Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

AJUNTAMENT DE SANT LLUIS

Núm. 923325
Correcció errades publicació BOIB núm. 151, de dia 15.11.2025. Convocatòria concurs per a la provisió del lloc de treball de policia local reservat a personal funcionari de carrera del subgrup C1

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Publicades en el BOIB núm. 151 de 15 de novembre de 2025, les bases específiques de la convocatòria de provisió definitiva del lloc de policia local de l'Ajuntament de Sant Lluís, mitjançant el procediment de concurs.

Vist que s'han detectat vàries errades en les bases, a ran de la revisió realitzada a l'ampar de l'art, 13.1 c) del Decret 3/2009, de 16 de gener pel qual es regula l'institut de Seguretat Pública de les Illes Balears.

Vist que a l'article 109.2 de la Llei 39/2015 d'1 d'octubre del procediment administratiu comú de les administracions públiques, estableix que “les administracions públiques podran, així mateix, rectificar en qualsevol moment, d'ofici o a instància dels interessats, els errors materials, de fet o aritmètics existents en els seus actes”.

La Junta de Govern Local de data 11.12.2025 ha adoptat els següents acords:

«Primer.- Rectificar les errades detectades a les bases específiques de la convocatòria de provisió definitiva del lloc de policia local de l'Ajuntament de Sant Lluís, mitjançant el procediment de concurs en els termes següents:

A la base Primera:

Allà on diu:

«Objecte, procediment de selecció i normativa. 1. L'objecte de la present convocatòria és la provisió definitiva del lloc de treball de policia local, corresponent a l'escala d'Administració Especial, subescala de Serveis Especials, classe policia local, grup de classificació C1, categoria de policia de l'Ajuntament de Sant Lluís».

Ha de dir:

«Objecte, procediment de concurs i normativa. 1. L'objecte de la present convocatòria és la provisió definitiva del lloc de treball que s'indica a continuació:

Codi del lloc: 73

Denominació: Agent de policia

Localitat: Sant Lluís

Grup C

Subgrup C1

CD 18

CE 937,42€.»

A la base Quarta:

Allà on diu:

«Òrgan de selecció»

«Tribunal»

«1. L'òrgan encarregat de la selecció és el Tribunal Qualificador.».

«3. El personal d'elecció o de lliure designació política, el personal funcionari interí i el personal eventual no podran formar part dels òrgans de selecció. Tampoc podran formar part els representants dels empleats públics, sense perjudici de les funcions de vigilància del bon desenvolupament del procediment selectiu. Els representants sindicals que participin en el procediment selectiu amb aquestes funcions de vigilància, hauran d'estar acreditats i, com a màxim, podrà haver-hi un per cada sindicat, amb un màxim de quatre en cada procediment.».

«5. El tribunal qualificador estarà constituït per tres membres, i pel mateix nombre de suplents:

a) President/a: designat/da per l'ajuntament convocant entre el personal funcionari de carrera d'experiència reconeguda.

b) Vocal: designat entre un funcionari membre vocal proposat per la Direcció general, competent en matèria de coordinació de policies locals, un altre proposat per l'Escola Balear d'Administració Pública (EBAP) i un altre designat per l'ajuntament convocant.

c) Secretari/ària: designat/da per l'ajuntament convocant amb veu i vot».

«9. Les decisions adoptades pel tribunal es podran recórrer en les condicions establertes a l'article 121 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

Són funcions del tribunal qualificador:

a) Valorar els mèrits al·legats i acreditats per les persones aspirants, en la forma establerta en aquestes bases.

b) Requerir, si escau, a les persones aspirants que hagin acreditat mèrits amb defectes formals, a l'efecte de la seva esmena, o quan sigui necessari un aclariment d'algun dels mèrits acreditats en temps i en forma.

c) Confeccionar una llista, per ordre de prelació.

d) Resoldre les reclamacions presentades, en el termini establert i en la forma escaient, per les persones aspirants.

e) Elevar a la Batlia la composició definitiva del concurs.».

Ha de dir:

«Òrgan de valoració».

«Comissió tècnica de valoració».

«1. L'òrgan encarregat de la selecció és la comissió tècnica de valoració».

«3. El personal d'elecció o de lliure designació política, el personal funcionari interí i el personal eventual no podran formar part dels òrgans de selecció. Les organitzacions sindicals que hagin obtingut més del 10 % de representants dins l'àmbit del municipi convocant, tenen el dret de participar com a membres de la comissió de valoració de forma proporcional. El número dels representants de les organitzacions sindicals no pot ser igual o superior al dels membres designats a proposta de l'òrgan convocant.».

«5. La comissió tècnica de valoració estarà constituït per tres membres, i pel mateix nombre de suplents:

a) President/a: designat/da per l'ajuntament convocant entre el personal funcionari de carrera que pertanyi a un subgrup de titulació igual o superior a l'exigit per a l'ingrés en l'escala del lloc convocat.

b) Vocal: designat per l'ajuntament convocant entre el personal funcionari de carrera que pertanyi a un subgrup de titulació igual o superior a l'exigit per a l'ingrés en l'escala del lloc convocat.

c) Secretari/ària: designat/da per l'ajuntament convocant entre el personal funcionari de carrera que pertanyi a un subgrup de titulació igual o superior a l'exigit per a l'ingrés en l'escala del lloc convocat.».

«9. Les decisions adoptades per la comissió tècnica de valoració es podran recórrer en les condicions establertes a l'article 121 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

Són funcions de la comissió tècnica de valoració:

a) Valorar els mèrits al·legats pels concursants als llocs objecte de proveïment d'acord amb allò que disposa la convocatòria corresponent.

b) Elaborar una llista en la qual, per ordre de puntuació, hi figurin tots els aspirants presentats i les puntuacions obtingudes per a cada un d'ells.

c) Fer la proposta corresponent, de nomenament del candidat que hagi obtingut la major puntuació, per a cada lloc de treball inclòs a la convocatòria i elevar-la a l'òrgan convocant perquè l'aprovi».

 

A la base Cinquena:

Allà on diu:

«1.- El Tribunal ordenarà les persones aspirants d'acord amb la nota final obtinguda en el cursbàsic de policies locals de l'Escola Balear d'Administració Pública (EBAP), amb el nombre d'anys complets de serveis prestats i reconeguts com a policia local i tots aquells mèrits que hagin presentat.»

Ha de dir:

«1.- El Tribunal ordenarà les persones aspirants d'acord amb el barem que estableix l'annex 4 del Decret 40/2019.»

A la base Setena:

Allà on diu:

«1. Exhaurit el període de presentació de documents, i en el termini màxim de cinc (5) dies, el/la president/a de la corporació nomenarà funcionari/ària a la persona aspirant proposada pel tribunal. Aquest nomenament serà notificat a la persona interessada i publicat al tauler d'anuncis de l'Ajuntament de Sant Lluís».

Ha de dir:

«1. Exhaurit el període de presentació de documents, i en el termini màxim de cinc (5) dies, el/la president/a de la corporació adjudicarà el lloc de treball obtingut. Aquest nomenament serà notificat a la persona interessada i publicat al BOIB i al tauler d'anuncis de l'Ajuntament de Sant Lluís».

Segon.- Establir que aquesta correcció de dades no obre un nou termini de presentació d'instàncies.

Tercer.- Publicar aquesta Resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.»

 

Signat a Sant Lluís en la data que consta en la signtura electrònica (12 de desembre de 2025)

La batlessa de l'Ajuntament de Sant Lluís Maria Dolores Tronch Folgado