Secció III. Altres disposicions i actes administratius
AJUNTAMENT DE CIUTADELLA
Núm. 756997
Acord del Ple ordinari de dia 17 de juliol de 2025, punt 5 de l’ordre del dia, de declarar necessària la licitació per a l’adjudicació del contracte del Servei de Recollida de Residus Sòlids Urbans del terme municipal de Ciutadella de Menorca i d’iniciar-ne l’expedient (expedient 2024/013743)
Versió PDF
El Ple de l'Ajuntament, en sessió ordinària de dia 17 de juliol de 2025, al punt 5 de l'ordre del dia, va adoptar, entre d'altres, els acords següents:
«[...]
SEGON. Iniciar l'expedient per a l'adjudicació el contracte de recollida de residus sòlids urbans del terme municipal l'Ajuntament de Ciutadella de Menorca, amb tramitació ordinària, per mitjà de procediment obert i subjecció a regulació harmonitzada.
[...]
CINQUÈ. Delegar a la Junta de Govern Local l'exercici de les competències com a òrgan de contractació de la present licitació acordada a l'anterior punt segon i del contracte que es formalitzi com a resultat d'aquesta, a fi d'agilitzar la tramitació, a l'empara de l'article 22.4 de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de bases de règim local en relació amb la disposició addicional 2a, apartats primer i segon, de la Llei 9/2017, de 8 de novembre, de contractes del sector públic.
SISÈ. Publicar l'acord anterior de delegació de competències al Butlletí Oficial de les Illes Balears.»
La qual cosa es fa pública per a general coneixement.
Ciutadella de Menorca, en la data de la signatura electrònica (17 d'octubre de 2025)
L'alcalde Llorenç Ferrer Monjo