Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció V. Anuncis

Subsecció segona. Altres anuncis oficials

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

CONSELLERIA D'EMPRESA, AUTÒNOMS I ENERGIA

Núm. 929740
Requeriment de documentació per al pagament de la subvenció en el tràmit de subvencions per al foment d’instal·lacions d’autoconsum amb o sense emmagatzematge elèctric amb fonts d’energia renovable, així com a de renovables tèrmiques, promogudes per a persones físiques dins les actuacions previstes en el Pla d’Inversions per a la Transició Energètica de les Illes Balears, en el marc del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència finançat per la Unió Europea (PITEIB PF)

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

1. El 26 de desembre de 2023 es va publicar la convocatòria pública de subvencions per al foment d'instal·lacions d'autoconsum amb o sense emmagatzematge elèctric amb fonts d'energia renovable, així com a de renovables tèrmiques, promogudes per a persones físiques dins les actuacions previstes en el Pla d'Inversions per a la Transició Energètica de les Illes Balears, en el marc del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència finançat per la Unió Europea (NextGenerationEU) (BOIB núm. 174, de 26 de desembre de 2023).

2. Els serveis tècnics de la Direcció general d'Economia Circular, Transició Energètica i Canvi Climàtic han examinat la documentació presentada per a la justificació i han detectat les anomalies indicades en la taula següent que l'interessat ha d'aportar, d'acord amb l'apartat desè de la resolució de la convocatòria de referència:

Expedient

Sol·licitant

NIF

Anomalies

 PF_PITEIB-64/2024

PABLO SOCIAS MORELL

***1429**

  - Document normalitzat 8. Sol·licitud de pagament: A l'apartat motiu de la sol·licitud el número d'expedient no és correcte.

 - Document normalitzat 9. Memòria econòmica : Falta el número d'expedient del registre de la instal·lació.

 - Reportatge fotogràfic de les actuacions realitzades: Falta el reportatge fotogràfic de les plaques fotovoltaiques. Les imatges del monitoratge de dades han de ser accessibles a través de dispositiu mòbil.

 PF_PITEIB-503/2024

ALEJANDRO ESTEBAN COLACELLI

****7291*

  - Certificat que acrediti les dades bancàries per a transferència de l'import de l'ajut: El document d'identitat que consta en el certificat bancari no concorda amb el presentat a la sol·licitud. Cal aportar aquest document.

 PF_PITEIB-699/2024

JUAN LLABRES CANTARELLAS

***1136**

  - Document normalitzat 9. Memòria econòmica : Falta el número d'expedient del registre de la instal·lació (AU-XXXXX).

 PF_PITEIB-934/2024

PEDRO BRUNET ELÍAS

***5011**

  - Document normalitzat 9. Memòria econòmica : Falta la data de pagament. No està signat pel beneficiari.

 - Document normalitzat 10. Memòria resum de l'actuació: El CUPS indicat a la fase de sol·licitud no coincideix amb el número d'expedient de la instal·lació registrada a autoconsum.

 PF_PITEIB-1190/2024

MARIA ÀNGELA LLABRÉS AMENGUAL

***7188**

  - Document normalitzat 8. Sol·licitud de pagament: Falta indicar si té vinculació.

 - Document normalitzat 9. Memòria econòmica : El import total destinat a la subvenció no coincideix amb l'import indicat en la llista de despeses enumeratives.

 - Document normalitzat 10. Memòria resum de l'actuació: Falta el número d'expedient PF_PITEIB. En les actuacions realitzades, s'ha indicat "instal·lació de generació tèrmica renovable", així com el tipus d'instal·lació, però no és correcte en aquest expedient. El número de CUPS declarat a la fase de sol·licitud no coincideix amb el número indicat al registre de la instal·lació.

 - Reportatge fotogràfic de les actuacions realitzades: Falten les imatges del monitoratge de dades que han de ser accessibles a través de dispositiu mòbil.

 PF_PITEIB-1288/2024

JOSE JAIME MORAGUES MORANTA

***7379**

  - Document normalitzat 8. Sol·licitud de pagament: A l'apartat motiu de la sol·licitud el número d'expedient no és correcte. Falta indicar si té vinculació. Falta indicar si ha sol·licitat o rebut un altre ajut pel mateix concepte.

 - Document normalitzat 9. Memòria econòmica : Falta indicar el número d'expedient PF-PITEIB.

 - Document normalitzat 10. Memòria resum de l'actuació: El número RII indicat no es correspon amb el CIF de empresa instal·ladora autoritzada al document 10.

 PF_PITEIB-1572/2024

INMACULADA ARIZA CABRERA

***6565**

  - Document normalitzat 10. Memòria resum de l'actuació: El SPF indicat no és correcte.

 - Reportatge fotogràfic de les actuacions realitzades: Falten les imatges del sistema de monitoratge on s'observa l'energia produïda per la instal·lació.

 PF_PITEIB-1581/2024

Maria Mari Colomar

***3304**

  - Document normalitzat 9. Memòria econòmica : Una data de pagament és errònia

 - Document normalitzat 10. Memòria resum de l'actuació: El nombre de plaques per la potència unitària no és igual a la potència total.

 - Certificat de la instal·lació, subscrit per instal·lador habilitat: El nombre de plaques per la potència unitària no és igual a la potència total.

 PF_PITEIB-1818/2024

Edmund Harrison Rucker

****7123*

  - Document normalitzat 10. Memòria resum de l'actuació: La potència unitària indicada no coincideix amb la registrada. La potència fotovoltaica (kWp) indicada no coincideix amb la registrada. El número de registre de la instal·lació d'autoconsum és incorrecte.

 PF_PITEIB-1827/2024

ELISABET MOREIRO DE ALMEIDA

***9676**

  - Document normalitzat 8. Sol·licitud de pagament: Falta indicar si té vinculació.

 - Document normalitzat 10. Memòria resum de l'actuació: Falta indicar el consum anual consumidor/producció anual ≥80 %.

 PF_PITEIB-1964/2024

ROGELIO MARTÍN RODRÍGUEZ

***2366**

  - Document normalitzat 8. Sol·licitud de pagament: Falta indicar si té vinculació. Falta indicar si ha sol·licitat o rebut un altre ajut pel mateix concepte.

 PF_PITEIB-1974/2024

Cristobal Irles Buxbaum

***3876**

  - Document normalitzat 8. Sol·licitud de pagament: A l'apartat motiu de la sol·licitud falta indicar el número d'expedient.

 - Certificat que acrediti les dades bancàries per a transferència de l'import de l'ajut: Falta la seva presentació.

 PF_PITEIB-2433/2024

MARIA ROSELLO RIBAS

***2993**

  - Document normalitzat 8. Sol·licitud de pagament: Falta la seva presentació. S'ha aportat el document 1 de sol·licitud.

 PF_PITEIB-2635/2024

SAMUEL HERNANDEZ PAVON

***5582**

  - Document normalitzat 8. Sol·licitud de pagament: Falta indicar si té vinculació.

 - Document normalitzat 9. Memòria econòmica : El document està incomplet.

 - Document normalitzat 10. Memòria resum de l'actuació: El nombre de mòduls fotovoltaics indicat (13) no coincideix amb el registrat a Autoconsum (12).

 - Certificat que acrediti les dades bancàries per a transferència de l'import de l'ajut: Falta la seva presentació.

 PF_PITEIB-2647/2024

Timm Herbert Dropmann

****5547*

  - Document normalitzat 9. Memòria econòmica : Els imports desglossats en la llista de despeses enumeratives no coincideixen amb l'import total destinat a la subvenció.

 - Document normalitzat 10. Memòria resum de l'actuació: La potència unitària indicada no coincideix amb la registrada. El nombre de mòduls fotovoltaics del model 10 no concorda amb el nombre de mòduls fotovoltaics enregistrats al CIE d'Autoconsum.

 - Còpia posada en servei: Falta aportar còpia de la posada en servei de la instal·lació tèrmica RITE.

 - Reportatge fotogràfic de les actuacions realitzades: Falten les imatges del monitoratge de dades de la instal·lació tèrmica, que han de ser accessibles a través de dispositiu mòbil.

 PF_PITEIB-2736/2024

PAMELA ALBACAR GILISBARS

***2222**

  - Document normalitzat 10. Memòria resum de l'actuació: No ha desglossat el cost entre instal·lació fotovoltaica i emmagatzematge.

 PF_PITEIB-3138/2024

CONSTANTINO COMPANY MORENO

***3043**

  - Document normalitzat 8. Sol·licitud de pagament: Falta indicar si té vinculació.

 - Document normalitzat 9. Memòria econòmica : Falta la data de pagament.

 PF_PITEIB-3429/2024

TOMAS RODRIGO RAMIREZ

***8172**

  - Reportatge fotogràfic de les actuacions realitzades: Falta el reportatge fotogràfic de les plaques fotovoltaiques. Falta fotografia de l'inversor. Falta fotografia de les bateries. En les imatges del sistema de monitoratge no s'observa cap referència a la instal·lació ni al titular.

 PF_PITEIB-3457/2024

GABRIEL BONET AGUILO

***5706**

  - Còpia projecte /memòria tècnica disseny: Falta aportar còpia del projecte/memòria de la instal·lació fotovoltaica (falten pàgines)

 - Reportatge fotogràfic de les actuacions realitzades: Falta fotografia de la unitat exterior i interior de l'aerotèrmia.

 PF_PITEIB-3500/2024

PATRIK HUGO BLUHME

****4661*

  - Document normalitzat 10. Memòria resum de l'actuació: La capacitat d'emmagatzematge (kWh) no coincideix amb la capacitat instal·lada declarada a autoconsum.

 - Certificat de la instal·lació, subscrit per instal·lador habilitat: El Certificat de modificació d'Instal·lacions d'autoconsum fins a 500KW no es troba signat. Cal que estigui signat pel tècnic i empresa instal·ladora.

El Certificat d'Instal·lacions Elèctriques (CIE) entregat a autoconsum no indica elements d'acumulació.

 - Certificat que acrediti les dades bancàries per a transferència de l'import de l'ajut: Falta la seva presentació. El document aportat no és vàlid.

 PF_PITEIB-3521/2024

MARIA COSTA COSTA

***3213**

  - Document normalitzat 9. Memòria econòmica : Falta el número d'expedient del registre de la instal·lació.

 - Reportatge fotogràfic de les actuacions realitzades: Les imatges del monitoratge de dades han de ser accessibles a través de dispositiu mòbil del titular de la sol·licitud.

 - Certificat que acrediti les dades bancàries per a transferència de l'import de l'ajut: El titular del certificat de titularitat bancaria aportat no es correspon amb el titular de la sol·licitud.

 PF_PITEIB-3575/2024

PEDRO NIGORRA ACERO

***0515**

  - Document normalitzat 9. Memòria econòmica : A l'apartat “Import total destinat a l'actuació subvencionada” la quantia indicada no coincideix amb l'indicat al document 10. El darrer document 9 aportat no te validesa degut a que ha estat rectificat amb corrector varies vegades, cal aportar un nou Doc.9

 - Document normalitzat 10. Memòria resum de l'actuació: El Número d'expedient de la instal·lació registrada (autoconsum i/o RITE) indicat no és correcte. El total de kWp del CIE enregistrat a Autoconsum no és correcte (si multiplicam el nombre de panells instal·lats per la potència unitària de cada un no surt el total indicat al CIE). Al CIE enregistrat a Autoconsum no s'indica emmagatzematge, cal rectificar el CIE enregistrat.

 - Certificat de la instal·lació, subscrit per instal·lador habilitat: El total de kWp del CIE enregistrat a Autoconsum no és correcte (si multiplicam el nombre de panells instal·lats per la potència unitària de cada un no surt el total indicat al CIE). Cal enregistrar un CIE correcte a Autoconsum. Al CIE enregistrat a Autoconsum no s'indica emmagatzematge, cal rectificar el CIE enregistrat.

 - Reportatge fotogràfic de les actuacions realitzades: Falten les imatges del monitoratge de dades que han de ser accessibles a través de dispositiu mòbil.

 PF_PITEIB-3602/2024

Margarita Obrador Alou

***5788**

  - Reportatge fotogràfic de les actuacions realitzades: Falten les imatges del monitoratge de dades, que han de ser accessibles a través de dispositiu mòbil. Falta el reportatge fotogràfic de la totalitat de les plaques fotovoltaiques.

 PF_PITEIB-3611/2024

ROSALINA MARGARITA GUERRERO JUANEDA

***6194**

  - Document normalitzat 8. Sol·licitud de pagament: Falta indicar si té vinculació.

 - Document normalitzat 9. Memòria econòmica : El número d'expedient del registre de la instal·lació no és correcte. Els imports desglossats no coincideixen amb el total.

 - Factures : Falta la seva presentació.

 - Còpia posada en servei: Falta la seva presentació.

 - Còpia projecte /memòria tècnica disseny: Falta la seva presentació.

 - Reportatge fotogràfic de les actuacions realitzades: En les imatges del sistema de monitoratge no s'observa cap referència a la instal·lació ni al titular.

Les imatges del monitoratge de dades han de ser accessibles a través de dispositiu mòbil del titular de la sol·licitud.

 PF_PITEIB-3738/2024

FRANCISCO JOSE DURAN GONZALEZ

***5253**

  - Reportatge fotogràfic de les actuacions realitzades: Falten les imatges del monitoratge de dades, que han de ser accessibles a través de dispositiu mòbil.

 PF_PITEIB-3871/2024

CATALINA SERRA PASTOR

***4747**

  - Document normalitzat 8. Sol·licitud de pagament: Falta indicar si té vinculació.

 - Document normalitzat 9. Memòria econòmica : Falten la data i forma de pagament.

 - Document normalitzat 10. Memòria resum de l'actuació: Falta el número d'expedient PF_PITEIB. Falta emplenar el número d'expedient de la instal·lació registrada.

 - Justificant bancaris de pagament de les factures: Manca la seva presentació.

 - Reportatge fotogràfic de les actuacions realitzades: Falten les imatges del monitoratge de dades que han de ser accessibles a través de dispositiu mòbil.

 PF_PITEIB-3922/2024

ARLETTE MAURER

****8838*

  - Document normalitzat 8. Sol·licitud de pagament: Falta indicar si té vinculació.

 - Document normalitzat 10. Memòria resum de l'actuació: A l'apartat “Cost de l'actuació realitzada” el cost total de la instal·lació de generació no coincideix amb l'indicat al document 9.

 - Reportatge fotogràfic de les actuacions realitzades: Falta fotografia de les bateries.

 - Certificat que acrediti les dades bancàries per a transferència de l'import de l'ajut: El certificat de titularitat bancària ha d'incloure el DNI o NIE del sol·licitant.

 PF_PITEIB-3993/2024

LUISA VILLALBA BARBECHO

***9330**

  - Document normalitzat 10. Memòria resum de l'actuació: No està signat digitalment per l'instal·lador habilitat o el tècnic.

 PF_PITEIB-4041/2024

MIQUEL VIVES BORRAS

***4403**

  - Reportatge fotogràfic de les actuacions realitzades: En les imatges del sistema de monitoratge no s'observa cap referència a la instal·lació ni al titular.

 PF_PITEIB-4085/2024

Francesco Speranza

****3105*

  - Documentació justificativa comptabilitat separada, per a persones físiques amb activitat econòmica: Falta la seva presentació.

MP PF_PITEIB-4181/2024

Peter Schermuly

****5662*

  - Document normalitzat 8. Sol·licitud de pagament: El NIE del beneficiari no coincideix amb el titular de la subvenció.

 - Còpia projecte /memòria tècnica disseny: Falta la seva presentació (falten pàgines).

 - Reportatge fotogràfic de les actuacions realitzades: Aclarir quin inversor s'ha instal·lat. Al reportatge n'hi ha varis diferents.

 PF_PITEIB-4211/2024

Fernando Tortella Buchmann

***0178**

  - Document normalitzat 10. Memòria resum de l'actuació: El número de DNI indicat no es correspon amb el del sol·licitant.

 PF_PITEIB-4226/2024

AINA MARÍA ROIG SAMPOL

***1469**

  - Document normalitzat 8. Sol·licitud de pagament: Falta indicar si té vinculació. No està signat pel sol·licitant.

 - Document normalitzat 9. Memòria econòmica : No està signat pel sol·licitant.

 PF_PITEIB-4371/2024

Olaya Llabata Perez

***9385**

  - Document normalitzat 8. Sol·licitud de pagament: Falta indicar si té vinculació.

 - Document normalitzat 10. Memòria resum de l'actuació: Les dades de potència pic de la instal·lació fotovoltaica (kWp) no estan emplenades correctament.

 - Reportatge fotogràfic de les actuacions realitzades: Falta el reportatge fotogràfic del sistema de monitoratge relatiu al sistema de producció d'energia tèrmica.

 PF_PITEIB-4417/2024

EDURNE DE BLAS VALCARLOS

***4077**

  - Document normalitzat 9. Memòria econòmica : El número d'expedient del registre de la instal·lació no és correcte.

 - Còpia posada en servei: Falta la seva presentació.

 - Certificat de la instal·lació, subscrit per instal·lador habilitat: Falta la seva presentació.

 - Còpia projecte /memòria tècnica disseny: Falta la seva presentació.

 - Reportatge fotogràfic de les actuacions realitzades: Falten les imatges del monitoratge de dades, que han de ser accessibles a través de dispositiu mòbil.

 PF_PITEIB-4465/2024

JOSEP MARIA QUINTANA PETRUS

***8867**

  - Document normalitzat 8. Sol·licitud de pagament: Falta indicar si té vinculació.

 PF_PITEIB-4476/2024

APOLONIA VIDAL SITJAR

***6911**

  - Reportatge fotogràfic de les actuacions realitzades: El reportatge fotogràfic del sistema de monitoratge ha d'incloure l'energia produïda diàriament, mensualment i anualment. Les imatges del monitoratge de dades que han de ser accessibles a través de dispositiu mòbil.

 PF_PITEIB-4502/2024

SEBASTIAN ALBERTI ALORDA

***9171**

  - Document normalitzat 8. Sol·licitud de pagament: Falta indicar si té vinculació.

 - Document normalitzat 9. Memòria econòmica : El número d'expedient del registre de la instal·lació no és correcte.

 - Certificat de la instal·lació, subscrit per instal·lador habilitat: La potència unitària de les plaques no es troba emplenada. La potència total és incorrecte.

 PF_PITEIB-4591/2024

JAUME TRUYOLS LLITERAS

***1523**

  - Document normalitzat 10. Memòria resum de l'actuació: Falta el número d'expedient PF_PITEIB. No està signat digitalment per l'instal·lador habilitat o el tècnic.

 PF_PITEIB-4686/2024

MARIA MERCEDES REIXACH COSTA

***1761**

  - Document normalitzat 10. Memòria resum de l'actuació: La potència d'emmagatzematge (kW) no coincideix amb la registrada.

 PF_PITEIB-4691/2024

GABRIEL RIERA SERVER

***9536**

  - Document normalitzat 10. Memòria resum de l'actuació: No està signat digitalment per l'instal·lador habilitat o el tècnic.

 - Còpia posada en servei: Falta la seva presentació.

 - Certificat de la instal·lació, subscrit per instal·lador habilitat: Falta la seva presentació.

 - Còpia projecte /memòria tècnica disseny: Falta la seva presentació.

 - Reportatge fotogràfic de les actuacions realitzades: Falta la fotografia del termo.

 PF_PITEIB-4694/2024

ANTONIO PIZA CARDONA

***8671**

  - Reportatge fotogràfic de les actuacions realitzades: En les imatges del sistema de monitoratge no s'observa cap referència a la instal·lació ni al titular. El reportatge fotogràfic del sistema de monitoratge ha d'incloure l'energia produïda diàriament, mensual i anual.

 PF_PITEIB-4739/2024

Jose María Sánchez Herranz

***0222**

  - Document normalitzat 9. Memòria econòmica : Falten la data de pagament.

 PF_PITEIB-4848/2024

JUAN CARLOS OLLER MARQUES

***6013**

  - Certificat de la instal·lació, subscrit per instal·lador habilitat: Falta enregistrar el CIE a Autoconsum.

 PF_PITEIB-4866/2024

MARIA APOLONIA SALVA CERDA

***7823**

  - Document normalitzat 10. Memòria resum de l'actuació: Falta la seva presentació.

 - Reportatge fotogràfic de les actuacions realitzades: En les imatges del sistema de monitoratge no s'observa l'energia produïda per la instal·lació.

 PF_PITEIB-4881/2024

OLGA SÁNCHEZ RUIZ

***9786**

  - Document normalitzat 8. Sol·licitud de pagament: Falta indicar si té vinculació.

 - Certificat que acrediti les dades bancàries per a transferència de l'import de l'ajut: Falta la seva presentació. El document aportat no és un certificat de titularitat bancària.            

 PF_PITEIB-4979/2024

WILFRIED MICHAEL SEEGERS

****3307*

  - Document normalitzat 9. Memòria econòmica : La data de concessió de l'ajut és errònia.

 - Document normalitzat 10. Memòria resum de l'actuació: La capacitat d'emmagatzematge (kWh) indicada no coincideix amb la registrada. La potència d'emmagatzematge (kW) no coincideix amb la registrada.

 - Certificats obligacions tributàries, SS i CAIB, si escau: El titular no està al corrent en el compliment de les obligacions tributàries (AEAT).

 PF_PITEIB-5009/2024

BALTASAR TORTELLA PERELLÓ

***7457**

  - Document normalitzat 10. Memòria resum de l'actuació: Al doc 10B la potència fotovoltaica (kWp) indicada no coincideix amb la registrada al CIE.

 - Certificat de la instal·lació, subscrit per instal·lador habilitat: El nombre de plaques per la potència unitària no és igual a la potència total.

 PF_PITEIB-5076/2024

ANTONIO PERELLO ROIG

***7368**

  - Document normalitzat 9. Memòria econòmica : L'import destinat a l'actuació no coincideix amb el cost indicat al document 10.

 - Document normalitzat 10. Memòria resum de l'actuació: A l'apartat “Cost de l'actuació realitzada” el cost total de la instal·lació no coincideix amb l'indicat al document 9.

 - Certificat de la instal·lació, subscrit per instal·lador habilitat: Al registre d'Autoconsum no consta el nou Certificat d'Instal·lacions Elèctriques (CIE) modificat.

 - Consulta BNDS altres subvencions: Cal presentar documentació de la concessió de subvenció per plaques fotovoltaiques de l'ajuntament de Ses Salines de 17/10/22.

 PF_PITEIB-5212/2024

TIMM STELLMACHER

****7589*

  - Document normalitzat 8. Sol·licitud de pagament: Falta indicar si té vinculació. Falta indicar si ha sol·licitat o rebut un altre ajut pel mateix concepte. A l'apartat motiu de la sol·licitud falta indicar el número d'expedient.

 - Document normalitzat 10. Memòria resum de l'actuació: No està signat digitalment per l'instal·lador habilitat o el tècnic. Falta emplenar el Núm. expedient. Falta la descripció del sistema de monitorització.

 - Certificat que acrediti les dades bancàries per a transferència de l'import de l'ajut: El document aportat no és vàlid, cal que el certificat bancari estigui signat i segellat pel banc o bé que porti les metadades de la signatura digital de l'entitat bancària. El certificat de titularitat bancària ha d'estar en una de les dues llengües oficials de les Illes Balears. El certificat de titularitat bancària ha d'incloure el DNI o NIE del sol·licitant.

 PF_PITEIB-5241/2024

Benito Escat Velez

***4876**

  - Reportatge fotogràfic de les actuacions realitzades: Falta fotografia de les bateries.

 PF_PITEIB-5298/2024

BARTOLOME GARCIAS SABATER

***7828**

  - Document normalitzat 9. Memòria econòmica : La data de concessió de l'ajut és errònia.

Falta emplenar la llista enumerativa de despeses derivades de l'execució de l'activitat subvencionada.           

 - Còpia posada en servei: Falta la seva presentació.

 - Certificat de la instal·lació, subscrit per instal·lador habilitat: Falta la seva presentació.

 - Còpia projecte /memòria tècnica disseny: Falta la seva presentació.

 - Reportatge fotogràfic de les actuacions realitzades: Falta el reportatge fotogràfic del sistema de monitoratge relatiu al sistema de producció d'energia tèrmica.

Faltan les imatges del sistema d'aerotèrmia.

 PF_PITEIB-5345/2024

NELIDA GONZALEZ SELA

***3893**

  - Document normalitzat 9. Memòria econòmica : Els imports desglossats no coincideixen amb el total indicat en l'apartat "Import total destinat a l'actuació subvencionada".

 - Document normalitzat 10. Memòria resum de l'actuació: El número RII indicat no correspon a cap empresa instal·ladora autoritzada. Falta emplenar l'apartat d‘actuacions realitzades. A l'apartat “Dades sobre la instal·lació registrada” falta indicar la potència instal·lació generació renovable tèrmica (kWt) i el tipus de instal·lació.

 - Còpia posada en servei: Falta la seva presentació.

 - Certificat de la instal·lació, subscrit per instal·lador habilitat: Falta la seva presentació.

 - Còpia projecte /memòria tècnica disseny: Falta la seva presentació.

 - Reportatge fotogràfic de les actuacions realitzades: Falten les imatges del monitoratge de dades que han de ser accessibles a través de dispositiu mòbil. Falta fotografia de la unitat exterior de l'aerotèrmia.

 PF_PITEIB-5399/2024

Alberto Ferreyra Schiappapietra

***5854**

  - Document normalitzat 9. Memòria econòmica : L'import de la factura no coincideix amb l'import total destinat a l'actuació subvencionada.

 - Document normalitzat 10. Memòria resum de l'actuació: A l'apartat “Cost de l'actuació realitzada” el cost total de la instal·lació de generació no coincideix amb l'indicat al document 9. La capacitat d'emmagatzematge (kWh) indicada no coincideix amb la registrada. La potència d'emmagatzematge (kW) no coincideix amb la registrada. El nombre de plaques indicat no coincideix amb el registrat a Autoconsum. La potència d'inversors fotovoltaica indicada no coincideix amb la registrada a Autoconsum.

 - Reportatge fotogràfic de les actuacions realitzades: El reportatge fotogràfic del sistema de monitoratge ha d'incloure l'energia produïda diàriament, mensual i anual.

 PF_PITEIB-5407/2024

FRANCESCA CLAR VIDAL

***7666**

  - Document normalitzat 8. Sol·licitud de pagament: Falta indicar si té vinculació.

 - Certificats obligacions tributàries, SS i CAIB, si escau: El titular no està al corrent en el compliment de les obligacions tributàries (AEAT).

 PF_PITEIB-5424/2024

AXEL ANTONIUS WILLMERS

****3801*

  - Còpia projecte /memòria tècnica disseny: Falta aportar la memòria tècnica de la instal·lació tèrmica RITE.

 - Reportatge fotogràfic de les actuacions realitzades: Falta el reportatge fotogràfic del sistema de monitoratge relatiu al sistema de producció d'energia tèrmica.

 - Certificat que acrediti les dades bancàries per a transferència de l'import de l'ajut: El titular del certificat de titularitat bancària aportat no es correspon amb el titular de la sol·licitud.

 PF_PITEIB-5530/2024

DAVID MIGUEL MULET AGUILO

***9093**

  - Document normalitzat 10. Memòria resum de l'actuació: El número RII indicat no correspon a cap empresa instal·ladora autoritzada.

 - Còpia posada en servei: Falta aportar còpia de la posada en servei de la instal·lació tèrmica RITE.

 - Certificat de la instal·lació, subscrit per instal·lador habilitat: Falta aportar el certificat de la instal·lació tèrmica RITE.

 - Còpia projecte /memòria tècnica disseny: Falta aportar la memòria tècnica de la instal·lació tèrmica RITE.

 - Reportatge fotogràfic de les actuacions realitzades: Falten les imatges del monitoratge de dades, que han de ser accessibles a través de dispositiu mòbil.

 PF_PITEIB-5610/2024

KATJA MARGARET OST

****6701*

  - Document normalitzat 10. Memòria resum de l'actuació: A l'apartat “Cost de l'actuació realitzada” el cost total de la instal·lació de generació no coincideix amb l'indicat al document 9. La potència dels inversors fotovoltaica (kW) no coincideix amb la registrada.

 - Còpia projecte /memòria tècnica disseny: Cal aportar tots els fulls de la memòria, no només el primer full.

 - Reportatge fotogràfic de les actuacions realitzades: En les imatges del sistema de monitoratge no s'observa cap referència a la instal·lació ni al titular. Les imatges del monitoratge de dades han de ser accessibles a través de dispositiu mòbil del titular de la sol·licitud.

 PF_PITEIB-5628/2024

Britta Andrea Nakic

****8611*

  - Certificat que acrediti les dades bancàries per a transferència de l'import de l'ajut: El document d'identitat que consta en el certificat bancari no concorda amb el presentat a la sol·licitud. El certificat de titularitat bancària ha d'incloure el DNI o NIE del sol·licitant.

 PF_PITEIB-5667/2024

PEDRO FERRER MARI

***5597**

  - Document normalitzat 9. Memòria econòmica : Falta la forma de pagament.

 - Document normalitzat 10. Memòria resum de l'actuació: La capacitat d'emmagatzematge (kWh) indicada no coincideix amb la registrada a Autoconsum. La potència d'emmagatzematge (kW) indicada no coincideix amb la registrada a Autoconsum.

 PF_PITEIB-5678/2024

MANUEL GUERRERO FERNANDEZ

***4856**

  - Document normalitzat 9. Memòria econòmica : Els imports desglossats en la llista de despeses enumeratives no coincideixen amb l'import total destinat a la subvenció, que ha de coincidir amb el que s'indica al doc. 10.

 PF_PITEIB-5883/2024

EVA MARIA RUIZ NIETO-ALISEDA

***8081**

  - Document normalitzat 8. Sol·licitud de pagament: Falta indicar si té vinculació.

 - Reportatge fotogràfic de les actuacions realitzades: El reportatge fotogràfic dels panells està incomplet.

 PF_PITEIB-5907/2024

MARIA COLOMA ALZAMORA BINIMELIS

***0843**

  - Document normalitzat 9. Memòria econòmica : Falta el número d'expedient del registre de la instal·lació.

 - Document normalitzat 10. Memòria resum de l'actuació: Falta el número d'expedient de la instal·lació registrada. La potència unitària indicada no coincideix amb la registrada.

 - Reportatge fotogràfic de les actuacions realitzades: Les imatges del monitoratge de dades han de ser accessibles a través de dispositiu mòbil.

 PF_PITEIB-5975/2024

Theo Franken

****4949*

  - Factures : És necessari aportar les factures de la instal·lació de les plaques fotovoltaiques.

 - Certificat que acrediti les dades bancàries per a transferència de l'import de l'ajut: El document d'identitat que consta en el certificat bancari no concorda amb el presentat a la sol·licitud. Cal aportar aquest document.               

 PF_PITEIB-6330/2024

CRISTOBAL JAIME OLIVER BARCELÓ

***9173**

  - Reportatge fotogràfic de les actuacions realitzades: Les imatges del monitoratge de dades han de ser accessibles a través de dispositiu mòbil.

D'acord amb l'apartat desè punt 2 de la Resolució de la convocatòria, disposau d'un termini  de quinze dies hàbils des de la publicació d'aquest requeriment al Butlletí Oficial de les Illes Balears. En cas que no presenteu la documentació esmentada es procedirà a la revocació de la subvenció, d'acord amb l'apartat desè punt 6 de la Resolució de la convocatòria.

 

Palma, 12 de desembre de 2025

El director general d'Economia Circular, Transició Energètica i Canvi Climàtic Diego Viu Domínguez