Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

CONSELL INSULAR D'EIVISSA

Núm. 788078
Aprovació de l’encàrrec de gestió a FECOEV SAU de l'organització d’una fira del vehicle d’ocasió els dies 14, 15 i 16 de novembre de 2025 al Recinte Firal

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

En compliment de l'article 8.1b) de la Llei 19/2013, de 9 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern, es fa pública la encomana de gestió efectuada pel Consell Insular d'Eivissa per les actuacions de la fira de vehicles d'ocasió.

El Consell Executiu del Consell Insular d'Eivissa, en sessió ordinària de data 19 de setembre de 2025, ha acordat l'aprovació de la següent proposta de la consellera executiva del Departament de Promoció Econòmica, Cooperació Municipal i Recursos Humans

"(...)

PRIMER.- Aprovar l'encàrrec de la gestió directa i eventual del Consell Insular d'Eivissa al mitjà propi personificat Fires, Congressos i Esdeveniments d'Eivissa, SAU (FECOEV) per realitzar les accions previstes i necessàries per a organitzar la Fira del Vehicle d'Ocasió, els dies 14, 15 i 16 de novembre de 2025, en horari de 10:30 h a 21 h, a la nau del recinte firal d'Eivissa, per un import de setanta-quatre mil set-cents cinquanta-un euros amb quaranta-dos cèntims (74.751,42 €), per a la realització de les accions que a continuació es relacionen i d'acord amb allò establert en la memòria tècnica de data 11 de setembre de 2025 (CSV 15704506553713714756) :

  • Organització, producció, coordinació, control de bon funcionament de la fira segons la normativa vigent, en el què s'incloguin les actuacions que a continuació es relacionen:

  • Contacte amb el sector de vehicles d'ocasió, amb concessionari a l'illa d'Eivissa, per a la informació de la realització de la fira per part del Consell, així com la gestió i coordinació de la seva participació per part de les empreses interessades.

  • Lloguer de la zona de la nau del recinte, els dies de funcionament de la fira, i dos dies previs de muntatge i un final de desmuntatge.

  • Consum energètic nau: 3 dies d'esdeveniment.

  • Muntatge, i desmuntatge de 10 estands expositius de 10 m2.

  • Retolació estands: 10 estands.

  • Instal·lació i lloguer de mobiliari dels estants: delimitació de zones de venda, amb retolació dels estands referits, taules rodones i mostradors, cadires i tamborets i instal·lació d'enllumenat individual i so genèric durant la fira.

  • Realització de neteja prèvia, durant el muntatge i durant l'execució de la fira i la corresponent neteja posterior, amb la desinfecció necessària.

  • Servei de manteniment tècnic durant l'ocupació dels expositors i el funcionament de la fira.

  • Vigilància de seguretat des del dia del muntatge, durant la fira i durant el desmuntatge fins la total retirada dels vehicles.

  • Coordinació del personal necessari per a implantar el pla d'emergència en l'execució de la fira de vehicles.

  • Servei de 2 auxiliars d'aparcament durant l'horari de l'esdeveniment, més una altra persona que ajudi per l'accés/sortida dels vehicles de prova:

  • Disseny de la promoció de l'esdeveniment: disseny i aplicació a diferents suports publicitaris, com pòsters i lones.

  • Servei d'impressió de 300 pòsters, i lones per a ponts de carretera, lona exterior recinte i acreditacions.

  • Servei de repartiment de pòsters i col·locació de lones.

  • Campanya de publicitat, des del dia 3 de novembre fins la finalització de la fira, segons repartiment equitatiu de l'informe del Departament de Comunicació del Consell Insular d'Eivissa en mitjans de comunicació locals, import total 11.683,73 € (IVA inclòs).

SEGON.- Aprovar l'autorització i el compromís de despesa de setanta-quatre mil set-cents cinquanta-un euros amb quaranta-dos cèntims (74.751,42 €), per l'encàrrec de gestió eventual i directe per l'organització de la Fira del Vehicle d'Ocasió abans esmentada. Aquesta quantitat, anirà a càrrec de l'aplicació pressupostària 4220.22799 i tendrà el caràcter d'aportació màxima, a favor de FECOEV, amb NIF A07837602

TERCER.- Nomenar com a directora de verificar l'execució de l'encàrrec a la funcionària Marta Díaz Pascual.

QUART.- Publicar aquest encàrrec de gestió a la Plataforma de Contractació i al Butlletí Oficial de les Illes Balears, de conformitat amb l'art. 32.6 de la LCSP, afegint aquesta publicitat a allò establert per al perfil del contractant a la Plataforma de contractació del sector públic i a l'article. 8.1.b de la Llei 19/2013, de 9 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern."

 

Eivissa, 27 d'octubre de 2025

La cap de servei d'Indústria del Departament de Promoció Econòmica, Cooperació Municipal i Recursos Humans Marta Diaz Pascual