Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

FUNDACIÓ D'ATENCIÓ I SUPORT A LA DEPENDÈNCIA I PROMOCIÓ DE L'AUTONOMIA PERSONAL DE LES ILLES BALEARS

Núm. 930836
Resolució de la gerent de la Fundació d’Atenció i Suport a la Dependència i de Promoció de l’Autonomia Personal de les Illes Balears, per la qual es convoca un concurs de trasllats voluntari per a proveir places vacants fixes de diverses categories

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Antecedents

1. L'objecte d'aquesta convocatòria de concurs de trasllats és permetre la mobilitat del personal fix per a proveir diverses places vacants que figuren en l'annex 3.  

2.- S'ha inclòs la negociació sobre aquesta matèria amb l'organització sindical.

Fonaments de dret

Essent necessària la cobertura de llocs de treball de personal laboral fix en la Fundació d'Atenció i Suport a la Dependència i de Promoció de l'Autonomia Personal de les Illes Balears (en endavant, la Fundació),  es convoca un concurs de trasllats d'acord amb el que disposa l'article 23 del Conveni col·lectiu per al personal de la Fundació, publicat en el BOIB núm. 61 de 17 de maig de 2018.

Referent a això, l'Administració Pública, d'acord amb el que disposa l'article 14 de la Constitució espanyola, la Directiva 2006/54/CE del Parlament Europeu i del Consell, de 5 de juliol de 2006, relativa a l'aplicació del principi d'igualtat d'oportunitats i d'igualtat de tracte entre homes i dones  en assumptes de feina i d'ocupació, la Resolució de 26 de novembre de 2015, de la Secretaria d'Estat d'Administracions Públiques, per la qual es publica l'Acord del Consell de Ministres de 20 de novembre de 2015, pel qual s'aprova el II Pla per a la igualtat entre homes i dones en l'Administració General de l'Estat i els seus organismes públics, i la Llei orgànica 3/2007, de 22 de març, per a la igualtat efectiva de dones i homes, duu a terme una política d'igualtat de tracte entre dones i homes, per la qual cosa la provisió de llocs de treball s'ha d'efectuar en el marc dels principis esmentats. 

Per tot això, aquesta Fundació, resol convocar un concurs de trasllats per a cobrir els llocs de personal laboral fix recollits en l'annex I que figuren en la pàgina web de la Fundació.

Resolució

1. Convocar un concurs de trasllats per a proveir tres (3) places bàsiques vacants de personal fix de les categories que es relacionen en l'annex 3 per a la Fundació.

 2. Aprovar les bases i el barem de mèrits que regeixen aquesta convocatòria, que figuren en els annexos 1 i 2, respectivament.

 3. Fer públiques les places bàsiques vacants que són objecte d'aquest concurs, que figuren en l'annex 3.

4. Publicar en el portal web de la Fundació (www.fundacio.es) l'enllaç al tràmit electrònic de la inscripció.

5. Publicar aquesta resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears i en el portal web www.fundació.es.

Interposició de recursos

L'ordre jurisdiccional social és el competent per resoldre les controvèrsies derivades d'aquestes bases, d'acord amb la Llei 36/2011, de 10 d'octubre, reguladora de la jurisdicció social, sense que es pugui interposar recurs en via administrativa ni s'hagi d'interposar preceptivament una reclamació prèvia a la via judicial social.

 

ANNEX I

1.- Normes generals i places convocades

1.1. Es convoca un concurs de trasllats voluntari per a proveir tres (3) places bàsiques vacants de personal fix de les categories relacionades en l'annex 3, que depenen de la Fundació.

Les places bàsiques vacants ofertes que figuren en la taula següent, estan establertes en la relació de llocs de treball de l'entitat (en l'annex 3 s'especifica cada plaça).

Categoria

Places

CAP DEL DEPARTAMENT UNITAT INFORMÀTICA I TRANSFORMACIÓ DIGITAL (MLLG)

1

PROGRAMADOR/A SÈNIOR (MLLI)

2

Total

3

En l'annex 3 hi consta el codi identificatiu de cada plaça, que també sortirà en el moment d'elegir les places.

1.2. Cada persona aspirant pot sol·licitar per ordre de preferència una part o la totalitat de les places ofertes.

1.3.  Les places bàsiques ofertes i no adjudicades i, les que resultin vacants com a conseqüència d'aquest concurs de trasllats, es podran incloure en els processos de selecció de personal fix i de promoció interna que es convoquin amb posterioritat a la resolució d'aquest concurs de trasllats. 

1.4. Aquest concurs de trasllats es regirà per les bases i la normativa següent:

a) Article 23, del Conveni Col·lectiu de la Fundació d'Atenció i Suport a la Dependència i de Promoció de l'Autonomia Personal de les Illes Balears, (BOIB núm. 61, de 17 de maig de 2018).

b) Llei 39/2015, d'1 d'octubre, de procediment administratiu comú de les administracions públiques.

c) Estatut dels treballadors (RDL 1/1995 i actualitzacions posteriors, especialment els art. 8, 12 i 15).

d) Llei 7/2010, de 21 de juliol, del sector públic instrumental de les Illes Balears.

e) Disposició addicional quinzena de la Llei 15/2012, de 27 de desembre, de pressuposts generals de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears per a l'any 2013.

f) Llei orgànica 3/2007, de 22 de març, per a la igualtat efectiva de dones i homes.

g) Llei 11/2016, del 28 de juliol, d'igualtat de dones i homes.

h) Decret 11/2017, de 24 de març, d'exigència de coneixements de la llengua catalana en els procediments selectius d'accés a la funció pública i per ocupar llocs de treball de l'administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

i) Ordre de la consellera d'Educació, Cultura i Universitat de 28 de juliol de 2014,  en la qual es regulen l'homologació dels estudis de llengua catalana de l'educació secundària obligatòria i de batxillerat amb els certificats de  coneixements de llengua catalana de la Conselleria d'Educació, Cultura i Universitats i l'exempció de l'avaluació de llengua i la literatura catalana en l'ensenyament reglada no universitària, i els procediments per a obtenir-los (BOIB núm. 115, de 26 de agosto del 2014).

j) Ordre del conseller d'Educació, Cultura i Universitats de 21 de febrer de 2013 (BOIB núm. 34, de 12 de març de 2013).

k) Reglament (UE) 2016/679 del Parlament Europeu i del Consell, de 27 de abril de 2016, relatiu a la protecció de les persones físiques segons el tractament de dades personals i la lliure circulació d'aquestes dades, i de la Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades personals i garantia dels drets digitals.

l) Llei 19/2013, de 9 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern.

2. Publicacions

2.1. Aquesta resolució i la resolució definitiva del concurs de trasllats es publicaran en el Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB) .

2.2. Les llistes provisionals i definitives d'admesos i exclosos, la resolució provisional del concurs i qualsevol altra actuació que es produeixi durant el procediment i que, havent de ser publicada, no s'hagi especificat en l'apartat anterior, es publicaran en el portal web www.fundacio.es i en la intranet de la Fundació.

3. Forma de provisió

La provisió dels llocs de treball objecte de la convocatòria es duu a terme mitjançant el sistema de concurs de mèrits. 

 

4. Requisits

4.1. El concurs de mèrits constitueix el sistema normal de provisió de places vacants, i únicament s'han de tenir en compte els mèrits exigits en la convocatòria corresponent acordats amb el comitè d'empresa. Annex 3

4.2. Pot participar en aquest concurs de trasllats de provisió de llocs de treball:

a) Tot el personal fix a temps complet i a jornada parcial en situació activa de la mateixa categoria professional. 

b) En situació d'excedència que tengui la mateixa categoria professional que el lloc vacant objecte del concurs. 

El personal en situació de trasllat forçós per necessitat del servei que sol·liciti el trasllat per ocupar vacants en la localitat d'origen del trasllat forçós, té preferència absoluta, sense perjudici de l'ordre de puntuació en què quedi segons la resta de mèrits acreditats per adjudicar aquestes vacants.  En el cas que sol·licitin tornar a la localitat d'origen dues o més persones en situació de trasllat forçós, tendrà prioritat la que tengui més puntuació d'acord amb el barem de mèrits, llevat  del cas que, com a conseqüència del trasllat forçós, una de les persones traslladades forçosament estigués destinada en una illa distinta a la del seu origen, motiu pel qual tendrà aquesta preferència sobre la resta de les persones sol·licitants.

 No poden participar en aquesta convocatòria les persones que hagin estat suspeses per sanció, fins que no es compleixi aquesta sanció.

 Els requisits exigits per a participar en aquest concurs de trasllats s'han de mantenir durant tot el procés de provisió fins obtenir la plaça adjudicada. En cas contrari, es perdran tots els drets derivats de la convocatòria.

4.3. Els requisits per participar en el concurs, segons la situació de cada aspirant, són els següents:

a) En servei actiu amb reserva de plaça: en aquesta situació hi està el personal fix amb nomenament en la mateixa categoria a la qual opta que hi estigui treballant amb caràcter definitiu o, que tengui reserva de plaça en aquesta categoria en algun servei de la Fundació. Aquestes persones aspirants han d'haver obtingut la plaça com a mínim un any abans que acabi el termini per presentar sol·licituds o, en el cas que hagi obtingut plaça en un dels processos del Pla d'Estabilització convocats l'any 2022 del personal de la Fundació. 

4.4. El personal al qual se li hagi adjudicat el lloc de treball, no podrà participar en els concursos de trasllats que es convoquin dins dels dos anys següents a la data de la resolució de la darrera destinació obtinguda per concurs, tret que posteriorment hagi estat nomenat per ocupar un lloc de lliure designació

4.5. El termini per a prendre possessió de la nova destinació, que ha de quedar sense efecte mentre no es produeixi la vacant prevista, és de tres dies si resideix en la mateixa localitat on radica la plaça, de set dies si resideix en la mateixa illa, o d'un mes si resideix fora de l'illa.  Si la resolució comporta el reingrés al servei actiu, el termini de presa de possessió és d'un mes, a comptar des del dia següent al que es publiqui aquesta resolució.

Això no obstant, per necessitats del servei, la Fundació pot acordar una pròrroga de fins un mes perquè aquest personal s'incorpori i ho ha de comunicar a la unitat a la qual s'ha destinat la persona treballadora.

Així mateix, pot concedir una pròrroga d'incorporació de fins un mes, si la persona destinada prové de fora de l'illa i així ho sol·licita per raons justificades. En tot cas, la denegació de la pròrroga ha d'estar justificada.

4.6. Les destinacions adjudicades pel sistema de concurs de mèrits són irrenunciables i els trasllats voluntaris per concurs no donen lloc a cap indemnització.

5. Composició de l'òrgan de valoració de mèrits

En les provisions de llocs de treball convocats mitjançant el sistema de concurs de mèrits, la comissió de valoració de mèrits designada en cada convocatòria és l'òrgan facultatiu per valorar els mèrits acreditatius presentats en les sol·licituds per les persones aspirants i, proposar l'adjudicació a les persones que obtinguin  la major puntuació de les places vacants que s'han de proveir. Aquesta comissió estarà composta per tres persones, dues designades per la Fundació i l'altra, pel Comitè intercentres o subsidiàriament pels comitès d'empresa, entre els seus components. L'òrgan de valoració estarà format per les persones següents:

- Presidenta: Mª Luz Bergas Adrover, responsable del Servei de Prevenció de riscs laborals. En cas d'absència: un/a tècnic/a de grau superior de la Fundació.

- Vocal: Matilde María Llull Sarralde, coordinadora de valoració. En cas d'absència, un/a tècnic/a de grau superior de la Fundació.

- Secretària: Marina Martínez Company, membre del Comitè intercentres.

6. Tràmit i presentació de sol·licituds

6.1. La inscripció es realitzarà mitjançant un correu electrònic que facilitarà l'àrea de recursos humans, departament de selecció, que serà per a comunicar-se amb les persones candidates durant tot el procés de la convocatòria.  

6.2. Es podrà enviar la inscripció mitjançant el correu facilitat, així com millorar o modificar la sol·licitud i fer al·legacions i esmenes en el concurs de trasllats.

En el portal web de la Fundació hi haurà les instruccions per a complimentar i enviar les sol·licituds..

6.3. El tràmit consta de les fases i passes següents:

Fase 1: consisteix en enviar la documentació acreditativa dels requisits i dels mèrits, firmar la sol·licitud i registrar-la mitjançant el correu electrònic facilitat per la Fundació.

Un cop realitzat el pas anterior, l'àrea de selecció confirmarà a la persona candidata la recepció de la documentació per participar en el concurs.

El termini per presentar sol·licituds és de tres dies naturals a contar des de l'endemà de la publicació d'aquesta resolució en el BOIB. Si el darrer dia és inhàbil, s'entén que el termini es prorroga fins el primer dia hàbil següent.

L'elecció de les places ofertes es farà el dia 29/12/2025 mitjançant el web de l'entitat quan s'hagin publicat les llistes definitives de persones admeses i excloses i s'hagi publicat en el web la informació relativa als mèrits amb el resultat definitiu de la puntuació de les persones aspirants.

El termini per a registrar la sol·licitud d'elecció de places serà el dia 30/12/2025.

Fase 2: un cop acabat el tràmit de la inscripció, la comissió de valoració podrà revisar les sol·licituds de les persones interessades i procedir a la revisió dels requisits per a publicar la llista provisional de persones admeses i excloses,  conjuntament amb la llista provisional de barem de mèrits, determinant un període mínim de tres dies naturals per esmenar la documentació de les persones que hagin pogut quedar excloses. 

No obstant, en la llista de persones excloses provisionalment, quedarà detallat el motiu de l'exclusió. 

L'esmena de documentació es realitzarà al correu electrònic facilitat per la Fundació.

En el transcurs d'aquesta fase 2 no es podrà presentar ni adjuntar la documentació acreditativa dels mèrits, atès que ja s'ha fet en la fase 1, juntament amb la documentació justificativa dels requisits i mèrits.

6.4. Els errors de fet que s'adverteixin es poden esmenar en qualsevol moment dins del termini de presentació de sol·licituds, d'ofici o a petició de la persona interessada.

7. Procediments i terminis de les persones aspirants

7.1. Un cop vençut el termini per a presentar sol·licituds, l'òrgan convocant ha de dictar una resolució per aprovar les llistes provisionals de persones admeses i excloses, que es publicarà en el portal web www.fundació.es. En les dues llistes s'ocultaran els tres primers caràcters i els dos darrers del document d'identitat, i constaran els llinatges i el nom. En la llista de persones provisionals d'excloses s'especificaran les causes de l'exclusió.

7.2. Les persones aspirants excloses i les que no figurin ni en la llista provisional de persones admeses ni en la d'excloses i el llistat provisional del barem de mèrits,  disposaran d'un termini de tres dies naturals, a comptar des de la data de publicació de les llistes, per a presentar reclamacions   —que no tendran caràcter de recurs— o per esmenar els defectes, mitjançant el tràmit electrònic. No es considerarà esmena aportar nous certificats de serveis prestats que no s'hagin presentat en el termini d'inscripció. Les reclamacions s'han de considerar rebutjades si les persones interessades no figuren com admeses en la resolució de publicació de les llistes definitives.

7.3. Finalitzat el termini de presentació de reclamacions o per esmenar defectes, es dictarà una resolució per aprovar les llistes definitives de persones admeses i excloses.

7.4. Un cop publicat el llistat definitiu d'admesos, es publicarà la llista provisional de barem de mèrits, amb la puntuació de major a menor,  disposaran d'un termini de tres dies naturals, a comptar des de la data de publicació de les llistes, per a presentar al·legacions.

7.5. Finalitzat el termini de presentació d'al·legacions, es dictarà una resolució per aprovar la llista definitiva de barem de mèrits.

7.6 L'elecció de les places ofertes es farà el dia 29/12/2025 mitjançant el web de l'entitat quan s'hagin publicat les llistes definitives de persones admeses i excloses i s'hagi publicat en el web la informació relativa als mèrits amb el resultat definitiu de la puntuació de les persones aspirants.

El termini per a registrar la sol·licitud d'elecció de places serà el dia 30/12/2025.

8. Resolució del concurs

8.1. Les places s'adjudicaran a les persones candidates per ordre estricte de puntuació, d'acord amb els criteris establerts en el barem de mèrits (annex 2). 

8.2. El còmput dels mèrits a què es refereix el barem acaba en la data de publicació d'aquesta resolució en el BOIB.

 8.3. Un cop publicada la resolució d'aprovació de les llistes definitives de persones admeses i excloses i, finalitzat el termini per elegir les places en el web de la Fundació, l'autoritat convocant ha d'aprovar la resolució provisional del concurso, que se publicarà en el portal web www.fundació.es, en la qual s'ocultaran els tres primers caràcters i els dos darrers del document d'identitat i constaran els llinatges i el nom, la puntuació obtinguda i, si escau, la plaça assignada.

8.5. l'autoritat convocant dictarà la resolució definitiva del concurs, que es publicarà en el BOIB i en el portal web www.fundacio.es

8.6. No es faran notificacions individualitzades, sinó que la publicació de les llistes definitives servirà com a notificació a totes les persones candidates.  

8.7. Les places adjudicades són irrenunciables, i els trasllats voluntaris per concurs no donen lloc a cap indemnització.

8.8. En qualsevol moment del procés es podrà declarar deserta la convocatòria si no hi ha sol·licituds de persones candidates o, en el cas que n'hi hagi, no compleixin els requisits.

9.- Cessament i presa de possessió

9.1. El termini per a prendre possessió de la nova destinació, que ha de quedar sense efecte mentre no es produeixi la vacant prevista, és de tres dies si la persona resideix en la mateixa localitat on radica la plaça,  de set dies si resideix en la mateixa illa o, d'un mes si resideix fora de l'illa.  Si la resolució comporta el reingrés al servei actiu, el termini de presa de possessió és d'un mes a comptar des del dia següent en què es publiqui aquesta resolució.

9.2. Per necessitats del servei, la Fundació pot acordar un pròrroga de fins un mes perquè aquest personal s'incorpori i ho ha de comunicar a la unitat a la qual s'ha destinat la persona treballadora.  

Així mateix, pot concedir un pròrroga d'incorporació de fins a un mes, si la persona destinada prové  de fora de l'illa i ho sol·licita per raons justificades. En tot cas, la denegació de la pròrroga ha d'estar justificada.

9.3.- Les destinacions adjudicades pel sistema de concurs de mèrits són irrenunciables i els trasllats voluntaris per concurs no donen lloc a cap indemnització. 

10.- Tractament de dades de caràcter personal

10.1.- Per complir amb la Llei orgànica 3/2018, les dades consignades en la sol·licitud seran tractats per la Direcció de Recursos Humans de la Fundació amb l'única finalitat de tramitar i resoldre el concurs de trasllats, e es conservaran el temps estrictament indispensable per a complir aquesta finalitat.

10.2. Firmant la sol·licitud de participació en el concurs, que inclou les clàusules de protecció de dades, la persona aspirant autoritza que es publiquin en els butlletins oficials, en la seu electrònica del Govern de les Illes Balears, en el web de la Fundació, en general, en qualsevol altre mitjà establert a aquest efecte les dades de caràcter personal necessàries per als actes de tràmit i resolució que se'n derivin del concurs de trasllats.

10.3. Tot això s'entén sense perjudici que les persones interessades puguin exercir els drets establerts en els articles 15-22 del Reglament (UE) 2016/679, del Parlament Europeu i del Consell, relatiu a la protecció de les persones físiques en relació amb el tractament de les dades personals i a la lliure circulació d'aquestes dades, en els termes prevists en aquest reglament. 

 

ANNEX 2 Barem de mèrits

1.Criteris generals de puntuació

Els mèrits que es valoraran i el barem amb el que puntuaran per adjudicar les vacants, seran els que amb caràcter general s'estableixin amb el Comitè intercentres, sense perjudici de les especialitats de cada convocatòria.  Per elaborar el barem, segons l'art. 23.1 del Conveni col·lectiu de la Fundació, són mèrits de consideració necessària:

- Experiència professional prèvia

- Antiguitat en la Fundació i en les administracions publiques

- Cursos de formació

- Coneixements de la llengua catalana

1.1. Experiència professional prèvia

 Serveis prestats en el sector privat: certificat de la vida laboral i l'acreditació de la categoria i funcions amb el contracte laboral o certificat oficial de l'empresa, amb un certificat de funcions.

  • En la mateixa categoria a la qual s'opti: 0,1 punts per cada mes.

La puntuació màxima d'aquest apartat és de 25 punts

1.2. Antiguitat en la Fundació i en les administracions públiques  

D'acord amb el que preveu la Llei 70/1978, de 26 de desembre, de reconeixement de serveis previs  en la Fundació, es valora el temps de serveis prestats i reconeguts amb la puntuació següent: 0,30 punts per mes complet.

a) Serveis prestats en la Fundació en la mateixa categoria a la qual s'opta: 0,4 punts per cada mes.

b) Serveis prestats en la Fundació en una categoria distinta a la qual s'opta: 0,25 punts per cada mes.

c)Serveis prestats com a personal en l'Administració pública en la mateixa categoria a la qual se opta: 0,3 punts per cada mes.

d)Serveis prestats com a personal en l'Administració pública en una categoria distinta a la qual s'opta: 0,15 punts per cada mes.

Només es valoren els mesos sencers.

Les fraccions inferiors al mes corresponents a diferents categories, grups, cossos, escales o especialitats, s'han d'acumular fins a completar 30 dies per poder computar el mes sencer.

En aquest apartat sí que s'han de valorar els serveis prestats com a personal laboral, sempre que estigui degudament reconeguda  per l'Administració pública. També es barema el temps en el que la persona aspirant ha estat en situació de serveis especials o en qualsevol de les situacions relacionades amb la maternitat o paternitat i per raó de guarda legal o cura de familiars.

La puntuació màxima d'aquest apartat 2 és de 50 punts.

1.3. Cursos de formació

Només es valoren les accions formatives (cursos de formació i de perfeccionament, jornades, seminaris i congressos) relacionats directament amb les funcions de la categoria professional. 

Només es pot valorar un curs quan la majoria del contingut estigui directament relacionat amb les funcions del lloc, sense que es pugui valorar de forma separada una part de l'acció formativa. 

Els cursos de l'àrea juridicoadministrativa, d'igualtat de gènere, d'aplicacions informàtiques a nivell d'usuari (tractament de textos, full de càlcul, bases de dades, correu electrònic intranet) i el curs bàsic de prevenció de riscs laborals es valoren en tots els casos.

En els casos de cursos d'aplicacions informàtiques, només es valora el nivell més alt o el certificat amb major nombre de crèdits o d'hores de cada una de les aplicacions.

Es valoren els certificats i diplomes d'accions formatives impartides o promogudes per  l'Administració pública, per les universitats, les escoles universitàries, col·legis professionals o altres centres de formació oficial; les impartides en el marc dels acords de formació contínua amb l'Administració, independentment de qui sigui el promotor; els cursos promoguts per una administració pública o que estiguin homologats per l'EBAP o per una altra escola de l'Administració pública; les de formació ocupacional impartits o promoguts pel Servei d'Ocupació de les Illes Balears (SOIB), la Conselleria competent en matèria de treball i per altres organismes locals, autonòmics o estatals amb competències en matèria de formació ocupacional.

No s'han de valorar les certificacions acadèmiques de cursos superats o estudis cursats en idiomes que no acreditin l'obtenció, mitjançant la superació de la prova corresponent d'un dels nivells que es corresponguin amb el Marc comú europeu de referència per a les llengües. Aquesta matèria es valorarà en l'apartat corresponent d'idiomes.

En aquest apartat, no es valora, ni com a cursos superats ni com a cursos impartits, la formació relacionada amb els coneixements de llengua catalana o d'altres idiomes.

Sí que es baremen en aquest apartat els certificats de professionalitat, sempre que estiguin relacionats amb les funcions del lloc de treball. 

La ponderació de les accions formatives és la següent:

a) Formació relacionada amb el lloc de treball: puntuació màxima 15 punts. S'atorgaran 0,05 punts per cada crèdit LRU o per cada 10 hores lectives i  0,125 per cada crèdit ECTS o per cada 25 hores, amb un màxim de 15 punts.

b) Cursos d'igualtat, qualitat, dret administratiu, informàtica a nivell d'usuari i curs bàsic de prevenció de riscs laborals: puntuació màxima 5 punts. S'atorgaran 0,05 punts per cada crèdit LRU o per cada 10 hores lectives i  0,125 per cada crèdit ECTS o per cada 25 hores, amb un màxim de 5 punts.

Els cursos amb el mateix contingut només es valoraran una vegada i puntarà el que tengui més crèdits o més hores.

Si el certificat del curs només indica el nivell, s'aplicarà l'equivalència de puntuació següent:

Curs de nivell elemental                                          0,146 punts

Curs de nivell mitjà                                                 0,292 punts

Curs de nivell superior                                            0,438 punts

La puntuació màxima d'aquest apartat és de 20 punts.

1.4. Coneixements orals i escrits de català

1. Es valoren els certificats expedits per l'Escola Balear d'Administració Pública (EBAP) i els expedits o homologats per l'òrgan competent de la Conselleria de Turisme, Cultura i Esports o els que hagi declarat equivalents, relacionats amb els nivells de coneixement que s'indiquen a continuació, fins una puntuació màxima de 5 punts, d'acord amb els criteris següents:

a) Certificat del nivell A2 ........................................ 0,5 punts

b) Certificat del nivell B1 ........................................ 1 punt

c) Certificat del nivell B2 .........................................2 punts

d) Certificat del nivell C1 ........................................ 3 punts

e) Certificat del nivell C2 .........................................4 punts

f) Certificat de llenguatge administratiu (LA) ........ 1 punt

2. Només es valora el certificat del nivell més alt que s'acredita, a més del certificat de coneixements de llenguatge administratiu, la puntuació de la qual s'ha d'acumular a la de l'altre certificat que s'acrediti. En tots els casos només es valoren els certificats de nivell superior al que s'exigeix com a requisit per ocupar el lloc de treball al qual es concursa. Si només es presenta el certificat de LA, es valorarà amb 1 punt.

3. No s'han de valorar en aquest apartat ni en el de formació, les certificacions acadèmiques de cursos específics de nivells superats o cursats que no acreditin que s'ha obtingut mitjançant la superació de la prova, d'un dels nivells de coneixements de llengua  catalana que es correspon amb el Marc Comú Europeu de referència pe a les llengües.

Tampoc es valora, en aquest apartat ni en el de formació, la impartició de formació en llengua catalana.

La puntuació màxima d'aquest apartat és de 5 punts.

2. Aspectes a tenir en compte

 Per valorar l'apartat d'experiència laboral es tenen en compte els aspectes següents: 

‒ Un mateix període de temps no pot ser valorat per més d'un dels subapartats que l'integren,  i sempre es computa el més  favorable.

 ‒ Els serveis prestats sota la modalitat de reducció de jornada o a temps parcial es computen com si fossin a jornada completa.

‒ El document de serveis prestats no caldrà que s'adjunti, la Fundació recopilarà la documentació mitjançant l'expedient personal. 

 ‒ Si coincideixen en el temps diversos períodes de serveis prestats només se'n valora un. En cada any natural, no es poden valorar més de dotze mesos de serveis prestats.

- Es valoraran en aquest apartat el temps de serveis prestats en qualsevol de les situacions relacionades amb la maternitat o paternitat i per raó de guarda legal o cura de familiars. 

3. Empats

Els empats en la puntuació s'han de resoldre aplicant successivament els criteris següents:

a) En el cas que hi hagi una infrarepresentació de dones en la categoria professional, si existeix una puntuació final igual entre dues o més persones candidates, s'ha de seleccionar a la dona, tret que concorrin en l'altra persona candidata circumstàncies que no siguin discriminatòries per raó de sexe, i que justifiquin que no s'apliqui la mesura, com ara pertànyer a altres col·lectius amb dificultats concurrents en les persones candidates d'ambdós sexes; en el cas que siguin dues dones o més, s'atendrà a la resta de criteris que s'enumeren a continuació.

b) La major puntuació obtinguda en l'apartat d'experiència professional.

c) La persona de major edat.

d) La persona amb més càrregues familiars.

e) El sorteig.

 

ANNEX 3   Llista de places bàsiques  - Trasllat

RELACIÓ DE LLOCS DE TREBALL CONVOCATS – CONCURS DE TRASLLAT

CODI LLOC

LLOC

CENTRE

DESTINACIÓ

GRUP

CATEGORIA/ESP.

REQUISIT

(Segons RLT)

NIVELL CATALÀ

NÚM. PLACES

L02710012

DEPARTAMENT UNITAT INFORMÀTICA I TRANSFORMACIÓ DIGITAL (MLLG)

SERVEIS GENERALS MALLORCA

PALMA

A

CATEGORIA: Tècnic/a titulat/ada superior informàtica/ Telecomunicacions

2 anys d'experiència demostrable en les funcions del lloc

B2

1

L0276000F

PROGRAMADOR/A SÈNIOR (MLLI)

SERVEIS GENERALS MALLORCA

PALMA

C

CATEGORIA: Tècnic/a d'Informàtica / Telecomunicacions

 

2 anys d'experiència demostrable en l'àmbit del desenvolupament d'aplicacions informàtiques

B2

2

 

(Signat electrònicament: 15 de desembre de 2025

La gerent Sira Fiz Vozmediano)