Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció V. Anuncis

Subsecció segona. Altres anuncis oficials

CONSELL INSULAR DE MALLORCA

DEPARTAMENT DE PROMOCIÓ ECONÓMICA I DESENVOLUPAMENT LOCAL

Núm. 10586
Resolució de la consellera executiva de Promoció Econòmica i Desenvolupament Local de rectificació del termini de presentació de les solicituds de la convocatòria de subvencions en espècie per a promocionar el vi de mallorca en la fira ProWein 2026

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Antecedents

La Consellera Executiva del departament de Promoció Econòmica i Desenvolupament Local en data 11 de desembre de 2025  va aprovar la convocatòria de subvencions en espècie per a promocionar el vi de Mallorca en la fira ProWein 2026.

L'extracte de la convocatòria es va publicar al BOIB núm. 164, de dia 13 de desembre de 2025,  per conducte de la “Base de Dades Nacional de Subvencions”.

El punt 7 de la convocatòria assenyala que: ”El termini per a presentar la documentació prevista al punt següent serà de quinze (15) dies naturals comptadors des de l'endemà del dia de la publicació d'aquesta convocatòria en el Butlletí Oficial de les illes Balears.

D'acord amb aquest punt i tenint en compta que es va publicar en el BOIB el dia 13 de desembre de 2025, el termini per presentar les sol·licituds va finalitzar el diumenge dia 28 de desembre de 2025 dia en que es va tancar el procediment.

No obstant això i tenint en compta l'art 30.5 de la LPACAP que assenyala que ” Cuando el último día del plazo sea inhábil, se entenderá prorrogado al primer día hábil siguiente”, el termini per presentar les sol·licituds hauria d'haver finalitzat el dia 29 de desembre de 2025.

Fonaments de dret

1. La Consellera Executiva del departament de Promoció Econòmica i Desenvolupament Local és l'òrgan competent per aprovar la modificació de la present convocatòria de subvencions,  en virtut de l'acord del Consell Executiu, de dia 28 de maig de 2025.

2. L'article 109. 2 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques estableix que les administracions podran rectificar en qualssevol moment, d'ofici o a instància dels interessats, els errors materials, de fet o aritmètics existents en els seus actes.

RESOLC

1. Rectificar el període establert de presentació de sol·licituds i conseqüentment ampliar-lo un dia més a comptar des de l'endemà de la publicació d'aquesta  resolució en el Butlletí Oficial de les illes Balears. Si aquest dia fos inhàbil es considerarà prorrogat al primer dia hàbil següent.

2. Ordenar la publicació de la modificació en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.

3. Traslladar la informació d'aquesta convocatòria a la Base de Dades Nacional de Subvencions.

 

(Signat electrònicament: 8 de gener de 2026

La consellera executiva de Promoció Econòmica i Desenvolupament Local Maria del Pilar Amate Rotger

El secretari general Antoni Benlloch Ramada)