Secció II. Autoritats i personal
Subsecció primera. Nomenaments, situacions i incidències
AJUNTAMENT DE SA POBLA
Núm. 4682
Nomenament de funcionari en pràctiques
Versió PDF
Per fer constar que en data de 19 de desembre de 2025 es dicta Decret núm. 2025/1171, amb el seguent contingut:
«PRIMER.- Realitzar el nomenament com a funcionari en pràctiques, escala d'Administració Especial, subescala de Serveis Especials, classe policia local, Grup de classificació C1, de l'Ajuntament de sa Pobla, al següent aspirant:
| NOM I LLINATGES |
DNI |
Nº RLT PLAÇA |
| Marcos Pacheco Moreno |
***7294** |
RLTF0032 |
El nomenament com a funcionaris en pràctiques produirà efectes des de la data del començament del curs de capacitació a l'Escola Balear de Seguretat Pública de les Illes Balears, que està previst pel proper dia 21 de gener de 2026.
El nomenament de l'aspirant com a funcionaris en pràctiques s'haurà de mantenir fins que siguin nomenats com a funcionaris de carrera, si cal, o qualificats com a no aptes, tot d'acord a l'article 177 del Decret 40/2019.
SEGON.- Publicar la present Resolució al Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB) així com a la seu electrònica de l'Ajuntament [https://sapobla.eadministracio.cat/] i al portal de transparència.
TERCER.- Comunicar als interessats, al Departament de Recursos Humans i a la Intervenció Municipal perquè en prenguin coneixement».
Que amb posterioritat es dictà decret núm. 2025/2038 de 22 de desembre de 2025, d'esmena d'errada, el següent contingut:
«PRIMER.- Esmenar l'errada material del Decret núm. 2025/1171, de 19 de desembre de 2025, essent que allà on diu:
| NOM I LLINATGES |
DNI |
Nº RLT PLAÇA |
| Marcos Pacheco Moreno |
***7294** |
RLTF0032 |
Ha de dir:
| NOM I LLINATGES |
DNI |
Nº RLT PLAÇA |
| Marcos Pacheco Montero |
***7297** |
RLTF003 |
(Signat electrònicament: 5 de gener de 2026)
El batle Biel Ferragut Mir