Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

AJUNTAMENT DE SA POBLA

Núm. 865885
Resolució d'aprovació de la relació definitiva de persones que han superat el procés selectiu plaça de responsable del parc de comptadors i xarxa fixa de telelectura de l'Ajuntament de sa Pobla

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

 Vista l'acta núm. 6 del tribunal qualificador de la convocatòria per la cobertura d'una plaça de responsable del parc de comptadors i xarxa fixa de telelectura (BOE núm. 134, de 4 de juny de 2025) on es trasllada la relació definitiva de persones que han superat el procés selectiu tal com segueix:

ASPIRANT

1ª PROVA FASE D'OPOSICIÓ

2 ª PROVA FASE OPOSICIÓ

FASE DE CONCURS

TOTAL

Vicenç Alomar Femenies

26

30

17

73

Jelle Miguel Puertas Thorborg

31

26

10

67

De conformitat amb l'article 21.1.h) de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, de Bases del Règim Local i l'article 33 del Reglament General d'Ingrés del Personal al Servei de l'Administració General de l'Estat i de Provisió de Llocs de treball i Promoció Professional dels Funcionaris Civils de l'Administració General de l'Estat aprovat pel Reial decret 364/1995, de 10 de març, 

De conformitat amb allò que disposen les bases onzena i dotzena de les bases de la convocatòria,

RESOLC

PRIMER. Requerir a l'aspirant Vicenç Alomar Femenies amb DNI ***0934** per a la presentació en el termini de vint dies naturals, comptadors des de l'endemà de la publicació en el Butlletí Oficial de les Illes Balears de la dita resolució, la persona seleccionada haurà de presentar, en el Registre General de l'Ajuntament de sa Pobla o en qualsevol altra de les formes que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, la documentació que a continuació s'indica. En el cas que es presentin per algun dels mitjans de l'article 16, s'haurà de remetre, sempre durant el termini de presentació d'instàncies, un correu electrònic a llreus@sapobla.cat, adjuntant-se còpia del registre d'entrada o del justificant de la remissió via Oficines de Correus.

La documentació a presentar és la següent, mitjançant document original o còpia degudament adverada, llevat de les que ja estiguin en poder de l'Ajuntament de sa Pobla:

  • Certificat mèdic acreditatiu de posseir la capacitat funcional per al desenvolupament de les funcions corresponents.

  • Declaració jurada o promesa que no ha estat mai separat mitjançant expedient disciplinari del servei de qualsevol de les administracions públiques o dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes, ni trobar-se en inhabilitació absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial. En el cas de ser nacional d'un altre Estat, no trobar-se inhabilitat o en situació equivalent ni haver estat sotmès a sanció disciplinària o equivalent que impedeixi, al seu Estat, en els mateixos termes l'accés a l'ocupació pública.

  • Declaració jurada o promesa de no ocupar cap lloc de feina o de no desenvolupar cap activitat del sector públic delimitats per l'article 1 de la Llei 53/1984, i de no percebre pensió de jubilació.

SEGON. Notificar la present resolució, al/els candidatps proposat/s per a la formalització de contractes, requerint-los la documentació acreditativa de les condicions de capacitat i requisits exigits en la convocatòria.

 

(Signat electrònicament: 21 de novembre de 2025

El batle-president Biel Ferragut Mir)