Secció III. Altres disposicions i actes administratius
ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA
CONSELLERIA D'EMPRESA, AUTÒNOMS I ENERGIA
Núm. 100869
Proposta de resolució provisional del director general d’Economia Circular, Transició Energètica i Canvi Climàtic per la qual es concedeixen les subvencions en el marc de la convocatòria pública de subvencions per a actuacions de suport a la mobilitat elèctrica (programa MOVES III 2025)
Versió PDF
Fets
1.El 3 de juliol de 2025, es va publicar la convocatòria pública de subvencions per a actuacions de suport a la mobilitat elèctrica (Programa MOVES III 2025) mitjançant la Resolució del conseller d'Empresa, Ocupació i Energia d'1 de juliol de 2025.
2.Les persones o entitats que figuren en l'annex d'aquesta Proposta varen presentar una sol·licitud de subvenció en el marc de la convocatòria.
3.Els tècnics de la Direcció General d'Economia Circular, Transició Energètica i Canvi Climàtic han examinat les sol·licituds i han emès un informe favorable dels aspectes següents:
-Les persones o entitats sol·licitants, per la seva naturalesa, poden ser beneficiàries de subvencions.
-Les persones o entitats han adjuntat la documentació prevista en la convocatòria.
-Les persones o entitats sol·licitants estan al corrent de les obligacions amb la Seguretat Social i amb l'Administració tributària, tant l'estatal com l'autonòmica.
4.Els tècnics de la Direcció General d'Economia Circular, Transició Energètica i Canvi Climàtic, en aplicació del procediment de concessió que estableix l'apartat novè de la Resolució esmentada, han informat favorablement sobre la concessió de les subvencions descrites en l'annex, les quals s'han calculat d'acord amb la Resolució de convocatòria d'aquests ajuts.
Fonaments de dret
1 .La Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions.
2. El Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s'aprova el Text refós de la Llei de subvencions (BOIB núm. 196, de 31 de desembre de 2005).
3 .El Decret 75/2004, de 27 d'agost, pel qual es despleguen determinats aspectes de la Llei de finances i de les lleis de pressuposts generals de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears (BOIB núm. 122, de 2 de setembre de 2004).
4 .L'Ordre de la consellera de Comerç, Indústria i Energia de 15 de maig de 2008 per la qual s'estableixen les bases reguladores per a la concessió de subvencions en matèria d'energia (BOIB núm. 72, de 24 de maig de 2008).
5 .La Resolució del conseller d'Empresa, Ocupació i Energia d'1 de juliol de 2025 per la qual s'aprova la convocatòria pública de subvencions per a actuacions de suport a la mobilitat elèctrica (programa MOVES III 2025) (BOIB núm.85, de 3 de juliol de 2025).
Proposta de resolució
Propòs al conseller d'Empresa, Autònoms i Energia que dicti una resolució en els termes següents:
1.Aprovar la concessió d'una subvenció per actuacions de suport a la mobilitat elèctrica (Programa MOVESIII 2025) per un import total de 422.693,36 euros i 95 beneficiaris. En l'annex d'aquesta proposta figuren les dades de cada beneficiari sobr ela concessió de la subvenció.
2.Autoritzar i disposar la despesa de 422.693,36 euros als 95 beneficiaris que figuren en l'annex i pels imports que es detallen per cadascun d'ells, amb càrrec a la partida pressupostària indicada en l'annex dels pressuposts de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears. Els ajuts procedeixen del Ministeri per a la Transició Ecològica i el Repte Demogràfic dels fons integrats en el patrimoni de l'EPE Institut per a la Diversificació i Estalvi de l'Energia (IDAE), MP, procedents de les transferències que es rebin per a aquesta finalitat del servei 03 de la secció 23 dels pressupostos generals de l'Estat.
3. Disposar que les inversions objecte de la sol·licitud s'han de fer dins el període següent:
a) Beneficiaris indicats en l'apartat 2.1 d'aquesta convocatòria amb les lletres a), b), c) i f) : des de l'1 de gener de 2025 fins al 31 de desembre de 2026.
b) Petites i mitjanes empreses englobades en les lletres d) i e) i g) de l'apartat 2.1 d'aquesta convocatòria que hagin optat expressament en les sol·licituds del programa de suport al desplegament de la infraestructura de recàrrega (programa 2), que la concessió de les ajuts corresponents estigui sotmesa, específicament, als requisits i límits establerts en el Reglament (UE) 2023/2831 de la Comissió, de 13 de desembre de 2023, relatiu a l'aplicació dels articles 107 y 108 del Tractat de funcionament de la Unió Europea dels ajuts de minimis (DOUE de 15 de desembre de 2023): es de l'1 de gener de 2025 fins al 31 de desembre de 2026.
c) Beneficiaris indicats en l'apartat 2.1 d'aquesta convocatòria de les lletres d), e) i g) i no inclosos en l'incís anterior: per tal de mantenir l'efecte incentivador, amb posterioritat a la data de presentació de la sol·licitud fins al 31 de desembre de 2026.
4. Disposar que el termini per justificar la realització de les activitats subvencionades com a màxim serà el 31 de desembre de 2026.
5. Establir que el pagament i la justificació s'han de fer d'acord amb el que disposa l'apartat onzè de la convocatòria de subvencions.
6. El vehicle objecte de la subvenció ha de figurar a la Base de vehicles de l'IDAE (http://coches.idae.es/base-datos/vehiculos-elegibles-programa-MOVES).
7. Establir que els beneficiaris estan obligats a complir el que disposa l'apartat catorzè de la Resolució del conseller de d'Empresa, Ocupació i Energia d'1 de juliol de 2025.
a) Dur a terme l'activitat o la inversió, o adoptar el comportament que fonamenta la concessió de la subvenció.
b) Justificar la realització de l'activitat, i també el compliment dels requisits i les condicions que determinen la concessió de la subvenció.
c) Comunicar a l'òrgan que la concedeix o, si escau, a l'entitat col·laboradora, la sol·licitud o l'obtenció d'altres subvencions per a la mateixa finalitat. Aquesta comunicació s'ha de fer dins el termini de tres dies hàbils des de la sol·licitud o l'obtenció de la subvenció concurrent i, en tot cas, abans de la justificació de l'aplicació que s'hagi donat als fons percebuts.
d) Trobar-se al corrent de les obligacions tributàries i de la Seguretat Social davant l'Administració de l'Estat, i de les obligacions tributàries davant la Hisenda autonòmica; i acreditar-ho, en la forma que s'estableixi reglamentàriament i abans de dictar la proposta de resolució de concessió. En tot cas, aquesta acreditació es pot substituir per una declaració responsable de la persona sol·licitant quan es tracti de subvencions de quantia igual o inferior a 3.000 euros.
e) Accedir a les actuacions de comprovació que dugui a terme l'IDAE, a les actuacions de control financer de la Intervenció General de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, la Sindicatura de Comptes i qualsevol altra autoritat de control. Si del resultat d'aquestes actuacions de control es detecten irregularitats, es derivarà l'obligació de reintegrament de les quanties percebudes indegudament.
f) Deixar constància de la percepció i l'aplicació de la subvenció en els llibres de comptabilitat o en els llibres de registre que, si escau, hagi de dur el beneficiari d'acord amb la legislació mercantil o fiscal que li sigui aplicable i, si escau, amb les bases reguladores.
g) Conservar els documents justificatius de l'aplicació dels fons percebuts, amb inclusió dels documents electrònics, mentre puguin ser objecte d'actuacions de comprovació i control, per un període de tres anys a partir del 31 de desembre següent al tancament dels comptes en què estiguin incloses les despeses de l'operació. Conservar tota la documentació justificativa relacionada amb les despeses de l'operació cofinançada durant un període de tres anys a partir del 31 de desembre següent al tancament dels comptes en què estiguin incloses.
h) Assegurar les mesures d'informació i publicitat establertes en l'article 20 del Reial decret 266/2021, de 13 d'abril.
i) Destinar l'import de la subvenció al finançament de l'actuació per a la qual s'ha sol·licitat i mantenir l'afectació de les inversions a l'activitat subvencionada, en la forma i dins els terminis que estableixi la convocatòria i, si escau, la resolució corresponent o les seves modificacions.
j) Garantir la permanència de la inversió durant un període mínim, des de la justificació de la subvenció de dos anys per a les actuacions del programa 1 i de cinc anys per a les actuacions del programa 2.
k) Comunicar a l'òrgan que concedeix la subvenció la modificació de qualsevol circumstància que afecti algun dels requisits exigits per a la concessió de la subvenció.
l) Donar compliment a la normativa comunitària, nacional i autonòmica aplicable en l'àmbit de contractació, subvencions, ajuts d'estat —Reglament (UE) 651/2014—, comptabilitat, publicitat, medi ambient i igualtat d'oportunitats.
m) Mantenir un sistema de comptabilitat separada per a totes les transaccions relacionades amb l'operació cofinançada, o bé un codi comptable separat.
n) Disposar de tots els documents sobre la despesa que resultin necessaris per tenir una pista d'auditoria apropiada.
o) Reintegrar els fons percebuts indegudament com a conseqüència de les actuacions de comprovació fetes pels òrgans de control competents, i segons el que estableix el títol II de la Llei 38/2003.
p) Qualsevol altra obligació establerta en el Reial decret 266/2021.
8. Disposar que tota alteració de les condicions establertes per a la concessió de la subvenció, com també l'obtenció concurrent de subvencions o ajuts atorgats per altres administracions públiques o ens públics, nacionals o internacionals, dona lloc a la revisió parcial o total de la subvenció i, per tant, al reintegrament de la quantitat corresponent més els interessos de demora.
9. D'acord amb l'article 9.3.d de l'Ordre HFP/1030/2021, el beneficiari té l'obligació de reconèixer l'origen i garantir la visibilitat del finançament de la Unió.
10. Sobre la compatibilitat d'ajuts amb el mercat interior (ajudes d'Estat) s'aplica el següent:
a) Els ajuts a beneficiaris que siguin persones físiques que realitzin alguna activitat econòmica, per la qual ofereixin productes i serveis en el mercat, estan sotmesos als requisits i límits establerts en el Reglament (UE) nº 1407/2013 de la Comissió, de 18 de desembre de 2013, relatiu als articles 107 i 108 del Tractat de Funcionament de la Unió Europea a les ajudes mínimis.
b) Els ajuts a beneficiaris que siguin persones jurídiques que realitzin alguna activitat econòmica i/o mercantil, per la qual ofereixin productes i serveis en el mercat, estan sotmesos al Reglament 651/2014 de la Comissió, de 177 de juny de 2014 (DOUE 187/1, de 26 de juny de 2014), per la qual es declaren determinades categories, d'ajuts compatibles amb el mercat interior en aplicació dels articles del Tractat, en la secció 7 sobre ajuts per a la protecció del medi ambient.
c) Els ajuts a la resta de beneficiaris que no realitzin alguna activitat econòmica, per la qual ofereixin productes i serveis en el mercat, no estan sotmesos al Reglament 651/2014 ni al Reglament (UE) nº 1407/2013 i per tant queden fora de les ajudes d'Estat.
Contra aquesta Proposta de resolució podeu al·legar el que considereu convenient en el termini màxim de deu dies hàbils comptadors des de l'endemà de la publicació en el Butlletí Oficial de les Illes Balears. En cas contrari, s'entendrà que estau conforme amb el contingut de la Proposta.
Palma, en la data de la signatura electrònica (9 de febrer de 2026)
El director general d'Economia Circular,Transició Energètica i Canvi Climàtic Diego Viu Domínguez
ANNEX Llista de beneficiaris proposats per atorgar-los la subvenció per a actuacions de suport a la mobilitat elèctrica (programa MOVES III 2025)
|
Número |
Expedient |
Data del registre entrada |
Sol·licitant |
NIF |
Partida pressupostària |
Tipus d'inversió |
Import inversió (€) |
Import subvenció (€) |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
1 |
MOVESIII25-9/2025 |
10/07/2025 |
MORENO GONZALEZ, FRANCISCO |
***0984** |
2025/G/731A01/78000/00/19701/25183 |
Programa 1. Adquisició vehicle híbrid endollable, categoria M1. Ajut amb desballestament de vehicle (1) |
28.130,04 |
5.000,00 |
|
2 |
MOVESIII25-330/2025 |
21/01/2025 |
HERNANDEZ FLORIT, FERNANDO |
***2658** |
2026/G/731A01/78000/00/19701/25183 |
Programa 1. Adquisició vehicle elèctric, categoria M1. Ajut sense desballestament de vehicle (1). |
30.801,65 |
4.500,00 |
|
3 |
MOVESIII25-368/2025 |
22/07/2025 |
REIG REUS, MARIA DEL CARMEN |
***7864** |
2026/G/731A01/78000/00/19701/25183 |
Programa 2. Infraestructura de recàrrega 7,4kW. (1) |
1.348,76 |
1.142,40 |
|
4 |
MOVESIII25-422/2025 |
24/07/2025 |
MESAS GONZALEZ, FRANCISCO |
***8618** |
2026/G/731A01/78000/00/19701/25183 |
Programa 2. Infraestructura de recàrrega 7,4kW. (1) |
2.388,54 |
1.671,98 |
|
5 |
MOVESIII25-547/2025 |
28/07/2025 |
Ligero Ortega, Manuel Antonio |
***6514** |
2026/G/731A01/78000/00/19701/25183 |
Programa 2. Infraestructura de recàrrega 13,2kW. (1) |
1.799,00 |
1.259,30 |
|
6 |
MOVESIII25-622/2025 |
10/01/2025 |
BIOLINEA INT. SL |
***0568** |
2026/G/731A01/77000/00/19701/25183 |
Programa 2. Infraestructura de recàrrega 2 x 22kW (3) |
6.266,69 |
1.880,01 |
|
7 |
MOVESIII25-631/2025 |
08/01/2025 |
CRESPI VILIMELIS, PAU |
***1719** |
2026/G/731A01/78000/00/19701/25183 |
Programa 2. Infraestructura de recàrrega 7,4kW (1) |
3.086,92 |
2.160,84 |
|
8 |
MOVESIII25-733/2025 |
01/08/2025 |
Kenneth Williams, Christopher |
****3806* |
2026/G/731A01/78000/00/19701/25183 |
Programa 2. Infraestructura de recàrrega 22kW. (1) |
3.771,39 |
2.639,97 |
|
9 |
MOVESIII25-753/2025 |
01/08/2025 |
Bustamante Cano, Sebastian |
***0225** |
2026/G/731A01/78000/00/19701/25183 |
Programa 2. Infraestructura de recàrrega 7,4kW. (1) |
1.560,00 |
1.092,00 |
|
10 |
MOVESIII25-758/2025 |
03/08/2025 |
PALACIN BELLI, JONATAN |
***3493** |
2026/G/731A01/78000/00/19701/25183 |
Programa 2. Infraestructura de recàrrega 7,4kW (1) |
2.415,49 |
1.690,84 |
|
11 |
MOVESIII25-772/2025 |
04/08/2025 |
WOLF MEJIA, VICKY KATHERINE |
***8332** |
2026/G/731A01/78000/00/19701/25183 |
Programa 2. Infraestructura de recàrrega 7,4kW. (1) |
1.681,00 |
1.176,70 |
|
12 |
MOVESIII25-781/2025 |
04/08/2025 |
Ferrer Rodríguez, Juan |
***8446** |
2026/G/731A01/78000/00/19701/25183 |
Programa 2. Infraestructura de recàrrega 7,4kW. (1) |
1.300,00 |
910,00 |
|
13 |
MOVESIII25-829/2025 |
06/08/2025 |
Miralles Bauza, Antonio Miguel |
***4704** |
2026/G/731A01/78000/00/19701/25183 |
Programa 2. Infraestructura de recàrrega 7,4kW (1) |
1.632,00 |
1.142,40 |
|
14 |
MOVESIII25-883/2025 |
08/08/2025 |
AUDIO CB |
***4480** |
2026/G/731A01/77000/00/19701/25183 |
Programa 1. Adquisició vehicle elèctric, categoria M1. Ajut sense desballestament de vehicle (3) |
24.707,48 |
2.900,00 |
|
15 |
MOVESIII25-1341/2025 |
26/08/2025 |
ESCANDELL COSTA, JUANA |
***3716** |
2026/G/731A01/78000/00/19701/25183 |
Programa 1. Adquisició vehicle elèctric, categoria M1. Ajut amb desballestament de vehicle (1) |
19.634,69 |
7.000,00 |
|
16 |
MOVESIII25-1480/2025 |
01/09/2025 |
BURGO LARA, JUAN BAUTISTA |
***9864** |
2026/G/731A01/78000/00/19701/25183 |
Programa 2. Infraestructura de recàrrega 7,2kW (1) |
2.066,74 |
1.446,72 |
|
17 |
MOVESIII25-1488/2025 |
01/09/2025 |
LLABRÉS PERELLÓ, ENRIQUE LUIS |
***2669** |
2026/G/731A01/78000/00/19701/25183 |
Programa 2. Infraestructura de recàrrega 7,4kW (1) |
3.537,43 |
2.476,20 |
|
18 |
MOVESIII25-1569/2025 |
03/09/2025 |
SUAREZ SUERO, CRISTINA |
***0398** |
2026/G/731A01/78000/00/19701/25183 |
Programa 1. Adquisició vehicle elèctric, categoria M1. Ajut sense desballestament de vehicle (1) |
25.426,93 |
4.500,00 |
|
19 |
MOVESIII25-1629/2025 |
02/09/2025 |
PEREZ PUIGDEMONT, JORDI |
***4983** |
2026/G/731A01/78000/00/19701/25183 |
Programa 1. Adquisició vehicle elèctric, categoria M1. Ajut sense desballestament de vehicle (1). Ajut addicional 10% |
32.231,60 |
4.950,00 |
|
20 |
MOVESIII25-1633/2025 |
03/09/2025 |
DIEZ ALAVA, CESAR |
***7372** |
2026/G/731A01/78000/00/19701/25183 |
Programa 1. Adquisició vehicle elèctric, categoria M1. Ajut amb desballestament de vehicle (1) |
16.376,87 |
7.000,00 |
|
21 |
MOVESIII25-1643/2025 |
05/09/2025 |
GARCIA FERNANDEZ, JAIME ALEJANDRO |
***6948** |
2026/G/731A01/78000/00/19701/25183 |
Programa 1. Adquisició vehicle híbrid endollable, categoria M1. Ajut amb desballestament de vehicle (1) |
25.066,11 |
7.000,00 |
|
22 |
MOVESIII25-1647/2025 |
05/09/2025 |
VIVES SALAS, CATERINA |
***2840** |
2026/G/731A01/78000/00/19701/25183 |
Programa 1. Adquisició vehicle híbrid endollable, categoria M1. Ajut sense desballestament de vehicle (1) |
25.066,11 |
4.500,00 |
|
23 |
MOVESIII25-1650/2025 |
05/09/2025 |
CASTILLO SOTO, ALEJANDRO |
***7017** |
2026/G/731A01/78000/00/19701/25183 |
Programa 1. Adquisició vehicle híbrid endollable, categoria M1. Ajut sense desballestament de vehicle. (1) |
29.359,51 |
4.500,00 |
|
24 |
MOVESIII25-1653/2025 |
06/09/2025 |
ROSSELLO ROSSELLO, PEDRO JOSE |
***0306** |
2026/G/731A01/78000/00/19701/25183 |
Programa 1. Adquisició vehicle híbrid endollable, categoria M1. Ajut sense desballestament de vehicle (1) |
31.404,96 |
4.500,00 |
|
25 |
MOVESIII25-1661/2025 |
07/09/2025 |
POL BONNIN, MARC |
***6484** |
2026/G/731A01/77000/00/19701/25183 |
Programa 1. Adquisició vehicle elèctric, categoria M1. Ajut sense desballestament de vehicle (2) |
41.595,05 |
4.500,00 |
|
26 |
MOVESIII25-1664/2025 |
08/09/2025 |
RAMIREZ AMBROSINI, MARIO |
***0851** |
2026/G/731A01/78000/00/19701/25183 |
Programa 1. Adquisició vehicle elèctric, categoria M1. Ajut sense desballestament de vehicle (1) |
24.800,94 |
4.500,00 |
|
27 |
MOVESIII25-1672/2025 |
08/09/2025 |
Furriel Val, Tomas Julian |
***7184** |
2026/G/731A01/78000/00/19701/25183 |
Programa 1. Adquisició vehicle híbrid endollable, categoria M1. Ajut sense desballestament de vehicle (1). Ajut addicional 10%. |
24.793,39 |
4.950,00 |
|
28 |
MOVESIII25-1681/2025 |
08/09/2025 |
CIFRE MARCH, ANTONIA |
***1209** |
2026/G/731A01/78000/00/19701/25183 |
Programa 1. Adquisició vehicle híbrid endollable, categoria M1. Ajut sense desballestament de vehicle (1) |
28.702,46 |
4.500,00 |
|
29 |
MOVESIII25-1718/2025 |
10/09/2025 |
MUNTZ, STEPHEN JOHN |
****3236* |
2026/G/731A01/78000/00/19701/25183 |
Programa 1. Adquisició vehicle elèctric, categoria N1. Ajut amb desballestament de vehicle (1) |
28.918,74 |
9.000,00 |
|
30 |
MOVESIII25-1733/2025 |
10/09/2025 |
Liu, Liyan |
****2296* |
2026/G/731A01/78000/00/19701/25183 |
Programa 2. Infraestructura de recàrrega 7,4kW (1) |
2.160,01 |
1.512,01 |
|
31 |
MOVESIII25-1734/2025 |
10/09/2025 |
TUR MARI, JUAN |
***3514** |
2026/G/731A01/78000/00/19701/25183 |
Programa 1. Adquisició vehicle elèctric, categoria M1. Ajut sense desballestament de vehicle. (1) |
36.363,64 |
4.500,00 |
|
32 |
MOVESIII25-1738/2025 |
10/09/2025 |
FORTEA FORTEZA, ISMAEL |
***5906** |
2026/G/731A01/78000/00/19701/25183 |
Programa 2. Infraestructura de recàrrega 7,4kW (1) |
1.876,38 |
1.313,47 |
|
33 |
MOVESIII25-1746/2025 |
10/09/2025 |
MAZUECOS ARCO, ALEJANDRO |
***7022** |
2026/G/731A01/78000/00/19701/25183 |
Programa 2. Infraestructura de recàrrega 7,4kW (1) |
2.299,53 |
1.609,67 |
|
34 |
MOVESIII25-1759/2025 |
11/09/2025 |
MORELL BENNASSAR, CRISTOFOL |
***1049** |
2026/G/731A01/78000/00/19701/25183 |
Programa 1. Adquisició vehicle elèctric, categoria M1. Ajut sense desballestament de vehicle. Ajut addicional 10% (1) |
27.768,60 |
4.950,00 |
|
35 |
MOVESIII25-1776/2025 |
11/09/2025 |
CONTRERAS ABRIL, JUAN CARLOS |
***7123** |
2026/G/731A01/77000/00/19701/25183 |
Programa 1. Adquisició vehicle elèctric, categoria M1. Ajut amb desballestament de vehicle (2) |
37.532,50 |
7.000,00 |
|
36 |
MOVESIII25-1786/2025 |
12/09/2025 |
Rueda Jimenez, Juan Antonio |
***6620** |
2026/G/731A01/78000/00/19701/25183 |
Programa 2. Infraestructura de recàrrega 7,4kW (1) |
2.141,70 |
1.499,19 |
|
37 |
MOVESIII25-1799/2025 |
10/09/2025 |
MENDEZ SANCHEZ, JOSE |
***1902** |
2026/G/731A01/78000/00/19701/25183 |
Programa 1. Adquisició vehicle híbrid endollable, categoria M1. Ajut amb desballestament de vehicle (1) |
24.446,28 |
7.000,00 |
|
38 |
MOVESIII25-1828/2025 |
14/09/2025 |
LORENZO GUILLEN, IGNACIO |
***3625** |
2026/G/731A01/78000/00/19701/25183 |
Programa 2. Infraestructura de recàrrega 7,4kW (1) Ajut addicional 10%. |
1.141,15 |
912,92 |
|
39 |
MOVESIII25-1833/2025 |
15/09/2025 |
FERNANDEZ CELADA, SEGUNDO |
***0334** |
2026/G/731A01/78000/00/19701/25183 |
Programa 2. Infraestructura de recàrrega 7,4kW (1) |
1.848,71 |
1.294,10 |
|
40 |
MOVESIII25-1862/2025 |
16/09/2025 |
OLTRA PEREZ, CESAR |
***8393** |
2026/G/731A01/78000/00/19701/25183 |
Programa 1. Adquisició vehicle elèctric, categoria M1. Ajut sense desballestament de vehicle (1). Ajut addicional 10% |
24.868,78 |
4.950,00 |
|
41 |
MOVESIII25-1895/2025 |
17/09/2025 |
MONJO GAYA, ANTONI |
***7285** |
2026/G/731A01/78000/00/19701/25183 |
Programa 2. Infraestructura de recàrrega 7,4kW (1) |
1.828,96 |
1.280,27 |
|
42 |
MOVESIII25-1930/2025 |
16/09/2025 |
HANKE, MARIO |
****1723* |
2026/G/731A01/78000/00/19701/25183 |
Programa 1. Adquisició vehicle elèctric, categoria M1. Ajut amb desballestament de vehicle (1) |
26.904,78 |
7.000,00 |
|
43 |
MOVESIII25-2102/2025 |
24/09/2025 |
IBERDROLA CLIENTES SAU |
***7583** |
2026/G/731A01/77000/00/19701/25183 |
Programa 2. Infraestructura de recàrrega 70kW (3) |
34.873,18 |
6.974,64 |
|
44 |
MOVESIII25-2107/2025 |
24/09/2025 |
BAZATAQUI PALENCIA, RAMON |
***2031** |
2026/G/731A01/78000/00/19701/25183 |
Programa 1. Adquisició vehicle elèctric, categoria M1. Ajut amb desballestament de vehicle (1) |
20.155,21 |
7.000,00 |
|
45 |
MOVESIII25-2108/2025 |
24/09/2025 |
Torres López, María |
***3533** |
2026/G/731A01/78000/00/19701/25183 |
Programa 2. Infraestructura de recàrrega 7,4kW. Ajut addicional 10% (1) |
1.560,00 |
1.248,00 |
|
46 |
MOVESIII25-2110/2025 |
24/09/2025 |
BOSETIA INVESTMENTS, S.L. |
***7695** |
2026/G/731A01/77000/00/19701/25183 |
Programa 2. Infraestructura de recàrrega 6x22kW (3) |
63.576,77 |
31.788,38 |
|
47 |
MOVESIII25-2111/2025 |
24/09/2025 |
BERBER URBINA, AIDA |
***7674** |
2026/G/731A01/78000/00/19701/25183 |
Programa 1. Adquisició vehicle elèctric, categoria M1. Ajut sense desballestament de vehicle (1) |
32.171,96 |
4.500,00 |
|
48 |
MOVESIII25-2112/2025 |
24/09/2025 |
Henning Ploch, Jens Nils |
****7082* |
2026/G/731A01/78000/00/19701/25183 |
Programa 1. Adquisició vehicle elèctric, categoria M1. Ajut sense desballestament de vehicle (1) |
29.715,21 |
4.500,00 |
|
49 |
MOVESIII25-2113/2025 |
24/09/2025 |
GALVEZ NEGRE, ENRIQUE |
***7039** |
2026/G/731A01/78000/00/19701/25183 |
Programa 1. Adquisició vehicle elèctric, categoria M1. Ajut sense desballestament de vehicle (1) |
39.473,04 |
4.500,00 |
|
50 |
MOVESIII25-2114/2025 |
24/09/2025 |
ROCA SALOM, JUAN MIGUEL |
***8477** |
2026/G/731A01/78000/00/19701/25183 |
Programa 1. Adquisició vehicle elèctric, categoria M1. Ajut amb desballestament de vehicle (1) |
27.523,08 |
7.000,00 |
|
51 |
MOVESIII25-2115/2025 |
24/09/2025 |
OLIVER HORMAECHEA, MARIA ARANZAZU |
***1786** |
2026/G/731A01/78000/00/19701/25183 |
Programa 1. Adquisició vehicle elèctric, categoria M1. Ajut amb desballestament de vehicle (1) |
33.173,28 |
7.000,00 |
|
52 |
MOVESIII25-2116/2025 |
24/09/2025 |
HIDALGO BARCELO, EVA MARGARITA |
***8020** |
2026/G/731A01/78000/00/19701/25183 |
Programa 1. Adquisició vehicle elèctric, categoria M1. Ajut amb desballestament de vehicle (1) |
22.884,31 |
7.000,00 |
|
53 |
MOVESIII25-2117/2025 |
24/09/2025 |
ARTEAGA MARCH, JORDI |
***4173** |
2026/G/731A01/78000/00/19701/25183 |
Programa 1. Adquisició vehicle híbrid endollable, categoria M1. Ajut sense desballestament de vehicle (1) |
44.990,20 |
4.500,00 |
|
54 |
MOVESIII25-2120/2025 |
24/09/2025 |
ROIG MUT, JAIME |
***2645** |
2026/G/731A01/78000/00/19701/25183 |
Programa 1. Adquisició vehicle elèctric, categoria M1. Ajut amb desballestament de vehicle (1). Ajut addicional 10% |
29.793,39 |
7.700,00 |
|
55 |
MOVESIII25-2121/2025 |
24/09/2025 |
RAMOS HINOJOSA, MARIA ELENA |
***8855** |
2026/G/731A01/78000/00/19701/25183 |
Programa 1. Adquisició vehicle híbrid endollable, categoria M1. Ajut sense desballestament de vehicle (1) |
28.925,62 |
2.500,00 |
|
56 |
MOVESIII25-2122/2025 |
24/09/2025 |
VIDAL REBASSA, MARIA |
***4646** |
2026/G/731A01/78000/00/19701/25183 |
Programa 1. Adquisició vehicle híbrid endollable, categoria M1. Ajut sense desballestament de vehicle (1). |
25.396,68 |
4.500,00 |
|
57 |
MOVESIII25-2123/2025 |
24/09/2025 |
INVERSIO Y DESARROLLO MENORQUI |
***0789** |
2026/G/731A01/77000/00/19701/25183 |
Programa 1. Adquisició vehicle híbrid endollable, categoria M1. Ajut sense desballestament de vehicle (4) |
40.492,20 |
1.700,00 |
|
58 |
MOVESIII25-2124/2025 |
24/09/2025 |
SANCHEZ FRESNEDA, VICTOR |
***4991** |
2026/G/731A01/78000/00/19701/25183 |
Programa 1. Adquisició vehicle elèctric, categoria M1. Ajut sense desballestament de vehicle (1) |
36.991,74 |
4.500,00 |
|
59 |
MOVESIII25-2125/2025 |
24/09/2025 |
MADRIGAL MONTERO, REMEDIOS |
***0565** |
2026/G/731A01/78000/00/19701/25183 |
Programa 1. Adquisició vehicle elèctric, categoria M1. Ajut amb desballestament de vehicle (1) |
39.586,78 |
7.000,00 |
|
60 |
MOVESIII25-2129/2025 |
25/09/2025 |
AUTONELL GELABERT, MIREIA |
***8598** |
2026/G/731A01/78000/00/19701/25183 |
Programa 2. Infraestructura de recàrrega 7,4kW (1) |
2.327,18 |
1.629,03 |
|
61 |
MOVESIII25-2130/2025 |
25/09/2025 |
MARCH MASCARO, JOAN DAMIA |
***6003** |
2026/G/731A01/78000/00/19701/25183 |
Programa 2. Infraestructura de recàrrega 7kW. Ajut addicional 10% (1) |
2.141,70 |
1.713,36 |
|
62 |
MOVESIII25-2132/2025 |
25/09/2025 |
ZEKA, LIDJANA |
****5884* |
2026/G/731A01/78000/00/19701/25183 |
Programa 1. Adquisició vehicle híbrid endollable, categoria M1. Ajut sense desballestament de vehicle (1) |
28.364,38 |
2.500,00 |
|
63 |
MOVESIII25-2133/2025 |
25/09/2025 |
MARMOL CAMINO, ELIZABETH |
***4132** |
2026/G/731A01/78000/00/19701/25183 |
Programa 1. Adquisició vehicle elèctric, categoria M1. Ajut amb desballestament de vehicle (1) |
35.330,58 |
7.000,00 |
|
64 |
MOVESIII25-2134/2025 |
25/09/2025 |
TORO GARCIA, JOSE |
***1969** |
2026/G/731A01/78000/00/19701/25183 |
Programa 1. Adquisició vehicle híbrid endollable, categoria M1. Ajut amb desballestament de vehicle (1) |
30.050,27 |
5.000,00 |
|
65 |
MOVESIII25-2138/2025 |
25/09/2025 |
DE HARO AMER, MARIA DE LOS ANGELES |
***3141** |
2026/G/731A01/78000/00/19701/25183 |
Programa 2. Infraestructura de recàrrega 7,4kW (1) |
4.433,62 |
3.103,54 |
|
66 |
MOVESIII25-2139/2025 |
25/09/2025 |
CUADROS RESCALVO, JOSE LUIS |
***3116** |
2026/G/731A01/78000/00/19701/25183 |
Programa 1. Adquisició vehicle elèctric, categoria M1. Ajut amb desballestament de vehicle (1) |
28.248,20 |
7.000,00 |
|
67 |
MOVESIII25-2140/2025 |
25/09/2025 |
BERGERY DELGADO, JUDITH |
****8423* |
2026/G/731A01/78000/00/19701/25183 |
Programa 2. Infraestructura de recàrrega 7,3kW (1) |
3.351,78 |
2.346,25 |
|
68 |
MOVESIII25-2142/2025 |
25/09/2025 |
MONTES RAYA, MIGUEL ANGEL |
***0473** |
2026/G/731A01/78000/00/19701/25183 |
Programa 1. Adquisició vehicle elèctric, categoria M1. Ajut amb desballestament de vehicle (1) |
24.175,45 |
7.000,00 |
|
69 |
MOVESIII25-2144/2025 |
25/09/2025 |
SISTEMES D'ALUMINI STA MARIA |
***3414** |
2026/G/731A01/77000/00/19701/25183 |
Programa 2. Infraestructura de recàrrega 7,4kW (3) |
2.262,00 |
678,60 |
|
70 |
MOVESIII25-2146/2025 |
25/09/2025 |
GENESTRA ALOMAR, MIGUEL |
***2967** |
2026/G/731A01/78000/00/19701/25183 |
Programa 1. Adquisició vehicle elèctric, categoria M1. Ajut amb desballestament de vehicle (1) |
15.317,44 |
7.000,00 |
|
71 |
MOVESIII25-2147/2025 |
25/09/2025 |
SALVADORES MARTIN, VERONICA |
***0124** |
2026/G/731A01/78000/00/19701/25183 |
Programa 2. Infraestructura de recàrrega 7,4kW (1). Ajut addicional 10% |
1.075,30 |
860,24 |
|
72 |
MOVESIII25-2148/2025 |
25/09/2025 |
ALVAREZ FORTEZA, CATERINA |
***1245** |
2026/G/731A01/78000/00/19701/25183 |
Programa 1. Adquisició vehicle elèctric, categoria M1. Ajut amb desballestament de vehicle (1) |
14.913,27 |
7.000,00 |
|
73 |
MOVESIII25-2150/2025 |
25/09/2025 |
CAMARA GABRIEL, MIGUEL ANGEL |
***6140** |
2026/G/731A01/78000/00/19701/25183 |
Programa 2. Infraestructura de recàrrega 7kW (1) |
2.261,49 |
1.583,04 |
|
74 |
MOVESIII25-2154/2025 |
25/09/2025 |
FERRER LOPEZ, ANA MARIA |
***5896** |
2026/G/731A01/78000/00/19701/25183 |
Programa 1. Adquisició vehicle elèctric, categoria M1. Ajut amb desballestament de vehicle (1) |
22.274,63 |
7.000,00 |
|
75 |
MOVESIII25-2155/2025 |
25/09/2025 |
DE JUAN LLITERAS, ANGEL |
***6607** |
2026/G/731A01/78000/00/19701/25183 |
Programa 2. Infraestructura de recàrrega 7,4kW (1) |
1.609,30 |
1.126,51 |
|
76 |
MOVESIII25-2156/2025 |
25/09/2025 |
MAYOR CRESPI, GASPAR |
***7266** |
2026/G/731A01/78000/00/19701/25183 |
Programa 1. Adquisició vehicle elèctric, categoria M1. Ajut sense desballestament de vehicle (1) |
32.512,40 |
4.500,00 |
|
77 |
MOVESIII25-2157/2025 |
25/09/2025 |
VENTURA VERA, DANIEL |
***4507** |
2026/G/731A01/78000/00/19701/25183 |
Programa 1. Adquisició vehicle híbrid endollable, categoria M1. Ajut sense desballestament de vehicle (1) |
42.655,68 |
4.500,00 |
|
78 |
MOVESIII25-2158/2025 |
25/09/2025 |
ADROVER BRUNET, AINA |
***2149** |
2026/G/731A01/78000/00/19701/25183 |
Programa 1. Adquisició vehicle elèctric, categoria M1. Ajut amb desballestament de vehicle (1) |
24.672,34 |
7.000,00 |
|
79 |
MOVESIII25-2159/2025 |
25/09/2025 |
SÁNCHEZ GARCÍA, ALFONSO |
***4258** |
2026/G/731A01/78000/00/19701/25183 |
Programa 2. Infraestructura de recàrrega 7kW (1) |
2.444,20 |
1.710,94 |
|
80 |
MOVESIII25-2160/2025 |
25/09/2025 |
MOLL GRIMALT, ALFONSO |
***1910** |
2026/G/731A01/78000/00/19701/25183 |
Programa 1. Adquisició vehicle elèctric, categoria M1. Ajut sense desballestament de vehicle (1) |
23.581,49 |
4.500,00 |
|
81 |
MOVESIII25-2161/2025 |
25/09/2025 |
SANCHEZ ROSSELLO, GERARDO |
***6791** |
2026/G/731A01/78000/00/19701/25183 |
Programa 1. Adquisició vehicle híbrid endollable, categoria M1. Ajut sense desballestament de vehicle (1) |
32.752,79 |
4.500,00 |
|
82 |
MOVESIII25-2162/2025 |
25/09/2025 |
Salom Caldes, Pere |
***8499** |
2026/G/731A01/78000/00/19701/25183 |
Programa 1. Adquisició vehicle elèctric, categoria M1. Ajut amb desballestament de vehicle (1) |
22.504,13 |
7.000,00 |
|
83 |
MOVESIII25-2163/2025 |
25/09/2025 |
EL REZ MONTES, DANIEL |
***1980** |
2026/G/731A01/78000/00/19701/25183 |
Programa 1. Adquisició vehicle híbrid endollable, categoria M1. Ajut amb desballestament de vehicle (1) |
30.095,87 |
7.000,00 |
|
84 |
MOVESIII25-2166/2025 |
25/09/2025 |
MARTINEZ SANCHEZ, LIDIA |
***7095** |
2026/G/731A01/78000/00/19701/25183 |
Programa 1. Adquisició vehicle elèctric, categoria M1. Ajut sense desballestament de vehicle (1) |
29.074,15 |
4.500,00 |
|
85 |
MOVESIII25-2168/2025 |
25/09/2025 |
AGUILO ESCAMEZ, MARGALIDA |
***7285** |
2026/G/731A01/78000/00/19701/25183 |
Programa 1. Adquisició vehicle elèctric, categoria M1. Ajut sense desballestament de vehicle (1) |
29.883,46 |
4.500,00 |
|
86 |
MOVESIII25-2169/2025 |
25/09/2025 |
SALVA FERNANDEZ, SANTIAGO |
***1766** |
2026/G/731A01/78000/00/19701/25183 |
Programa 1. Adquisició vehicle elèctric, categoria M1. Ajut amb desballestament de vehicle (1) |
23.266,36 |
7.000,00 |
|
87 |
MOVESIII25-2170/2025 |
25/09/2025 |
CHAPMAN WILLIAMS, SARAH JANE |
***5485** |
2026/G/731A01/78000/00/19701/25183 |
Programa 1. Adquisició vehicle elèctric, categoria M1. Ajut sense desballestament de vehicle (1) |
21.041,27 |
4.500,00 |
|
88 |
MOVESIII25-2171/2025 |
25/09/2025 |
CIFRE AMENGUAL, MARIA ANTONIA |
***5587** |
2026/G/731A01/78000/00/19701/25183 |
Programa 2. Infraestructura de recàrrega 7,4kW (1) |
1.560,00 |
1.092,00 |
|
89 |
MOVESIII25-2173/2025 |
25/09/2025 |
CASAS PIZA, JORDI |
***7133** |
2026/G/731A01/78000/00/19701/25183 |
Programa 1. Adquisició vehicle elèctric, categoria M1. Ajut sense desballestament de vehicle (1) |
34.206,61 |
4.500,00 |
|
90 |
MOVESIII25-2174/2025 |
25/09/2025 |
CERDA BAUZA, CATALINA |
***5244** |
2026/G/731A01/78000/00/19701/25183 |
Programa 1. Adquisició vehicle elèctric, categoria M1. Ajut sense desballestament de vehicle (1) |
28.599,17 |
4.500,00 |
|
91 |
MOVESIII25-2177/2025 |
25/09/2025 |
AMENGUAL CAPO, RAFEL MIQUEL |
***7001** |
2026/G/731A01/78000/00/19701/25183 |
Programa 1. Adquisició vehicle elèctric, categoria M1. Ajut sense desballestament de vehicle (1) |
28.599,17 |
4.500,00 |
|
92 |
MOVESIII25-2178/2025 |
25/09/2025 |
SERRA ARROM, JOAN SEBASTIÀ |
***4271** |
2026/G/731A01/78000/00/19701/25183 |
Programa 1. Adquisició vehicle elèctric, categoria M1. Ajut sense desballestament de vehicle (1) Ajut addicional 10%, |
23.876,91 |
4.950,00 |
|
93 |
MOVESIII25-2180/2025 |
26/09/2025 |
TELLEZ TORREJON, JOSE |
***3050** |
2026/G/731A01/78000/00/19701/25183 |
Programa 2. Infraestructura de recàrrega 7,4kW (1) |
3.111,20 |
2.177,84 |
|
94 |
MOVESIII25-2182/2025 |
26/09/2025 |
WATSON TODD OTTO, JULIAN WILLIAM |
***4223** |
2026/G/731A01/78000/00/19701/25183 |
Programa 1. Adquisició vehicle elèctric, categoria M1. Ajut amb desballestament de vehicle (1) |
25.652,88 |
7.000,00 |
|
95 |
MOVESIII25-2184/2025 |
26/09/2025 |
QUETGLAS CAPELLA, ANTONIO |
***4116** |
2026/G/731A01/78000/00/19701/25183 |
Programa 1. Adquisició vehicle elèctric, categoria M1. Ajut amb desballestament de vehicle (1) |
21.884,29 |
7.000,00 |
Total d'expedients: 95
Primer beneficiari: MORENO GONZALEZ, FRANCISCO
Darrer beneficiari: QUETGLAS CAPELLA, ANTONIO
Total de la subvenció: 422.693,36
En cas del programa d'incentius 1, l'ajut és un valor fix que està limitat en funció del tipus de beneficiari d'acord amb el que estableix el Reial decret 266/2021, de 13 d'abril, pel qual s'aprova la concessió directa d'ajuts a les comunitats autònomes i a les ciutats de Ceuta i Melilla per a l'execució de programes d'incentius lligats a la mobilitat elèctrica (MOVES III) en el marc del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència Europeu.
(1) La concessió de l'ajut està sotmesa al requisits del Reglament (UE) núm. 2023/1315 de 23 de juny, de la Comissió, pel qual es modifiquen el Reglament (UE) núm. 651/2014, de 23 de juny de 2023, aplicant-se l'exempció corresponent a la categoria d'ajuts per a la protecció del medi ambient (secció 7), articles 36 bis i 36 ter.
(2) La concessió de l'ajut està sotmesa als requisits i límits establerts en el Reglament (UE) 2023/2831 de la Comissió, de 13 de desembre de 2023, relatiu a l'aplicació dels articles 107 i 108 del Tractat de Funcionament de la Unió Europea dels ajuts de minimis (DOUE de 15 de desembre de 2023).
(3) La concessió de l'ajut queda fora dels ajuts d'Estat i, per tant, queden exemptes d'aplicació d'aquest Reglament 651/2014 i del Reglament (UE) 2023/2831 de la Comissió, de 13 de desembre de 2023 (ajuts de minimis).