Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

FUNDACIÓ D'ATENCIÓ I SUPORT A LA DEPENDÈNCIA I PROMOCIÓ DE L'AUTONOMIA PERSONAL DE LES ILLES BALEARS

Núm. 939834
Correcció d’errades detectades a la publicació de la resolució de la gerent de la Fundació d’Atenció i Suport a la Dependència i de Promoció de l’Autonomia Personal de les Illes Balears, per la qual es convoca un concurs de trasllats voluntari per a proveir places vacants fixes de diverses categories

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Antecedents

1. Al Butlletí Oficial de les Illes Balears núm. 165, de 16 de desembre de 2025, es va publicar la resolució de la gerent de la Fundació d'Atenció i Suport a la Dependència i de Promoció de l'Autonomia Personal de les Illes Balears per la qual es convoca un concurs de trasllats voluntari per a proveir places vacants fixes de diverses categories.

2. S'han advertit uns errors  en la resolució esmentada, en les versions en català i castellà, els quals s'han d'esmenar.

RESOLUCIÓ

Primer. Corregir els errors detectats  a la versió en català de la publicació de trasllats voluntari per a proveir places vacants fixes de diverses categories en el sentit següent:

On diu:

Publicar en el portal web de la Fundació (www.fundacio.es) l'enllaç al tràmit electrònic de la inscripció.

Ha de dir:

Publicar en el portal web de la Fundació http://fbd.caib.es l'enllaç al tràmit electrònic de la inscripció.

On diu:

Fase 1: consisteix en enviar la documentació acreditativa dels requisits i dels mèrits, firmar la sol·licitud i registrar-la mitjançant el correu electrònic facilitat per la Fundació.

Ha de dir:

Fase 1: consisteix en enviar la documentació acreditativa dels requisits i dels mèrits, firmar la sol·licitud i registrar-la mitjançant el correu electrònic facilitat per la Fundació: borses@fbd.caib.es

On diu:

L'òrgan de valoració estarà format per les persones següents:

  • Presidenta: Mª Luz Bergas Adrover, responsable del Servei de Prevenció de riscs laborals. En cas d'absència: un/a tècnic/a de grau superior de la Fundació.
  • Vocal: Matilde María Llull Sarralde, coordinadora de valoració. En cas d'absència, un/a tècnic/a de grau superior de la Fundació.
  • Secretària: Marina Martínez Company, membre del Comitè intercentres.

Ha de dir:

L'òrgan de valoració estarà format per les persones següents:

  • President: Marc Fuguet Moix, tècnic superior especialitat enginyeria industrial. Suplent: Mª Luz Bergas Adrover, tècnica superior responsable del Servei de Prevenció. 
  • Vocal: Marina Martínez Company, membre del Comitè intercentres. Suplent: María Horrach Capó, membre del Comitè.
  • Secretària: Matilde María Llull Sarralde, coordinadora de valoració. Suplent: Bernat Seguí Jaume, tècnic superior especialitat Psicologia.

On diu:

El termini per a registrar la sol·licitud d'elecció de places serà el dia 30/12/2025.

Ha de dir:

L'adjudicació de places serà el dia 30/12/2025.

Segon. Disposar la publicació d'aquesta resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears i en la pàgina web de la Fundació.

 

Palma, en la data de la signatura electrònica (17 de desembre de 2025)

La gerent Sira Fiz Vozmediano