Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

FUNDACIÓ BALEAR D'INNOVACIÓ I TECNOLOGIA (FUNDACIÓ BIT)

Núm. 763171
Resolució del vicepresident del Patronat de la Fundació Balear d’Innovació i Tecnologia per a constituir una borsa de personal laboral temporal de la categoria administrativa

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Antecedents

1. El 6 de març de 2025 es va publicar al BOIB (número 29) la resolució del vicepresident de la Fundació Balear d'Innovació i Tecnologia (ara endavant Fundació Bit) per iniciar un procés selectiu per a l'oferta pública ordinària 2023 per a contractar amb contracte indefinit a temps complet, torn lliure, un/a Administratiu/va (ADVCOMPTLL01-25).

2. El 12 d'agost de 2025, BOIB número 107, es va publicar la resolució del vicepresident de la Fundació Bit del procés selectiu per a l'oferta pública ordinària 2023 per a contractar amb contracte indefinit a temps complet, torn lliure, un/a Administratiu/va,amb la finalització del procés de selecció i la determinació de la persona que ho havia superat.

3. Les bases específiques d'aquest procés de selecció indicaven que les persones candidates que no havien superat el procés selectiu s'inclourien en una borsa de personal laboral temporal, específica i preferent a les borses ordinàries. En aquesta borsa s'integraran les persones candidates que, havent participat en el procés selectiu i no havent-lo superat, sí que hagin obtingut la puntuació mínima de 40 punts a la prova de coneixements.

4. Una vegada finalitzat el procés de selecció, dict la següent:

Resolució

1. Constituir la borsa de personal laboral temporal de la categoria administrativa.

2. Establir l'ordre de prelació de la borsa de feina tenint en compte que s'ha produït un empat entre dues persones que han obtingut la mateixa puntuació final. Les bases específiques estableixen que en cas d'empat en la puntuació final entre varies persones candidates, aquest s'ha de resoldre atenent els criteris següents:

  • La major puntuació obtinguda en l'exercici de la fase d'oposició
  • La major puntuació d'experiència professional al lloc de feina d'administratiu/va de compatibilitat.
  • Les persones víctimes de violència de gènere.
  • La persona de més edat.

En aquest cas, l'ordre s'ha establert pel criteri de la persona de més edat, els tres criteris anteriors eren iguals per a tots dos candidats. Quedant de la següent manera:

DNI

PUNTACIÓ TOTAL

ORDRE DE PRELACIÓ

***2785**

76,52

1

***8075**

76,32

2

***2854**

72,02

3

***2832**

72,02

4

***2826**

71,22

5

***8502**

71,01

6

***6023**

69,36

7

***1156**

65,48

8

***3205**

64,70

9

***6909**

62,90

10

***3898**

58,64

11

***7105**

54,06

12

3. Determinar les condicions de funcionament de la borsa d'ocupació segons s'estableix a les bases específiques del procés de selecció de data de publicació en el BOIB de 6 de març de 2025:

a. Aquesta borsa específica és preferent a les borses ordinàries i tindrà una vigència de tres anys des de la publicació de la resolució de la seva constitució.

b. Quan es produeixi una vacant en la categoria s'oferirà el lloc de treball a la primera persona de la llista. Les citacions es realitzaran via telefònica. Si en 24 hores no s'aconsegueix localitzar al/la candidat/a es passarà a la persona següent per estricte ordre de prelació.

c. Són causes de no exclusió de la borsa de treball:

  • Estar en període de gestació, de maternitat o de paternitat, adopció o acolliment permanent o pre-adoptiu, incloent el període en què sigui procedent la concessió d'excedència per a cura de fills i filles per qualsevol dels supòsits anteriors.
  • Prestar serveis en un lloc de la relació de llocs de treball de l'Administració de l'Estat, de l'Administració de la CAIB o de qualsevol ens del sector públic d'acord amb la delimitació que fa l'article 2 de la Llei 7/2010, de 21 de juliol, del sector públic instrumental de la CAIB.
  • Patir malaltia o incapacitat temporal.

d. Aquestes circumstàncies hauran de justificar-se adequadament per deixar-ne constància de la seva situació de no disponibilitat que es mantindrà fins que l'interessat manifesti per escrit (en un termini no superior a deu dies) el canvi en la seva situació fent ús de del compte de correu electrònic seleccion@fundaciobit.org, indicat la referència del procés de selecció. La falta de comunicació en el termini establert determina passar a l'últim lloc de la llista.

e. Els/les integrants de la borsa de treball poden renunciar en qualsevol moment a formar part de la borsa. Per renunciar hauran de remetre escrit al departament de Recursos Humans de la Fundació Bit manifestant clarament la intenció de no formar part de la borsa.

f. Quan una persona seleccionada mitjançant aquest sistema de borsa cessi en el lloc de treball, tret que sigui per renúncia voluntària o per no haver superat el període de prova, es reincorporarà novament a la borsa de treball amb el mateix ordre de prelació que tenia.

4.  Publicar la present resolució en el BOIB, a la web de la Fundació Bit https://www.fundaciobit.org i en el tauler d'anuncis en les oficines de la Fundació Bit.

Interposició de recursos:

L'ordre jurisdiccional social és el competent per resoldre les controvèrsies derivades d'aquesta resolució, d'acord amb la Llei 36/2011, de 10 d'octubre, reguladora de la jurisdicció social, sense que s'hi pugui interposar cap recurs en via administrativa ni cap reclamació prèvia a la via judicial social, sense perjudici que s'hi pugui presentar una reclamació davant l'òrgan que dicta aquesta resolució.

 

Palma, a la data de la signatura (17 d'octubre de 2025)

El vicepresident Sebastián González Cardalliaguet