760,99 €

La factura 0052381 es va generar abans de dia 16//06 del 2022.

Ha de dir:

ANNEX

Llista de beneficiaris als quals se'ls minora la quantitat de l'ajut concedit i es proposa el pagament (PITEIB PF)

Núm

Núm. Expedient

Sol·licitant

NIF

Subvenció concedida inicialment (€)

Import a minorar (€)

Subvenció a pagar(€)

Motiu

9

PF_PITEIB-5732/2024

Xavier Villanueva Bohigas

***1042**

12.960,00 €

2.114,10 €

10.845,90 €

La factura 0052381 es va generar abans de dia 16//06 del 2022.

2. Publicar aquesta correcció d'errades en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.

 

Palma, 26 de febrer de 2026

El director general d'Economia Circular, Transició Energètica i Canvi Climàtic Diego Viu Domínguez Per delegació del conseller d'Empresa, Autònoms i Energia (BOIB núm. 97, de 24/07/2025)