Secció V. Anuncis
Subsecció segona. Altres anuncis oficials
ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA
CONSELLERIA D'EMPRESA, AUTÒNOMS I ENERGIA
Núm. 859541
Requeriment de documentació complementària en el tràmit de subvencions per al foment d’instal·lacions d’autoconsum amb o sense emmagatzematge elèctric amb fonts d’energia renovable, així com a de renovables tèrmiques, promogudes per a persones físiques dins les actuacions previstes en el Pla d’Inversions per a la Transició Energètica de les Illes Balears, en el marc del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència finançat per la Unió Europea (PITEIB PF)
Versió PDF
1. El 26 de desembre de 2023 es va publicar la convocatòria pública de subvencions per al foment d'instal·lacions d'autoconsum amb o sense emmagatzematge elèctric amb fonts d'energia renovable, així com a de renovables tèrmiques, promogudes per a persones físiques dins les actuacions previstes en el Pla d'Inversions per a la Transició Energètica de les Illes Balears, en el marc del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència finançat per la Unió Europea (NextGenerationEU) (BOIB núm. 174, de 26 de desembre de 2023).
2. Els serveis tècnics de la Direcció General d'Economia Circular. Transició Energètica i Canvi Climàtic han examinat les sol·licituds i han detectat que manca una sèrie de documentació en els expedients, la qual es detalla a la taula següent, i que l'interessat ha d'aportar, d'acord amb l'apartat desè de la resolució de la convocatòria de referència.
3. Cal indicar que, en el cas de l'esmena de deficiències, la data de presentació de la documentació de l'esmena és la que estableix l'ordre per resoldre l'expedient, i, en el cas de la presentació de l'aclariment, és la data de registre de la sol·licitud la que determina l'ordre de prelació.
|
Expedient |
Sol·licitant |
NIF |
Anomalies i/o aclariment |
Observacions |
|
PF_PITEIB-5268/2024 |
JAIME MARGARIT TRIAS |
***5817** |
- Document 1: Sol·licitud: La potència de la instal·lació fotovoltaica (kWp) indicada no coincideix amb la registrada al CIE. Hi ha una discrepància entre la potència total declarada al CIE i la declarada al Certificat de Modificació d'Instal·lació d'autoconsum. - Document 4: memòria resum de l'actuació: La potència unitària pel núm. de mòduls FV no coincideix amb la potència fotovoltaica sol·licitada (kWp) al document 1. |
|
|
PF_PITEIB-5473/2024 |
CHRISTOPH PETERS |
****2403* |
- Certificats d'obligacions tributàries/Seguretat Social/CAIB: El sol·licitant no està al corrent amb les seves obligacions tributàries amb l'AEAT. |
|
|
PF_PITEIB-6421/2024 |
SILVIA MARTINEZ OLIVER |
***0568** |
- Document 1: Sol·licitud: No està signat pel sol·licitant. La potència fotovoltaica sol·licitada (kWp) no correspon amb la sol·licitada en el document 4. - Document 4: memòria resum de l'actuació: La potència unitària pel núm. de mòduls FV no coincideix amb la potència fotovoltaica sol·licitada (kWp). A les dades del programa d'incentius 1 no està emplenat amb les dades del pressupost de l'actuació fotovoltaica. |
|
|
PF_PITEIB-6429/2024 |
MARIA JAUME FULLANA |
***6525** |
- Certificats d'obligacions tributàries/Seguretat Social/CAIB: El sol·licitant no està al corrent amb les seves obligacions tributàries amb la CAIB. |
|
En cas que no presenteu la documentació esmentada en el termini de deu dies des de la publicació d'aquesta comunicació al BOIB, se us tindrà per desistit de la vostra petició, atès l'article 68 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú i de les administracions públiques, amb la resolució prèvia que declararà conclòs el procediment i ordenarà l'arxivament de les actuacions realitzades fins a aquell moment, d'acord amb l'article 21 d'aquesta Llei.
Palma, 19 de novembre de 2025
El director general d'Economia Circular, Transició Energètica i Canvi Climàtic Diego Viu Domínguez