Secció III. Altres disposicions i actes administratius
CONSELL INSULAR DE MALLORCA
INSTITUT MALLORQUÍ D'AFERS SOCIALS
Núm. 881110
Resolució de la Presidència de l'Institut Mallorquí d'Afers Socials, de 24 de novembre de 2025, per la qual es convoca l’ampliació de places i complements de la concertació social del servei de residència per a persones amb discapacitat intel·lectual i/o trastorn del desenvolupament, inclòs a la xarxa pública de serveis socials per a persones amb discapacitat de Mallorca
Versió PDF
1. La Presidència de l'Institut Mallorquí d'Afers Socials (en endavant IMAS) mitjançant Resolució núm. 9057 de 17 de maig de 2023, va aprovar la convocatòria de la concertació social del servei de residència per a persones amb discapacitat intel·lectual i/o trastorn del desenvolupament, inclòs a la xarxa pública de serveis per a persones amb discapacitat de Mallorca (BOIB núm. 67, de 20 de maig de 2023), rectificada per Resolució de la Presidència de l'IMAS, núm. 9557 de 24 de maig de 2023 (BOIB núm. 70, de 27 de maig de 2023).
2. En data 29 de juny de 2023, la Presidència de l'IMAS va dictar Resolució núm. 12318 d'adjudicació de la concertació social del servei de residència per a persones amb discapacitat intel·lectual i/o trastorn del desenvolupament (BOIB núm. 97, de 13 de juliol de 2023), per tres anualitats, a les entitats que s'indiquen a continuació, segons el detall següent:
|
ENTITAT |
CIF |
PLACES RES. DID |
COM. SUP. EXTRA. NOCTURN |
|
MATER |
R0700137C |
48 |
15 |
|
AMADIP |
G07065709 |
47 |
7 |
|
ASPACE |
G07053226 |
18 |
5 |
|
APROSCOM |
G07065386 |
32 |
6 |
|
TOTAL |
145 |
33 |
|
3. Els dies 30 de juny i 3 de juliol de 2023 es varen formalitzar els Acords d'acció concertada subscrits entre l'IMAS i les entitats adjudicatàries, per al servei de residència per a persones amb discapacitat intel·lectual i/o trastorn del desenvolupament.
4. Mitjançant Resolució de la Presidència de l'IMAS núm. 16634 de 9 de juliol de 2025, es va acordar l'actualització i fixació de preus dels serveis per a persones amb discapacitat, inclosos a la cartera insular de serveis socials, que poden ser objecte de concertació social per als anys 2025-2027 (BOIB núm. 89, de 12 de juliol de 2025).
5. El 28 de juliol de 2025, la Presidència de l'IMAS va dictar Resolució núm. 18372, de revisió de preus de la concertació del servei de residència per a persones amb discapacitat intel·lectual i/o trastorn del desenvolupament, inclòs a la xarxa pública de serveis socials per a persones amb discapacitat de Mallorca (BOIB núm. 138, de 18 d'octubre de 2025).
6. Mitjançant Resolució de la Presidència de l'IMAS núm. 27397 de 5 de novembre de 2025, es varen ampliar per ajust comptable 22 places i 11 complements de la concertació social del servei de residència per a persones amb discapacitat intel·lectual i/o trastorn del desenvolupament, amb l'entitat concertada FUNDACIÓN ASPACE BALEARES.
7. Per Resolució de la Presidència de l'IMAS, núm. 24032 de 2 d'octubre de 2025, es va aprovar la previsió dels serveis a concertar per la Direcció Insular de Persones amb Discapacitat durant l'any 2025 (BOIB núm. 134, de 9 d'octubre de 2025), a la qual es preveu l'ampliació de places d'aquesta concertació social.
8. En data 10 de novembre de 2025 la cap del Servei de Persones amb Discapacitat, amb el vist-i-plau de la directora insular de Persones amb Discapacitat, ha emès Informe proposta relatiu a la necessitat de convocar l'ampliació de 186 places i 43 complements de la concertació social del servei de residència per a persones amb discapacitat intel·lectual i/o trastorn del desenvolupament (Codi CSV: K9AADKDPQUZ4TDRHRWLR), pels motius que exposen.
9. Atès que la despesa te caràcter pluriennal, el Servei de Comptabilitat i Pressuposts va emetre Informe d'autorització a la despesa pluriennal en data 20 d'octubre de 2025 i s'ha previst una despesa total màxima de 5.855.462,88€ (IVA exempt).
10. Mitjançant Resolució de la Presidència de l'IMAS, de 13 de novembre de 2025, es va acordar iniciar el procediment de convocatòria d'ampliació de places i complements de la concertació social del servei de residència per a persones amb discapacitat intel·lectual i/o trastorn del desenvolupament, inclòs a la xarxa pública de serveis socials per a persones amb discapacitat de Mallorca (Codi CSV: K9AADKQTHMHAA7PMTKYM).
11. El Servei Juridicoadministratiu i la Intervenció Delegada han emès sengles informes favorables.
Fonaments de dret
Pel que fa a la competència,
1. La Llei orgànica 1/2007, de 28 de febrer, de reforma de l'Estatut d'Autonomia de les Illes Balears (BOIB núm. 32 ext., d'1 de març de 2007; correcció d'errades BOIB núm. 29, de 28 de febrer de 2008), en concret l'article 70.4 relatiu a la competència pròpia dels consells insulars en matèria de serveis socials i assistència social.
2. La Llei 14/2001, de 29 d'octubre, d'atribució de competències als consells insulars en matèria de serveis socials i seguretat social, estableix a l'article 14 la potestat reglamentària normativa atribuïda als consells.
3. Els Estatuts de l'Institut Mallorquí d'Afers Socials (BOIB núm. 67, de 18 de maig de 2019) aprovats per acord del Ple del Consell de Mallorca de data 11 d'abril de 2019, en especial l'establert a l'article 2 d'acord amb el qual l'Institut Mallorquí d'Afers Socials, com a organisme autònom creat pel Consell de Mallorca, adscrit al Departament de Benestar Social del Consell de Mallorca, és l'organisme que exerceix les competències atribuïdes per qualsevol títol al Consell de Mallorca en matèria de serveis socials i protecció de menors.
L'òrgan competent per aprovar aquesta resolució és la Presidència de l'IMAS, d'acord amb l'article 7.2.28 dels Estatuts de l'IMAS (BOIB núm. 67, de 18 de maig de 2019). No obstant això, i d'acord amb l'article 8.2.1 les Vicepresidències de l'IMAS supliran a la Presidència i assumiran les seves atribucions en cas de vacant, absència, malaltia, impossibilitat física o una altre causa legal.
4. Decret de la Presidència del Consell de Mallorca pel qual es nomenen els membres del Consell Executiu de 10 de juliol de 2023 (BOIB núm. 95, d'11 de juliol de 2023) pel qual es nomena el senyor Guillermo Sánchez Cifre conseller executiu de Benestar Social.
Pel que fa al fons,
5. La Cartera Insular de Serveis Socials i dels Serveis a Menors i Família de Mallorca aprovada definitivament en Ple del Consell de Mallorca de 13 de juliol de 2017 (BOIB núm. 97, de 18 de juliol de 2017 i correcció d'errades materials publicada BOIB núm. 161, de 30 de desembre de 2017) i prorrogada la seva vigència fins a l'entrada en vigor de la nova Cartera Insular de serveis socials de Mallorca, per Acords del Ple en sessions de 8 de juliol de 2021 (BOIB núm. 95, de 17 de juliol de 2021), de 15 de desembre de 2022 (BOIB núm. 168, de 27 de desembre de 2022), Acord del Ple de 14 de desembre de 2023 (BOIB núm. 176, de 30 desembre de 2023) i Acord del Ple de 12 de desembre de 2024 (BOIB núm. 172, de 31 desembre de 2024).
6. El Reglament pel qual es regula el funcionament dels serveis socials per a persones amb discapacitat inclosos a la Cartera Insular de serveis socials i s'estableixen els requisits d'autorització i acreditació, aprovat al Ple del Consell de Mallorca de data 11 de maig de 2023 (BOIB núm. 83, de 20 de juny de 2023).
7. La Llei 4/2009, d'11 de juny, de Serveis Socials de les Illes Balears (BOIB núm. 89, de 18 de juny de 2009), preveu a l'article 89 sexies que «Els concerts socials s'han d'establir sobre una base pluriennal per tal de garantir l'estabilitat en la seva provisió, sens perjudici que es puguin determinar aspectes concrets que hagin de ser objecte de revisió i, si escau, de modificació abans de concloure'n vigència»
8. La Llei 12/2018, de 15 de novembre, de serveis a les persones en l'àmbit social a la comunitat autònoma de les Illes Balears (BOIB núm. 146 de 22 de novembre de 2018), (en endavant Llei 12/2018) regula al Capítol I el «Règim de col·laboració privada en la gestió de serveis socials per a les persones mitjançant l'acció concertada.
9. El Decret 48/2017, de 27 d'octubre, pel qual s'estableixen els principis generals als quals s'han de sotmetre els concerts socials (en endavant Decret 48/2017), preveu a l'article 18.b) el procediment d'ampliació de places concertades.
10. La Llei 3/2018, de 29 de maig, del tercer sector d'acció social (BOIB núm. 67, de 31 de maig de 2018), regula als seus articles 3 i 4 les entitats que tenen la consideració d'entitats del tercer sector d'acció social.
11. Resolució de la Presidència de l'IMAS núm. 9057 de 17 de maig de 2023, d'aprovació de la convocatòria de la concertació social del servei de residència per a persones amb discapacitat intel·lectual i/o trastorn del desenvolupament, inclòs a la xarxa pública de serveis per a persones amb discapacitat de Mallorca (BOIB núm. 67, de 20 de maig de 2023), rectificada per Resolució de la Presidència de l'IMAS, núm. 9557 de 24 de maig de 2023 (BOIB núm. 70, de 27 de maig de 2023).
12. Els Plecs de prescripcions tècniques que regeixen la concertació social del servei de residència per a persones amb discapacitat intel·lectual i/o trastorn del desenvolupament (Codi CSV: K9AAUKYMZUNJCAZDKP4Z), aprovats per Resolució núm. 9557, de 24 de maig de 2023 (BOIB núm. 70, de 27 de maig de 2023).
13. Resolució de la Presidència de l'IMAS núm. 18372 de 28 de juliol de 2025, de revisió de preus de la concertació del servei de residència per a persones amb discapacitat intel·lectual i/o trastorn del desenvolupament, inclòs a la xarxa pública de serveis socials per a persones amb discapacitat de Mallorca (BOIB núm. 138, de 18 d'octubre de 2025).
14. Resolució de la Presidència de l'IMAS, núm. 24032 de 2 d'octubre de 2025, d'aprovació de la previsió dels serveis a concertar per la Direcció Insular de Persones amb Discapacitat durant l'any 2025 (BOIB núm. 134, de 9 d'octubre de 2025).
Pel que fa al procediment,
15. La Llei 12/2018 disposa a l'article 5 els «Requisits exigibles a les entitats gestores dels serveis concertats i a l'article 6 els «Procediments de concertació i criteris de preferència a favor d'entitats del tercer sector social».
16. El Decret 48/2017 disposa a l'article 19.2 que “en el procediment d'ampliació de places, la resolució de convocatòria es pot substituir per un anunci públic, i la durada s'ha de fer coincidir amb les renovacions que s'hagin produït i que derivin del primer concert”.
17. L'article 214 del Reial Decret Legislatiu 2/2004, de 5 de març, pel qual s'aprova el Text refós de la Llei reguladora de les Hisendes Locals, i atès l'acord d'aprovació del règim de fiscalització i intervenció limitada prèvia de requisits bàsics i presa de raó en ingressos del Consell Insular de Mallorca i de les entitats del seu sector públic subjectes a funció interventora de data 12 de desembre de 2019, l'expedient ha de ser sotmès a la Intervenció delegada de l'IMAS per a l'emissió del preceptiu informe de fiscalització prèvia ( BOE núm. 59 de 9 de març de 2004).
En virtut de les competències atribuïdes legalment,
Resolc
Primer. DECLARAR que d'acord amb els antecedents d'aquesta resolució, queda acreditada la concurrència de les circumstàncies que fan necessari recórrer a l'acció concertada per a la gestió de la prestació del servei de residència per a persones amb discapacitat intel·lectual i/o trastorn del desenvolupament.
Segon. CONVOCAR l'ampliació de de 186 places i 43 complements de la concertació social del servei de residència per a persones amb discapacitat intel·lectual i/o trastorn del desenvolupament d'acord amb els termes següents:
«Convocatòria d'ampliació de la concertació social del Servei de residència per a persones amb discapacitat intel·lectual i/o trastorn del desenvolupament, inclòs a la xarxa pública de serveis per a persones amb discapacitat de Mallorca
1. Objecte
L'objecte d'aquesta convocatòria és fixar el procediment, els criteris de preferència, els requisits i les condicions de l'ampliació de la concertació del Servei de centre de residència per a persones amb discapacitat intel·lectual i/o trastorn del desenvolupament inclòs a la xarxa pública de serveis per a persones amb discapacitat de Mallorca d'acord amb els plecs de prescripcions tècniques aplicables.
2. Règim jurídic
L'ampliació de la concertació social del Servei de centre de residència per a persones amb discapacitat intel·lectual i/o trastorn del desenvolupament, objecte d'aquesta convocatòria es dicta a l'empara de les normes següents que li són d'aplicació:
• La Llei 12/2018, de 15 de novembre, de serveis a les persones en l'àmbit social a la comunitat autònoma de les Illes Balears (BOIB núm. 146, de 22 de novembre de 2018), (en endavant Llei 12/2018).
• El Decret 48/2017, de 27 d'octubre, pel qual s'estableixen els principis generals als quals s'han de sotmetre els concerts socials (BOIB núm. 132, de 28 d'octubre de 2017), (en endavant Decret 48/2017).
• Resolució núm. 9057 de 17 de maig de 2023, va aprovar la convocatòria de la concertació social del servei de residència per a persones amb discapacitat intel·lectual i/o trastorn del desenvolupament, inclòs a la xarxa pública de serveis per a persones amb discapacitat de Mallorca (BOIB núm. 67, de 20 de maig de 2023), rectificada per Resolució de la Presidència de l'IMAS, núm. 9557 de 24 de maig de 2023 (BOIB núm. 70, de 27 de maig de 2023).
Aquestes resolucions son d'aplicació en el marc d'aquesta convocatòria d'ampliació en tot allò que no contradigui el seu contingut específic.
• Els Plecs de prescripcions tècniques que regeixen la concertació social del servei de residència per a persones amb discapacitat intel·lectual i/o trastorn del desenvolupament, aprovats per la Resolució de la Presidència de l'IMAS, núm. 9557 de 24 de maig de 2023, amb Codi CSV: K9AAUKYMZUNJCAZDKP4Z i publicats a la seu electrònica del Consell de Mallorca (https://seu.conselldemallorca.net/fitxa?key=119661), llevat de l'apartat 12.1 “Preu del Servei” i apartat 13 “nombre de places” (apartat 13), els quals seran els prevists en aquesta convocatòria.
3. Places d'ampliació a concertar
Les places a concertar, en el marc d'aquesta convocatòria d'ampliació són les següents:
3.1 Places del servei de residència per persones amb discapacitat intel·lectual i/o trastorn del desenvolupament
Les places a concertar de residència per a persones amb discapacitat intel·lectual i/ trastorn del desenvolupament són 186 places.
3.2 Places de serveis i/o suports complementaris: Les places a concertar de serveis complementaris descrits al plec de prescripcions tècniques i que en tot cas estaran vinculades a persones físiques que ocupin places concertades del servei de residència per a persones amb discapacitat intel·lectual i/ trastorn del desenvolupament, són les que es detallen a continuació:
Aquest nombre té caràcter estimatiu i s'ha establert en funció de les necessitats actuals del Servei de Persones amb Discapacitat.
4. Vigència del concert
La vigència dels concerts derivats d'aquesta ampliació de la concertació, d'acord amb el previst a l'article 19.2 del Decret 48/2017 i atesa la previsió de l'inici d'aquesta ampliació des del 24 de novembre de 2025, o des de la data de la seva formalització o des de la data que s'expressi a l'acord d'acció concertada; arribarà fins a la data de finalització establerta a la concertació social, és a dir, fins al 20 de juliol de 2026, amb possibilitat de renovació per tres anys, com a màxim.
5. Pressupost i preu màxim del servei
5.1 Pressupost
L'import màxim estimat per assignar a aquesta convocatòria d'ampliació de la concertació social del Servei de centre de residència per a persones amb discapacitat intel·lectual i/o trastorn del desenvolupament és de 5.855.462,88 euros (IVA exempt).
5.2. Preu
Els preus de referència màxim per plaça i complements concertats per anualitat, de conformitat als aprovats per Resolució de la Presidència de l'IMAS núm. 16634 de 9 de juliol de 2025, d'actualització i fixació de preus dels serveis per a persones amb discapacitat, inclosos a la cartera insular de serveis socials, que poden ser objecte de concertació social per als anys 2025-2027 (BOIB núm. 89, de 12 de juliol de 2025), així com aplicats a aquesta concertació, en virtut de la Resolució de la Presidència de l'IMAS, núm. 18372 de 28 de juliol de 2025, de revisió de preus de la concertació del servei de residència per a persones amb discapacitat intel·lectual i/o trastorn del desenvolupament, inclòs a la xarxa pública de serveis socials per a persones amb discapacitat de Mallorca (BOIB núm. 138, de 18 d'octubre de 2025), són:
2025:
Residència: 117,67 euros plaça /dia (IVA exempt)
Complement de suport extraordinari serveis nocturns: 50,46 euros plaça/ dia (IVA exempt)
2026:
Residència: 119,95 euros plaça /dia (IVA exempt)
Complement de suport extraordinari serveis nocturns: 52,86 euros plaça/ dia (IVA exempt)
6. Presentació de sol·licituds
6.1. Lloc i termini de presentació de sol·licituds
El termini per presentar les sol·licituds és de 10 dies hàbils comptadors des de l'endemà que s'hagi publicat aquesta convocatòria en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.
Les sol·licituds s'han de presentar mitjançant el registre electrònic de l'IMAS el qual es troba disponible en el enllaç següent https://imas.sedipualba.es/segex/tramite.aspxidtramite=12092 o des del tràmit habilitat a tal efecte a la seu electrònica del Consell de Mallorca https://seu.conselldemallorca.net/fitxa?key=119661.
Per qualsevol informació o assessorament sobre aquesta convocatòria es pot contactar amb la Secció de Recursos Sociolaborals de l'IMAS (C/ General Riera, 67 – 07010) o a l'adreça electrònica següent: rsociolaborals@imas.conselldemallorca.net.
6.2. Documentació que s'ha de presentar
Les entitats interessades han de presentar la sol·licitud d'acord amb el model normalitzat que figura a la seu electrònica del Consell de Mallorca i al Tauler d'Anuncis de l'IMAS, i que s'aprova amb aquesta convocatòria.
El model de sol·licitud (MOD-1), ha d'anar signat per la persona representant legal de l'entitat, indicant expressament el nombre de places que sol·licita concertar amb l'IMAS en el marc d'aquesta convocatòria.
Aquesta sol·licitud s'ha d'acompanyar dels documents que es detallen a continuació:
a) Una fotocòpia del document nacional d'identitat, per acreditar la identitat de la persona que legalment representi a l'entitat, així com l'acreditació de la seva representació.
b) Certificat de la inscripció al Cens Públic d'Organitzacions del Tercer Sector Social de les Illes Balears, amb menys de 6 mesos de vigència.
c) Certificat de la inscripció al Registre de Serveis Socials, amb menys de 6 mesos de vigència.
d) Còpia de la resolució d'acreditació vigent del servei a concertar o còpia de la sol·licitud de l'acreditació.
e) Documentació acreditativa de la solvència tècnica. En el cas de que la solvència tècnica s'acrediti mitjançant Resolució de serveis prèviament contractats o concertats amb l'IMAS, no és preceptiu presentar la documentació acreditativa. Si bé, en tot cas, s'ha d'indicar al MOD-1.
f) Documentació acreditativa relativa a la solvència financera assenyalada en el MOD- 1 de sol·licitud.
g) Justificant de disposició de pòlissa d'assegurança de responsabilitat civil que cobreixi la indemnització per riscos (professionals, d'atenció a les persones o d'altres) per a tot el període de durada del concert, per un import igual o superior a l'exigit als plecs de prescripcions tècniques d'aquesta concertació social, en funció del número de places sol·licitades.
h) Documentació acreditativa de la titularitat o de disponibilitat de l'espai físic en el que es desenvoluparà el servei, per qualsevol títol jurídic vàlid, per un període no inferior al de la vigència del concert.
En relació a la documentació referenciada a les lletres a), b), c), d) i e) del punt 1, de conformitat a l'establert a l'article 28 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques (en endavant Llei 39/2015), no serà necessària la presentació d'aquella documentació que ja hagi estat prèviament aportada, havent d'indicar-lo l'entitat, emplenant a aquest efecte la informació continguda, sempre que estigui en vigor i no hagi sofert modificacions.
En cas de que l'entitat sol·licitant estigui interessada en sol·licitar places complementàries de suport extraordinari previstes en aquesta convocatòria, ho podran fer mitjançant la presentació de la sol·licitud específica de places complementàries (MOD 2), disponible a la seu electrònica del Consell de Mallorca.
Aquesta sol·licitud haurà d'anar signada pel representant legal de l'entitat, i s'haurà d'indicar cadascuna de les persones usuàries respecte les quals es sol·liciten els complements.
La presentació de la sol·licitud implica que l'entitat autoritza a l'IMAS per a què pugui consultar o demanar a qualsevol administració la documentació, les dades i els informes que considerin necessaris per tramitar l'expedient, i que l'entitat s'obliga a complir amb el plec de prescripcions tècniques d'aquesta convocatòria.
6.3. Esmena de deficiències
Si la sol·licitud no reuneix els requisits legals i els que es deriven d'aquesta convocatòria s'ha de requerir l'entitat sol·licitant, d'acord amb el que estableix l'article 68 de la Llei 39/2015, perquè, en un termini no superior a deu dies hàbils, esmeni la falta o acompanyi els documents preceptius, amb la indicació que, si no ho fa, es tindrà per desistida de la seva petició, prèvia resolució expressa en els termes que estableix l'article 21 de la Llei esmentada.
7. Resolució i notificació
7.1. Òrgan competent per a la resolució
L'òrgan competent per aprovar la resolució d'adjudicació relativa a l'ampliació de la concertació social és la Presidència de l'IMAS, d'acord amb l'article 7.2.28 dels Estatuts de l'IMAS (BOIB núm. 67, de 18 de maig de 2019).
7.2. Termini
El termini màxim per dictar i notificar la resolució d'aquesta ampliació de la concertació és de tres mesos comptadors de l'endemà que acabi el termini de presentació de sol·licituds. S'han de considerar desestimades les sol·licituds no resoltes en el termini indicat anteriorment.
7.3. De la notificació
La resolució de l'ampliació de la concertació social esmentada s'ha de notificar individualment a les entitats interessades, d'acord amb el previst a l'article 43 de la Llei 39/2015, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
A més, aquesta resolució es publicarà al Tauler d'Anuncis de l'IMAS (https://imas.sedipualba.es/tablondeanuncios/) i a la Seu Electrònica del Consell de Mallorca».
7.4. Modificació resolució
Qualsevol alteració de les condicions exigides per concedir la concertació social, pot donar lloc a la modificació de la resolució.
7.5. Dels Recursos
Contra les resolucions que adopta la Presidència es pot interposar recurs d'alçada davant el Consell Executiu del Consell de Mallorca en el termini i amb els efectes de l'article 112 de la Llei 39/2015, de l'1 d'octubre, de procediment comú de les administracions públiques.»
Tercer. APROVAR el model Sol·licitud (MOD-1), així com el model de Sol·licitud de places complementàries (MOD-2), que estaran disponibles a la seu electrònica del Consell de Mallorca (https://seu.conselldemallorca.net/fitxa?key=119661).
Quart. POSAR a disposició de les entitats interessades el Llistat de Personal susceptible de subrogació (Annex 1, CSV: K9AADJ4ZACJNFZZ3K7AU), el qual es pot consultar a la seu electrònica del Consell de Mallorca
(https://seu.conselldemallorca.net/fitxa?key=119661).
Cinquè. AUTORITZAR la despesa anticipada total màxima de 5.855.462,88€ (IVA exempt) amb càrrec a la partida pressupostària 40.23140.26000 dels pressuposts de l'IMAS segons la distribució següent:
|
Anualitats |
2025 |
2026 |
|
Dates inici/fi |
24/11/2025-30/11/2025 |
01/12/2025-20/07/2026 |
|
Imports |
168.394,80€ |
5.687.068,08€ |
|
Total |
5.855.462,88€ |
|
L'execució de la despesa corresponent a l'exercici 2026 està condicionada a l'existència de crèdit adequat i suficient en el pressupost de despeses d'aquest exercici.
Sisè. PUBLICAR aquesta Resolució al Butlletí Oficial de les Illes Balears i al DOUE, així com al Tauler d'Anuncis de l'IMAS i a la Seu electrònica del Consell de Mallorca.
Setè. COMUNICAR aquesta resolució a la Direcció Insular de Persones amb Discapacitat, al Servei de Gestió Econòmica, a la Intervenció Delegada i al Servei de Pressuposts i Comptabilitat.
Aquesta resolució no posa fi a la via administrativa i contra ella es pot interposar, d'acord amb l'article 28.1 dels Estatuts de l'IMAS aprovats per Acord del Ple del Consell de Mallorca d'11 d'abril de 2019 (BOIB núm. 67, de 18 de maig de 2019), recurs d'alçada davant el Consell Executiu del Consell Insular de Mallorca, dins el termini d'un mes, a comptar a partir del dia següent al de la notificació de la present resolució.
Contra la desestimació expressa del recurs d'alçada podrà interposar-se recurs contenciós administratiu davant el Jutjat Contenciós Administratiu, en el termini de dos mesos, a comptar a partir del dia següent al de la notificació de la desestimació de l'esmentat recurs.
Contra la desestimació per silenci del recurs d'alçada podrà interposar-se recurs contenciós administratiu davant el Jutjat Contenciós Administratiu, en qualsevol moment a partir del dia següent a la desestimació presumpta (tres mesos des de la interposició del recurs sense que s'hagi notificat la resolució).
No obstant l'anterior, es pot exercitar, si n'és el cas, qualsevol altre recurs que s'estimi pertinent. Tot això de conformitat amb la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la Jurisdicció Contenciosa Administrativa, i de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
(Signat electrònicament: 25 de novembre de 2025)
El conseller executiu de Benestar Social i president de l'IMAS Guillermo Sánchez Cifre